Şimdi Ara

atermik cam ne demek?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
31.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu atermik denen cam nedir ve tam olarak ne işe yarar bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim..



  • Genellikle klimalı otomobillerle birlikte sunularak güneşten gelen kızılötesi ışınları süzüp, araç içindeki sıcaklığı ayarlamaya yardımcı oluyor. Çoğunlukla otomobillerin ön camlarında kullanılan atermik camlar, klimanın da yükünü azaltarak yakıt tasarrufuna yardımcı oluyor. Kızılötesi ışınların çoğunu yansıtan ince metal oksit tabaka sayesinde kabin içine giren ısı böylece büyük ölçüde azalıyor.

    OGS’nin elektronik etiketi ile sistem okuyucusu arasındaki bağlantıyı sağlayan kızılötesi ışın da engellediğinden birçok OGS kullanıcısı bı yüzden kaça durumuna düştü.
  • benim megane 2 de ön cam yeşil deil diğer yan ve arka camdan farklı bir rengi var acaba atermikmi yoksa benden önceki adam aracın öncamı serviste değişti demişti düz beyaz cammıdır?
  • benim bildiğim buğ tutmayan camdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakilic

    Genellikle klimalı otomobillerle birlikte sunularak güneşten gelen kızılötesi ışınları süzüp, araç içindeki sıcaklığı ayarlamaya yardımcı oluyor. Çoğunlukla otomobillerin ön camlarında kullanılan atermik camlar, klimanın da yükünü azaltarak yakıt tasarrufuna yardımcı oluyor. Kızılötesi ışınların çoğunu yansıtan ince metal oksit tabaka sayesinde kabin içine giren ısı böylece büyük ölçüde azalıyor.

    OGS’nin elektronik etiketi ile sistem okuyucusu arasındaki bağlantıyı sağlayan kızılötesi ışın da engellediğinden birçok OGS kullanıcısı bı yüzden kaça durumuna düştü.



    +1




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakilic

    Genellikle klimalı otomobillerle birlikte sunularak güneşten gelen kızılötesi ışınları süzüp, araç içindeki sıcaklığı ayarlamaya yardımcı oluyor. Çoğunlukla otomobillerin ön camlarında kullanılan atermik camlar, klimanın da yükünü azaltarak yakıt tasarrufuna yardımcı oluyor. Kızılötesi ışınların çoğunu yansıtan ince metal oksit tabaka sayesinde kabin içine giren ısı böylece büyük ölçüde azalıyor.

    OGS’nin elektronik etiketi ile sistem okuyucusu arasındaki bağlantıyı sağlayan kızılötesi ışın da engellediğinden birçok OGS kullanıcısı bı yüzden kaça durumuna düştü.


    Atermik ön camlı arabalarda ogs takmak için atermik olmayan küçük bir bölge oluyor genelde. oraya takıldığında hiç bir sorun yok. Bu bölge genelde siyah nokta nokta oluyor. Ayrıca orası siyah olduu için ogs dışardan görünmüyor ve görüntüyü de bozmuyor.




  • mustafa kılıç arkadaş doğru cevaplamış. Pulpa atermik camla ilgili bir problemin mi var?
  • benim meganın ön camını eski sahibi serviste değiştirmiş cam diğer yan camlardan farklı yeşil görünmüyor ama atermikmi deilmi anlayamadım nasıl anlayacağım bu meganelerde düz renksiz cam varmı?
  • Düz cam seçeneği varsa ucuz olsun nasılsa satıcam diye atermik olmayan camı tercih etmiş olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakilic

    Genellikle klimalı otomobillerle birlikte sunularak güneşten gelen kızılötesi ışınları süzüp, araç içindeki sıcaklığı ayarlamaya yardımcı oluyor. Çoğunlukla otomobillerin ön camlarında kullanılan atermik camlar, klimanın da yükünü azaltarak yakıt tasarrufuna yardımcı oluyor. Kızılötesi ışınların çoğunu yansıtan ince metal oksit tabaka sayesinde kabin içine giren ısı böylece büyük ölçüde azalıyor.

    OGS’nin elektronik etiketi ile sistem okuyucusu arasındaki bağlantıyı sağlayan kızılötesi ışın da engellediğinden birçok OGS kullanıcısı bı yüzden kaça durumuna düştü.



    kesinlikle katılıyorum...cilo hb modellerinde Clio II de standart idi...ve bizde OGS kullanırken kaçak duruma düştük gerçi sistem plaka analizi yapıp hesaptan düşüyormuş ama Renaultların ben özellikle clio lar için diyorum orta alt kısımda OGS için ayrılan bir yer bulunmakta...atermik cam faydalıdır..sesi geçirmez ve güneşin zararlı etkilerini azaltır...




  • Atermik cam morotesi Isinlardan (Ultraviole) koruyucu camdir. Kapi ve OGS sistemlerinde radyo dalgalari da mor otesi isin grubuna girmesi nedeniyle Birbirini gormez (sirf bu needenle dedem 546 ytl para odedi karayollarina)

    Bu arada Cogu atermik camda atermik olmayan Yer wardir orasi siyah kareli film cekilmistir(dikiz aynasinin arkasina denk gelen kisim) oraya ogs sistemi nin alicisi koyurldugunda sorunsuz calismakttadir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Ocak 2006 11:59:20 >
  • Bazı eski model Mercedeslerde ön camın tamamı atermik. Arkadaşın teki ogssini eliyle camdan dışarı çıkartarak okutuyordu en sonunda elinden kaydı mefta oldu alet. 206'da da var bu atermik cam olayından.
  • Vaneolarda heryer kapalı. sürücünün mecburen OGS'sini dışarıda tutması gerekiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hamza Ertüm

    Bazı eski model Mercedeslerde ön camın tamamı atermik. Arkadaşın teki ogssini eliyle camdan dışarı çıkartarak okutuyordu en sonunda elinden kaydı mefta oldu alet. 206'da da var bu atermik cam olayından.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.