Şimdi Ara

Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
6
Favori
6.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 ve 14 ü çok beğendim.Özellikle 3 ü sevmedim.Gerisi vasat-orta.O kadar Cgi’a para harcanmışken daha güzel hikayeler işlenebilirdi.
    Kısa-Orta metraj filmleri severim.Youtube’dan(animasyon değil) Narrow World,Dust(başrolü asyalı olan),Epoch,Fools Day(en sevdiğim,baya güldürdü),iMom,Cargo öneririm.(Türkçe altyazıları yok ama ingilizceniz varsa öneririm.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yoğurtlu bölümü biri açıklayabilir mi hiçbir şey anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63340B9F6

    Şu yoğurtlu bölümü biri açıklayabilir mi hiçbir şey anlamadım
    Aslında anlaşılmayacak bir şey yok. Bölümlerin büyük çoğunluğunda konu genellikle, İnsanoğlu'nun dünyayı yönetmeyi becerememesi ve kötü bir yere çevirmesi üzerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11. bölüm



    elini fırlatarak kendini itmesi saçma değil mi zaten uzayda böyle bir şey olabiliyorsa bir şey fırlatıyormuş gibi yaparak da kendini itebilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Annalise

    11. bölüm



    elini fırlatarak kendini itmesi saçma değil mi zaten uzayda böyle bir şey olabiliyorsa bir şey fırlatıyormuş gibi yaparak da kendini itebilirdi.
    Hayır canım nesi saçma? Temel fizik, etki tepki, boşluğa o etkiyi yapsan sana tepki verecek bir cisim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Annalise

    11. bölüm



    elini fırlatarak kendini itmesi saçma değil mi zaten uzayda böyle bir şey olabiliyorsa bir şey fırlatıyormuş gibi yaparak da kendini itebilirdi.
    Hocam o kamyoneti kasasının içinden itmek gibi oluyor görünürde iş var ama fiziksel olarak yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Annalise

    11. bölüm



    elini fırlatarak kendini itmesi saçma değil mi zaten uzayda böyle bir şey olabiliyorsa bir şey fırlatıyormuş gibi yaparak da kendini itebilirdi.
    hocam etki-tepki hiç duymadınız mı lise derslerinden ? hortumun ucundan, su çok tazyikli çıkarsa, hortum kendini geriye iter mesela. aynı bunun gibi, uzayda sürtünme sıfır, bu nedenle, hangi yöne ne fırlatırsan, sen de tersine gidersin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her bölümünü beğendim muhteşemdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanırım en iyi bölümler;
    2-Three robots
    6-When.the.Yogurt.Took.Over
    7-Beyond.the.Aquila.Rift
    8-Good.Hunting
    11-Helping.Hand
    14-Zima.Blue
    olarak seçilebilir. Ben bu bölümleri çok beğendim. Ama Fish Night gibi gereksiz bölümler de vardı.
  • PHI kullanıcısına yanıt
    Bende en çok fish night ı beğendim. Her paleontoloğun hayalidir öyle bir olay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeolog.

    Bende en çok fish night ı beğendim. Her paleontoloğun hayalidir öyle bir olay.
    Zevkler ve renkler. Tercih meselesi.

    3 robot bölümünü hemen herkes beğenmiştir muhtemelen. Netflix bunu kullanmalı, bunun dizisi çıkmalı 10-12 bölümlük. Tutar bu yapım.
  • Az önce hepsini bitirdim sonunda


    Dizinin ne iyi bölümü kesinlikle Üç Robot'tu.Bu bölümden güzel bir dizi çıkar diye düşünüyorum.

    Şanslı On Üç ve Gizli Savaş bölümlerinden de film çıkar.


    Animasyon türünde antoloji dizisi ilk defa izlediğim için değişik hissettirdi.Devam eder umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu antolojiyi indirdim. Öyle ya da böyle bölümleri izlerken az önce Beyond the Aquila Rift adlı bölüme denk geldim. Sırf bu bölüm için bile seriye saygı duyabilirim. Detroit: Become Human benzeri (çok daha gerçekçi) çizimleri, konusu ve bana göre en önemli unsuru altyapısıyla kısa bir analizi hak ediyor.


    Klasik uzay filmlerinde olduğu gibi mürettebat burada da kısa bir rota belirleyip, gidecekleri yeri belirliyorlar. Daha sonrasında uykuya dalıyorlar. Fakat uyandıklarında bir gariplik var. Rotalarından binlerce ışık yılı daha uzakta olan alternatif bu evrenin içindeler. Liderleri yani Thom karakteri uyandığında olayı anlayamasa da karşısında Greta karakterini görüyor.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Daha önceden tanışıklıkları var. Thom'un heyecanı gözlerinden okunuyor. Greta ''gel seni şöyle bir içeriye alalım kendine gelirsin'' diyor. Ve alengirli durumlar burada başlıyor. Karşımızda uzay kostümünden sıyrılmış, karşısındaki erkeği tavlamak isteyen kadın görüntüsü.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Thom ile muhabbetlerine baktığımızda dört sene önceden 'kaçamak' yaptıklarını söylüyorlar. Daha sonra tekrardan mercimeği fırına veriyorlar.

    İşte şimdi alt metninden bahsetme zamanı.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Buradaki yansımadan da görüldüğü üzere Greta insan formunda değil. Örümcek görüntüsünü almış başkalaşmış bir yaratık.

    Örümcek konusuna gelmeden bir detaydan daha bahsedeyim. Uyandıkları sırada ekranın önünden Meryem ve Çocuk İsa figürini geçer.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Bilim ekibinin bulunduğu mekanda dinsel bir materyalin orada bulunması zordur. Bunun anlamı ilerde bir tehlike olacağını gösterir. Yedi günahtan biri olan şehvetin Thom için kötü sonuçlar doğuracağı işten bile değil. Ortalık, acil alarmıyla birlikte kırmızı. Daha sonrasında direkt Thom'un görünmesi de tesadüf değil.

    Örümcek, şehvet ve insan figürlerinin ortak bir yanı var. Çoğu efsanelerde, mitlerde örümcek figürü insanın tensel hazlarının simgeleşmiş hali olarak gösterilir. Sinemada da birçok örneği var. İki tane örnek vereceğim. Enemy filminin posterinde bile örümcek var.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)



    Şuradaki videoyu izlerseniz, çıplak kadınların yarı örümcek formuna döndüğünü, açılış sahnesinin altın tepsideki örümcek ile yapıldığını görebilirsiniz. Diğer örnek ise Chan-wook Park'ın stoker filmine ait. Kadın karakterimiz ne zaman cinsel bir duygunun eşiğine gelse örümcek hemen orada belirir.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Greta insanların zayıflığından faydalanan bir ruh emicidir aslında. Karakterleri yanlış rotadan sonra rahatlatan değil de, bana göre o rotaya çeken ve onlardan faydalanan bir dış varlık. Thom ise gerçekte böyledir.

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)

    Love, Death & Robots • Netflix (15 Mart 2019)


    Golgotha yolundan sonra İsa'nın görünümüne benzer. En başındaki Meryem ve Çocuk İsa ile özdeşleşir.


    Müthiş kere müthiş bir bölüm. Film, dizi ya da animasyon fark etmez; eğer bir noktada dinsel çağrışım veriliyorsa okumaları da ona uygun yapmak gerek. Mesajın ana kaynağı da budur. Alien son filminde Davud heykelinin verilip, rahibin bir uzay gemisinde olması ya da Ex Machina filminde Caleb ve Ava hikayesinin Adem ve Havva özdeşleştirmeleri gibidir. Teknolojinin top yaptığı noktadaki dinsel durumlar hikaye akışının tehlikeli gideceğine atıfta bulunur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ed Wood -- 10 Nisan 2019; 4:46:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ed Wood

    Bu antolojiyi indirdim. Öyle ya da böyle bölümleri izlerken az önce Beyond the Aquila Rift adlı bölüme denk geldim. Sırf bu bölüm için bile seriye saygı duyabilirim. Detroit: Become Human benzeri (çok daha gerçekçi) çizimleri, konusu ve bana göre en önemli unsuru altyapısıyla kısa bir analizi hak ediyor.


    Klasik uzay filmlerinde olduğu gibi mürettebat burada da kısa bir rota belirleyip, gidecekleri yeri belirliyorlar. Daha sonrasında uykuya dalıyorlar. Fakat uyandıklarında bir gariplik var. Rotalarından binlerce ışık yılı daha uzakta olan alternatif bu evrenin içindeler. Liderleri yani Thom karakteri uyandığında olayı anlayamasa da karşısında Greta karakterini görüyor.



    Daha önceden tanışıklıkları var. Thom'un heyecanı gözlerinden okunuyor. Greta ''gel seni şöyle bir içeriye alalım kendine gelirsin'' diyor. Ve alengirli durumlar burada başlıyor. Karşımızda uzay kostümünden sıyrılmış, karşısındaki erkeği tavlamak isteyen kadın görüntüsü.



    Thom ile muhabbetlerine baktığımızda dört sene önceden 'kaçamak' yaptıklarını söylüyorlar. Daha sonra tekrardan mercimeği fırına veriyorlar.

    İşte şimdi alt metninden bahsetme zamanı.



    Buradaki yansımadan da görüldüğü üzere Greta insan formunda değil. Örümcek görüntüsünü almış başkalaşmış bir yaratık.

    Örümcek konusuna gelmeden bir detaydan daha bahsedeyim. Uyandıkları sırada ekranın önünden Meryem ve Çocuk İsa figürini geçer.



    Bilim ekibinin bulunduğu mekanda dinsel bir materyalin orada bulunması zordur. Bunun anlamı ilerde bir tehlike olacağını gösterir. Yedi günahtan biri olan şehvetin Thom için kötü sonuçlar doğuracağı işten bile değil. Ortalık, acil alarmıyla birlikte kırmızı. Daha sonrasında direkt Thom'un görünmesi de tesadüf değil.

    Örümcek, şehvet ve insan figürlerinin ortak bir yanı var. Çoğu efsanelerde, mitlerde örümcek figürü insanın tensel hazlarının simgeleşmiş hali olarak gösterilir. Sinemada da birçok örneği var. İki tane örnek vereceğim. Enemy filminin posterinde bile örümcek var.





    Şuradaki videoyu izlerseniz, çıplak kadınların yarı örümcek formuna döndüğünü, açılış sahnesinin altın tepsideki örümcek ile yapıldığını görebilirsiniz. Diğer örnek ise Chan-wook Park'ın stoker filmine ait. Kadın karakterimiz ne zaman cinsel bir duygunun eşiğine gelse örümcek hemen orada belirir.



    Greta insanların zayıflığından faydalanan bir ruh emicidir aslında. Karakterleri yanlış rotadan sonra rahatlatan değil de, bana göre o rotaya çeken ve onlardan faydalanan bir dış varlık. Thom ise gerçekte böyledir.





    Golgotha yolundan sonra İsa'nın görünümüne benzer. En başındaki Meryem ve Çocuk İsa ile özdeşleşir.


    Müthiş kere müthiş bir bölüm. Film, dizi ya da animasyon fark etmez; eğer bir noktada dinsel çağrışım veriliyorsa okumaları da ona uygun yapmak gerek. Mesajın ana kaynağı da budur. Alien son filminde Davud heykelinin verilip, rahibin bir uzay gemisinde olması ya da Ex Machina filminde Caleb ve Ava hikayesinin Adem ve Havva özdeşleştirmeleri gibidir. Teknolojinin top yaptığı noktadaki dinsel durumlar hikaye akışının tehlikeli gideceğine atıfta bulunur.
    Eline sağlık üstad yine döktürmüşsün, zevkle okudum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Özellikle When the yogurt took over ve Zima blue bölümlerini çok beğendim, The witness bölümündeki animasyon tekniğini de çok başarılı buldum.
    Bunlar kadar olmasa da beğendiğim 2-3 bölüm daha oldu ama onun dışındakiler, animasyon teknikleriyle yapılan gövde gösterisinden hallice bazıları ise cartoon network seviyesinde gereksiz işler olmuş.
    Bölüm bölüm bakıldığında çok başarılı ancak genel olarak bakarsak abartıya kurban giden bir yapım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl çekildiği ve düzenlendiğini merak edenler için

  • 3-4 bölüm dışında çöp. gene bir overrated çöplük olmuş.
  • 3.bölümde cinsellik olayı aşırı rahatsız ettiği için izlemeyi bıraktım.
    1. ve 2.bölümleri çok beğendim umarım dizileri olur.
  • 5 bölüm izledim.vakit kaybı
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.