Şimdi Ara

ELEKTRİKLİ BİSİKLET - MERAK EDİLENLER... (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.987
Cevap
72
Favori
754.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lactobacillus

    elektrikli bisikletlere teşvik gelemli bakıyoerum hemen mtv ruhsat diyor.Devlet bildiğin soyguncu demiyorki elektirik kullanın bende benzin almayım yurt dışından hemde çevre kirlenmesin.Avrupada olsa teşvik gelir bisikletlere.

    Kesinlikle haklısınız, heralde petrol sektöründen nemalananların işine gelmiyor.
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Goccia City Zero ya da Yuki yd-ebx042 satın almayı düşünüyorum. Bahsettiğiniz gibi 250watt'lık motorları var. Nasıl modifiye edebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yagmurda kalinca cok sikinti oluyor mu yada ne yapmak lazim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat.abdulkadir

    Merhaba,

    Goccia City Zero ya da Yuki yd-ebx042 satın almayı düşünüyorum. Bahsettiğiniz gibi 250watt'lık motorları var. Nasıl modifiye edebiliriz

    Bu tip araçların modifiyesi bence sıkıntılı olur, modifiye işlemi genel olarak izlenen basamakları ve bu tiplere yapılmak istendiğinde karşılaşılacak sorunları maddeler halinde özetleyeyim.
    1- Daha güçlü motor (güçlü motorlar kaçınılmaz olarak enli olduklarından bu araçların maşa veya çatal aralığına sığması sıkıntılı olur)
    2- Bu güçlü motoru destekleyecek daha yüksek gerilim ve akıma dayanıklı beyin ( beyini koyacak yer sıkıntılı olur, kolayca çalınır)
    3- Bu güçlü motor ve beyini besleyebilecek yüksek gerilim ve kapasiteye sahip akü ilavesi ( bunlarda aküler lityum olduğundan ilave akü hem pahalı olur hem koyacak yer sıkıntılı olur)
    Ayrıca hafif ve bisiklet tipi bir araç modifiye ile güçlendirilse bile fren sistemi güvenli olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hubalahubhub

    Yagmurda kalinca cok sikinti oluyor mu yada ne yapmak lazim?

    Yağmur genelde çok sıkıntı yapmaz. Bazı modellerde fren güvenliği için frene dokununca gazı kesen fren sensörleri kolay ıslanabiliyor ve ıslanma ile birlikte devre tamamlandığından beyin frene basılmadığı halde basılmış gibi algıladığından buralar kuruyana kadar motor çalışmayabiliyor. Bunun çözümü de fren sensör soketlerinin olduğu yerleri su geççirmez bantlarla sarmaktır. Zaten bu tip sorunlar sadece gidonunda grenaj olmayan modellerde yaşanır.
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Peki bu tür katlanan elektirkli bisikletlerden hangisini tavsiye edersiniz. Ben şu ana kadar şu dördünü gördüm..

    1 goccia City Zero
    2 salcano Kemer
    3 yuki yd-ebx042
    4 yuki yd-ebx041

    Ve ikinci sorum şu şekilde. City Zero'da motor ön tekerlekte ve 4 kademesi var. Yuki'lerde motor arka tekerde ve 3 kademesi var. Bunların hangisi daha avantajlı olur? Motorun nerede olduğu farkeder mi?

    Son olarak;
    Hiç pedal çevirmeden de 25km/s hızla beni götürebilecek bi yöntem var mı?

    İşe gidip gelirken kullanacağım. 16 km mesafenin yaklaşık 10 km'si vatan caddesi ve eski Edirne asfaltı. Bu 10km yi ne kadar hızlı gidersem o kadar iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polat.abdulkadir -- 17 Eylül 2016; 18:13:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Tmam hocam bilgi için tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat.abdulkadir

    Çok haklısınız. Peki bu tür katlanan elektirkli bisikletlerden hangisini tavsiye edersiniz. Ben şu ana kadar şu dördünü gördüm..

    1 goccia City Zero
    2 salcano Kemer
    3 yuki yd-ebx042
    4 yuki yd-ebx041

    Ve ikinci sorum şu şekilde. City Zero'da motor ön tekerlekte ve 4 kademesi var. Yuki'lerde motor arka tekerde ve 3 kademesi var. Bunların hangisi daha avantajlı olur? Motorun nerede olduğu farkeder mi?

    Son olarak;
    Hiç pedal çevirmeden de 25km/s hızla beni götürebilecek bi yöntem var mı?

    İşe gidip gelirken kullanacağım. 16 km mesafenin yaklaşık 10 km'si vatan caddesi ve eski Edirne asfaltı. Bu 10km yi ne kadar hızlı gidersem o kadar iyi.


    Bisiklet tipi elektrikliler hakkında pek bilgi sahibi değilim. Kendi sitelerine bakarak bir yorumda bulunmak isterdim ama sitelerinde de pek bir bilgi yok, özellikle salcano'da elektrik sistem hakkında hiç bir şey yazmıyor, gördüğüm kadarıyla diğer 3 marka hepsi de 36v - 250w. Bu durumda hız ve torkları aynıdır . Ancak batarya gocciada 8 amper 042de 10 amper, 041 de 11 amper. Yüksek amper daha uzun yol demektir. Ancak bu paraları bu ürünlere vermek yazık. Bence ebaydan normal bisikletlere uygulanabilen kitlerden alın. Bisiklet olarak mümkün olduğunca büyük jant çapına sahip ince tekerli hafif birşeyler seçerseniz düz yolda daha iyi hız yapar, aksine küçük tekerlek seçerseniz, hız daha düşük olsa da torku yüksek olur, yani rampada işe yarar. Bence çok dik yokuşlar yoksa büyük tekerlek seçip hızlanana kadar pedalla destek olmak sonrasında hızlı gitmek daha mantıklı. Hız ve tork için kaçınılmaz olarak daha yüksek gerilim gerekli. Ebayda 48 voltluk kitlerden 150 doları geçmeyen bir ürün bulup alırsanız bildiğim kadarıyla gümrüğe takılmıyor. Geriye bisiklet ve pil kalıyor, pil için de bir gümrükçü aracılığıyla felan bir çözüm aranır. Ya da yine 10 amper ama 48 volt 150 dolar civarına pil de bulunabilir bu durumda 300 dolara kit hazır olur. Ben bir ara 165 dolara pil görmüştüm bu faturasına 150 dolar altı yazdırılıp alınabilir belki. Bu tip bir çözüm bence daha ucuz ve mantıklı




  • Hocam şu ürün için ne dersiniz?
    Delta Bisiklet
    http://www.deltabisiklet.com/GEOTECH-FOLDUP-201-22YIL-OZEL-SERI-ELEKTRIKLI-KATLANABILIR-BISIKLETI,PR-6627.html

    Hazır kit takmak nedense zor geliyor. Yapamam gibi bir endişe var içimde.

    Delta'nın bisikletinde

    18 vites var (amazondan baktım sadece vitesini 333 dolara satıyorlar
    Max.400watt güç
    Hidrolik frenler
    30km/s hız
    6 kademe motor gücü

    Gibi avantajları var. Siz ne dersiniz? Çünkü bisikleti ve kiti ayrı ayrı alsam dahi muhtemelen bisikletçiye taktırırım. Yine epey para gider..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat.abdulkadir

    Hocam şu ürün için ne dersiniz?
    Delta Bisiklet
    http://www.deltabisiklet.com/GEOTECH-FOLDUP-201-22YIL-OZEL-SERI-ELEKTRIKLI-KATLANABILIR-BISIKLETI,PR-6627.html

    Hazır kit takmak nedense zor geliyor. Yapamam gibi bir endişe var içimde.

    Delta'nın bisikletinde

    18 vites var (amazondan baktım sadece vitesini 333 dolara satıyorlar
    Max.400watt güç
    Hidrolik frenler
    30km/s hız
    6 kademe motor gücü

    Gibi avantajları var. Siz ne dersiniz? Çünkü bisikleti ve kiti ayrı ayrı alsam dahi muhtemelen bisikletçiye taktırırım. Yine epey para gider..

    Bunun elektrik motoru hakkında daha fazla bilgi var ve ayrıntı verilmiş. Bisiklet tipi olanlar için söylüyorum geneld ewatt yani motor gücünü felan yalan yanlış yazıp atıp tutarlar bunda en azından max güç 400w motor gücü 250w felan diye ayrıntı verilmiş diğerleri belki gerçek manada 250 w bile değil. Dolayısıyla şimdiye kadar verdiğiniz linkler içinde en iyisi bu duruyor. Ancak bunların aküleri hep lityum ion asıl uzun ömürlü aküler lityum demir fosfat olanlardır. bitene kadar kullanıldığında lityum ıonlar yaklaşık 500 kez şarj deşarj edilebilir. Ürün zaten pahalı. Bir de bu tip bir araç alınca akü değişiminde zaten firmaya eli mahkum olacaksınız. Acaba akü fiyatı ne kadar onu da araştırıp almaya değer derseniz bu diğerlerinden iyi bence.




  • polat.abdulkadir kullanıcısına yanıt
    Burda daha uygun fiyata,1500w model var
    60km hıza kadar çıkıyor.

    http://pillibisiklet.com/urun/275-1500w-btwin-elektrikli-dag-bisikleti/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iki sorum var. Bu aküleri evde şarj etmek için özel akü cihazı lazım mı yoksa normal şekilde prize takıp şarj edebiliyor muyuz? ŞArj cihazı lazımsa bu motorla geliyor mu ayrı mı alınıyor? İnternette değişik akü şarj cihazları gördüm ondan soruyorum.

    Bir de evde şarj pratik falan denmiş ama 5akülü modleler var akü ağırlığı 40kilo deniyor, bu nasıl eve kadar taşınacak ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Arkadaşlar iki sorum var. Bu aküleri evde şarj etmek için özel akü cihazı lazım mı yoksa normal şekilde prize takıp şarj edebiliyor muyuz? ŞArj cihazı lazımsa bu motorla geliyor mu ayrı mı alınıyor? İnternette değişik akü şarj cihazları gördüm ondan soruyorum.

    Bir de evde şarj pratik falan denmiş ama 5akülü modleler var akü ağırlığı 40kilo deniyor, bu nasıl eve kadar taşınacak ki?

    Bunların akü şarj cihazları yanında geliyor, zaten aküler birbirlerine seri bağlı dolayısıyla aracın akü sayısına göre 48, 60 veya 72 volt ve şarj edebilmek için bir soket var, dışardan alınacak bir şarj cihazıyla şarj etmek için öncelikle geriliminin sonrasında da şarj portunun uygun olması lazım. Zaten evde şarj olayı artık yeni modellerde pek mümkün değil. Evde şarj edilenler ST Max ZWD tipi pedallı olanlar (belki aynı görünüme sahip yeni model çıkan başka markalar da olabilir) Bunlarda 4 akü var ve aküler sürücünün ayaklarını koyduğu yerdeki paspasın altında bir kutu içinde, kutu çalınma ve sarsıntılarda yerinden çıkmaya karşı bir kilit ile aracın gövdesine sabitlenmiş, ayrıca kutunun dışında aracın asıl şarj edilecek şarj portuna giden bir ara soket var, aküler eve götürülmek istendiğinde kilit açılıp bu ara soket de sökülüp kutulu halde taşınabiliyor, (ağırlık ortalama 28 kg) ara soket şarj makinası ile uyumlu olduğundan evde bu soketten aracın kendi şarj aleti ile aküler şarj edilir. Ancak yeni model 5 ve 6 akülü araçlarda bu sistem yok, aküler genelde motorun selesinin altına denk gelecek şekilde şasede sabitlenmiş sökülmez tip. Aküleri sökülebilen motor bulunabilir ancak bu sökülebilme hırsızlar için de bir avantaj, kilit sistemi zayıf olduğundan bir yerde park halinde bir dakikadan az bir sürede çalabilirler. Bunun dışında aşırı sarsıntıda yere düşmez ama yerinden yukarı çıkabiliyor, soket ayrılıp bir an gaz kesiliyor, durup takmak gerekiyor vs... Ayrıca bu tip motorlar 4 akülü olduklarından güçsüz modeller, düz yolda 80 kg civarı tek kişi ile yaz mevsiminde, şarjı tam dolu iken en fazla 35 km/ s hız yapabilirler, hafif rampaları tek kişi çıkar, çok ağır olmayan iki kişi ancak pedal desteği ile hafif rampayı çıkabilir, ama dik rampaları çıkmaları zor. Sonuçta tüm dc elektrik motorlarında motorun dakikadaki devir sayısı (dolayısıyla hızı ve torku uygulanan gerilime bağlı olduğundan kullanım sırasında şarjın azalmasına bağlı olarak gerilim düşeceğinden hız ve tork da düşecektir. Bu en kaliteli 6 akülü motorda da olur ama zaten 4 akü bir motorda bu olumsuzluk çok daha erken ve bariz hissedilir ve sürüş zevkten eziyete dönüşmeye başlar, ana yollarda trafiğin yoğun olduğu yerlerde tehlike meydana getirir. Bu nedenle şartlar illa mecbur etmiyorsa çok tavsiye edilecek modeller değillerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medvet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Arkadaşlar iki sorum var. Bu aküleri evde şarj etmek için özel akü cihazı lazım mı yoksa normal şekilde prize takıp şarj edebiliyor muyuz? ŞArj cihazı lazımsa bu motorla geliyor mu ayrı mı alınıyor? İnternette değişik akü şarj cihazları gördüm ondan soruyorum.

    Bir de evde şarj pratik falan denmiş ama 5akülü modleler var akü ağırlığı 40kilo deniyor, bu nasıl eve kadar taşınacak ki?

    Bunların akü şarj cihazları yanında geliyor, zaten aküler birbirlerine seri bağlı dolayısıyla aracın akü sayısına göre 48, 60 veya 72 volt ve şarj edebilmek için bir soket var, dışardan alınacak bir şarj cihazıyla şarj etmek için öncelikle geriliminin sonrasında da şarj portunun uygun olması lazım. Zaten evde şarj olayı artık yeni modellerde pek mümkün değil. Evde şarj edilenler ST Max ZWD tipi pedallı olanlar (belki aynı görünüme sahip yeni model çıkan başka markalar da olabilir) Bunlarda 4 akü var ve aküler sürücünün ayaklarını koyduğu yerdeki paspasın altında bir kutu içinde, kutu çalınma ve sarsıntılarda yerinden çıkmaya karşı bir kilit ile aracın gövdesine sabitlenmiş, ayrıca kutunun dışında aracın asıl şarj edilecek şarj portuna giden bir ara soket var, aküler eve götürülmek istendiğinde kilit açılıp bu ara soket de sökülüp kutulu halde taşınabiliyor, (ağırlık ortalama 28 kg) ara soket şarj makinası ile uyumlu olduğundan evde bu soketten aracın kendi şarj aleti ile aküler şarj edilir. Ancak yeni model 5 ve 6 akülü araçlarda bu sistem yok, aküler genelde motorun selesinin altına denk gelecek şekilde şasede sabitlenmiş sökülmez tip. Aküleri sökülebilen motor bulunabilir ancak bu sökülebilme hırsızlar için de bir avantaj, kilit sistemi zayıf olduğundan bir yerde park halinde bir dakikadan az bir sürede çalabilirler. Bunun dışında aşırı sarsıntıda yere düşmez ama yerinden yukarı çıkabiliyor, soket ayrılıp bir an gaz kesiliyor, durup takmak gerekiyor vs... Ayrıca bu tip motorlar 4 akülü olduklarından güçsüz modeller, düz yolda 80 kg civarı tek kişi ile yaz mevsiminde, şarjı tam dolu iken en fazla 35 km/ s hız yapabilirler, hafif rampaları tek kişi çıkar, çok ağır olmayan iki kişi ancak pedal desteği ile hafif rampayı çıkabilir, ama dik rampaları çıkmaları zor. Sonuçta tüm dc elektrik motorlarında motorun dakikadaki devir sayısı (dolayısıyla hızı ve torku uygulanan gerilime bağlı olduğundan kullanım sırasında şarjın azalmasına bağlı olarak gerilim düşeceğinden hız ve tork da düşecektir. Bu en kaliteli 6 akülü motorda da olur ama zaten 4 akü bir motorda bu olumsuzluk çok daha erken ve bariz hissedilir ve sürüş zevkten eziyete dönüşmeye başlar, ana yollarda trafiğin yoğun olduğu yerlerde tehlike meydana getirir. Bu nedenle şartlar illa mecbur etmiyorsa çok tavsiye edilecek modeller değillerdir.

    Üstad yukinin yk 28 lotus modeli için ne dersiniz? Satıcıya sordum evde şarj edilmiyor falan dedi, aküsü 40 kilo civarı dedi 5 akülü. Ama gördüğüm kadarıyla aküsü çıkıyor. Pedallı tip hemde.

    http://www.yukimotor.com.tr/product-details/lotus-elektrikli-scooter/
    http://www.yukimotoratv.com/index.php?route=product/product&product_id=112



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 21 Eylül 2016; 10:50:02 >




  • iyi günler arkadaşlar kendi üzerime kayıtlı elektirikli motorun satışını nasıl yapabilirim acaba?
  • Abim bi kere heveslenip aldı buna benzer bisey aldıgı gibi sattı. Her gun sarj ediosun akıllı telefon gibi. Maksat yakıt parası filense kucuk cc li motorsa dusunceniz. En kotu "honda today" bakın NOT:10 yasındaki bi japon motor bile, 2016 model çin motora 10 basar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: medvet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Arkadaşlar iki sorum var. Bu aküleri evde şarj etmek için özel akü cihazı lazım mı yoksa normal şekilde prize takıp şarj edebiliyor muyuz? ŞArj cihazı lazımsa bu motorla geliyor mu ayrı mı alınıyor? İnternette değişik akü şarj cihazları gördüm ondan soruyorum.

    Bir de evde şarj pratik falan denmiş ama 5akülü modleler var akü ağırlığı 40kilo deniyor, bu nasıl eve kadar taşınacak ki?

    Bunların akü şarj cihazları yanında geliyor, zaten aküler birbirlerine seri bağlı dolayısıyla aracın akü sayısına göre 48, 60 veya 72 volt ve şarj edebilmek için bir soket var, dışardan alınacak bir şarj cihazıyla şarj etmek için öncelikle geriliminin sonrasında da şarj portunun uygun olması lazım. Zaten evde şarj olayı artık yeni modellerde pek mümkün değil. Evde şarj edilenler ST Max ZWD tipi pedallı olanlar (belki aynı görünüme sahip yeni model çıkan başka markalar da olabilir) Bunlarda 4 akü var ve aküler sürücünün ayaklarını koyduğu yerdeki paspasın altında bir kutu içinde, kutu çalınma ve sarsıntılarda yerinden çıkmaya karşı bir kilit ile aracın gövdesine sabitlenmiş, ayrıca kutunun dışında aracın asıl şarj edilecek şarj portuna giden bir ara soket var, aküler eve götürülmek istendiğinde kilit açılıp bu ara soket de sökülüp kutulu halde taşınabiliyor, (ağırlık ortalama 28 kg) ara soket şarj makinası ile uyumlu olduğundan evde bu soketten aracın kendi şarj aleti ile aküler şarj edilir. Ancak yeni model 5 ve 6 akülü araçlarda bu sistem yok, aküler genelde motorun selesinin altına denk gelecek şekilde şasede sabitlenmiş sökülmez tip. Aküleri sökülebilen motor bulunabilir ancak bu sökülebilme hırsızlar için de bir avantaj, kilit sistemi zayıf olduğundan bir yerde park halinde bir dakikadan az bir sürede çalabilirler. Bunun dışında aşırı sarsıntıda yere düşmez ama yerinden yukarı çıkabiliyor, soket ayrılıp bir an gaz kesiliyor, durup takmak gerekiyor vs... Ayrıca bu tip motorlar 4 akülü olduklarından güçsüz modeller, düz yolda 80 kg civarı tek kişi ile yaz mevsiminde, şarjı tam dolu iken en fazla 35 km/ s hız yapabilirler, hafif rampaları tek kişi çıkar, çok ağır olmayan iki kişi ancak pedal desteği ile hafif rampayı çıkabilir, ama dik rampaları çıkmaları zor. Sonuçta tüm dc elektrik motorlarında motorun dakikadaki devir sayısı (dolayısıyla hızı ve torku uygulanan gerilime bağlı olduğundan kullanım sırasında şarjın azalmasına bağlı olarak gerilim düşeceğinden hız ve tork da düşecektir. Bu en kaliteli 6 akülü motorda da olur ama zaten 4 akü bir motorda bu olumsuzluk çok daha erken ve bariz hissedilir ve sürüş zevkten eziyete dönüşmeye başlar, ana yollarda trafiğin yoğun olduğu yerlerde tehlike meydana getirir. Bu nedenle şartlar illa mecbur etmiyorsa çok tavsiye edilecek modeller değillerdir.

    Üstad yukinin yk 28 lotus modeli için ne dersiniz? Satıcıya sordum evde şarj edilmiyor falan dedi, aküsü 40 kilo civarı dedi 5 akülü. Ama gördüğüm kadarıyla aküsü çıkıyor. Pedallı tip hemde.

    http://www.yukimotor.com.tr/product-details/lotus-elektrikli-scooter/
    http://www.yukimotoratv.com/index.php?route=product/product&product_id=112

    Bu modeli sadece karşıdan gördüm, akünün sökülüp sökülmediğini bilmiyorum. Ancak sitede "boş aküyü şarj edin, yedek dolu aküyü takın " gibi bir şey yazdığına göre sökülebilir anlamına geliyor. 20 amper bir akü 7 kg, dolayısıyla akü kutusu 35 kg ağırlıktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgul

    iyi günler arkadaşlar kendi üzerime kayıtlı elektirikli motorun satışını nasıl yapabilirim acaba?

    Aracın faturası ve tip onay uygunluk belgesi ile birlikte trafikten ruhsat çıkarıldıktan sonra benzinli motor gibi satış yapılır. Anak işin içine sigorta da gireceğinden masraflı bir yöntem. Genelde piyasada alıcı ve satıcı kendi aralarında aracın motor - şasi nosunun yazıldığı bir kağıdı imzalayıp kimlik fotokopilerini de ekleyip bir sözleşme yapıyor ama bunun yasal bir geçerliliği olur mu bilmiyorum. Trafikten çekme belgesi çıkarılıp satılma imkanı da olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bartin744

    Abim bi kere heveslenip aldı buna benzer bisey aldıgı gibi sattı. Her gun sarj ediosun akıllı telefon gibi. Maksat yakıt parası filense kucuk cc li motorsa dusunceniz. En kotu "honda today" bakın NOT:10 yasındaki bi japon motor bile, 2016 model çin motora 10 basar...

    Şartlar uygunsa hergün bir değil iki kere de şarj edilebilir bunda bir sorun yok. Benzinliyle elektriklinin kullanım şartları farklı ikisi arasındaki tercihi ihtiyaçlar veya kullanım koşulları belirler. 250 watt ehliyet ruhsat gerektirmeyen bir elektrikli, 25- 30 km civarı gidilip şarj edilirse ve asfalt zeminde kullanılırsa en az yakan benzinliye göre 10000 km'de 1000 TL civarı tasarruf sağlar.
  • Oncelikle burdakilerin cogu 1500 ustu motor bakıyor. 250 wat dedigin motor bisikletten kotu dik yokus cıkmaz normal yokustada eh işte.bosuna pedallı modellerini koymamıs adamlar her halde. Bunlarda ortalama 4 akü var. Ortalama bi aku 125 tl. O kadar yola akümü dayanır. Ben insanlarin aldıktan sonra pişman olucagını biliyorum. 1500 ustu motor alır o baska onada ehliyet ruhsat olucaksa oda olmaz bana gore. Ha adam der para benim istedigimi alırım onada biz karısamayız. Ben sadece oneride bulunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.