Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.252
Cevap
19
Favori
686.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç önden chevrolet cruze sedan gibi görünüyor yandan BMW 520 arkadan C serisi mercedes görünümünde ve gerçekten albenisi çok fazla saygılar
  • Buda araca sahip olduğum için gerçek yorum yaptığımın delili olan fotoğraf saygılar

     Geely Emgrand EC7
  • neden geely kendi amblemini yada çok farklı bir amblemi kullanmıyorda bu başka markalara benzer şekilde kullanıyor ? bu adidas adidaz yad nike nixe gibi. özgü bişi yap kardeşim ? haksız mıyım. arabaya kullananlar adiyeceğim yok. cidden soruyorum bilen var mı neden böyle ?
  • Gelly nin her modelinde ayrı amblemleri var yani her sınıfta ayrı amblem kullanılmış bunun bir stratejisi varmıdır yoksa firmanın bu konuda umursamazlığımıdır bilmiyorum ama ben amblemi konusunda çok takıntılı değilim
  • derinbey35

    Hayırlı uğurlu olsun.. Allah kazasız, belasız kullanmayı nasip etsin. Birşey sormak istiyorum ilk yorumunuzda aracı aldıktan 1 hafta sonra biraz sınamışsınız anladığım kadarıyla, ancak 1 haftada rodajı tamamladınız mı, yoksa araç fabrikadan rodaja gerek kalmadan mı çıkıyor malum şimdiki lazer teknolojiler sebebiyle vs. vs. bilgi verirseniz sevinirim servis size ilk bakıma kadar şunu yapın ya da yapmayın dedi mi ?
  • Hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin umarım verdiğiniz paranın kuruşuna kadar size hizmet eder
  • Ülkenin kaynaklarını daha verimli kullanmak adına kaliteli araç Almanın mantıklı olacağını düşünüyorum. Hatta bu Çin hindu İran menşei li araçlara ithalat izni verilmesine karşıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    Ülkenin kaynaklarını daha verimli kullanmak adına kaliteli araç Almanın mantıklı olacağını düşünüyorum. Hatta bu Çin hindu İran menşei li araçlara ithalat izni verilmesine karşıyım.


    Rekabet için gerekli bence yoksa diğer markalar öpücük manyağı yapar mazallah çok firma olsunki rakabet artsın fiyatlar ucuzlasın
  • ÇOk teşekkür ederim rabbim cümleye kaza bela vermesin ve hayırla bir diyene bin tanesinin en iyisini nasip etsin...Dünyayın en iyi arabasınada binsem aracı mutlaka dener ve sınırlarını zorlarım araca alırken LPG taktırttığım için zaten araç 15.000 e kadar anca dengesini bulacak bunun araçla alakası yok hepsi aynı... lakin 150 km den sonra araç ı zaptettem 2 açıdan zordu bir hala gitmek isteyen bir haylaz ve hafif çeken bir durumu vardı rot balans çıma gittim ayarları yapıldı lastiklerede nitrojen bastırttım araba kıvamını buldu 1 de 1.000 km LPG ayarlarını yaptırttım yanlız dikkat çekici 1 özellik Aygaz da araç mükemmel benzin e yakın performans gösterirken diğer gazlarda nerede ise sürünüyor x bir gazla 1 de çıkamadığı rampayı bahsettiğim gazla 4 te çıkıyor son ayarlardan sonra tekrar sınırlarını zorladım 220 ye hiç zorlanmadan ulaştı ve mükemmel bir yol tutuşu ile seyir etti viraflarda çok dengeliydi makaslarda çok seri ve agrasif ti LPG takıldıktan sonra 1.430 kg ve içinde yolcusu ile 1.500 kg lık ağırlığa rağmen çekiş ve güç nerede ise kusursuz birde BMW cilerle uğraşmakta çok zevk verdi 3 serisi bir kaç BMW ile yolda it dalaşına girdik tabi birazda araç kullanma tecrübesi farkı ile sürekli onlara stop lambalarını göstermem arkadaşları sinir etti :))))) buda işin fantazi kısmıydı saygılar




  • Çok teşekkür ederim rabbim iyi niyetle dua eden tüm dostlarıma 1 değil bin tanesini nasip etsin
  • Kalite konusu Gelly konusunda tartışılır zira emgrand sınıfında çok kaliteli malzemelerle yapılmış bir araç özelliklede mekanik ve elktronik aksam bakımından bir çok parçası alfadan daha üstündür bunu şiddetle iddaa ediyorum tek tek inceleyen bunu bariz görür..Ayrıca neden bir çoğu 3.dünya ülkelerinde üretilen menşei avrupalı araçlara ülke sermayemin parasını çarçur ederek 2 3 kat fazla para verelimki bu işin tek yolu var ya kendin üreteceksin yada fiyatları real değerlerine çekmek için tu tip firmalara önyargısız yaklaşıp destek vereceksin saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    Ülkenin kaynaklarını daha verimli kullanmak adına kaliteli araç Almanın mantıklı olacağını düşünüyorum. Hatta bu Çin hindu İran menşei li araçlara ithalat izni verilmesine karşıyım.


    Mantığa bak, ülke kaynaklarını verimli kullanalım diyorsanız 2.el anadol alıp ona bininiz, alfa romeo almayınız, bir dediğiniz diğer dediğini tutmuyor ülke kaynaklarını koruyalım avrupa menşeili araç alalım.
  • Geelynin alfadan daha iyi parça kalitesiyle yapıldığını iddaa etmeniz bence çok komik..Abartmayalım lütfen..Ne kadar ekmek o kadar köfte..
  • Komik olan pahallı olan ın en kaliteli olduğunu düşünme zihniyetidir...Ozaman 4 leventte HEDE de 1 porsiyon kepap 250 TL Cerrahpaşada fasuli de 1 tabak kuru fasulye 50 TL bu adamlar çok kaliteli yapıyorlar ondan pahallı düşüncesi kadar mantıksız bir bakış açısı olamaz bukadar kazık yemeyi seven bir toplum olduğumuz sürece adamlar daha yıllarca bizi sömürmeye devam eder sizin övdüşünüz alfa nın avrupa kullanıcı sayısı italya ile sınırlı yada italyanlarla bir şeyi araştırın öyle konuşun pahallıysa iyidir demek cehalettir
  • Geely dünyanın en iyi markasıdır. Sahipleri de dünyanın en akıllı insanları oldukları için diğer markalar yerine Geely alırlar, parça kalitesi, yol tutuş, performans, bmw, alfa falan tanımaz, hepsinin içinden geçer.

    Bazı geri kafalı örümcek beyinli arkadaşlar da hala gidip bmw'ye, alfaya para veriyorlar..

    Ne kadar kaliteden anlamayan bir milletiz..

    Cık cık cık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinbey35

    ÇOk teşekkür ederim rabbim cümleye kaza bela vermesin ve hayırla bir diyene bin tanesinin en iyisini nasip etsin...Dünyayın en iyi arabasınada binsem aracı mutlaka dener ve sınırlarını zorlarım araca alırken LPG taktırttığım için zaten araç 15.000 e kadar anca dengesini bulacak bunun araçla alakası yok hepsi aynı... lakin 150 km den sonra araç ı zaptettem 2 açıdan zordu bir hala gitmek isteyen bir haylaz ve hafif çeken bir durumu vardı rot balans çıma gittim ayarları yapıldı lastiklerede nitrojen bastırttım araba kıvamını buldu 1 de 1.000 km LPG ayarlarını yaptırttım yanlız dikkat çekici 1 özellik Aygaz da araç mükemmel benzin e yakın performans gösterirken diğer gazlarda nerede ise sürünüyor x bir gazla 1 de çıkamadığı rampayı bahsettiğim gazla 4 te çıkıyor son ayarlardan sonra tekrar sınırlarını zorladım 220 ye hiç zorlanmadan ulaştı ve mükemmel bir yol tutuşu ile seyir etti viraflarda çok dengeliydi makaslarda çok seri ve agrasif ti LPG takıldıktan sonra 1.430 kg ve içinde yolcusu ile 1.500 kg lık ağırlığa rağmen çekiş ve güç nerede ise kusursuz birde BMW cilerle uğraşmakta çok zevk verdi 3 serisi bir kaç BMW ile yolda it dalaşına girdik tabi birazda araç kullanma tecrübesi farkı ile sürekli onlara stop lambalarını göstermem arkadaşları sinir etti :))))) buda işin fantazi kısmıydı saygılar


    1400kg'lık 6000 d/d’da 98 hp güç ve 4000 d/d’da 126 Nm tork üreten bir araçla 220km yaptım diyen birinin diğer yazdıklarına açıkcası inanmak oldukça güç.

    0-100 hızlanması 14-15 saniye arası olan son hızı fabrika verisine göre 170km.

    Aracın frenleri oldukça kötü ayrıca test ettiğim araçda bir kaç sert frenden sonra frenlerde şişme oluyor.Motor sesi ve rüzgar sesi fazlasıyla içeri giriyor.B sınıfı araçlardan daha kötü bu konuda.

    Yumuşak süspansiyonlar ve geniş iç mekan aracın artılarından fakat bagajın 680litre olduğuna inanmak oldukça güç.

    Araç arkasını çabuk bırakıyor ve korku veriyor yol tutuşu bence vasat.Direksiyonu çok ama çok hissiz.Benim bindiğim modelde malesef malzeme kalitesi çok vasattı.

    Sırf merakdan gidip bu aracı test ettim başka bişeyden değil.

    Hızlanma ve fren testi;




    Açıkcası bu araca 30-32bin lira vermek benim fikrime göre şuan çok mantıksız bu paralara 2-3 daha ekleyip benzinli Astra classic'i seçmek oldukça iyi bir seçim olur.Astra her yönüyle bilinen güvenl ve kaliteli bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinbey35

    ÇOk teşekkür ederim rabbim cümleye kaza bela vermesin ve hayırla bir diyene bin tanesinin en iyisini nasip etsin...Dünyayın en iyi arabasınada binsem aracı mutlaka dener ve sınırlarını zorlarım araca alırken LPG taktırttığım için zaten araç 15.000 e kadar anca dengesini bulacak bunun araçla alakası yok hepsi aynı... lakin 150 km den sonra araç ı zaptettem 2 açıdan zordu bir hala gitmek isteyen bir haylaz ve hafif çeken bir durumu vardı rot balans çıma gittim ayarları yapıldı lastiklerede nitrojen bastırttım araba kıvamını buldu 1 de 1.000 km LPG ayarlarını yaptırttım yanlız dikkat çekici 1 özellik Aygaz da araç mükemmel benzin e yakın performans gösterirken diğer gazlarda nerede ise sürünüyor x bir gazla 1 de çıkamadığı rampayı bahsettiğim gazla 4 te çıkıyor son ayarlardan sonra tekrar sınırlarını zorladım 220 ye hiç zorlanmadan ulaştı ve mükemmel bir yol tutuşu ile seyir etti viraflarda çok dengeliydi makaslarda çok seri ve agrasif ti LPG takıldıktan sonra 1.430 kg ve içinde yolcusu ile 1.500 kg lık ağırlığa rağmen çekiş ve güç nerede ise kusursuz birde BMW cilerle uğraşmakta çok zevk verdi 3 serisi bir kaç BMW ile yolda it dalaşına girdik tabi birazda araç kullanma tecrübesi farkı ile sürekli onlara stop lambalarını göstermem arkadaşları sinir etti :))))) buda işin fantazi kısmıydı saygılar


    Ziyaaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinbey35

    ÇOk teşekkür ederim rabbim cümleye kaza bela vermesin ve hayırla bir diyene bin tanesinin en iyisini nasip etsin...Dünyayın en iyi arabasınada binsem aracı mutlaka dener ve sınırlarını zorlarım araca alırken LPG taktırttığım için zaten araç 15.000 e kadar anca dengesini bulacak bunun araçla alakası yok hepsi aynı... lakin 150 km den sonra araç ı zaptettem 2 açıdan zordu bir hala gitmek isteyen bir haylaz ve hafif çeken bir durumu vardı rot balans çıma gittim ayarları yapıldı lastiklerede nitrojen bastırttım araba kıvamını buldu 1 de 1.000 km LPG ayarlarını yaptırttım yanlız dikkat çekici 1 özellik Aygaz da araç mükemmel benzin e yakın performans gösterirken diğer gazlarda nerede ise sürünüyor x bir gazla 1 de çıkamadığı rampayı bahsettiğim gazla 4 te çıkıyor son ayarlardan sonra tekrar sınırlarını zorladım 220 ye hiç zorlanmadan ulaştı ve mükemmel bir yol tutuşu ile seyir etti viraflarda çok dengeliydi makaslarda çok seri ve agrasif ti LPG takıldıktan sonra 1.430 kg ve içinde yolcusu ile 1.500 kg lık ağırlığa rağmen çekiş ve güç nerede ise kusursuz birde BMW cilerle uğraşmakta çok zevk verdi 3 serisi bir kaç BMW ile yolda it dalaşına girdik tabi birazda araç kullanma tecrübesi farkı ile sürekli onlara stop lambalarını göstermem arkadaşları sinir etti :))))) buda işin fantazi kısmıydı saygılar


    Yazdıklarınızın hangisine cevap yazsam bilemedim.

    Zaten bu forumdaki arabaları anlamıyorum. Ya onlar harika, ya bendekiler ölü.

    Geely ile hiç zorlanmadan 220 yapmak. Ki fabrika verisi son hızı 170 km/h

    Bendeki 3.0 V6 200 HP motorlu Honda 200'den 220'ye çıkarken zorlanıyor gibi geliyor. 220'den sonra daha da isteksiz.
    Volvo S80 T6 (272HP) bile bazen bana rampalarda hantal geliyor.
    Sizdeki 95-100 HP'lik araba zorlanmadan 220'ye çıkıyor.

    LPG'yi aygazdan alınca 4'üncü viteste çıkıyor, baska yerden alınca aynı yokuşu 1 de bile çıkamıyor.

    Geely ve "virajlarda çok dengeli, makaslarda çok seri, çekiş ve güç neredeyse kusursuz".
    Daha önce serçe, kartal falan mı kullanıyordunuz da bu arabayı kusursuz görüyorsunuz?

    0-100 km/h hızlanması 14-15 sn olan araba ile BMW'lere stop lambalarını göstermeler falan. (hepsi 316i idi ve sizin farkınızda bile değillerdi galiba)


    Ucuz fiyata, o fiyata göre uygun bir araba almışsınız. Kazasız belasız güle güle kullanın.
    Ama bu gereksiz ispat çabası niye?

    Ben bu forumu anlayamıyorum...




  • çok güldüm yaw....Arkadaşta alfadan daha üstün parça kalitesi var diye iddaa ediyordu..Mantık şuymuş bmw ile mesela geely aynı kalitede ama adamlar pahalı satıyor diye biz onları kaliteli sanıyormuşuz....2 çuval fasulye var ikiside aynı mal birisi 5 kuruş pahalı biz onu daha kaliteli sanıyormuşuzmuşuz gibi.....
  • valla ayıptır söylemesi mondeo 2.0 var. 200 lerde ki segment farkıyla bile araç kardeş yavaş git atlı mı kovalıyor dercesine tepki verirken bir geely nin hooooppp haydi baboli at bizi 300 e yok mu ibre koymamışlar mı yav demesi ilgimi çekti okuyayım yazılanları dedim.

    malzeme kalitesini bilemem ama alfadan iyi olması anlamsız ? yani biz o zaman seg falan tv alalım neden philips alıyoruz adamlar kendi teknolojilerini boşuna yapıyorlar gibi mi bu dediğiniz ?


    bmw dediğiniz araç 100 bin tl ise bunun karı adamlara 10 bin tl falandır. emin olun ikiside 30 bine iken 70 bin cebine indirmez bu adamlar. :)

    güzel inceleme olmuş valla. yerli malı yurdun malı herkes geely kullanmalı (!).

    Allah kazasız belasız günler nasip etsin. ama siz dikkat edin 100 de iken bile bir kazada araba toz duman oluverir. 200 ü görmeyin siz yinede ;)
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.