DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??
69
Cevap
2
Favori
1.887
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3809 Mesaj
      09 Mayıs 2013 12:51:12
      Biraz önce bu konuyu okudum ve üzüldüm;

      http://forum.donanimhab...3227/f_//tm.htm#68413227

      Size müşteri memnuniyet satış öncesi - sonrası, servis aşaması ve garanti kapsamında alınan hizmetler yönünden MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN İYİ-YÜKSEK TUTAN MARKA HANGİSİ SİZCE..

      Olumlu / olumsuz tecrübelerini aktaracak arkadaşlar varsa ki bu sadece araba almadan önce değil, gördüğünüz gibi aldıktan sonra ve hatta garantisi dolmadan önce de gayet önemli bir konu..

      Amaç burada araba markasını karalamak değil, bilgilendirmek..


      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Yarbay
      6050 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:07:20
      Bence Ülkemizde Müşteri memnuniyeti açısından açık ara şudur denilebilecek bir marka yok. Zira marka iyi bile olsa iş distribütörde bittiğinden hepsi müşteriyi yolunacak kaz olarak görüyor diyebiliriz.


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Yarbay
      7487 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:08:43
      Mercedes aracimdan cok memnunum. Ama ne satis ne de yetkili servis 5 para etmez. Hepsi çop


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      drrah diyorum başka birşey demiyorum.
    • Yüzbaşı
      429 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:09:40
      Subarunun müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi olduğunu duymuştum. En kötüsü ise Doğuştur.


      _____________________________

    • Yarbay
      15190 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:09:49
      Bence Honda'dır Türkiye için.


      _____________________________

    • Yarbay
      2992 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:31:57
      VW


      _____________________________

    • Binbaşı
      1367 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:38:29
      Renault 1. seçilmişti.Müşteri memnuniyeti olarak Renault 1. ve VW son sıralarda seçilmişti. Sanırım sondan 2 veya sondan 3


      _____________________________

    • Yarbay
      2636 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:38:52
      En kötü vw ve bmw 5 para etmez.Araçları güzel ama.


      _____________________________

      Volkswagen Golf 7 1.6 TDi DSG - HIGHLINE -
    • Yarbay
      3809 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:39:39
      Benim şu an ki aracım Seat ve gittiğimde satış öncesi gayet iyiydi..Söylediklerinin dışında aksi bir sürpriz ile karşılaşmadığım gibi zamanlama da da her hangi bir sorun yaşamadım. Dediğim gibi burada amacım her hangi bir markayı kötülemek değil ama Leon almadan önce geçen yaz Jetta sordum, hatta bir çok VW bayiini aradım ama özellikle Mersin ve Adana daki bağlandığım satış temsilcilerinin konuşma özeti = alırsan al almazsan alma mantığı..

      Sana ihtiyacım yok gibi..Bu tavırları çok sinirlendirdiği için bir daha da aramadım VW. o dönemde benden bir ay kadar önce Jetta 1,2 TSI alan arkadaşım ise fiyatta pazarlık yapmaya çalıştığı için tereddütsüz satış temsilcisi arkadaşımın vediği kaparoyu iade etmeye kalkıştığı için liste fiyatından arabayı almaya kalktı.. Ha Seat ta DOğuş oto grubu içerisinde, Kayseri Özsa satış konusunda iyiydi, memnun oldum 2 ay sonra da bakım için servise gideceğim bakalım servis konusunda sınıfı geçebilecekler mi?

      Geçenlerde bir arkadaş Mazda bayiinde çok (uzun süre birebir) ilgilendiklerinden bahsetmişti..


      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Binbaşı
      1546 Mesaj
      09 Mayıs 2013 13:53:58

      VW yi bilemem ama BMW de ne gibi bir sorun yaşadınız.

      http://forum.donanimhab...ge_3/f_//tm.htm#68469128

      arkadaşımın başından geçen yukarıdaki linkte ki gibi oldu.


      Bahsedilenler: Demage
      _____________________________

      2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah
      Nikon D7200; Nikkor 18-300; Tokina 100 Macro; SB910
    • Yüzbaşı
      600 Mesaj
      09 Mayıs 2013 16:43:02
      Araştırmalara göre Japon markalarında müşteri memnuniyeti daha yüksek oluyor.


      _____________________________

      OPEL ASTRA 1.6 COSMO TWINPORT EASYTRONIC
    • Yarbay
      3810 Mesaj
      09 Mayıs 2013 16:48:52
      Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum


      _____________________________

      2003 Skoda Fabia Combi Elegance 1.4

      SAMSUNG GALAXY S III
      Fabiadan Sonra Ford Courier 1.6 Titanium
    • Yüzbaşı
      357 Mesaj
      09 Mayıs 2013 17:33:36
      Renoya 2005 te Megan aracimi goturdum silecek motor tesisati yanmisti 1hafta aracim serviste kaldi ve bana Laguna verdiler otoparktan ve su an her yil servisten arayip aracinizdan memnunmusunuz die soruyorlar yani Reno servisi com guzel


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3925 Mesaj
      09 Mayıs 2013 17:43:52
      ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular


      _____________________________


      Bayerische Motoren Werke
    • Yüzbaşı
      969 Mesaj
      09 Mayıs 2013 17:46:25
      Toyota turkiye nin internet sitesine girerseniz 5 yil ust uste birinci oldugunu gorursunuz. gerisi hikaye daha toyota yi gecebilen olmadi.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      MSI GE70 2OE --- İ5 --- GTX765
    • Yarbay
      2905 Mesaj
      09 Mayıs 2013 17:50:08
      Opel olmadığına eminim. En azından benim icin durum boyle, kendilerine dava acmistim zaten. Birdaha Opel'mi, asla!!


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:02:00
      Bence müşteri memnuniyeti dedinizmi aklıma gelen tek marka Toyota. İlgi alakaları ve herhangi bir sorun durumunda mutlaka arkasında durmaları kayda değer. Benim 2008 model ikinci el aldığım elegant MMT dizel Auris 'imde servise gittiğimde MMT şanzumandan herhangi bir şikayetim olmamasına karşın (normalde garanti extra yoktu araçta) 5 yıllık elektriksel garantisinin bitmek üzere olduğunu söyleyip garantiden, herhangi bir sorun çıkmamasına karşın ECU beynini sağolsun değiştirdiler. Ki ben bu şekilde bir şikayet dahi belirtmemiştim. 2. elden aldığım 5 yaşında bir araba için bu alaka beni çok fazla memnun etmişti. Artı aracımnı tertemiz bir hale getirip ufak tefek rütuşlarını dahi ücretsiz hallettiler. 50000 bakımında +yağ değişimi, hava filtresi, mazot filtresi, yağ filtresi, polen filtresi, ECU değişimi, 3 adet far ampulü, artı far ayarlaması 150TL para ödedim. Dışarıdaki ustalar daha fazla para istemekte.

      İzmir Borovolı servisinden başımdan geçmiş bir olaydır.


      _____________________________

    • Yarbay
      4740 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:05:39
      Opel,volkswagen,hyundai ve renault markalarini kullandim servis konusunda beni en memnun eden firma renault.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Golf VI 1.4 TSİ
    • Binbaşı
      1303 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:11:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: GrandLotus

      ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular

      Arkadaşım bu söylediğini yapmayan firma zaten yok. Sen oraya paranla zaten dışarıdan daha pahalıya servise giriyorsun. Çay kahve ile bu iş olmaz. Aracında bir sorun çıksın otoru şanzımanı bozulsun sen o zaman yapacakları işeleme göre değerlendir sevisin iyimi kötümü


      _____________________________

      Bir araba aldık başımıza gelmeyen kalmadı.

      http://forum.donanimhaber.com/m_68413227/tm.htm
    • Yüzbaşı
      345 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:16:13
      Skoda ve Hyundai 5 para etmez


      _____________________________

      Lafın tamamı deliye söylenir.
    • Yarbay
      4650 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:23:03
      Burada musteri memnuniyeti adına guzel bir konu var.

      http://forum.donanimhaber.com/m_66911073/tm.htm


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker67 -- 9 Mayıs 2013; 18:23:45 >
    • Binbaşı
      1786 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:26:26
      1,5 yıldır Ford kullanıyorum; satıştan servis ağına kadar hepsi amatörler, satış sonrası ise değişen bir şey yok.. Ayrıca satış temsilcisi ve yine servis temsilcisi ile muhattap olduğumda her ikisi de benden "nolursunuz sizi aradıklarında çok memnunum deyin nolursunuz" tarzında bir emri vaki yaptırmaya çalıştılar. "Bakın böyle böyle diyeceksiniz" diye kaldı ki her ikisi de işini eksik yapmıştı.

      Babamın Honda'sı var Honda Türkiye bu işi çok iyi yapıyor. Hem satış sırasında, hem serviste hemde sonrasında profesyonel ve layıkı ile davranıyorlar. PR'nin gücünün farkındalar ve en azından vasat değiller benim fikrim ise iyiler.

      Zaten bir daha Ford mu tövbeler olsun !


      _____________________________

      hayat seni güldürmüyorsa, espriyi anlamadın demektir..
    • Yarbay
      2731 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:28:42
      Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


      http://www.toyota.com.t...musteri-memnuniyeti.tmex


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      352 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:50:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: kadirekinci

      Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


      http://www.toyota.com.t...musteri-memnuniyeti.tmex

      hiç Toyota'm olmadı ama katılıyorum...bildiğim kadarıyla Dünya'nın çoğu ülkesinde 1. yada ilk sıralarda...


      _____________________________

      2011 latitude 2.0 dci executive
    • Binbaşı
      1121 Mesaj
      09 Mayıs 2013 18:52:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: Toygun_ank

      Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum

      Doğruysa süper


      _____________________________

      GO HARD OR GO HOME
    • Binbaşı
      1335 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:00:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: butze


      Alıntıları Göster


      Doğruysa süper

      Evet doğru :)

      http://www.toyotaclubtr.../index.php?topic=45003.0


      _____________________________

    • Binbaşı
      1109 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:09:48
      ferrarisine lpg taktırmak isteyen birine ferrari firması, sahibine arabanın ilk günkü fiyatını verip arabayı geri almış


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Irrasyonel -- 9 Mayıs 2013; 19:10:59 >
      _____________________________

      DH 2009 Üyesi

      İnşaat Yüksek Mühendisi
    • Yarbay
      2952 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:12:50
      Toyota ön sıralardadır. Genel olarak Japon araç firmaları başı çeker diye düşünüyorum..


      _____________________________

      2012 Mazda 3 Dizel
    • Yarbay
      2596 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:39:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: SxXXxN


      Alıntıları Göster


      Evet doğru :)

      http://www.toyotaclubtr.../index.php?topic=45003.0

      Iyiymis, adam servisi nerdeyse bedavaya getirmis.
      Arabayi degerli kilan biraz da aldiktan sonraki hizmet.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      15190 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:42:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: Irrasyonel

      ferrarisine lpg taktırmak isteyen birine ferrari firması, sahibine arabanın ilk günkü fiyatını verip arabayı geri almış

      Aslinda fena fikir degil.

      Safkan atmosferik,%100 tup uyumlu.

      %20 guc kaybi olsa yine koymaz.

      Ama subaplari falan degistirmek gerekir.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2013 19:49:05
      tabiki toyota


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      632 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:51:22
      satış sonrası olarak renault servisine arkadaşımın arabasını götürmek için 3defa gittim gayet de hoşuma gitti çok ilgili ve misafirperver davrandılar 1defa da toyota'ya gittim onlarda iyiydi. Ama ford opel ve vw'ye gittiğimde resmen dilenci muamelesi yaptılar çok sinirlenmiştim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2020 Mesaj
      09 Mayıs 2013 19:55:34
      Bence markadan ziyade,
      yetkili servis sahibinin karakteri ve tabiiki O'nun müşteriye bakış açısı çok önemli...


      _____________________________

      Seat Exeo Style
    • Binbaşı
      1433 Mesaj
      09 Mayıs 2013 20:01:20
      citroen ve toyota araç sahibi olarak tabiki toyota derim kesinlikle fark var.


      _____________________________

      2013 Auris D4D Active Skypack
    • Binbaşı
      1545 Mesaj
      09 Mayıs 2013 20:10:13
      Toyota diye biliyorum.Genel olarak Japonlar insana değer veren bir millet olduğu için markalarına da yansıtacağını düşünüyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      3925 Mesaj
      09 Mayıs 2013 20:31:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: orgozgur


      Alıntıları Göster


      Arkadaşım bu söylediğini yapmayan firma zaten yok. Sen oraya paranla zaten dışarıdan daha pahalıya servise giriyorsun. Çay kahve ile bu iş olmaz. Aracında bir sorun çıksın otoru şanzımanı bozulsun sen o zaman yapacakları işeleme göre değerlendir sevisin iyimi kötümü

      10 yıldır bmw kullanıyorum servis ışığı yandığı zaman en geç 3 günde servise gidiyorum herhangi bir problem çıkmadı.servis ışığı arıza sebebli yanmadı tabiki bakım zamanı geldiği için dürüsçe söyleyeyim daha bir gün şuradan ses geldi bir servise gideyim demedim yaşından ötürü cd çalar ekranındaki ışıklarda solma meydana geldi servise götürdüm herhangi bir ücret ödemeden hiç bir şey söylemeden yenilediler(düzenli aynı servise giderim)


      _____________________________


      Bayerische Motoren Werke
    • Yarbay
      3809 Mesaj
      09 Mayıs 2013 20:38:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: MucosS

      Bence müşteri memnuniyeti dedinizmi aklıma gelen tek marka Toyota. İlgi alakaları ve herhangi bir sorun durumunda mutlaka arkasında durmaları kayda değer. Benim 2008 model ikinci el aldığım elegant MMT dizel Auris 'imde servise gittiğimde MMT şanzumandan herhangi bir şikayetim olmamasına karşın (normalde garanti extra yoktu araçta) 5 yıllık elektriksel garantisinin bitmek üzere olduğunu söyleyip garantiden, herhangi bir sorun çıkmamasına karşın ECU beynini sağolsun değiştirdiler. Ki ben bu şekilde bir şikayet dahi belirtmemiştim. 2. elden aldığım 5 yaşında bir araba için bu alaka beni çok fazla memnun etmişti. Artı aracımnı tertemiz bir hale getirip ufak tefek rütuşlarını dahi ücretsiz hallettiler. 50000 bakımında +yağ değişimi, hava filtresi, mazot filtresi, yağ filtresi, polen filtresi, ECU değişimi, 3 adet far ampulü, artı far ayarlaması 150TL para ödedim. Dışarıdaki ustalar daha fazla para istemekte.

      İzmir Borovolı servisinden başımdan geçmiş bir olaydır.

      Gercekten bu zamanda insanin duymayi ozledigi seyler bunlar.. Toyota yi tebrik ediyorum..


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Yarbay
      3123 Mesaj
      09 Mayıs 2013 21:07:18
      Müşteriye yapışmayan, kafa ütülemeyen, mümkünse ortada çok görünmeyen satış temsilcisini severim. Satış sistemi bu şablona uyan marka benim için tamamdır. Satış sonrası servis vs çok umurumda değil, garanti dolduktan sonra asla kapılarını çalmam.

      Ürün memnuniyetine inanırım ; VAG


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi günerkanat -- 9 Mayıs 2013; 21:08:23 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2596 Mesaj
      09 Mayıs 2013 21:13:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: günerkanat

      Müşteriye yapışmayan, kafa ütülemeyen, mümkünse ortada çok görünmeyen satış temsilcisini severim. Satış sistemi bu şablona uyan marka benim için tamamdır. Satış sonrası servis vs çok umurumda değil, garanti dolduktan sonra asla kapılarını çalmam.

      Ürün memnuniyetine inanırım ; VAG

      Peki ya garanti bitine kadar?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3123 Mesaj
      09 Mayıs 2013 21:22:11

      quote:

      Orijinalden alıntı: ZZ RAT


      Alıntıları Göster


      Peki ya garanti bitine kadar?

      Garanti bitene kadar yetkili servise gitmek eczaneden diş fırçası almak gibidir. Kazıklandığını, bilirsin ama mecburen katlanırsın. 1-2 kez mecbur gidilir, yapacak bir şey yok. Ondada aşağı yukarı aynılar.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2206 Mesaj
      09 Mayıs 2013 21:27:55
      ranault iyidir...ama servisi çok pahalı..sileceğe 100 tl istenir mi..ayıp denen bi şey var..


      _____________________________

    • Yarbay
      2930 Mesaj
      09 Mayıs 2013 21:42:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: kadirekinci

      Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


      http://www.toyota.com.t...musteri-memnuniyeti.tmex

      Gayet gerçekçi bir araştırma olduğuna inanıyorum. Daha önceki tecrübelerime dayanarak ( çevreden duyduklarım da dahil ) en çok memnun kaldığım servis toyota servisi olmuştu.


      _____________________________

      Cibilliyetsize ilim öğretmek, eşkıyanın eline kılıç vermektir.

    • Yarbay
      3809 Mesaj
      10 Mayıs 2013 12:44:14

      Benim daha önce hiç Toyota marka aracım olmadı ama olmadığına da şu an itibari el Toyotanın hizmet anlayışından dolayı üzüldüm..
      Peugeot,
      Renault,
      Opel,
      Hyundai,
      Fiat"tan sonra şimdi de Seat..

      Bakalım aracı alalı daha 9 ay oldu. Arka park sensöründe sorun var, yazın bakıma soktuğumda park sensörünü de söyleyeceğim tutumları benim için önemli..


      Bahsedilenler: mathematician_01
      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Binbaşı
      1375 Mesaj
      10 Mayıs 2013 12:59:48
      Gidilen servise gore degisir. Ornegin ankara goral berbatken arkas oto gayet guzeldi. Ama arkadasimin toyota aracini servise goturduk 1-2 kez ilgi alaka ust duzeyde, guleryuzluler ufak hediyelerle simartmacalar bekleme salonlari cok iyi (ps vardi yanlisim yoksa) falan flan adamlar asmisti :)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Onbaşı
      18 Mesaj
      10 Mayıs 2013 13:26:58
      2010 Civic aracımız var - Genelde servislere ben götürüyorum yada herhangi bir sorun olduğunda. İzmir Gaziemir Çamkıran Honda her konuda çok ilgililer. Eğer araba değiştirme şansımız olursa ve honda marka alacak olursak, kesinlikle Çamkıran dan alırım.


      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 14 saat 9 dakika kadarı kaldı.
      10 Mayıs 2013 13:34:42
      Toyotani uzerine tanimam arkadas.2003 model vuruk , cizik yaris aracimizla sanki 0 km ve 200 bin tl lik arabaymis gibi ilgilenip her zaman guleryuzlu davrandilar.aracimizi 2005 de derindereden almistik zeytinburnunda.aldigimizdan beri hep orada bakimlar yapildi , ufak tefek parca degisimleri , (ariza , dandiklik degil ) yapiliyor hala.her seferinde guler yuzluler ve cok ilgililer.1 kerese avcilar sonkar'a vermistim diskler balatalar degisip bakim yapilmisti.orda da cok ilgillerdu.

      Toyotayi buradan tebrik ve tesekkur ediyorum


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      6928 Mesaj
      10 Mayıs 2013 13:43:37
      bunun için açılmış bir konu olmalı zaten.

      en iyisi her zaman toyota'dır, toyota alan insanların aynı markadan devam etmelerinin sebeplerinden biridir, hemen her servisi ilgili davranır.


      _____________________________

    • Teğmen
      115 Mesaj
      10 Mayıs 2013 13:56:07
      Bence Mazda da iyidir.2010 Mazda 3 sahibiyim, direksiyondaki mazda logosunun nikelajı attı azıcık.Geçen hafta yetkili servisiyle aynı ilde olmamıza rağmen sadece logonun ve aracın kilometresinin fotoğrafını çekip mail attım, servise dahi gitmedim. Adamlar 1 gün sonra arayıp garanti işlemini başlattıklarını ve onay geldiğini, logo için de komple airbag modülünün değişeceğini söyledi. Kapak ayrı olmuyormuş. Komple airbag pahalı olmasına rağmen adamlar tereddütsüz değiştirecekler. Belki senede 100 tane araba satamıyorlar ama satış sonrası çok iyi.


    • Teğmen
      165 Mesaj
      10 Mayıs 2013 15:45:59
      toyota


      _____________________________

    • Yarbay
      4987 Mesaj
      10 Mayıs 2013 16:13:01
      Toyota bu konuda bence de en iyisi. İlgi alaka, çözüm odaklı servis anlayışı çok güzel. Tabii servisten servise de farkedebiliyor ama toyotayı toyota yapan en büyük şey müşteriye yaklaşımı bence.


      _____________________________

      Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
    • Yarbay
      3809 Mesaj
      10 Mayıs 2013 21:30:55

      Cidden şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırdım..Hiç alışık değilim kendi adıma böyle şeylere..

      2009 da Temmuz ayında 16.500 TL ye aldığım 2001 Peugeot 406 2,0 SV BVA aracımın periyodik bakım + bir kaç ufak işlem için o zaman SAMSUN DOGSES PEUGEOT yetkili servisine tam 940 TL vermiştim.. Servisten çıkarken otomatik vites yoluna (boşluğa) 10 krş düştü, o kadar para verince yardımcı olurlar psikolojisi ile toplamda 1 dakika süren bir işlemle gider ayak 30 TL fatura kesip işçilik adı altında para almışlardı..

      940 değilde o verdiğim 30 TL çok zoruma gitmişti.. Hiç unutmam...İşte o vites kutusu..



      Bahsedilenler: mimalpay
      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Çavuş
      91 Mesaj
      10 Mayıs 2013 21:40:08
      Ocak ayında babamın arabasının bakım ücretini Renault mais ödeyerek yıllık bakımı yapıldı. Tek olay babamın yanında Renault tan bir görevli ile servise gitmeden önce buluştular ve servise beraber gittiler. Renault bence oldukça dikkate alıyor bu işi.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      301 Mesaj
      10 Mayıs 2013 23:19:23
      geçen hafta arkadaşımla beraber plazaları gezdik. ilk önce opele gittik saolsunlar ilgilendiler. forda gittik baya bi ilgilendiler. vw e gittik ilgilenmediler


      _____________________________

    • Yarbay
      2930 Mesaj
      11 Mayıs 2013 00:46:16

      Yahu bu vw bayileri heryer de mi aynı acaba bilemedim bak şimdi. kardeşime araba bakmak için gitmiştim bende bayiye, adama bişeyler soruyorum yüzüme bile bakmadan ukala ukala cevap veriyor. sanki satıcı olan kendisi değilde benmişim gibi. Acayip gıcık olmuştum. "prensip olarak hep böyle burnunuz havada mıdır?" dedim adam anlamadı "efendim,anlamadım?" dedi. "bişey yok, iyi çalışmalar" dedim ve çıktım.


      Bahsedilenler: terazi43
      _____________________________

      Cibilliyetsize ilim öğretmek, eşkıyanın eline kılıç vermektir.

    • Yarbay
      2796 Mesaj
      11 Mayıs 2013 01:13:56
      yahu bu konuda resmi araştırmalar ve anketler var, ama bizim forumun çok bilmişleri hala bence diye yorum yapıyor...

      bu kadar gereksiz ve boş yorum yapan üye acaba başka hangi forumda var merak ediyorum...

      yok bence türkiyede hondadır zarttır zurttur yok dünyada şudur, yav çok mu zor googleye yazıp araştırmak ...

      belli işte sonuç,
      toyota, türkiye de ve dünyada yıllardır üst üste bu rekoru elinde tutuyor... daha boşuna yorum yapmaya bilmişlik taslamaya ortalığı karıştırıcı kışkırtıcı yorum yapmaya ne hacet...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 11 Mayıs 2013; 1:18:05 >
      _____________________________

      Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
      Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
      Her mesajımı ciddiye almayın...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Mayıs 2013 01:14:47
      vw tabiki 2000 golf serviste 3 gün kaldı yerine 2013 a6 aldık


      _____________________________

      admin senin an...n a.ına k.rum
    • Yarbay
      2796 Mesaj
      11 Mayıs 2013 01:30:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: amadeus99

      bunun için açılmış bir konu olmalı zaten.

      en iyisi her zaman toyota'dır, toyota alan insanların aynı markadan devam etmelerinin sebeplerinden biridir, hemen her servisi ilgili davranır.

      örneğin bizim aile ;

      1993 hilux
      1997 corolla
      2005 corolla
      2007 corolla
      2007 avensis
      2012 auris

      pederi kessen toyotadan vazgeçmez...



      _____________________________

      Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
      Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
      Her mesajımı ciddiye almayın...
    • Yarbay
      15190 Mesaj
      11 Mayıs 2013 01:36:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: mimalpay

      Bence Mazda da iyidir.2010 Mazda 3 sahibiyim, direksiyondaki mazda logosunun nikelajı attı azıcık.Geçen hafta yetkili servisiyle aynı ilde olmamıza rağmen sadece logonun ve aracın kilometresinin fotoğrafını çekip mail attım, servise dahi gitmedim. Adamlar 1 gün sonra arayıp garanti işlemini başlattıklarını ve onay geldiğini, logo için de komple airbag modülünün değişeceğini söyledi. Kapak ayrı olmuyormuş. Komple airbag pahalı olmasına rağmen adamlar tereddütsüz değiştirecekler. Belki senede 100 tane araba satamıyorlar ama satış sonrası çok iyi.

      Vay be helal olsun


      _____________________________

    • Yarbay
      3809 Mesaj
      11 Mayıs 2013 07:44:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: avensis42


      Alıntıları Göster


      örneğin bizim aile ;

      1993 hilux
      1997 corolla
      2005 corolla
      2007 corolla
      2007 avensis
      2012 auris

      pederi kessen toyotadan vazgeçmez...





      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      >>>www.mareaturkiye.com<<<
    • Yüzbaşı
      969 Mesaj
      11 Mayıs 2013 09:30:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: avensis42


      Alıntıları Göster


      örneğin bizim aile ;

      1993 hilux
      1997 corolla
      2005 corolla
      2007 corolla
      2007 avensis
      2012 auris

      pederi kessen toyotadan vazgeçmez...


      Helal bendende o kadar. Ben askerdeyken babam gitmis 2. El golf4 almis. Geldim askerden bir baktim guzelim 2004 sol otom. Corolla yi satmis bunu almis. Zaten alir almaz masraf basladi. Araca yarim litre yag ekle yag lambasi yaniyor yag basinci dusuyordu. Yaptirtmadim sattik hemen sonra 2011 sifir auris oh be dedim rahatladim.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      MSI GE70 2OE --- İ5 --- GTX765
Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.