Şimdi Ara

MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
3
Favori
10.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MSI, anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerinin Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı.

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı


    Yeni servis merkezi ile beraber MSI, Notebook ve All in One PC'lerde kapıdan kapıya servis hizmeti sunacak.


    Dünyaca ünlü anakart ve ekran kartı üreticisi MSI, Türkiye'de satışa sunduğu anakart, ekran kartı, notebook ve All in One PC'lerin teknik servisi için ServisPoint ile anlaştığını duyurdu. Yeni servis noktası ile beraber MSI satış sonrası hizmet kalitesini de bir üst seviyeye taşıyor.

    Anakart ve Ekran Kartında Üstün Hizmet

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı


    Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de en çok tercih edilen anakart ve ekran kartı markalarından olan MSI, ABD ordusu standartlarına uygunluğu sertifikalandırılmış Military Class II bileşenleriyle kalite ve kararlılıkta rakip tanımıyor. Ürün kalitesinde geldiği noktaya satış sonrası destekle de arka çıkan MSI, Türkiye'de bileşen grubu ürünleri için ServisPoint ile anlaştı. Toplam 14 mühendis ve teknisyenden oluşan tecrübeli ekibiyle arıza tespiti ve tamirini hızlı bir şekilde gerçekleştiren ServisPoint, sahip olduğu yüksek teknoloji ekipmanlarla çok katmanlı dijital kartların BGA chipset ve SMD komponent değişimlerini de başarıyla gerçekleştiriyor.

    All in One PC ve Notebook'larda Kapıdan Kapıya Garanti


    MSI, ServisPoint ile yaptığı anlaşma kapsamında hepsi bir arada bilgisayarlar ve notebooklarda ise kapıdan kapıya eksiksiz bir garanti hizmeti sunuyor. Arızalı ürün müşteri talebi üzerine kapıdan alınarak servise gidiyor ve garanti koşulları dahilinde tamir edilerek yine kullanıcının adresine teslim ediliyor. ServisPoint ile yapılan anlaşma ile ilgili konuşan MSI notebook ve All in One bilgisayarlardan sorumlu ürün müdürü Bora Demirkan, yeni garanti koşulları ile ilgili olarak "MSI olarak ürün kalitesi kadar satış sonrası destek konusuna önem veriyoruz. ServisPoint ile yaptığımız anlaşma kapsamında bundan sonra MSI notebook veya All in One bilgisayarı arızalanan kullanıcılar garanti koşulları kapsamında hiçbir kargo ücreti ödemeden ürünlerini ServisPoint'e gönderebilecekler" dedi.

    Tüketici Elektroniği ve Bilişim Ürünlerinde Uzman

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

    MSI'ın yeni yetkili servisi olan Servis Noktası A.Ş., Tüketici Elektroniği ve Bilişim ürünlerinde uzmanlaşmış kadrosuyla 2006 yılından beri hizmet veriyor. 6 farklı TSE belgesi ile kalite standartlarını belgeleyen ServisPoint, ESD standartları ile yapılandırılmış tamir alanlarıyla merkez servisinde elektronik ve bilişim alanında onarım hizmetleri sunuyor. 2009 yılında yaptığı yatırımlarla çok katmanlı dijital kart onarımlarını komponent bazında gerçekleştiren ServisPoint, kalite ve müşteri odaklı çözümleriyle kurulduğu günden bugüne 250.000'in üstünde son kullanıcıya hizmet vermiş durumda. MSI müşterileri arızalı ürünleri ile ilgili olarak ServisPoint'e 0212 288 4230 no'lu telefondan veya msidestek@servispoint.com e-posta adresinden ulaşabiliyorlar.


    MSI Hakkında

    1986 yılında kurulan MSI, müşterilerine üstün teknoloji ve inovasyonu bir araya getiren ürünleri seçkin bir hizmet anlayışıyla sunmayı hedefler. İş felsefesi olarak her zaman “Ödül kazanan ürün kalitesi ve üstün servis” anlayışını benimseyen MSI, anakart, ekran kartı, masaüstü bilgisayar, hepsi bir arada bilgisayar ve dizüstü bilgisayarların tasarımı ve üretiminde uzmanlaşmıştır. MSI’ın geniş ürün yelpazesi hakkında daha fazla bilgi edinmek içinwww.msi.com adresi ziyaret edilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azk -- 16 Temmuz 2011; 16:13:59 >







  • Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi
  • Teşekkürler Ahmet Bey

    eğer üretici hatası dışında kullanıma bağlı hatalar meydana gelirse nasıl bir durum izlenecek forumun meşhur bazı teknik servisleri var her duruma kullanıcı hatası diyor böyle bir durum bu firmada gerçekleşir mi ?
  • Teşekkürler Ahmet Bey

    Bazı ürünleri aldığımız yere verdiğimizde servise gidene kadar orası burası darbe alıp ulaşınca kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakılmasına yönelik nasıl bir yol izleyeceksiniz? Çok sıklıkla yaşanan bir sorun zira. Kullanıcı göz göre göre haksız duruma düşürülüyor.

    Ben kartımın üzerindeki kompeneti kırmaktan ne anlayayım mesela orayı bantlayıp bezeyip kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakan çok firma var. O yüzden ha garantili almışım ha garantisiz diyorum nasılsa her şekilde para çöpe gidiyor mantığıyla kartları yurtdışından almayı planlıyorum en fazla kargo parası veririm kafam dinç olur bir şekilde çözümleyip gönderiyorlar çünkü Türkiye`deki birçok servis henüz o olgunluğa ulaşamadı hatta hiçbiri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi




    Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi




    Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi




    Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil


    Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi




    Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil


    Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.


    O şanslı kişilerden biri de benim. 8800 GTS'imi GTS 250 ile değiştirdiler sağolsun ama o da 3 ay içinde yandı. Ama şans mı zorla mı açıklayamayacağım, ancak arkadaşın yanmış kartını 1 yıl sonra değiştirdiler. 1 tane bile olsa bu benim gözümde onları kötü gösterir. Yani kazandıkları onca paradan bir 3450 değiştiremeyecekseler bence hiç bu işi yapmasınlar




  • Firmalar zaten yasalara göre servis vermek zorundalar, bu olası bir durumdur, bir de MERSA gibi beş para etmeyen firmalar var bunlarda zamanında x-y-z markalarının ürünlerini alarak bu işe girmişler sonradan da canları sıkılmıış hadi bir de pc sektöründe insanları sömürelim demişler ve hiç bir şeyden anlamayarak bu işe girişmişler.

    Yakında hiç bir firmanın ürünün almayıp nasılsa saçma sapan sebeplerle "kullanıcı hatası" diyorlar, garantisiz ürün alıp çok ucuza, bozulunca da çöpe atacağız.

    Elbette istisna firmalarda vardır bu da bir yada iki tanedir.

    Koskoca Vatan Bilgisayar arızalı çıkan 80-90 TL'lik bir hdd'i değiştiremiyorsa istediği kadar garantili ürün satsa ne yazar ! Müşterisi ile ilgilenmeyen "servis böyle dediyse biz ne yapalım" yani malı satarım sonrası beni ilgilendirmez mantığıyla hareket eden bir firmadan ne beklenir başka...


    Msi'a yeni iş ortaklarıyla beraber başarılar dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 16 Temmuz 2011; 18:34:36 >




  • Bu konuda isini en iyi yapan benim bildigim firma suanda "cizgi" dir.Umarim MSI da ServisPoint ile bu konuda basarili olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gpucu

    Teşekkürler Ahmet Bey

    Bazı ürünleri aldığımız yere verdiğimizde servise gidene kadar orası burası darbe alıp ulaşınca kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakılmasına yönelik nasıl bir yol izleyeceksiniz? Çok sıklıkla yaşanan bir sorun zira. Kullanıcı göz göre göre haksız duruma düşürülüyor.

    Ben kartımın üzerindeki kompeneti kırmaktan ne anlayayım mesela orayı bantlayıp bezeyip kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakan çok firma var. O yüzden ha garantili almışım ha garantisiz diyorum nasılsa her şekilde para çöpe gidiyor mantığıyla kartları yurtdışından almayı planlıyorum en fazla kargo parası veririm kafam dinç olur bir şekilde çözümleyip gönderiyorlar çünkü Türkiye`deki birçok servis henüz o olgunluğa ulaşamadı hatta hiçbiri.



    Orada iş sana düşüyor.

    Kargoya ya da servise verdiğin günün gazetesi üzerinde çekilmiş fotografları olacak ürünün ayrıntılı biçimde. Bunları ülkemizde çemen gerekir.

    Bahsi geçen şekildeki bir sorunda ise dolandırıcılıktan dava açıp don paça soyacaksın adamları olay bu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk

    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil



    Valla bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum.

    Çünki zaten olması gereken bu. Ama çevre o kadar şerefsiz firma ile dolu ki olması gerekenleri gerçekleşince ayakta alkışlamak zorunda kalıyoruz. Yani o kadar umutsuz bir durumdayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 17 Temmuz 2011; 9:15:06 >




  • quote:

    Orada iş sana düşüyor.

    Kargoya ya da servise verdiğin günün gazetesi üzerinde çekilmiş fotografları olacak ürünün ayrıntılı biçimde. Bunları ülkemizde çemen gerekir.

    Bahsi geçen şekildeki bir sorunda ise dolandırıcılıktan dava açıp don paça soyacaksın adamları olay bu.


    Güzel bir çözüm.Başka ürünlerde de bunu kullanabilieriz.
    bu arada servispoint kendini kanıtlamış bir teknik servis ağı, daha önce birkaç defa hizmetlerinden yararlanmış biri olarak güvenim sonsuzdur.
    bu işten de yüzünün akıyla çıkacaktır.
    teşekkürler.
  • Servis point maillerime cevap vermiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gpucu

    Teşekkürler Ahmet Bey

    Bazı ürünleri aldığımız yere verdiğimizde servise gidene kadar orası burası darbe alıp ulaşınca kullanıcı hatası diye garanti dışı bırakılmasına yönelik nasıl bir yol izleyeceksiniz? Çok sıklıkla yaşanan bir sorun zira. Kullanıcı göz göre göre haksız duruma düşürülüyor.

    Ben kartımın üzerindeki kompeneti kırmaktan ne anlayayım mesela orayı bantlayıp bezeyip kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakan çok firma var. O yüzden ha garantili almışım ha garantisiz diyorum nasılsa her şekilde para çöpe gidiyor mantığıyla kartları yurtdışından almayı planlıyorum en fazla kargo parası veririm kafam dinç olur bir şekilde çözümleyip gönderiyorlar çünkü Türkiye`deki birçok servis henüz o olgunluğa ulaşamadı hatta hiçbiri.



    Orada iş sana düşüyor.

    Kargoya ya da servise verdiğin günün gazetesi üzerinde çekilmiş fotografları olacak ürünün ayrıntılı biçimde. Bunları ülkemizde çemen gerekir.

    Bahsi geçen şekildeki bir sorunda ise dolandırıcılıktan dava açıp don paça soyacaksın adamları olay bu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk

    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil



    Valla bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum.

    Çünki zaten olması gereken bu. Ama çevre o kadar şerefsiz firma ile dolu ki olması gerekenleri gerçekleşince ayakta alkışlamak zorunda kalıyoruz. Yani o kadar umutsuz bir durumdayız.

    bunlar muallakta olan şeyler. O günün gazetesi üzerinde fotoğrafı çekip kargoya vermeden önce bir komponente zarar verilmiş olabilir ya da firma bunu iddia edebilir. Bence en doğrusu teknik servise elle götürüp teslip edip kartın yanındayken servis elemanının yapacağı kontrolde kartta herhangi bir fiziksel sorun yoktur şeklinde onay verip belge düzenlemesidir. Exa ve eksen kartları teslim alırken inceliyor mesela sizin yanınızda direk göndermiyor servise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x_tol -- 27 Temmuz 2011; 20:40:44 >




  • istediğin kadar fotoğraf çek hocam teknik servis kartı sorunsuz aldık diye belge düzenleyip kaşe basmıyorsa mahkeme durumu olursa geçersiz delillerdir bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sajuuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: killnOd


    quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi




    Buradaki farklilik nedir anlayamadim zaten hatali urun degistirilir.Yani uretici hatasi varsa degistirilir ki zaten uretici hatasi anlasilirsa ureticiler geri bile topluyorlar urunlerini.


    Mersa ve penta garantilerinin durumunu biliyor musun? Bence şikayetlere ve yaptıkları oyunlara bak ve bu insanları takdir et. 10 Takvim günü içinde aldığın bir malın değişmesi hiç de beklenecek ve normal karşılanacak bir şey değil


    Sikayetlerden haberim var ama bu sikayetler genelde butun firmalar icin yapiliyor TR de su bir gercekki kimse urun degisimine yanasmiyor.Ama yukarida bahsettiginiz mersa hatali bir ekran kartimi sifiriyla degistirdi.Sanirim bu birazda sans isi oluyor.


    bence ortada bir realite varsa onu herkes uygular, bunun adı "A" olmuş "B" olmuş fark etmez. eğer üretici hatalı ise herkes değiştirir ben buna inanıyorum.

    hatalı olduğunu düşündüğüm tüm ürünler de değiştirildi. yani çok extra bir durum değil bana göre




  • mosfeti ynamış g54 um suan service point de (vatan oyle soyluyor)

    lakin service pointde ki eleman ın daha geldiğinden haberi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahm3tt

    mosfeti ynamış g54 um suan service point de (vatan oyle soyluyor)

    lakin service pointde ki eleman ın daha geldiğinden haberi yok

    vah vah ankoya kötü diyorduk nedir bu msi kullanıcılarının çilesi adam gibi bir servis bulamadılar onca yıldır
  • Mascom diye aldım MSI GTX460 HAWK modelini, az önce servise verdim Mascom yakın olduğu için, ServisPoint'e gidecek yarın bakalım ne diyecekler çok merak ediyorum...

    Ürünün fanlarında belli bir süreden sonra ses oluşmaya başlıyor, zamanla fanların bilyalarında sanırım sıkıntı oluyor, açılışta motor sesi gibi ses çıkarıyor bir süre çalıştıktan sonra ses kesiliyor son 1 aydır böyle, bir kaç kişiye daha aynısı omuştu forumlarda var bu sorunu yaşayanlar, umarım çözerler.

    Ancak servis hakkında olumlu mesajlar okumuyorum !
  • Servispointle sorun yaşayanlar için bu konuyu üste çıkarıyorum.

    Msi alacaklar bir kez daha düşünsün derim. Servispointle ilgili süreci, msi kullanıcılarından bizzat bilgi edinme amacıyla yardımcı olacağını umuyorum.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.