Şimdi Ara

Logitech Garanti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Malesef garanti süresi doldu. O zaman uygun fiyata aldığım için pek önemsemedim ve kendi imkanlarımla tamir ettim. Ama G700 ümde benzer bir durum olursa hiç öyle alttan almak gibi bir düşüncem yok. Sonuna kadar uğraşırım. Neyse ortada birşey yokken çokta birşey demek istemiyorum.
    _____________________________
    Var birşeyler işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veysel

    Mouse un garantisi faturaya göre devam ediyorsa ve fatura sizin adınızaysa tekrar yardım talebinde bulunun, burdaki distribütörden hiç bahsetmeyin, şu şu sorunum var, ürünü alalı da 2 yılı geçtiği için burdaki firma bakmıyor, siz yardımcı olun deyin. Mutlaka işlem yapacaklardır. yapmalıdırlar.

    Bir çift tıklama sorunu nasıl kullanıcı hatası olabilir. Garanti kağıdı yok diye nasıl işleme almazlar aklım almıyor.

    türkiyede yaşayıp aldığımız pc ürünlerine daha fazla para veriyoruz hemde uğraşmadan biz bezdirip yardımcı olmadan bakmadan kullanıcı hatası deyip çıkıyorlar işin içinden TEKNİK SERViSLER

    ne yapıcaz bu ÜLKEDE bilemiyorum
    _____________________________
  • Benim de Anywhere MX'in sol tuşu çift tıklamaya başladı. Logitech Support'tan durumu bildirip fatura ve ürünün seri no.sunu gösterir resmi kendilerine gönderdim. Fare daha 1,5 yıllık. En pahalı -ve yıllardır üretilen- modellerden birisinin 1,5 yılda bu sorunu yaşatması da ayrı bir olay zaten.

    Gelen e-postada Erdal isimli bir yetkili, Penta'ya başvurmam gerektiğini söyledi. Hiç te öyle yenisini gönderelim falan tarzı bir yaklaşımda bulunmadılar. Hatta garanti belgesi mutlaka lazım falan yazmış. Yoksa su iç diyorlar yani Allah'tan belgelerimi saklarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 2 Aralık 2014; 15:27:03 >
    _____________________________
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Ben de Pentaya gönderdim onarıp geri gönderdiler. Kolay kolay yenisini yollamıyorlar maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Benim de Anywhere MX'in sol tuşu çift tıklamaya başladı. Logitech Support'tan durumu bildirip fatura ve ürünün seri no.sunu gösterir resmi kendilerine gönderdim. Fare daha 1,5 yıllık. En pahalı -ve yıllardır üretilen- modellerden birisinin 1,5 yılda bu sorunu yaşatması da ayrı bir olay zaten.

    Gelen e-postada Erdal isimli bir yetkili, Penta'ya başvurmam gerektiğini söyledi. Hiç te öyle yenisini gönderelim falan tarzı bir yaklaşımda bulunmadılar. Hatta garanti belgesi mutlaka lazım falan yazmış. Yoksa su iç diyorlar yani Allah'tan belgelerimi saklarım.



    Garanti belgesini ben de anlamadım ama fatura tarihinden itibaren iki yıl geçmemiş ise Logitech Support ilgilenir.

    Sizin durumunuz yetkili distribütörü ilgilendiren bir şey.

    bütün ürünlere Logitech genel merkez bakacaksa burdaki distribütör ne işe yarıyor :)

    ben de isterim ikisinden birini tercih etmeyi ama politikaları böyle. yapacak bir şey yok maalesef.
    _____________________________




  • Sitelerinin berbat olduğunu kendilerinede söyledim, hiç kullanıcı dostu değil. Arapsaçı gibi. Sanki kimse destek isteyemesin diye yapmışlar... Destek bölümü başta evet filan derken, bir süre sonra bizim dışımızda, servise gönderin vs. demeye başladı. Sonuçta bu iade işini Penta çözdü. Ki onlarada sağlam bir eposta atmak zoruda kaldım. En nihayetinde çözdüler sağolsunlar. Ama servis kötü. O kadar şikayetimi açıkladım, kaale almayıp olduğu gibi geri gönderdiler Vatan'a (sağlam diyerek) Ben değişim istemiştim halbu ki... Ben de madem öyle, madem sağlam o halde artık iade ediyorum, sevmedim diyerek aynen teslim almadan tekrar gönderdim servise. Penta'ya da bu iş sonsuza kadar sürer dedim.. Siz gönderirsiniz ben geri iade ederim. Yaklaşık 1 ay sürdü. Adı destek olan ve boşuna yazışıp zaman kaybettiğim berbat ötesi bir siteleri var.

    Bilsem en baştan Penta ile yazışırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 3 Aralık 2014; 0:24:01 >
    _____________________________
    Asus x99 Deluxe intel i7 5820k Evga 1080 FTW 2 icx Corsair AX860i NZXT x62 Corsair K70 RGB LUX TR Logitech Proteus Core G502 Kingston Savage HyperX 480GB Corsair 780T VIEWSONIC XG2703-GS NI Komplete Audio 6 M-audio BX8 D2 Speaker Corsair Dominator Platinum + G.SKILL Trident Z 64GB




  • cybernoid kullanıcısına yanıt
    Son dönemde cozuttular iyice, dediğiniz gibi destek isteğinde bulunulmasın diye değiştirdiler sanki sitelerini.
    _____________________________
    Var birşeyler işte
  • Kapı gibi fatura elimdeyken garanti belgem yok diye işi habire yokuşa sürdüler. Bundan sonra Logitech ten topluiğne bile almam ne de eşimin dostumun almasına sebep olurum bakalım yok kanun böyle yok müşterinin de sorumlulukları var diyerek şark kurnazlığı yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ereneren55 -- 19 Ocak 2015; 23:49:01 >
    _____________________________
  • ereneren55 E kullanıcısına yanıt
    O konuda haklısınız, benim g500 üde garanti belgesi yok diye garanti dışı bırakmışlardı. Ama onun dışında belge eksiğiniz yoksa bir çok firmadan iyi hizmet veriyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Var birşeyler işte
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.