Şimdi Ara

M6 E63 almak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aracı 200 bin liraya aldınız diyelim. Her sene bakım masrafına 5 bin lira ayırdınız. Kasko ve sigorta da 10 bin tuttu. Vergisi de 5 bin olsa, 220 bin lira para yapar.

    Araç zaten 2006 model, yani bundan sonra fiyatı her sene aşağı doğru iner ve sonunda da aynı yıl üretilmiş 1 serisine denk gelir, çünkü alacak deli bulunmaz.

    Haftada 1 gün kullanacaksanız, bu aracın yenisini zaten günlük bin liraya kiralarsınız. Yani, 220 hafta boyunca aynı aracın son modeline binersiniz.

    Basit bir mantıkla, araca sahip olmanın onu kiralamaktan daha uygun olduğunu söyleyebilirsiniz, ancak anladığım kadarıyla herhangi büyük bir sorunda, ki bu tarz bir aracın büyük bir sorunu normal bir aracın fiyatına denk gelebilir, bunu ödeyebilecek gücünüzün olmadığıdır.

    Kiralamak mantıklı değil, evet. Ama şu durumda satın almak da çok mantıklı durmuyor gibi.
    _____________________________
  • E60 M5 ve E63 M6 harika bir araç ben de çok düşündüm almayı ve hala da en beğendiğim BMW modelleridir. Fakat söyleyeceğim tek şey bu araçtan uzak durun hele 2005, 2006 ve 2007 modellerden koşarak uzaklaşın. 2008 ve 2009 makyajlı modeller nispeten daha sorunsuz fakat yine de çok masraf çıkaran bir araç.
    Aynı model yıllarındaki E92 M3'lere bakabilirsiniz daha sorunsuz ve az masraflı bir araç, zaten fiyatları M6'dan daha pahalı.

    M5-M6'ların hemen hemen hepsi 70-80 bin km sonra sandık motor istiyor. Satılanların birçoğunda 2. hatta 3. motor takılmış vaziyette. Sandık motorlar borusanda 100 bin tl. Her 50-60 bin km'de bir smg 3 şanzımanın hidrolik pompası bozuluyor, fiyatı 25 bin civarı. Komple şanzıman da arızalanabilmekte 50 bin tl fiyatı.
    Rutin bakımları pahalı, normal BMW gibi bakım aralığı yok çok daha sık ve fren balata-diskleri 10 bin tl tutar. Kullanıma bağlı smg kavraması 30-50 binde bir değişiyor bu da 20 bin tl.
    Daha vergisini, kaskosunu ve km'de 1.5 liraya varan yakıt tüketimini söylemedim bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 11 Mayıs 2017; 22:19:29 >
    _____________________________
    Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S line S tronic // APR Stage 2 290 HP/470 NM - OEM Çift Susturucu Egzoz &amp; Difüzör - OEM 3.0 TDI FMIC - Spor Katalizör (HFC) - RS4 Ön Panjur





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.