Şimdi Ara

MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
3
Favori
10.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MSI, anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerinin Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı.

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı


    Yeni servis merkezi ile beraber MSI, Notebook ve All in One PC'lerde kapıdan kapıya servis hizmeti sunacak.


    Dünyaca ünlü anakart ve ekran kartı üreticisi MSI, Türkiye'de satışa sunduğu anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerin teknik servisi için ServisPoint ile anlaştığını duyurdu. Yeni servis noktası ile beraber MSI satış sonrası hizmet kalitesini de bir üst seviyeye taşıyor.

    Anakart ve Ekran Kartında Üstün Hizmet

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı


    Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de en çok tercih edilen anakart ve ekran kartı markalarından olan MSI, ABD ordusu standartlarına uygunluğu sertifikalandırılmış Military Class II bileşenleriyle kalite ve kararlılıkta rakip tanımıyor. Ürün kalitesinde geldiği noktaya satış sonrası destekle de arka çıkan MSI, Türkiye'de bileşen grubu ürünleri için ServisPoint ile anlaştı. Toplam 14 mühendis ve teknisyenden oluşan tecrübeli ekibiyle arıza tespiti ve tamirini hızlı bir şekilde gerçekleştiren ServisPoint, sahip olduğu yüksek teknoloji ekipmanlarla çok katmanlı dijital kartların BGA chipset ve SMD komponent değişimlerini de başarıyla gerçekleştiriyor.

    All in One PC ve Notebook'larda Kapıdan Kapıya Garanti


    MSI, ServisPoint ile yaptığı anlaşma kapsamında hepsi bir arada bilgisayarlar ve notebooklarda ise kapıdan kapıya eksiksiz bir garanti hizmeti sunuyor. Arızalı ürün müşteri talebi üzerine kapıdan alınarak servise gidiyor ve garanti koşulları dahilinde tamir edilerek yine kullanıcının adresine teslim ediliyor. ServisPoint ile yapılan anlaşma ile ilgili konuşan MSI notebook ve All in One bilgisayarlardan sorumlu ürün müdürü Bora Demirkan, yeni garanti koşulları ile ilgili olarak "MSI olarak ürün kalitesi kadar satış sonrası destek konusuna önem veriyoruz. ServisPoint ile yaptığımız anlaşma kapsamında bundan sonra MSI notebook veya All in One bilgisayarı arızalanan kullanıcılar garanti koşulları kapsamında hiçbir kargo ücreti ödemeden ürünlerini ServisPoint'e gönderebilecekler" dedi.

    Tüketici Elektroniği ve Bilişim Ürünlerinde Uzman

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

    MSI'ın yeni yetkili servisi olan Servis Noktası A.Ş., Tüketici Elektroniği ve Bilişim ürünlerinde uzmanlaşmış kadrosuyla 2006 yılından beri hizmet veriyor. 6 farklı TSE belgesi ile kalite standartlarını belgeleyen ServisPoint, ESD standartları ile yapılandırılmış tamir alanlarıyla merkez servisinde elektronik ve bilişim alanında onarım hizmetleri sunuyor. 2009 yılında yaptığı yatırımlarla çok katmanlı dijital kart onarımlarını komponent bazında gerçekleştiren ServisPoint, kalite ve müşteri odaklı çözümleriyle kurulduğu günden bugüne 250.000'in üstünde son kullanıcıya hizmet vermiş durumda. MSI müşterileri arızalı ürünleri ile ilgili olarak ServisPoint'e 0212 288 4230 no'lu telefondan veya msidestek@servispoint.com e-posta adresinden ulaşabiliyorlar.


    MSI Hakkında

    1986 yılında kurulan MSI, müşterilerine üstün teknoloji ve inovasyonu bir araya getiren ürünleri seçkin bir hizmet anlayışıyla sunmayı hedefler. İş felsefesi olarak her zaman “Ödül kazanan ürün kalitesi ve üstün servis” anlayışını benimseyen MSI, anakart, ekran kartı, masaüstü bilgisayar, hepsi bir arada bilgisayar ve dizüstü bilgisayarların tasarımı ve üretiminde uzmanlaşmıştır. MSI’ın geniş ürün yelpazesi hakkında daha fazla bilgi edinmek içinwww.msi.com adresi ziyaret edilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azk -- 16 Temmuz 2011; 16:13:59 >







  • Çok garip bi firma gerçekten. MSI merkezden gelen servis numarasını adamlarla paylaştım verdikleri cevap

    "Bu konu ile ilgili bir bilgimiz bulunmamaktadır. Daha önceki maillerimizde de belirttiğimiz gibi maalesef son kullanıcıdan ürün teslim alamıyoruz. Ürünü satın almış olduğunuz firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

    Hakan Gözübek
    Teknik Destek Temsilcisi"

    Sonra CC'de olan diğer kişiye TAyvan Merkez'den gelen maili direkt ilettim. Onun cevapta aynı

    "Merhaba,

    Konuyla ilgili satıcı firmayla iletişime geçmeniz gerekli son kullanıcıdan ürün almıyoruz.

    Özkan Özcan"

    Adamlar ürünlerini garanti kapsamına almamak için adete cansiperane savaşıyolar ya. Bu ne dirayettir böyle. Ya al, kullanıcı hatası de yolla geri. Bu almama hususundaki azim nedir böyle. Neyse şikayetvar iletmiş Penta'ya benim şikayeti. Yukarıda şirket teknik ekipten 2 kişinin mailini ve tutumunu paylaştım. Ama şikayetvar'daki bambaşka tutuma bakın birde. Sanki başka firmalardan bahsediyoruz.

    "Merhaba Mehmet Bey,

    Ürüne ait seri numarası ve faturasını bizimle paylaşabilir misiniz? Gerekli incelemelerden sonra ürün bize ait ve garantisi ile ilgili bir problem mevcut değil ise servis işlemleri için ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.

    İyi çalışmalar.."

    Buda linkihttps://www.sikayetvar.com/penta-teknoloji-urunleri-msi-anakartlar-garantili-degil

    3 aylık faturalı garantili ürünümüzü servise göndermek için resmen çarpışıyoruz ya. Şu hale bak. Tayvan merkezede tekrar mail attım, sizin arkadaşlar kabul etmedi verdiğiniz servis numarasını diye. Ordan bakalım ne gelecek.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.