Şimdi Ara

Lpg + benzin sıralı sistem benzin sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar siz benzini sıralı sistemde ortalama kaç ayda bir alıyorsunuz?benim benzin hemen bitiyor.her ay almam gerekiyor. 1.6 motor şehiriçi kullanıyorum.



  • ben 105 tl ye depoyu fullüyorum, her fullemede 10tl de benzin alıyorum
  • aslında bitiyor dememeliydim.hemen azalıyor.depo yarım doluyken 12-15 gün sonra çeyrek seviyesine düşüyor.
  • Araba çalıştırdıktan sonra kaç dakika sonra benzine geçiyor.
  • Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Araba çalıştırdıktan sonra kaç dakika sonra benzine geçiyor.

    ortalama 5 dakikada geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huzyin67 -- 29 Kasım 2013; 9:39:08 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?

    Merhaba,

    Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir düzeltme yapayım. "Geçiş ısısı" burada yanlış bir terimdir, "geçiş sıcaklığı" daha uygundur. Isı ve Sıcaklık terimleri çok karıştırılır. Isı bir enerji terimidir.

    Geçiş sıcaklığınız normal gibi, hatta kış aylarında daha da arttırılabilir, eğer yaşadığınız bölge soğuk ise.
    Bu sıcaklığı daha da düşürürseniz, motor su sıcaklığı daha soğuk iken LPG'ye geçtiğinizde motorda sarsıntı gibi konfor yönünden rahatsız edici olaylar yaşayabilirsiniz.

    Bu 15 dakikanın genelde kaçıncı dakikasında LPG'ye geçtiğinizi kontrol edin.
    Bu da fikir verecektir. Belki de dörtte birini benzin ile gidiyorsunuzdur ve soğuk motor sıcak motora oranla daha çok benzin tüketecektir.

    Benzin kaçağı konusunu araştırmanızı tavsiye ederim. Allah korusun, bir yerlerden benzin kaçağı var ise sonuçları çok kötü olabilir.
    Sonra sizin aracınızı da burada konu yapmasınlar, "LPG'li araç yandı" diye. Allah korusun

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?

    Merhaba,

    Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir düzeltme yapayım. "Geçiş ısısı" burada yanlış bir terimdir, "geçiş sıcaklığı" daha uygundur. Isı ve Sıcaklık terimleri çok karıştırılır. Isı bir enerji terimidir.

    Geçiş sıcaklığınız normal gibi, hatta kış aylarında daha da arttırılabilir, eğer yaşadığınız bölge soğuk ise.
    Bu sıcaklığı daha da düşürürseniz, motor su sıcaklığı daha soğuk iken LPG'ye geçtiğinizde motorda sarsıntı gibi konfor yönünden rahatsız edici olaylar yaşayabilirsiniz.

    Bu 15 dakikanın genelde kaçıncı dakikasında LPG'ye geçtiğinizi kontrol edin.
    Bu da fikir verecektir. Belki de dörtte birini benzin ile gidiyorsunuzdur ve soğuk motor sıcak motora oranla daha çok benzin tüketecektir.

    Benzin kaçağı konusunu araştırmanızı tavsiye ederim. Allah korusun, bir yerlerden benzin kaçağı var ise sonuçları çok kötü olabilir.
    Sonra sizin aracınızı da burada konu yapmasınlar, "LPG'li araç yandı" diye. Allah korusun

    Selamlar

    evet haklısınız pardon.yalnız 15 dakikada geçmiyor.5 dakikada geçiyorlpg ye.orada bir yanlış anlaşılma var.benzin kaçağı olacağını sanmıyorum.çünkü öyle bir şey olsa koku yapar.ayrıca aracı çalıştırırken marşa bastıktan hemen sonra motor ufak bir sarsıntı yapıyor devir 0.5 lerde oluyor ve sonra yavaş yavaş yükseliyor.bu durumun bir etkisi olabilir mi acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?

    Merhaba,

    Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir düzeltme yapayım. "Geçiş ısısı" burada yanlış bir terimdir, "geçiş sıcaklığı" daha uygundur. Isı ve Sıcaklık terimleri çok karıştırılır. Isı bir enerji terimidir.

    Geçiş sıcaklığınız normal gibi, hatta kış aylarında daha da arttırılabilir, eğer yaşadığınız bölge soğuk ise.
    Bu sıcaklığı daha da düşürürseniz, motor su sıcaklığı daha soğuk iken LPG'ye geçtiğinizde motorda sarsıntı gibi konfor yönünden rahatsız edici olaylar yaşayabilirsiniz.

    Bu 15 dakikanın genelde kaçıncı dakikasında LPG'ye geçtiğinizi kontrol edin.
    Bu da fikir verecektir. Belki de dörtte birini benzin ile gidiyorsunuzdur ve soğuk motor sıcak motora oranla daha çok benzin tüketecektir.

    Benzin kaçağı konusunu araştırmanızı tavsiye ederim. Allah korusun, bir yerlerden benzin kaçağı var ise sonuçları çok kötü olabilir.
    Sonra sizin aracınızı da burada konu yapmasınlar, "LPG'li araç yandı" diye. Allah korusun

    Selamlar

    evet haklısınız pardon.yalnız 15 dakikada geçmiyor.5 dakikada geçiyorlpg ye.orada bir yanlış anlaşılma var.benzin kaçağı olacağını sanmıyorum.çünkü öyle bir şey olsa koku yapar.ayrıca aracı çalıştırırken marşa bastıktan hemen sonra motor ufak bir sarsıntı yapıyor devir 0.5 lerde oluyor ve sonra yavaş yavaş yükseliyor.bu durumun bir etkisi olabilir mi acaba?

    Merhaba,

    15 dakikanın 5. dakikasında lpg'ye geçiyor ise, yaptığınız yolun üçte birini benzin ile yapıyorsunuz demektir.
    Ayrıca bu ilk 5 dakikada motor henüz soğuk olacağı için benzin tüketimi de yüksek olacaktır.

    Soğuk motor ilk çalışırken sarsıntı yapıyor ve devir düşük kalıyorsa, bir yerlerde sorun var demektir.
    Ateşleme sisteminde olabilir, supap ayarında olabilir, benim bilmediğim ve aklıma gelmeyen birşeyler olabilir.

    Motordan iyi anlayan dürüst bir ustaya gösterebilirseniz, ki onları bulmak şans işidir, sorun giderilebilir.

    Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür

    Selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?

    Merhaba,

    Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir düzeltme yapayım. "Geçiş ısısı" burada yanlış bir terimdir, "geçiş sıcaklığı" daha uygundur. Isı ve Sıcaklık terimleri çok karıştırılır. Isı bir enerji terimidir.

    Geçiş sıcaklığınız normal gibi, hatta kış aylarında daha da arttırılabilir, eğer yaşadığınız bölge soğuk ise.
    Bu sıcaklığı daha da düşürürseniz, motor su sıcaklığı daha soğuk iken LPG'ye geçtiğinizde motorda sarsıntı gibi konfor yönünden rahatsız edici olaylar yaşayabilirsiniz.

    Bu 15 dakikanın genelde kaçıncı dakikasında LPG'ye geçtiğinizi kontrol edin.
    Bu da fikir verecektir. Belki de dörtte birini benzin ile gidiyorsunuzdur ve soğuk motor sıcak motora oranla daha çok benzin tüketecektir.

    Benzin kaçağı konusunu araştırmanızı tavsiye ederim. Allah korusun, bir yerlerden benzin kaçağı var ise sonuçları çok kötü olabilir.
    Sonra sizin aracınızı da burada konu yapmasınlar, "LPG'li araç yandı" diye. Allah korusun

    Selamlar

    evet haklısınız pardon.yalnız 15 dakikada geçmiyor.5 dakikada geçiyorlpg ye.orada bir yanlış anlaşılma var.benzin kaçağı olacağını sanmıyorum.çünkü öyle bir şey olsa koku yapar.ayrıca aracı çalıştırırken marşa bastıktan hemen sonra motor ufak bir sarsıntı yapıyor devir 0.5 lerde oluyor ve sonra yavaş yavaş yükseliyor.bu durumun bir etkisi olabilir mi acaba?

    Merhaba,

    15 dakikanın 5. dakikasında lpg'ye geçiyor ise, yaptığınız yolun üçte birini benzin ile yapıyorsunuz demektir.
    Ayrıca bu ilk 5 dakikada motor henüz soğuk olacağı için benzin tüketimi de yüksek olacaktır.

    Soğuk motor ilk çalışırken sarsıntı yapıyor ve devir düşük kalıyorsa, bir yerlerde sorun var demektir.
    Ateşleme sisteminde olabilir, supap ayarında olabilir, benim bilmediğim ve aklıma gelmeyen birşeyler olabilir.

    Motordan iyi anlayan dürüst bir ustaya gösterebilirseniz, ki onları bulmak şans işidir, sorun giderilebilir.

    Umarım en kısa zamanda sorununuz çözülür

    Selamlar...

    teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Enjektörleriniz benzin kaçırıyor olabilir
    LPG'ye geçiş süresi veya sıcaklığı uzun ayarlanmış olabilir.
    Aracınızı kısa mesafelerde kullanıyorsanız motor ısınana kadar benzinde gittiğiniz için daha çok benzin tüketirsiniz.

    Ama 12-15 günde çeyrek depo az bir benzin tüketimi değil.
    Aracınıza baktırın bence. Bir sorun olabilir.

    kısa mesafelerde kullanıyorum aracı.maksimum 15 dakika kullanıyorum.bulunduğum şehir küçük.lpg ye geçis ısısı 31 derece civarındaydı galiba.bu geçiş ısısını düşürsem bu kış aylarında sıkıntı olur mu acaba?

    Merhaba,

    Öncelikle affınıza sığınarak küçük bir düzeltme yapayım. "Geçiş ısısı" burada yanlış bir terimdir, "geçiş sıcaklığı" daha uygundur. Isı ve Sıcaklık terimleri çok karıştırılır. Isı bir enerji terimidir.

    Geçiş sıcaklığınız normal gibi, hatta kış aylarında daha da arttırılabilir, eğer yaşadığınız bölge soğuk ise.
    Bu sıcaklığı daha da düşürürseniz, motor su sıcaklığı daha soğuk iken LPG'ye geçtiğinizde motorda sarsıntı gibi konfor yönünden rahatsız edici olaylar yaşayabilirsiniz.

    Bu 15 dakikanın genelde kaçıncı dakikasında LPG'ye geçtiğinizi kontrol edin.
    Bu da fikir verecektir. Belki de dörtte birini benzin ile gidiyorsunuzdur ve soğuk motor sıcak motora oranla daha çok benzin tüketecektir.

    Benzin kaçağı konusunu araştırmanızı tavsiye ederim. Allah korusun, bir yerlerden benzin kaçağı var ise sonuçları çok kötü olabilir.
    Sonra sizin aracınızı da burada konu yapmasınlar, "LPG'li araç yandı" diye. Allah korusun

    Selamlar

    evet haklısınız pardon.yalnız 15 dakikada geçmiyor.5 dakikada geçiyorlpg ye.orada bir yanlış anlaşılma var.benzin kaçağı olacağını sanmıyorum.çünkü öyle bir şey olsa koku yapar.ayrıca aracı çalıştırırken marşa bastıktan hemen sonra motor ufak bir sarsıntı yapıyor devir 0.5 lerde oluyor ve sonra yavaş yavaş yükseliyor.bu durumun bir etkisi olabilir mi acaba?

    bu arada bu düşük devir olayı motor sıcakken oluyor.motor soğukken sabahları marşa basınca devir 1.5 kadar çıkıyor.sonra iniyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.