Şimdi Ara

Logitech Garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Uzun zamandır kullandığım Logitech G500 fare çift tıklama yapıyor. Vatanbilgisayar'dan alınmış. Faturası mevcut.

    17.04.2012 fatura tarihli. Logitech ürünlerinin 3 yıl garantisi olduğunu duymuştum. Bu fareyi garanti kapsamında işleme sokmak istiyorum. Ben fareyi Vatanbilgisayar'a mı yoksa doğrudan Logitech'e mi göndermeliyim? Garanti olayıyla ilk defa uğraşacağımdan dolayı hiç bilgim yok. Logitech'e telefonla ulaşmak istedim ama telefon açılmadı.

    Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.



  • logitech destek bolumunden mail atabilirsin hocam, cok ilgililer ve 5 gun olmadan yeni mouse gonderirler. Detaylar konusunda yardimci olurum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz bölüm bu mu hocam?

     Logitech Garanti
  • siteyi biraz yenilemisler, yanilmiyorsam urun destegi linkine tiklayacaksiniz. Mobilde oldugum icin tam bakamiyorum logitech in sitesine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Site çok karışık. Bir formu doldurup yolladım ama doğru olduğundan emin değilim. Yarın telefonla ulaşayım en iyisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam buldum, bana gosterdiginiz sayfada zaten uye oturumu acmissiniz, oradaki bosluga derdinizi turkce olarak anlatin, gonder deyin. Size doneceklerdir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Hallettim hocam teşekkür ederim
    Yarına kadar cevap gelmezse ararım artık. Umarım G500S verirler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yarin gelmeyebilir :) ellerinde g500 varsa onu gondereceklerdir, yoksa g500s :) rica ederim, sirf tr garantisi bitti diye urunun cop olmasina goz yumamazdim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Fatura tarihi Nisan/2012. Yani 3 yıl ise garantisi devam ediyor. G500 göndereceklerse bu sorun ilerde tekrar yaşanacak. G500S gönderiyorlar diye duydum. Bakacaz artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Obsessive* kullanıcısına yanıt
    Logitech son dönemde çok tuaf davranıyor, kimine sorgusuz sualsiz yeni ürün gönderirken, kiminede kök söktürüyorlar. Umarım sizi uğraştırmazlar.
  • Aslında çift tıklama olayının çözümü sayılabilecek bir kaç yol gördüm ancak garantinin iptal olacağından farenin içini açmak istemedim. Ayrıca bir çok kişinin garantiden G500S verilir yorumunu görünce garantiye göndermek istedim. Aynı şekilde gönderirlerse de içini açıp hallederim en kötü ihtimalle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Obsessive* kullanıcısına yanıt
    Az önce logitech hesabıma giriyim dedim şifremi kabul etmedi. Şifremi unuttum dedim, şifre sıfırlama maili gelmedi. Yeni hesap açayım dedim mail adresimi kabul etmedi. Logitech'in son halinden hiç memnun değilimki bu yeni bir olay değil. Daha önce durumu anlatan bir mesaj attım geri dönmediler. Çift tıklama sorunu yaşadığım G700 mouse'umda yaptığım yazışmalarda beni bayağı bir uğraştırdılar. Eskiden çok rahat ulaştığım linkleri işlemez oldu. Eğer bir daha garantilik bir durumum olurda ilgililere ulaşamazsam, tüketici hakem heyetine başvuracağım.
  • benim mx3200 setimde de cift tiklama ve orta tus sorunu vardi, sorunu yazdim, faturasi vardi ve garantisi garanti dahilinde islem yapildi 2 yili astigi icin. Mk710 onerdiler, kabul etmedim alt segment oldugu icin, muadil fiyatta g700s vardi onu istedim. Kabul edildi. Elimdeki seti nereye yollayacagim dedim, sizde kalsin dediler sok oldum. Hem mouse geldi, hem de mx3200 mouse u acip cift tiklama sorununu hallettim, orta tusun saga tiklama sorunu hala var ama cok sorun degil.

    Urunun garanti dahilinde islem gormesi icin;

    -faturasi olacak ve 2 yil garantisi bitmis olacak.
    -faturasi sizin adiniza olacak, logitech ikinci el urunlere garanti vermemektedir.
    -faturasi yoksa seri numaradan sorgulama yapilir, ikinci el dahi almis olsaniz urunun sahibi siz kabul edilirsiniz ve islem yapilir.

    Bu uc durumun disinda islem yapmazlar kesinlikle. Arizali urunu geri istememeleri bile cok buyuk bir olay, ama kotu niyetli kisiler turuyor orasi kotu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet yeni site duzeni cok sacma olmus, bir an once duzelmesi lazim. Bence hakem heyetiyle sureci uzatmayin, mail adreslerine site uzeri harici mail atin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Hocam ben ikinci el olarak almıştım, faturası benim adıma değil yani. Bu durumda faturayı göndermeyeyim mi?
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Yok fevri hareket eden biri değilim. Bütün çareler bittikten sonra ancak böyle birşey yaparım. Elinde bir ürün dahi olmayan insanları ihya ederken benim gibi parasını ödeyip mağdur ettikleri kullanıcılar var (zamanında çift tıklayan g500 ümü garanti dışı bırakmışlardı). Sanki birileri o anki ruh haline göre garanti sürecini işletiyor.
  • Obsessive* kullanıcısına yanıt
    Fatura sizin adınıza değilse işlem yapmazlar, en azından ben öyle biliyorum.

    faturası yok deyin bakalım seri numarasından yapılacak sorguda halen garanti görülecek mi.

    Aldığınız kişi forumdan biriyse onunla görüşün, ürün ona gelince size kargolasın en olmadı.
  • Talihsizlik olmuş hocam sizinki, Logitech firması yukarıda sıraladığım şartları sağlayan herkese işlem yaparlar. Türkiye distributoru demiyorum bakın. Türkiyedeki servislerin garanti dışı bırakmak için yapmadıkları yok neredeyse.
  • veysel kullanıcısına yanıt
    Konuyu Logitech Avrupaya da bildirdim ama o zaman bu durumun normal olduğunu distribitörün garanti dışı bırakabileceğini söyledi (sadece garanti kartı yoktu). Bunu söyleyinceye kadar buyrun biz yardımcı olalım diyebilirlerdi. Neyse ben mouse u kendi imkanlarımla tamir ettim. G700 üm yanında yedek mouse olarak tutuyorum. Ama herkesin elinden böyle işler gelmez.
  • Mouse un garantisi faturaya göre devam ediyorsa ve fatura sizin adınızaysa tekrar yardım talebinde bulunun, burdaki distribütörden hiç bahsetmeyin, şu şu sorunum var, ürünü alalı da 2 yılı geçtiği için burdaki firma bakmıyor, siz yardımcı olun deyin. Mutlaka işlem yapacaklardır. yapmalıdırlar.

    Bir çift tıklama sorunu nasıl kullanıcı hatası olabilir. Garanti kağıdı yok diye nasıl işleme almazlar aklım almıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.