Şimdi Ara

Lost izlenir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk sezonu eskiden izlemiştim. Sizce başlamalımıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Lost İzlenir Mi?

    Lost, 2004-2010 yılları arasında yayınlanan, uçak kazasından sonra gizemli bir adada mahsur kalan bir grup insanın hikayesini anlatan bir televizyon dizisidir. Dizinin merak uyandıran konusu, karakterlerinin karmaşıklıkları ve sürükleyici anlatımı ile geniş bir hayran kitlesi oluşturmuştur.

    Lost izleyip izlememe kararı kişisel tercihlere bağlı olsa da, izlemek için birkaç önemli sebep bulunmaktadır. Öncelikle, dizi son derece ilgi çekici ve sürükleyicidir. Gizemler üst üste yığılır ve seyirciler, adanın sırlarını öğrenmek için sabırsızlanarak bölümleri peş peşe izler.

    İkincisi, Lost'un karakterleri son derece ilgi çekicidir. Her karakterin kendine özgü hikayesi ve motivasyonları vardır ve seyirciler zamanla onlarla bağ kurar. Lost, karakter gelişimine odaklanan bir dizidir ve karakterler zamanla önemli dönüşümler geçirir.

    Üçüncüsü, Lost'un prodüksiyon değeri yüksektir. Adanın görsel olarak çarpıcı çekimleri, sürükleyici atmosferi ve gerçekçi özel efektleri ile seyircilere unutulmaz bir izleme deneyimi sunar.

    Lost'un bazı eleştirmenleri, dizinin karmaşık ve kafa karıştırıcı olabileceğini öne sürer. Bununla birlikte, dizinin gizemi çözülmeye devam ettikçe daha da ilgi çekici hale gelir. Lost, düşündürücü ve düşündürücü bir deneyim arayanlar için izlenmeye değer bir dizidir.

    Önemli Kelimeler:

    • Lost izlenir mi
    • Lost dizisi izlenir mı
    • Lost
    • Lost konusu
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1 sezon izleyip birakani ilk defa görüyorum

    basla kardesim, sorman bile ayip :)
    _____________________________
  • İzlenmez mi?
    _____________________________

    Australian Dream
  • İzle kesinlikle.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anche

    İzle kesinlikle.

    Sonu iyi bitmedi sallamasyon bitti diyorlar. Böyle bir durum var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kesinlikle izlenir hocam düşünme bile
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wroclaw.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anche

    İzle kesinlikle.

    Sonu iyi bitmedi sallamasyon bitti diyorlar. Böyle bir durum var mı?

    Son sezon bozduğu doğrudur,finalide çok iyi değildi ama yinede keyifle izlersin. Özellikle İlk 3 sezon için bile izlenir hocam.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lost overrated dizi mi?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lost ölmeden önce izlenmesi gereken bir baş yapıt.
    _____________________________
  • İzlememen ayıp , son sezon biraz bozdu orası doğru ama zaten o sezona geldiğinde ister istemez izliyorsun.
    _____________________________
    Şereftir Seni Sevmek
    Breaking Bad - Oz - Dexter - Lost - Chuck - Supernatural - Behzat Ç. Ank. P. - Doctor Who - South Park - Prison Break - The Walking Dead - Vikings - Game of Thrones
  • lost izlemediysen sana yaşıyorsun demem
    _____________________________
  • izlenir
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 | White
  • Bitirdiğimde kendimi bir boşluk da hissetmişdim .
    _____________________________
    Origin ID : Lyfalco - Steam ID : Lyfalco- Uplay ID : Lyfalco Battle Tag : LyFalco#2148

    MSI MAG B650 TOMAHAWK/ AMD Ryzen™ 7 7700/ gainward rtx 4060 ti panther 16gb /Corsair 32GB(2x16) Vengeance RGB 6000mhz CL40 DDR5 Ram / Cooler Master Seidon 120V Soğutucu / EVGA 650 GQ 80+ GOLD PSU / 32GB ReadyCache SATA 3.0 SSD+Kingston 120GB V300 + Toshiba 3.5" 500Gb / AOC 23" i2369v GENIS EKRAN LED IPS MONITÖR / DARK N10 KASA
    Profili kapalı üyelere özel mesajdan cevap vermiyorum
  • ygsden sonra izlemeye başlayacagim dizilerden biri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2 sezon izle sonra bırak (zaten kendin bırakacaksın)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • keşke izlememiş olsam da tekrar o heyecanı yaşasam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sadece 4 sezon izleyip bırakmıştım zamanında , tekrar devam etmem ama sen başlamalısın bence , en azından bu kadar ünlü bir diziyi izleyip hakkında fikir sahibi olursun ama başladınmı devamda ettirirsin zaten.
    _____________________________
    ''Yaşamak,
    Bir ağaç gibi tek ve hür
    Ve bir orman gibi kardeşçesine...''
    _______________
  • Valla bence izlenmez. 1000 tane soru sordurup hiçbirine cevap vermeyen bir dizi. Dizi finalini izledikten sonra da sanki diziyi bırakmış gibi oluyorsun...
    _____________________________
  • 1.sezonu izleyip nasıl devam etmedi bilmiyorum ama izlenebilecek bir dizi fakat finali hiç izleme,izledikten sonra küfür edeceğin kesin.Bir dizi ancak bu kadar güzel başlayıp bu kadar berbat biter.
    _____________________________
  • İzlemelisin mutlaka ama 6. sezonu izlemene gerek yok :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Where " DonanımHaber " Happens
  • Lost ile The Walking Dead arasındayım ben de..Lost nasıl survivor gibi mi?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.