DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Piranha Destek Cevaplıyor
7.052
Cevap
265
Favori
792.925
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Er
      1 Mesaj
      30 Mart 2013 19:26:08
      Rıdvan bey merhabalar, pirana notraffic m tip navigasyon cihazı 40 gün önce aldım. nasıl güncelleme yapacağımı bilmiyorum pirantanın sitesinden yönlendirme videosunu izledim.ama indirdiğim dosyalar eksik diye hiçbir şey yapamadım . lütfen yardım lütfen...


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      30 Mart 2013 20:21:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: kafaavcisi


      Alıntıları Göster


      Cevaplarınız için teşekkür ederim hocam ilginiz ve alakanız için sağolun
      Edit:Çok soru soruyorum kusura bakmayın bu yedekleme programı(Titanium Backup) Rom yapıldığı zaman silinmiyor değilmi yoksa tekrardan teker teker bütün uygulamaları yüklemek zorunda kalırım.Şuan programı yükledim tabletimdeki bütün verileri yedekliyorum umarım rom yapıldıktan sonra yedeklediğim uygulamalar kalır.

      önemli değil öğrenmek için tabiki soracaksınız :)

      depolama birimine ya da sc card a atarsanız backup ınız silinmeyecektir.

      Not: CyanogenMod 10 üzerinde dokunmatik ekran konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bitirdiğim zaman burada paylaşacağım ve daha ayrıntılı bir şekilde video çekere anlatmayı planlıyorum. O zaman yükleme yapabilirsiniz, fakat şu anda tavsiye etmiyorum. Tablet dokunmatiği olmadığı sürece bir hiç :)


      _____________________________

      - TurkDevs -
    • Teğmen
      229 Mesaj
      30 Mart 2013 20:30:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: SmiLeToLife


      Alıntıları Göster


      önemli değil öğrenmek için tabiki soracaksınız :)

      depolama birimine ya da sc card a atarsanız backup ınız silinmeyecektir.

      Not: CyanogenMod 10 üzerinde dokunmatik ekran konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bitirdiğim zaman burada paylaşacağım ve daha ayrıntılı bir şekilde video çekere anlatmayı planlıyorum. O zaman yükleme yapabilirsiniz, fakat şu anda tavsiye etmiyorum. Tablet dokunmatiği olmadığı sürece bir hiç :)

      Anladım peki CyanogenMod dışında dokunmatik ekran sorunu olmayan yani sorunsuz çalışan custom romlar varmı acaba.Bu arada o bahsettiğiniz yedekleme programı tabletin kendi sd kartına depoladı verileri ayrıyeten kendim harici sd karta depoladım umarım sorun çıkartmaz.


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      30 Mart 2013 20:38:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: kafaavcisi


      Alıntıları Göster


      Anladım peki CyanogenMod dışında dokunmatik ekran sorunu olmayan yani sorunsuz çalışan custom romlar varmı acaba.Bu arada o bahsettiğiniz yedekleme programı tabletin kendi sd kartına depoladı verileri ayrıyeten kendim harici sd karta depoladım umarım sorun çıkartmaz.

      Sorunuza şöyle bir cevap vereyim. Piranhanın rom ları dışında hangi rom u yüklerseniz yükleyin ( piranha tabletlere uyarlanmadığı sürece) sorun çıkartacaktır. Burada sorun ne rom da ne de tablette, çünkü her tabletin farklı bir rom ihtiyacı var. Yani 7 inc 9 inc 10.1 inc ihtiyaç duyduğu romlar driver lar farklı kanımca, bundan dolayı tabletinize driver ları uyacak bir rom bulabiliyorsanız ya da ben herhangi bir rom u tabletime entegre ederim diyorsanız sorun yok yapabilirsiniz. Bu piyasada namını en çok duyurmuş olan CyanogenMod belli başlı A10 tabletler için geliştirilmiş durumda, bizim kullandığımız tabletler popüler olmadığı için ya da çin yapımı üstüne marka basılmış tabletler olduğundan dolayı rom u geliştiren kişi tablete uygun driver ları haliyle roma entegre etmeyecektir. Burayı incelerseniz: http://forum.xda-develo...showthread.php?t=1821398 ya da videolarımı izerlseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz


      _____________________________

      - TurkDevs -
    • Teğmen
      229 Mesaj
      30 Mart 2013 20:49:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: SmiLeToLife


      Alıntıları Göster


      Sorunuza şöyle bir cevap vereyim. Piranhanın rom ları dışında hangi rom u yüklerseniz yükleyin ( piranha tabletlere uyarlanmadığı sürece) sorun çıkartacaktır. Burada sorun ne rom da ne de tablette, çünkü her tabletin farklı bir rom ihtiyacı var. Yani 7 inc 9 inc 10.1 inc ihtiyaç duyduğu romlar driver lar farklı kanımca, bundan dolayı tabletinize driver ları uyacak bir rom bulabiliyorsanız ya da ben herhangi bir rom u tabletime entegre ederim diyorsanız sorun yok yapabilirsiniz. Bu piyasada namını en çok duyurmuş olan CyanogenMod belli başlı A10 tabletler için geliştirilmiş durumda, bizim kullandığımız tabletler popüler olmadığı için ya da çin yapımı üstüne marka basılmış tabletler olduğundan dolayı rom u geliştiren kişi tablete uygun driver ları haliyle roma entegre etmeyecektir. Burayı incelerseniz: http://forum.xda-develo...showthread.php?t=1821398 ya da videolarımı izerlseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz

      Yani bu piranha tabletlere şuan için doğru düzgün çalışan bir custom rom yüklemek imkansız.Hocam peki bu piranha tabletimin performansını arttırmak için ne yapmam gerekir bana göre bu tablet gereken performansı veremiyor özelliklede oyunlarda.


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      31 Mart 2013 00:19:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: kafaavcisi


      Alıntıları Göster


      Yani bu piranha tabletlere şuan için doğru düzgün çalışan bir custom rom yüklemek imkansız.Hocam peki bu piranha tabletimin performansını arttırmak için ne yapmam gerekir bana göre bu tablet gereken performansı veremiyor özelliklede oyunlarda.

      overclock yapmanızı öneririm fakat riskli bir işlemdir. '' No-Frills CPU Control '' '' SetCPU'' gibi uygumaları kullanarak performansı artırabilirsiniz. Fakat tekrar söylüyorum bu işlemler riskli işlemlerdir.


      _____________________________

      - TurkDevs -
    • Teğmen
      229 Mesaj
      31 Mart 2013 21:09:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: SmiLeToLife


      Alıntıları Göster


      overclock yapmanızı öneririm fakat riskli bir işlemdir. '' No-Frills CPU Control '' '' SetCPU'' gibi uygumaları kullanarak performansı artırabilirsiniz. Fakat tekrar söylüyorum bu işlemler riskli işlemlerdir.

      Anladım hocam
      İlginiz alakanız ve bana ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim


      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      31 Mart 2013 21:17:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: stingabuzer


      Alıntıları Göster


      Ben de Encore kullanıcısıyım, aynı sorun bende ve forumu takip ettiyseniz, Encore kullanan diğer arkadaşlarda da var. Rıdvan bey bu konu ile ilgili bir geri dönüşte bulunmadı. Özelden mesaj attım, mesajı da okudu hatta ama ses seda yok, bekliyorum ben de. Bu arada Naviextras'a da mail attım, onlardan gelecek cevabı da bekliyorum...

      Merhaba
      benimde benzer bir sıkıntım var.15 gün önce piranha couger doule navigasyon aldım piranha yazılımı var çok renksiz yolları yanlış tarif ediyor ayrıca harita güncel değil ,daha evvel İGO primo yazılımı kullandığım navigasyonum var aynı yazılımı piranhaya yüklediğimde çalışmıyor bu yazılım çok iyi 201 güncellemesi olmasına rağmen her yer var hatta hız ameraları dahi var.Şimdi bu yazılımı nasıl çalıştırabilirim yardımcı olacak kimse yokmu ..
      ilgilenenlere şimdiden teşekkürler



      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      31 Mart 2013 23:13:12
      arkadaşlar bu encore nin ısıkları neden sondu yardım edecek biri yok mu Rıdvan bey de yok ortalarda lütfen fabrıka ayarlarına dondum ne yaptı ısem düzelmed, bu sorun bitek ben de mi var yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      01 Nisan 2013 10:53:31


      RIDVAN BEY


      DİABLO 3,5" CİHAZIMIZA RESET ATTIK DAHA ÖNCE SİZİN GÖNDERMİŞ OLDUĞUNU ROOM VE HARİTAYI YÜKLEDİK LİSANAS DOSYASINA İHTİYACIMIZ VAR


      SERİAL:0b140014b10088d0


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      01 Nisan 2013 14:19:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: KeNJEE

      S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



      S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      01 Nisan 2013 15:00:38
      S.a az önce Piranha müşteri hizmetlerini aradım 15 dakika bekleme sonucunda müşteri hizmetlerine bağlandım.10 dakikalık görüşmede netice alamadan telefon yüzüme kapandı ve bir neticeye varamadım.
      Sanırım servise götürmek şart oluyor !...


      _____________________________

    • Onbaşı
      18 Mesaj
      02 Nisan 2013 08:36:03
      Selamlar ,
      Biraz geç olsa da Piranha Destek ekibine ilgilerinden ve yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Dispatcher model cihazımla ilgili sıkıntı giderildi.
      Hep kızacak, eleştirecek değiliz ya.... Darısı cihazı arızalı arkadaşlara
      İyi Çalışmalar....


      _____________________________

    • Onbaşı
      29 Mesaj
      02 Nisan 2013 13:12:40
      Sn. Piranha yetkilisi;

      Piranha Avatar 5 navigasyon cihazı aldım ve piranha plus üyelik aktivasyonunu yaptım. üyeliğiniz 2018 e kadar uzatılmıştır dedi. bu 5 yıl garanti anlamına gelirmi? benim şuan için yapmam gereken başka bi işlem varmı sigorta konusunda. daha cihazı kullanmaya başlamadım. ilk kullanımda dikkat etmem gereken bişey varmı şimdiden teşekkür ederim.


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      02 Nisan 2013 16:32:13
      Piranha noTraffic X Type 5.0 inç TMC RDS (Trafik Bilgili) GPS Navigasyon Sistemi aldım.

      -Sygic Assistant programını kurdum güncellemelerini gayet güzel yükledi.dolayısıyla naviextras sitesinden güncelleme yapmaya gerek varmı birde naviextras sitesinde Piranha bölümünde noTraffic X Type ürünü gözükmüyor
      -Piranha extra programını kurdum,kayıt oldum,programı açıyorum üyelik bilgilerimi giriyorum extrada satın al,güncellemeler ve diğerlerine tıkladığımda ''aygıt bulunamadı' diyor. satın aldığımız noTraffic X Type navigasyon cihazımızı piranha kayıt ettirmek gibi bir özellik varmı ?
      -Piranha Extra programının ana menüsünden "Satın Al" bölümüne girin ve burada yer alan Uyarılar bölümüne giriş yapın.Burada ücretsiz olarak sunduğumuz Türkiye eds kameralarını indirip, ürünlerim bölümünden cihaza yükleyebilirsiniz.Biz bunu dolayısıyla yapamıyoruz.bunun başka cözümü varmı ?
      -noTraffic X Type navigasyon ile sd kartı ile m3 dinleyebilirmiyiz ?



      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      03 Nisan 2013 21:12:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: KeNJEE


      Alıntıları Göster




      S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

      aynı sorun bende de var yazılım (rom) yükledim ardından harita dosyalarını yükledim fakat sonuç alamadım cihazımı istanbula yollamak istemiyorum yardımcı olabilecek yok mu


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      03 Nisan 2013 21:13:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: KeNJEE


      Alıntıları Göster




      S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

      aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      03 Nisan 2013 22:40:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: kayaz75


      Alıntıları Göster


      aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin

      aynı sorun cihazımız Pıranha Evoque' de mevcut pıranha açılış ekranı hiç değişmiyor sebebi nedir neden oldu ve nasıldüzelir yardım lütfennn


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      402 Mesaj
      04 Nisan 2013 17:10:09
      piranha pathfinder rom lazım yardımcı olursanız sevinirim....

      daha önce özel mesaj olarak attığınız link çalışmıyor onun linki yenileyip verirseniz sevinirim...

      özeldende yazdım zannedersem görmediniz....

      daha önce yazdığınız mesajı ve linki aynı şekil aşağıya yapıştırıyorum link çalışmıyor onu yenilerseniz sevinirim.... mesajınızı bekliyorum....



      Cihaz yazılımını yenide yükleyelim o zaman, cihaza ait yazılımı (rom) aşagıdaki linkten indirebilirsiniz.

      http://yadisk.cc/d/X6945MWhRmF

      Yazılım yüklemeden önce dahili hafızada bulunan harita dosylarınızı yedekleyin, bataryanın dolu olduğuna emin olun yada şarj cihazına takıp yazılımm yüklemesi yapın.

      1. Dsoylaro rar dan çıkarıp boş bir sd karta yükleyin,

      2. Sd kartı cihaza takın cihazın arka kısmında yer alan reset tuşuna basıp bırakın yazılım yüklemeye başlayacaktır,

      3. Yazılım yüklemesi bittikten sonra sd kartı cihazdan çıkarıp cihazı tekrar resetleyin,

      4. Yedeklediğiniz harita dosylarını cihazın dahili hafızasına geri yükleyin.

      Sorun devam ederse bana iletin.

      Kolay gelsin.


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      04 Nisan 2013 21:29:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: kayaz75


      Alıntıları Göster


      aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin

      Çözüm ürettiğiniz için öncelikle teşekkür ederim ,fakat söyledikleriniz yaptım ancak rom la alakalı bir sorun sanırım bana


      Değerli Müşterimiz,

      Cihazınızı Piranha Teknik Servisine ulaştırınız.
      Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Teknik Servisine teslim etmeden (göndermeden) önce;
      "Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti vermek amacıyla hazırladığımız
      “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.
      Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.
      Ayrıca faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.
      Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar arızalı değilse bize teslim etmenize gerek yoktur.

      Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

      1. Arıza bildirim formunu
      2. Faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
      3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

      Ulaştırmanız gerekmektedir.
      Arızalı Ürün Gönderimi için Açık Adresimiz;
      Piranha Teknik Servis
      E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul
      Uyarılar:
      Uyarı: Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır.
      Uyarı: Kargo ile gönderilecek ürünlerde sağlam bir ambalaj yapın. Ürünün hasar görmeyeceğinden emin olun.
      Uyarı: Belirli bir hafızaya sahip ürünlerde; (mp3, mp4, tablet pc, navigasyon vb.) Cihazın içindeki kişisel (müzik, video, fotoğraf vb.) dosyalarınız servis işlemleri esnasında silinebilir. Lütfen cihazınızdakı bu bilgileri yedekleyin. Teknik servisimiz yedekleme yapmaz.



      Saygılarımızla,


      Piranha Destek Merkezi

      diyerek destek.piranha.com.tr adresinden cavap vermişler.... ilgi alakanıza teşekkür ederim..


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      04 Nisan 2013 21:32:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: recrec_0342


      Alıntıları Göster


      aynı sorun cihazımız Pıranha Evoque' de mevcut pıranha açılış ekranı hiç değişmiyor sebebi nedir neden oldu ve nasıldüzelir yardım lütfennn

      Bu tür sorunlarda piranha desktek sayfasında cihazınıza ait rom dosyasını yükleyin demişler ve nasıl yükleneceğine dair de açıklama yapmışlar istersen bir bak destek.piranha.com.tr ve bu sorundan dolayı benim cihazım için bize ulaştırın demişler bir üstteki mesajda yazdığım gibi....


      _____________________________

    • Binbaşı
      1681 Mesaj
      05 Nisan 2013 09:01:46
      Samsung Galaxy Wonder (i8150) telefonumu PİRANHA ENCORE 7 cihazıma USB ile bağladığımda ekrana çıkan küçük pencerede "Unkown USB device. Enter Driver Name" şeklinde benden Sürücü Adı (veya klasörü) isteniyor. Tel şarj oluyor ama bağlantı kurulmuyor.

      Telefonu Encore 7'ye bağlamak için ne yapabilirim?


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      05 Nisan 2013 20:00:37
      benim pirhana onix telefonum var telefon kilidi kodunu unuttum nasıl açabilirim yardımcı olursanız sevinirim


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      06 Nisan 2013 00:59:59
      Piranha'dan sorularınız cevap gelene kadar sizi eğlendirecek bir ibretlik hikaye... Bol bol gülebilirsiniz hikayenin saf kahramanına...

      Öncelikle herkese merhaba !

      Bu forumu aylarca dışarıdan takip ettikten sonra Samsung'da karar kılmışken; son anda milliyetçilik duyguları kabarıp piranha almak gafletinde bulunmuş bir Piranha-zede olarak aranıza katılmış bulunuyorum.

      Dedim ya; son anda milli ekonomiye katkım olsun diye rotayı Piranha Aristo Tab 7.0" olarak belirledim... Hay belirlemez olaydım! Sanalreyonum com adresinden sipariş verdim. Hay vermez olaydım!... Mal geldi ... Hay gelmez olaydı!... Kargo hasarlı olmadığını görüp sevinerek kutuyu açtım... Hay açmaz olaydım!...

      .Tabletin ekranı açıldığında benim için hayli önemli olan arka kamerayı öncelikle kontrol ettim.
      Büyük bir hayal kırıklığı... Ekranda uçuşan renkli yatay çizgilerden başka birşey yoktu. Atalarımız boşuna dememiş "Yerli malı yurdun malı; -parasıyla rezil olmak isteyen- her Türk onu kullanmalı..." diyeeee.....
      İlk şoku atlattıp arka kameranın çalışmadığına emin olduktan sonra aklıma; bu durumda ne yapmam gerektiğini Piranha'ya sormak geldi. Burada okuduğum kadarıyla; müşteri memnuniyetini iplemeyen pek çok firma gibi onlara da telefonla ulaşmanın imkansız değilse bile zor olduğunu ve ulaşana da çözüm üretilmediğini bildiğimden; sitelerindeki iletişim formunu kullanarak sorunu kısaca özetledikten sonra bu durumda ne yapmam gerektiğini sordum. Hay sormaz olaydım!....
      " Engeç 24 saat içinde sorunuza cevap vereceğiz... Bunu garanti ediyoruz. " diyorlardı.
      İtiraf ediyorum bu yalana inandım...

      Sonra sanalreyonumu aradım saf saf bir çözüm üretirler diye... Bir kaç dakikalık bir uğraştan sonra "Size cevap verecek boş müşteri temsilcisi yok. Hepsi meşgul... Sorununuzu mail yoluyla iletin..." cevabını alınca başıma gelenleri anlamaya başladım ama iş işten geçmişti.

      Belki de aylar sürecek bir oyalamaca içine itildiğimi; farkederek; saf saf Piranha'dan gelecek-daha doğrusu gelmeyecek- cevabı bekleyerek oyalamacaya tabi tutulacağımı hissettiğimden; hemen aynı gün ayıplı olarak gönderilen Piranha Aristo Tab 7.0" in sadece bir kaza ile bana ulaştığını; firmanın bu hatayı hemen düzelteceğini safça umarak; nasıl bir kumpasa girdiğimi farketmemiş gibi yaparak; sanalreyonum mun sitesindeki iletişim formuna gerekli açıklamaları yapıp; AYIPSIZ OLAN bir ürünle değiştirilmesini isteyerek aynı gün geri gönderdim ve safça bu ayıplı malın değiştirileceğini umdum.

      İki gün sonra kargodan sanalreyonumun kargoyu reddettiği haberini alınca ayaklarım suya erdi ve Müşteri Hizmetleri telefonara kesinlikle çıkmayan sitenin sahibi Tema Bilgisayara; sitelerindeki dandik iletişim formundan ulaşıp; bütün kanuni iade haklarıma rağmen; HASAR raporu tutturmadığım için yapılacak bir şey olmadığı şeklinde mail alınca bu sefer faks yoluyla ulaşarak; hasarlı olmayan kutuya nasıl hasar raporu tutulacağını sorduğumda; bu sefer -sanki bana sağlam mal ulaştırmışlar da sonra arızalanıp iade talep ediyormuşum gibi - teknik servisten değişim raporu olmadan işlem yapılmayacağını söyleyerek; topu Piranha'ya attılar.

      Piranha ise topu zaten baştan tutmuştu ve şu anda 4. gün dolmak üzere - ve yalandan verdikleri 24 saat içinde cevaplandırma garantisine rağmen- bir tek kelimelik bir cevap bile yazma zahmetine katlanmadılar.
      Kanunen bana tanınan 7 günlük kayıtsız şartsız iade talep hakkımı kullanma süresinin dolmasını bekledikleri apaçıktı. -Başka bir sebebi varsa bilen söylesin... Dinlemeye hazırım. -

      Böylece ayıplı mal zorla bana satılmış olacak; onlar arızalı malı paraya çevirmenin keyfini sürerken ben; bana kakalanmış arızalı malı tamir ettireceğim diye Piranha ile sanalreyonum arasında belki de aylarca sürecek ve büyük ihtimalle; kullanıcı hatası diyerek faturası bana kesileceği şimdiden belli olan bir uğraşının içine düşürülmüş olacaktım.
      Veeeee oldum da... Sanalreyonum kanuni 7 gün içinde cayma hakkımı da reddederek ve değişimi; 4 gündür bana tek kelime ile de olsa cevap vermeyen Piranha'ya havale etmiş durumda...

      . Yılların bilgisayar ve elektronik esnafıyım. Daha önce de böyle bir yolla birkaç defa dolandırılmıştım. Adamlar; ellerindeki arızalı malı çöpe atmak veya yenilemek yerine sağlammış gibi bana satarak paraya çevirmiş; sonra da aylarca süren oyalama ve sinirsel yıpratmadan sonra hala pes etmediysen; bir kısmını -sanki sana büyüüüükk bir lutufta bulunuyormuş gibi arsızca- başka dandik malla takas etmişlerdi. Ben de çakı bulmuş çocuklar gibi sevinmiş ve sülalelerine sevgi sözcükleri göndermiştim...
      Tabi bu eskidendi...
      Gelelim sadede...
      Durumu farkettiğimden; ve 24 saat içinde soruya cevap vermek gibi yalan çıkmış bir vaatte bulunan Piranha'dan cevap gelmeyince; "3. gün yine kendi iletişim formlarından; yukarıdaki hikayeyi yazarak; şu anda da böyle bir kumpasa düşürülmüş olup olmadığımı merak ettiğimi" yazdım.

      Ne cevap verdiklerini merak ediyorsanız söyleyeyim:

      Üzerinden geçen 2 güne rağmen tıssssssss........! . Atalarımız "Sükut ikrardan gelir " demişler yaaa... O misal...

      Şimdi ne mi yapıyorum.... Hiiiiç... Onlar; pek çok kişiyi pes ettirdikleri gibi pes edip; bana kakalanmış arızalı cihazla kaderime razı olup; onlardan bunu tamir etmeleri lutfunda bulunmaları için kendilerine yalvarmamı bekliyorlar... . Hele şu kanuni başvurularım sonuçlansın; belki de yalvaracağım gerçekten...

      Dolayısıyla; burada yazılanları baştan sona en az iki defa okumuş olmama rağmen akıllanmamış olan benim gibi milli ekonomi meraklıları; Piranha'dan sorularına cevap gelene kadar okuyup eğlenceli vakit geçirirler diye yazıyorum... Çünki cevap gelene kadar; geçirilecek boooll bol vakitleri olacak ...

      Nereden mi biliyorum..... Heeeç.... Tap taaze yaşıyorum da oradan...

      Kafanızı ütülediysem affola... Eski dolandırılmışlıklarımı hatırladım da efkarlandım gece gece...



      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      06 Nisan 2013 03:14:07
      Piranha marka Leon model cihaza ait teknik bilgiler aşağıdadır.

      İşlemci : 400 MHz Centrality Atlas III
      GPS : Sirf Atlas-III
      Bellek : Dahili Hafıza 512 MB / SD-RAM 64 MB
      Ekran : 5'' dokunmatik TFT-LCD ekran
      Giriş/çıkış : SD kart girişi, Kulaklık girişi, USB çıkışı

      arkadaşlar bana rom lazım tabiki nasıl atacağım şimdiden tşk ederim


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      06 Nisan 2013 08:18:37
      iki aydır piranha müşteri hizmetleriyle boğuşuyorum hiç bir işlem yapmadan iki ay boyunca sadece seri no vs. vs. gibi soruları (zaten telefonla ulaşılmıyor) internetten peyderpey sorulup (ben onların cihazımın bilgilerini öğrenme için sorunlarını çözdüm sanki) 2 ayın sonunda cihazı istanbula göndermemi istediler göndermemek için iki sebebim var
      1. size cihazımı gönderebilceğim kadar güvenilir bulmuyorum
      2. yazılım sorunu için cihazı istanbula göndermeyeceğim daha önce neleri çözdümgerekli dosyalarla bunu da çözerim



      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      06 Nisan 2013 18:59:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: kayaz75

      iki aydır piranha müşteri hizmetleriyle boğuşuyorum hiç bir işlem yapmadan iki ay boyunca sadece seri no vs. vs. gibi soruları (zaten telefonla ulaşılmıyor) internetten peyderpey sorulup (ben onların cihazımın bilgilerini öğrenme için sorunlarını çözdüm sanki) 2 ayın sonunda cihazı istanbula göndermemi istediler göndermemek için iki sebebim var
      1. size cihazımı gönderebilceğim kadar güvenilir bulmuyorum


      Sizinle aynı fikirdeyim. "Engeç 24 saat içinde sorununuzu cevaplayacağız. Bunu garanti ediyoruz." diye yalandan söz verip 5 gündür elini bile kıpırdatmayan Piranha şirketine -yaşadığım olaydaki tecrübeme binaen -ben de güvenemiyorum. Dolayısıyla; sanalreyonum la el birliği içinde bana arızalı olarak kakalanan Aristo Tab 7.0" ı kendilerine göndermeyi -en azından şimdilik- düşünmüyorum. Tüketici mahkemesinin sonucuna göre göndermek zorunda kalabileceğimden bu ihtimale açık kapı bırakmak durumundayım.

      Bunun yerine; her iki firmayı da sürekli sevgi sözcükleriyle anarak kullanmayı düşünüyorum.


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      06 Nisan 2013 23:01:07
      sorunumu forumlarda aramam için yönlendiren piranha kendiniz önce bir işlem yapmayı deneseydiniz diyecektim ki sorunu çözemediler cihazı göndermemi istiyorlar ama nerede oyalamaktan başka icraatınız yok


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      07 Nisan 2013 15:16:32
      sorulara 24 saat içinde cevap geliyor diyorsunuz 2 gün oldu cevap alamıyorum benim parhana onix telefonum var telefon kilidini unuttum nasıl açabilirim


      _____________________________

    • Yarbay
      3106 Mesaj
      07 Nisan 2013 23:37:59
      Bay Piranha yetkilisi.5-6 ay kadar önce piranha gps business tab 7.0 aldık.Fakat toplam 1 ay bile kullanamadık.2 kere servise verdik.Ancak sorunlar hiç bitmedi.İlk olarak cihazı aldıktan 1 ay sonra şarz olmamaya başladı.50 km mesafedeki cihazı aldığımız yere servise verdik.2 hafta sonra aldık.Cihaz bakım yapılmış ve tekrar şarz olmaya başlamış.Cihazı aldıktan 2 gün sonra tekrar şarz olmamaya başladı.tekrar 50 km mesafeye gitmek zor geldiğinden cihaz 1-2 ay yattı.2 nci kez servise verdiğimizde yine 2 hafta bekledi.Geri aldığımda servis kağıdında yazanlara göre şarz adaptörü bozulmuş.Cihazda darbe varmış ve garanti dışı kalmış.Ancak müşteri memnuniyeti adına ücretsiz sorun giderilmiş.Cihazda en ufak bir darbe yoktu ancak servis darbe var garanti dışı ibaresini koymuş.Eve geldiğimizde cihaz tekrar çalışır vaziyetteydi.Ancak bu sefer ömrü 1 haftayı geçmedi.Şimdi cihaz açılışta android yazısında takılıp kalıyor ve açılmıyor.

      Piranhanın türkiye sitesinden romları indirerek hard format atmaya çalıştım ancak bilgisayar usb'den görülmüyor.Sürücü yazılım imzalamayı iptal ettiğim halde aygıt yöneticisinde ünlem işareti var.Live suit programıyla format atmaya çalıştığımda bilgisayar cihazı USB'den görmüyor.Bi türlü format atmayı da beceremedim.Şimdi cihazı üzerine aseton döküp yakarak videosunu da donanım haberde paylaşmayı düşünüyorum.Belki insanlar benim yaptığım hataya düşüp piranha alma gafletinde bulunmazlar.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingman29 -- 7 Nisan 2013; 23:38:40 >
      _____________________________

      Aptallık ve dahilik arasındaki en önemli fark , dahiliğin bir sınırı olmasıdır.-Einstein
    • Er
      13 Mesaj
      08 Nisan 2013 03:55:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: kingman29

      Bay Piranha yetkilisi.5-6 ay kadar önce piranha gps business tab 7.0 aldık.Fakat toplam 1 ay bile kullanamadık.2 kere servise verdik.Ancak sorunlar hiç bitmedi.


      İmrendim şimdi yaaa! 1 ay kullanabilmişsiniz sorunsuz... Ben 1 saat bile kullanamadım cihazı... Benimki doğuştan AYIPLI/BOZUK geldi sanalreyonum com dan ve geri de almıyorlarmış.
      quote:

      Orijinalden alıntı: kingman29

      .Geri aldığımda servis kağıdında yazanlara göre şarz adaptörü bozulmuş.Cihazda darbe varmış ve garanti dışı kalmış.Ancak müşteri memnuniyeti adına ücretsiz sorun giderilmiş.Cihazda en ufak bir darbe yoktu ancak servis darbe var garanti dışı ibaresini koymuş.Eve geldiğimizde cihaz tekrar çalışır vaziyetteydi.Ancak bu sefer ömrü 1 haftayı geçmedi.Şimdi cihaz açılışta android yazısında takılıp kalıyor ve açılmıyor.




      Yıllarca bilgisayarcılık yaptım. Bu yüzden iyi bilirim. Özellikle 3 kağıtçı firmaların; kanuni görevleri olan 2 yıllık garanti sözünden kıvırmak için bolca yaptıkları bir numaradır bu...
      Cihazı size satarken ücretini peşinen aldıkları bu hizmet için; sanki size bir lütufta bulunuyorlarmış gibi; "Mişteri memnuniyeti için bedava yaptık " demezler mi...



      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      08 Nisan 2013 12:12:21
      piranna diablo marka cihazım gps girmiyordu tekrar yedeklerimi slıp sitesinden romu nu attım fakat suan cihaz seme gibi çalışıyor dokunmatikler yerinde çalışmıyor ve usb den bilgisayara bağladımda hafızayı 27mb gösteriyor yardımlarınızı bekliyorum :(


      _____________________________

      mxemir
    • Yüzbaşı
      394 Mesaj
      08 Nisan 2013 12:17:12
      destek bitti mi? telefonu açmayan servis mi olurmuş ya bu nedir?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lucid dream -- 9 Nisan 2013; 12:21:18 >
      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      08 Nisan 2013 12:22:01
      aynen ya dünden beri hayattan bezdim


      _____________________________

      mxemir
    • Er
      13 Mesaj
      08 Nisan 2013 16:22:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: lucid dream

      destek bitti mi? telefonu açmayan servis mi olurmuş ya bu nedir?[/b]

      Bu muuu? Heeeç! pirinanın yalan rüzgarıııı... "24 saat içinde sorunuza cevap verilecektir. Bunu taahhüt ediyoruz. " sözlerinin üzerinden 6 gün geçti; henüz tısss ! bile yok.

      Yanlış hatırlamıyosam birileri burada; her sorunuza hemen cevap veriyorlar" diyordu sanki ısrarla.... Şarapçının şahidi şıracı mıydı neydi o söz...



      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      08 Nisan 2013 17:35:41
      arkadaş bu sayfanın yöneticisi kim hani 24 saat içinde cevap veriliyordu ayıp be


      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      08 Nisan 2013 22:26:14
      Piranha bussiness 7.0 kullanıcısıyım. 10 bile geçmeden açılmamaya başladı. Andorid yazısı çıkıyor dönüyor dönüyor ama açılmıyor.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pufy -- 8 Nisan 2013; 22:27:30 >
      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      08 Nisan 2013 23:01:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: Pufy

      Piranha bussiness 7.0 kullanıcısıyım. 10 bile geçmeden açılmamaya başladı. Andorid yazısı çıkıyor dönüyor dönüyor ama açılmıyor.

      Açılmasını mı bekliyordunuz ? Ne kadar ayıp !


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      08 Nisan 2013 23:39:39
      Dostlar müjdeeeeee !
      Sorulan sorulara engeç 24 saat içinde cevap verme sözü veren Piranha Destek; 7.nci gün dolduktan sonra yani sanalreyonum com-Tema Bilgisayar işbirliğiyle bana kakalanan doğuştan arızalı Aristo Tab 7 yi iade etmek için tanınan 7 günlük kanuni süreyi -akıllarınca- tükettikten sonra; gece saat 23:00 dan sonra sorumu cevapladı.

      Ve böylece; sanalreyonum aracılığıyla satılan doğuştan arızalı Aristo Tab 7 nin; kötü bir bir tesadüf eseri olarak değil; elde kalmış arızalı ürünleri paraya çevirmenin bilinçli çabalarının bir ürünü olduğunu isbatlamış oldular.

      Biz Türk Milleti'nin; tutulmayan sözlerin nereden çıkmış olabileceğiyle ilgili meşhur sözünü hatırlayarak kendilerine anında cevap verdim:

      "Günaydııııın Piranha ! İyi sabahlar dilerim. Artık yağmur dindi. Şemsiye sizde kalsın. Bir gün bir yerlerde işe yarayacaktır."




      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      09 Nisan 2013 11:11:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: demir-elli


      Alıntıları Göster


      Açılmasını mı bekliyordunuz ? Ne kadar ayıp !

      tabiki beklemiyorum en kısa zamanda gönderecemde umarım geri göndermezler.


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      09 Nisan 2013 13:52:39

      ARKADAŞLAR KESİNLİKLE PİRHANA ÜRÜNÜ SATIN ALMAYIN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK PİŞMAN OLURSUNUS SERVİSİ VE ÜRÜNLERİ BEŞ PARA ETMEZ MİLLETİ KAZIKLIYORLAR YALAN DOLAN LAF HEP HARAM BUNLARIN ALDIĞI PARA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM


      Bahsedilenler: Pufy
      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      09 Nisan 2013 14:29:43

      ''Teknolojiyi seviyorum'' Gerçekten seviyormusunuz :)

      Bence siz milleti kazıklamayı seviyorsunuz


      Bahsedilenler: atakanlar1
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      09 Nisan 2013 14:51:22

      müşteri hizmetleri telefon açma zahmetinde bulunabilirlermi acaba? seri no : P44012786

      cihazım da kullanıcı hatası olduğunu yazmışsınız. ama müşteri memnuniyeti açısından tamir edilmis...
      1- benim cihazımda kullanıcı hatası yok.. eğer var ise neymmiş bu hata söyleyinde bilelim.. 15 yıldır aktif bi şekilde pc kullanıcısıyım. ve kendimde pc tamir , format işleriyle uğraşıyorum.
      2. kablosuz ağlara 2 metreden fazla mesafede bağlantı sağlanamıyor. bu da mı kullanıcı hatası.. 15 metreden bağlanıp veri indirisseniz tablet sizde kalsın...!!!!
      3. topu topu 40 gün kullandım ve ilk günden beri donma yaşanıyor.. tabii bu da kullanıcı hatasıdır. :)

      Diğer soorunları halladildimi acaba ?*

      seri no : P44012786


      Bahsedilenler: Pufy
      _____________________________

    • Binbaşı
      1612 Mesaj
      09 Nisan 2013 18:27:05
      gps business tab 7 almayı düşünüyorum. ücretsiz güncellemesi olan navigasyon yazılımı olarak ne önerirsiniz?


      _____________________________

      Mahfuzz
    • Er
      13 Mesaj
      09 Nisan 2013 21:51:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: mahfuzalbayrak

      gps business tab 7 almayı düşünüyorum. ücretsiz güncellemesi olan navigasyon yazılımı olarak ne önerirsiniz?

      Aynı benim 10 gün önceki halim... Bu forumdaki bu kadar yazıyı hem de birkaç defa okuduktan sonra hala duruma uyanmamış ve yazılanların çoğu iftiradır diyerek; Samsung'a yönelik rotamı; ne de olsa yerli firma; biraz da o kazansın diyerek Piranha Aristo Tab 7.0" tablete döndürmüştüm.

      Şu 10 gün içinde yaşadıklarım ve devam eden süreçte yaşayacaklarım; daha bşimdiden beni; bir Piranha sempatizanı kullanıcılıktan; Piranha ve sanalreyonum com(tema bilgisayar) isimlerini duyunca kusacak kadar midesi bulanan birine dönüştürdü. Bu iletişim çağında böylesine iletişim özürlülük ... 24 saat içinde cevaplanacaktır diye söz verilip 7 gün sonra gece 23:00 den sonra gelen cevaplar... Bu yönden Piranha'nın bu negatif başarısının hayranı olmamak mümkün değil.

      Almayı düşünmeyi bırakıp hemen alın kardeşim. Benim gibi parasıyla rezil olanlar kulübüne dahil olun

      Sizi de buralarda çaresizce çare ararken görmekten asla rahatsızlık duymayacağız. Hatta şimdiden

      "Merhaba ! Aramıza hoşgeldiniz...!"


      _____________________________

    • Binbaşı
      1612 Mesaj
      09 Nisan 2013 22:17:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: demir-elli

      Aynı benim 10 gün önceki halim... Bu forumdaki bu kadar yazıyı hem de birkaç defa okuduktan sonra hala duruma uyanmamış ve yazılanların çoğu iftiradır diyerek; Samsung'a yönelik rotamı; ne de olsa yerli firma; biraz da o kazansın diyerek Piranha Aristo Tab 7.0" tablete döndürmüştüm.

      Şu 10 gün içinde yaşadıklarım ve devam eden süreçte yaşayacaklarım; daha bşimdiden beni; bir Piranha sempatizanı kullanıcılıktan; Piranha ve sanalreyonum com(tema bilgisayar) isimlerini duyunca kusacak kadar midesi bulanan birine dönüştürdü. Bu iletişim çağında böylesine iletişim özürlülük ... 24 saat içinde cevaplanacaktır diye söz verilip 7 gün sonra gece 23:00 den sonra gelen cevaplar... Bu yönden Piranha'nın bu negatif başarısının hayranı olmamak mümkün değil.

      Almayı düşünmeyi bırakıp hemen alın kardeşim. Benim gibi parasıyla rezil olanlar kulübüne dahil olun

      Sizi de buralarda çaresizce çare ararken görmekten asla rahatsızlık duymayacağız. Hatta şimdiden

      "Merhaba ! Aramıza hoşgeldiniz...!"

      eee yok saol ben gelmiyim

      ayrıca uyardığın için saol


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahfuzalbayrak -- 9 Nisan 2013; 22:18:07 >
      _____________________________

      Mahfuzz
    • Binbaşı
      1612 Mesaj
      09 Nisan 2013 22:32:50
      sayfayı yeni okudum. eğer daha önce okusaydım soru sormazdım hiç. yine şükür ki mağdur olmuş birileri var da yırttık :P şaka şaka. ya gerçekten okudukça ben delirdim. neymiş? milli teknolojimizin daha 10 fırın ekmek yemesi lazımmış. neymiş yerli malı yurdun malı biz kullanalım gavur malı imiş. ver elini garmin ver elini tomtom, hadi kalın sağlıcakla.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahfuzalbayrak -- 9 Nisan 2013; 22:34:01 >
      _____________________________

      Mahfuzz
    • Er
      10 Mesaj
      10 Nisan 2013 06:06:55
      Sevgili Piranha Yetkilileri
      zedelerinizi oyalamanın 3. aşaması olan foruma yönlendirme taktiğiniz çökmüş durumda en azından nezaketen SİZİN açtığınız başlığa bikaç kelime özrle başlayıp mağdurları oyalamak için kullandığınız zekanızı elinden geldiğince sorun çözmek için kullanmanız naçizane tavsiyemdir



      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      10 Nisan 2013 10:35:10
      PİRHANA ÜRÜNLERİNİ SAKIN ALMAYIN

      YALANCI İNSANLAR CALIŞANLARIDA YALAN SÖYLÜYOR İNANAMIYORUM TELEFONLARI YA SÜREKLİ MEŞKUL YADA CALIYOR CALIYOR ACILMIYOR YADA ACILIRSA BİLE 35 .40 DAKİKA BEKLİYORSUN PİRHANA ÜRÜNÜ ALMAYIN SACMA SEBEPLERLE CİHAZLARI GARANTİ DIŞI VERİYORLAR ARTI BENİM CİHAZIM 30 GÜNLÜKTÜ GÖNDERDİM EKRAN KENARLARI KIRILMIŞ DAHA SIFIR ÜRÜN BEN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM ÇOÇUKLARINDAN CIKSIN HARAM EDİYORUM




      TEKRAR SÖYLÜYORUM PİRHANA ÜRÜNÜ ALMAYIN


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      10 Nisan 2013 21:41:20
      arkadaşlar bu siteye artık girmeyin vereceğim linkte piranha adına herşey cevaplanıyor bu site milleti kandırma adına herşeyi yapıyor

      http://piranha.com.tr/support.php


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      10 Nisan 2013 22:20:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: hogırhogır

      arkadaşlar bu siteye artık girmeyin vereceğim linkte piranha adına herşey cevaplanıyor bu site milleti kandırma adına herşeyi yapıyor

      http://piranha.com.tr/support.php

      Oooooooooooooooo ! Priranha Desteeekk ! Ooooş geeedin bre... Ööözlettin kendini yav....

      Vallaaaaa zekana hayran kaldım byaw... Şahane bi kamuflaj olmuş ...

      Bu isimle kimse senin Piranha Destek olduğunu anlayamaz burada... Zaten bu forumda senden başka da akıllı yok ... Bi tek sen varsın...

      Süpersin vallllllaaaaaaaaaaa ...



      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      11 Nisan 2013 16:07:25
      bu site zaten piranhanın sitesi değil donanım haber sitesi burası. size kalmış


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      11 Nisan 2013 20:09:04
      piranha destek sitesinden buraya yönlendirildim zaten oyalama taktiğinin bir ayağı olarak


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      11 Nisan 2013 21:21:40
      arkadaşlar Ultra Tab II 10.1 in rom dosyasını bulamıyorum piranhanın sitesindede görünmüyor sanırım güncelleme var

      Yardımcı olabilecek varmı


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      12 Nisan 2013 16:46:00
      İyi Günler benim Piranha Bunsiness Tab 7.0'' tabletim var ve desen yüzünden kilitlendi Live suit İle uygun rom gerekli yardımlarınızı bekliyorum


      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      12 Nisan 2013 19:08:12
      Piranha Destek, kendi elleriyle buraya yönlendirdikleri insanların sorularına cevap vermek yerine; başka isimle üyelik alıp sanki Piranha kullanıcısı gibi davranıp foruma hakaret etmeye başladı. Yutmadığımızı görünce bu sefer küfürlü mesajlar yazmaya başlayınca uzaklaştırılmış.

      Bu yaşta bu zeka...! Piranha !


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      13 Nisan 2013 08:59:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: OguzhnOztrk

      İyi Günler benim Piranha Bunsiness Tab 7.0'' tabletim var ve desen yüzünden kilitlendi Live suit İle uygun rom gerekli yardımlarınızı bekliyorum

      http://piranha.com.tr/product.php?product_id=298 buradan destek sekmesine gelerek sürücü ve yazılımlara tıkla! seri numarasına uygun rom u ve livesuit programını indirebilirsin.


      _____________________________

      - TurkDevs -
    • Er
      8 Mesaj
      13 Nisan 2013 10:20:37

      no traffic m type cihazımda, giriş yapmak istediğim adresler çıkmıyor. çıkan çoğu adreste ise kapı numarsı çıkmıyor. ayrıca kayıtlı bir POI ye gitmek istediğimde beni 500 m ilerine götürüyor. iki kez güncelleme yaptım değişen bir şey yok. yardımlarınızı talep ediyorum.


      Bahsedilenler: Piranha Destek
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      13 Nisan 2013 22:54:23
      sayın RIDVAN BEY ,benım leon marka navigasyonum var

      açılışta piranha yazıp kalıyordu.forum sitesinde erengazili arkadaşa tarif ettiğiniz gibi rom dosyasını indirim navigasyona kurdum.navigasyon kısmı hariç diğer ozellikler çalışıyor.bilgisayara format attığım için yedeklediğim harita dosyalarıda silindi.bana harita dosyası göNderirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler

      cihaz markası : piranha leon
      seri no : P28808303
      AYARLAR--SİSTEM BİLGİSİ İÇİNDEKİ BİLGİLER
      ıd no : LH20091216005463
      VERSİYON : LH43V1.4.0.03.02.MBFA.1.001.000.091216


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      14 Nisan 2013 16:07:48

      bir aydır sorunum için hala cevap alamadım yetkili birisi yokmu yaa...


      Bahsedilenler: sryrl
      _____________________________

Sayfa:   <<     < önceki   78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87   sonraki >     >>
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.