< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Lydsto R1 Temizlik Robotu (54. sayfa)



-
-
Teşekkür edeirm, bu önemli çünkü üründeki sorunun genel olduğunu öğreniyoruz bu şekilde.
Ankara'daki bir mağaza ile dün görüştüğümde Viomi S9'da da aynı sorundan söz etti ama onlarda ithalatçı ortada yokmuş :)
-
..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaratıcı Bir Nick -- 2 Mayıs 2021; 14:1:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4-5 gündür ara ara kullandihim cihazla ilgili tespitlerim şu şekilde :
1 - manevra yaparke in rahatsiz edici boyuttaki ses bizde de var
2 - bizim evde haritalamayi sorunsuz yapti ancak uygulamada harita bölümü sınırlı sekilde yaklastirildigi icin oda bölme işlemi yaparken cizgileri istedigim yerden atamadigimi , alan temizleme yap dedigimde baska alanlara da gidip temizleme yaptiginda farkettim.bu sorunu ortadan kaldirmak icin alan bölme sirasinda ,haritaya daha fazla zoom in yapabilmemiz gerekir
3 - toz cekme ve mop yapma işlemlerinde bana göre basarili
4 - pötikare işlemi ile temizleme yap dedigimde yapmadi , o an yazilimsal bir sıkıntı olmus olabilir
5 - uygulamada bazı bölümlerde çince karekterlerin halen gözüküyor olmasi saçma , bazi Tğrkçe kelimelerin çevirisi kötü yapılmış
6 - Türkçe olarak yazilim ve cihaz dilini kullaniyor oldugum halde yazilimdaki menüde Türkçe dili indiriliyor deyip bir işlem yapmamasi
Simdilik aklima gelen artı ve eksiler bu sekilde .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
İda sensörü sadece iki yöne baskı yapar, arka bağlantı sabittir.
Merak etmeyin, sizin lidarda bir sorun yok. -
2, 5 ve 6. maddelere ben de katılıyorum. Özellikle haritanın zoomlanamaması alan bölmede zorluk yaratıyor. Eğer noktacıklar alan dışına denk gelmişse (ki farkedilmiyor) hata alıyorsunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ali bey ''forumdaki gerçek hayatta tanımadığınız kim olduklarını bilmediğiniz kişiler'' tabirinde siz yoktunuz hatta Ali bey bile olsa diye sizi ayrı tuttum bazı kişilerin mesajları bana fazlaca firma yanlısı geliyor. O nedenle üstünüze alınmayınız.
Siz referans olduğunuz için ithalatçı Ekay ile distribütör firma fiyatlarını kıyasladım diğer ürünlerin ek özellikleri olduğunu ve zaten özellik ve marka değeri olarak lydsto ile aynı fiyat olamayacağını ikimizde biliyoruz. İthalatçı fiyatlarına bakarsanız diğer ürünlerde daha düşük fiyatlar da var.
''Ekay da bu ürünü Türkiye garantili satmaktadır''...''Xiaomi grubunun stratejisinden dolayı tek bir ülke distribütörü yok sistemlerinde, her alt markasını birden çok firma getirebiliyor. '' bu ibareleriniz yanıltıcı ve size yakışmıyor sanki Ekay distribütör gibi imaj yaratıyorsunuz. Ekay ithalatçı firma ve Türkiye garantili değil Türkiye'de garantili satmak zorunluluğu ile İTHALATÇI GARANTİLİ olarak satmaktadır tıpkı ithalatçı onlarca firma gibi lakin EVOFONE sitesine girerseniz orada LYDSTO Türkiye garantili olarak r1 satıldığını görürsünüz.
Siz robot süpürgeler konusunda otoritesiniz ancak bu eleştirilmeyeceğiniz veya hiç yanılmayacağınız veya duygusal olarak bazı firma veya markalara daha yakın hissetmeyeceğiniz anlamına gelmez.
''Firma müşteri şikayetlerine bir çözüm üretmeye çalışmasa, cevap vermeze, telefonlara çıkmasa vs yerden yere vurabilirsiniz ancak binlerce robot satmış, hakkında hiçbir müşteri şikayeti olmaması ile övünen bir firma, forumda ve anladığımıza göre özelde müşterilerine dönüş yapıp olası çözümlerini anlatıyorsa buna saygı göstermek gerekir.''
Ölçünüz bu mudur? Yasal zorunluluk olan davranışları mı kutsayalım? İlla ki kaçmak dolandırmak mı gerekir eleştrimek için?
Herşeyi geçtim Ekay diğer ithalatçılar ile aynı fiyatta satıp ekstra müşteri memnuniyeti mi sağlıyor, yoksa garanti hizmetini ayrıca sattığı yüksek fiyatla mı finanse ediyor ? Parası alınan garanti hizmeti bir lütuf değildir bunu hatırlatırım.
Ben EKAY firmasından hiç memnun kalmadım siparişi zamanında yetiştirmediler paramı uzun süre ellerinde tuttular bir cevap vermek için forumda günlerce savsakladılar şimdi ister siz övün, ister onlar övünsün ben tüketici olarak hiçte memnun olmadığım bir ön sipariş süreci yaşadım.
Çözüm üretme konusu zaten zorunluluk yoksa iadeler gelecek tabi çözüm ne şekilde ve ne zaman olacak o ayrı ama iade için yasal bir süreç var ben onu bilirim ve aynı durumda olsam süresinde iade ederim ha firma yazılı olarak cihazın arızalı parça-parçalarını tespit ederek der ki 15 gün 1 ay süre verin 14 günlük iade hakkınızı 2 aya çıkarıyorum sorunu çözecem der bir taahhütname verir o zaman bu ürünü hala kullanmak istiyorsam iadeyi tekrar düşünürüm..
son olarak ''Ankara'daki bir mağaza ile dün görüştüğümde Viomi S9'da da aynı sorundan söz etti ama onlarda ithalatçı ortada yokmuş :)''
Sizin bu viomi takıntınız ve sürekli kötülemek için bahane bulmanız çok garip, bu durumda lydsto yu kimse iade etmeyip böyle mi kullansın ? Viomide de varsayımsal olarak olması neyi değiştirir o ayrı konu
Birisi de çıksa dese ki ;
'' Ben de İstanbul'daki bir firma ile görüştüm Lydsto da neymiş 2. sınıf mal çok kötü ürün sakın almayın servisten çıkmaz dedi'' dese ne kadar güvenilir olur?
Yazılım sıkıntılı olabilir düzelebilir bunlara bir diyeceğim yok ancak siz haritalandırmasını ve yazılımını övüyordunuz inceleme videonuzda hatta haritalaması çok iyi çok çabuk algoritması çok iyi diye anlatmıştınız yanlış hatırlamıyorsam.
Tüm sıkıntılar firma için de can sıkıcı bunu biliyoruz onlarda zarar etsin veya zorda kalsın demiyoruz ama öncelik tüketici de olmalı tüketicinin muhatabı Türk kanunlarına göre ithalatçı firmadır Ekayda sorununu üretici firma ile çözecek o nedenle tüketiciyi üretimsel konulara dahil etmezseniz iyi olur.
Kendinize iyi bakın Ali bey görüşmek üzere.
-
Haritalamada sorun ne acaba, onda hicbir sikinti yasamadim ben iki gundur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
Viomi takıntım yok ama tüketicisini tüm Avrupa’da bile üzen bir marka. Bunu kolaylıkla takip edebilirsiniz yabancı forumlardan, ürünleri sahipsiz. Lydsto ile aynı cihaz olduğu için sorunun onda da olduğunu anlatmak için yazdım.
Ama evet, temasta olduğum diğer servislere de açık ara en çok gelen ürün Viomi serileri maalesef.
Yazıda özellikle belirttim, Ekay üretici firma tarafından yetkilendirilmiş firmadır, bu konuda ellerinde belge de var. Aynı paragrafta yazdığım diğer sözler de yanıltıcı değil, evet, Xiaomi grubunun tüm ürünlerini isteyen herkes ithal edebiliyor. Sandığınızın aksine, Evofon tek ithalatçı değil.
Haritalama algoritması gayet güzel ve hızlı, tek seferde de haritalamasını yapıyor. Burada beni boşverin, bir çok kullanıcı daha bugün yazmış sorunsuz olduğunu.
Benim marka takıntım yok, hiç bir ürünün net kullanıcı da değilim. İşyerimde ve evdeki robotlar durmadan değişir, doğal olarak, işim bu.
Tabii ki yanılabilirim, bu insana mahsus. Sizin dediğiniz gibi marka takıntım olsa 7 ayrı markanın forumlarında yöneticilik yapmazdım diye düşünüyorum. Her forumdan ve her kullanıcıdan bir şeyler öğrendiğim de gerçek.
-
Abi sorun zaten ekay getirdiği ürüne özel değildir ekaya özel üretim yapılmıyor. Ya genel bir sorun yada o üretim partisine özel bir sorundur.
ben size haksızlık yapıldığını düşünüyorum, ne zaman birsey sorsam karşılıklısız ve çok hızlı cevap veriyorsunuz. Bu konuda size ne kadar teşekkür etsem azdir.
ekay çok övdüğünüzü düşünebilirler ama firmaya güveninizi belirtiyorsunuz.
insallah bizlerde firmanın bu güvenini görürüz, on sipariş sürecinde olumlu bir deneyim yasamadık, garanti ve sorunlarla ilgili tavırları nasıl olacak göreceğiz abi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haksızlık demeyelim, beyefendinin kendi görüşüdür, kimse beni beğenmek zorunda değil.
Ben her daim bildiklerimi aktarmaya gayret ediyorum. Robogil ve Ekay firmalarını takdir ediyorum müşteri ilişkilerinden dolayı. Yani doğru bildiğimi neden gizleyeyim ki?
Neyse, önemli olan bu robottan memnun kalmamız, ona odaklanalım bence.
Saygılarımla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 11 Nisan 2021; 21:11:57 > -
Soru işareti koyduğunuz yerde ne demek istediniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunun kaynağı henüz belli olmadığı için o şekilde yazdık.
İyi akşamlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Herkese slm.lysdo kervanına bende katıldım bugün süpürdum çiçek.ilk kullanımdan çok memnunum . şimdi 50 sayfa msj lari okuyup geri dönmek üzere hoşçakalın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cevabınız için teşekkür ederim, sorun yaşayanlar veya hatalarla karşılaşanlar yalan söylüyor gibi bir algı oluşmaması adına size sordum.
burada deneyimlerimizi paylaşıyoruz, üründen tamamen memnun olanlar, kısmi memnun olanlar veya memnun olmayanlar var. Bu tamamen beklentiye endekslenemez. Bunun doğru bir yaklaşım olduğunu düşünmüyorum.
burada olmanız ve sorunlarımıza destek olmanız bizim için çok değerli, karşımızda bir muhattap olması ve bize yardımcı olmaya çalışması çok güzel birsey. Bu yüzden de tekrar teşekkür ediyorum burada olup bize yardımcı olmaya çalıştığınız İcin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Foruma hoş geldiniz.
Yorumunuz için çok teşekkürler.
İyi günlerde kullanınız. -
..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaratıcı Bir Nick -- 2 Mayıs 2021; 14:1:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lidar kule sensörünü devreye alabilmesi için biraz oynamalı -
quote:
Orijinalden alıntı: MarmaraliEkay için soruyorsanız hocam on sipariş kampanyası yapmıştı. Su anda yok sanırım o fiyat ama başka sitelerde daha uygun fiyatlar var sanırım kontrol edebilirsiniz.
hocam çok sağolun valla, cahillikten işte :) güncel fiyatlarına bakımamışım bile fiyato 3900 kadar düşmüş :) neden bu kadar ucuzluyor kafam karıştı s7 pro alacaktım 1000 tl daha verip bun alınır mı szice?
-
Buna @Hepsirobot ali abi cevaplayabilir. Robotlar konusunda bir çoğumuzun ilk deneyimi hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X