Şimdi Ara

Yol tutuş (focus-jetta)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi akşamlar.Bugün izlediğim araba otopark videosunda soylenen cumleler kafamı karıştırdı size bunları yazacağım ve fikirlerizi merak ediyorum.
    1-)Focus 3 dizel otomatik testinde aracın surusunun çok keyifli olduğunu , aracın arkasının kaydığını(bu kayma virajlarda zevk veriyormus) ama hiç bir şekilde yoldan çıkmadığını belirtti.
    2-)Jetta otomatik dizel testinde aracın çok güzel yol tuttuğunu hiç bir şekilde yoldan çıkmadığnı fakat surus zevkinin olmadığını belirtti ayrıca focus gibi arkadan kayma yapmayıp,daha guvenli olduğunu belirtti.Ayrıca Focus arkadan kayma yaptığı için amatör suruculer kaza yapabilirmiş.

    Burada benim anlamadığım focusun yol tutuşu nasıl daha güzel diyorlar?yoksa jetta daha mı iyi yol tutuyor?
    Cevabınız için tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat101994 -- 28 Ağustos 2016; 21:42:43 >







  • Direksiyonu gerektiğinden fazla cevirince arkasını ufaktan acıyor cok keyifli oluyor bir focus 3.5 kullanıcısı olarak haz veriyor ama dediği gibi Bi yol tutmama söz konusu değil
  • Focusun ölüsü cettadan iyi yol tutar. En basitinden Focusun süspansiyonu daha sert ve arka bağımsız.
  • Video izleyip başkasının söylediği ile yola çıkmayın, binin araçlara sınırları zorlayıp kendiniz deneyin.
    Focus 3 bir önceki kasa kadar iyi değil, gel gör ki jettanin iyi yol tuttuğunu söyleyemem. Önyargılı bir yorum olmus.

    Yukarıdaki yorumu 2/3 dakikada yumuşatarak yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa.cekic6

    Direksiyonu gerektiğinden fazla cevirince arkasını ufaktan acıyor cok keyifli oluyor bir focus 3.5 kullanıcısı olarak haz veriyor ama dediği gibi Bi yol tutmama söz konusu değil
    Ayni lafi polo icinde soylemislerdi. makyajsiz polo. hatta polo gti testindede soylediler.

    araba rayda ilerliyor ve hic zevk vermiyor dediler. bence sacmalik bi laf. araba kayinca mi zevk veriyor? her arabaya wudut wudut yapa yapa binen ergenler gibi arkasini kaydirmaya calistiklari icin bu cumleler cikiyor piyasaya.

    ben sahsen arabanin asla kaymasini istemiyorum tuttugu gibi girsin viraja girdigi gibide ciksin istiyorum, bu durumda zevksiz biri oluyorum?
  • Son donemlerdeki otomobil inceleme videosu ceken herkes arabalari rallicilerin alacagini,alanlarin arasira piste cikacagini saniyor.

    Ulan bahsettiginiz araba maksimum 1.6 motor ve turbodizel. Niye baska baska seyler bekliyorsunuz?

    Sunu soyliyim piyasadaki butun c segmenti arabalar iyi yol tutuyor. Normal,insan gibi kullanirsaniz hicbirsey olmaz. He kalkip virajlara hiz kesmeden abanircasina gorersen her araba savurur bi tarafini.

    Hem burada en iyi yol tutan arabayi tartisiyorlar surus zevkinden bahsediyolar ama yolda deli danalar gibi gidenlerede fettanyahu gibi beddua ediyolar.

    Ziyadesiyle garibiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Son donemlerdeki otomobil inceleme videosu ceken herkes arabalari rallicilerin alacagini,alanlarin arasira piste cikacagini saniyor.

    Ulan bahsettiginiz araba maksimum 1.6 motor ve turbodizel. Niye baska baska seyler bekliyorsunuz?

    Sunu soyliyim piyasadaki butun c segmenti arabalar iyi yol tutuyor. Normal,insan gibi kullanirsaniz hicbirsey olmaz. He kalkip virajlara hiz kesmeden abanircasina gorersen her araba savurur bi tarafini.

    Hem burada en iyi yol tutan arabayi tartisiyorlar surus zevkinden bahsediyolar ama yolda deli danalar gibi gidenlerede fettanyahu gibi beddua ediyolar.

    Ziyadesiyle garibiz.
    Jetta iyi yol tutar.
    Focus çıtayı belirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efective

    Jetta iyi yol tutar.
    Focus çıtayı belirler.

    Alıntıları Göster
    İkisiyle de b*kunu çıkartmazsanız yol tutuş anlamında sıkıntı yaşamazsınız. Focus sadece daha konumlandırılabilir daha keyifli eğlenceye müsait. Bu focusun + sı. Dezavantaj değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    İkisiyle de b*kunu çıkartmazsanız yol tutuş anlamında sıkıntı yaşamazsınız. Focus sadece daha konumlandırılabilir daha keyifli eğlenceye müsait. Bu focusun + sı. Dezavantaj değil.

    Alıntıları Göster
    Jetta iyi yol tuutar Focus jettayı tutar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Jetta iyi yol tuutar Focus jettayı tutar

    Alıntıları Göster
    fazla nox cettayı hırçınlaştırabilir, aman dikkat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    fazla nox cettayı hırçınlaştırabilir, aman dikkat.

    Alıntıları Göster
    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence

    Beyler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Ağustos 2016; 0:16:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence





  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence

    Allah aşkına bir sefer video çekip atsana, 200 ile nasıl keskin viraj dönüyorsun görsün forum ahalisi.
  • fleleo kullanıcısına yanıt
     Yol tutuş (focus-jetta)
  • Jetta guven verse de platformda ayni sartlarda iki araci deneyip sinirlari zorlarsaniz Jetta yoldan kopmaya basladiginda sizi cok tedirgin edebilir kontrolunuz zorlasir. Mesela Jetta belli bir viraji atiyorum 150 kmhye kadar cok iyi tutar. Sanirsiniz ki bbu araba yoldan cikmaz . Ama jettanin ust siniridir. Eger bu siniri gecerseniz aninda kopmalar baslayacaktir ve yola tutunamayacaktir. 150 ye kadar cok yol tutan araba 151 km den sonra kendini salacaktir. Sebebi jettada bagimsiz suspansiyon yoktur . Arkadan kopmalar butun halde gerceklesir. Focus ise daha dogaldir araca milimlik hareketlerle istediginiz hareketi kolaylikla yaptirabilirsiniz. Ust siniri diye bisey yoktur. Arac zaten size kopmaya basladigi zaman arkasini tatli tatli kaydirir o sirada zaten direksiyona tepki verdiginizde virajdan kolayca cikarsiniz. Bu yuzden focus her daim yol tutusta iyidir. Zaten Focus'un ust sinirinin ne oldugunu kestiremessiniz. Gireceginiz her virajdan cikacakmissiniz hissi ve guvenini verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence

    Daha geçen arkadan kayıyordu senin tidiay, çok guçlü torku yüksek olduğu icin.
    Korkutmuyor mu panpa?
  • Focus yok tutuş ve sürüş zevki olarak daha iyidir
  • Jett hikaye, focus a ayıp olur jetta ile karşılaştırmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    ben golf aracimla 200 ile keskin virajlara son derece stabil bi şekilde girip çıkabiliyorum jetta'nın da golfden farkı yoktur bence

    tutmayin kucuk enisteyi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.