Şimdi Ara

Logitech f710 nano alıcı kayboldu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
15
Favori
77.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Önder


    quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Az önce aradım kayıt açtılar. Ve ücretsiz olarak nano alıcı göndereceklerini söylediler. aylardır yatıyordu kol evde.

    Nereyi aradınız numarasını verebilirmisiniz bende kaybettim alıcıyı :( alıcı lazım

    Türkiye

    LOGITECH EUROPE SA, TURKEY LIAISON OFFICE
    Merter Meridyen Is Merkezi
    Ali Riza Gürcan Cad. Cirpici Yolu
    No.1 Kat 3 Daire 310
    Tozkoparan-Merter 34169
    TR – ISTANBUL
    Ücretsiz Teknik Destek Hattı
    Destek hattımıza yalnızca sabit hatlardan ulaşabilirsiniz.
    00800 44 882 5862


    http://www.logitech.com/tr-tr/contact

    Alıntıları Göster
    Bu numaryı nasıl arıycaz ? Sabit hattım olmasına rağmen bozuk numara uyarısı veriyor :D




  • turktelekom sabit hatları yada ankesörlü telefonlardan aranabiliyordu önceden
  • Selamlar herkese,

    Kendi sürecimi anlatayım burdan belki akıldaki sorularda cevaplanmış olur. Hemde konuyu açan arkadaşın açmış olduğu bu güzel konu için toplama olur bu mesaj.

    Öncelikle buradaki yazan herkese teşekkür ederim sayenizde Logitech'in böyle bir politika izlediğini öğrendim. Logitech Kablosuz Gamepad F710 ürünümü alalı yaklaşık beş sene olmuştur. Bunca zaman oldu hiç sorun çıkmamıştı ki bir gün USB alıcısını pc'ye taktığımda tanımamaya başladı ve ürünün arızalı olduğu uyarısı aldım. Ürünü zamanında 90 TL gibi bir ücrete almıştım şimdi baktım 240 TL civarında. Dedim böyle olmaz bir araştırmaya yapayım derken bu konuya denk geldim iyi ki de denk gelmişim. Logitech'in Türkiye sayfasından hesap açıp destek kısmından ürünü kaydettim ancak faturasını garantisi bitince atmış olacağım ki bulamadım maalesef. Destek bölümünden 07.11.2018 tarihinde talep açıp, USB alıcısında sorun olduğunu ve ne yapabileceğimi sordum. 22.11.2018 tarihinde Costumer Care bölümünden Filip isimli beyefendi yardımcı olmak adına benden fatura bilgilerini ve adres bilgilerini istedi. Bende ürünün faturasını kaybettiğimi ve ulaşmaya çalıştığımı ancak aldığım yerin veri tabanında dört seneye kadar olan faturaların tutulduğunu bununla birlikte aldığım mail adresini falan hatırlamadığımı anlattım. Gerçekten de faturası için oldukça çabaladım arkadaşlar kimlik numarası telefon numarası vs. hiçbir şekilde çıkartamadık faturayı :) Durumu anlattım cevap olarak ilettim. Bu arada hem mail olarak geliyor cevap verince karşıdan hemde Logitech Destek bölümünden geliyor ben hem mail hem de destek bölümünden yanıtladım tüm cevapları işi garantiye almak amacıyla çünkü destek bölümünde yazılanlar karışık gözüküyor (yazılanlar birbirine girmiş şekilde) emin olamadım. Aynı gün hem açıklamalarımla hem de adres bilgileriyle cevabı ilettim ben. Ertesi gün yani 23.11.2018 tarihinde cevap olarak daha detaylı incelenmesi adına farklı bir yere aktaracağı bilgisini iletti Filip Bey. 03.12.2018 tarihinde mail aldım ve içeriğinde değişim isteğimin onaylandığını ve bundan mutluluk duyarak bildirdikleri yazıyordu. Ürünün kargoya verildiğini ve bununla ilgili kargo bilgilerini ilerleyen günlerde bildirecekleri yazıyordu. 04.12.2018 tarihinde gelen maille kargo bilgilerini paylaştılar. Hollanda'dan çıkan USB alıcı bugün yani 06.12.2018 tarihinde elime ulaştı. USB alıcının üzerinde ki bilgileri kontrol ettiğimde M/N kısmının ürünümle gelen bozuk alıcıyla aynı olduğunu gördüm sizinde bilginiz olsun. Model kısmı farklı olabilir ona takılmayın. Örnek vermek gerekirse benimkinde XM351WD-DJ yazıyor yeni gelen alıcıda XM825WD-DJ yazıyor. Bilgisayara taktım ancak eşleştirme yapmam gerekliydi. Konunun başından sonuna okudum ancak konu hem eski hemde tam detaylı cevap verilmemiş. Biri yapmış ama pm den ulaşın demiş. Ben burdan nasıl yaptığımı anlatayım. Bu konuyu okuduğunuz tarih ne olursa olsun Logitech Gamepad F710 un sayfasına gidin ve destek bölümünden "Kablosuz Gamepad F710 Connect Utility" programını indirin. Konunun başlarında paylaşılan programın sürümü eski sanırım Windows 10 ile olmuyor. Bugün itibariyle ben dediğim sayfadan indirdim hatta Yazılım Sürümü: 2.15.264 şeklinde belirteyim. Olur da bir gün bulunamaz hale gelirse diye de buraya programı upload edip linkini bırakayım.

    Eşleştirme için gerekli program : Kablosuz Gamepad F710 Connect Utility v2.15.264

    (Dediğim güncel versiyona bakın her zaman sitesinden bu sadece olur ki silinir bulunamaz denemeniz amacıyla bugün yaptığım programı paylaşmak)

    Yapılış şekli programın içeriğinde ingilizce şekilde anlatılıyor.

    Çevirisine gelecek olursak : USB alıcısını takılıysa bilgisayardan çıkarın.
    GamePad'in pillerini takılıysa çıkarın.
    USB alıcısını bilgisayarınıza takın ve Connect yazacak alt tarafta.
    30 saniyeden geri sayacak o sırada pilleri Gamepad'e takın.
    Bu şekilde de Connect yazacak ve Done yapabilirsiniz.

    Logitech'e gerçekten çok teşekkür ederim belki de çöp olacaktı cihazım yada ek masraf çıkacaktı. Müşteri memnuniyeti adına gözümde bir numara oldular. Yurt dışından küçücük bir parçayı garantisi bitmiş faturası dahi olmayan ürün için sadece memnuniyet adına göndermesi bu ülkenin vatandaşı olarak beni hayrete düşürmedi desem yanlış olmaz. Bu tarz destekleri diğer firmalardan da görmek ümidiyle sağlıcakla kalın dostlar...




  • TrkShnnn T kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hocam açıklama için teşekkür ederim. Bir arkadaşımda Nano alıcısı kayip F710 var. bende de Logitech anywhere mouse alıcısı var. Mouse bozulduğu için boşa çıktı. Acaba F710 u bu boşa çıkan Nano alıcı ile eşleştirmek mümkün olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yıllar önce evime hırsız girmesi sonucu laptop ile birlikde farenin de alıcısı çalında, yıllardır kullanamıyorum, zamanında 85 tl verip aldım, şimdi denklerine baktığımda baya pahalılar, bakalım mail attım ne dönüş yapacaklar

     Logitech f710 nano alıcı kayboldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar güzel şekilde ingilizce biçimde mail yolladım. Kaç güne dönüyorlar bilgi verebilecek varmı
  • HardMuz kullanıcısına yanıt
    Yogunluga baglı dostum yasal olarak 15 gün olması lazım ama genelde hızlı dönerler iyi forumlar dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST0RMHAWK

    Yogunluga baglı dostum yasal olarak 15 gün olması lazım ama genelde hızlı dönerler iyi forumlar dilerim
    Bilgi için teşekkür ediyorum hocam . İyi akşamlar.
  • Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz f710 alıcısı için mail attım önce alvin isimli arkadaş adres bilgilerini ve seri numarasını istedi güzelce gönderdim ardında louie isimli destek talebimi red etti garanti dışı vesayre dedi. nasıl bir yor izliyebilirim yardımcı olabilirmisiniz . ingilizcem kötü ne yazayım.
     Logitech f710 nano alıcı kayboldu




  • HardMuz kullanıcısına yanıt
    hocam alvin isimli kişiyle görüş sen direk durumu anlat madur durumda oldugunu anlat yardımcı olurlar yanlışlık olabilir iyi forumlar dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST0RMHAWK

    hocam alvin isimli kişiyle görüş sen direk durumu anlat madur durumda oldugunu anlat yardımcı olurlar yanlışlık olabilir iyi forumlar dilerim
    bu yanıta tekrar cevap verdim. cihazım çöpmü oldu parça desteği sağlamanız lazım vs vs gibisinden umarım gönderirler ya :/
  • HardMuz kullanıcısına yanıt
    hocam firma eger sana garanti kapsamında diye mail attılarsa o mail kanıt olarak kalır yapmak zorundular sıkıntı etme yanlış mail falan derlerse hakkımı arayacam dersin sen alvin kişinin onayladıgını söyle sorunum çözülmesi rica et döneceklerdir hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST0RMHAWK

    hocam firma eger sana garanti kapsamında diye mail attılarsa o mail kanıt olarak kalır yapmak zorundular sıkıntı etme yanlış mail falan derlerse hakkımı arayacam dersin sen alvin kişinin onayladıgını söyle sorunum çözülmesi rica et döneceklerdir hocam
    Tamamdır hocam teşekkür ederim . garanti kapsamında degil diyip göndermemeleri saçma . konuda herkese göndermişler bana gelincemi garanti dışı oluyor
  • Sıkıntı etme bazıları böyle kolaya kaçmak isterler iyi forumlar
  • Garantisi bitmişse göndermiyorlar hocam bende aynı durumu yaşadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HollowFlea

    Garantisi bitmişse göndermiyorlar hocam bende aynı durumu yaşadım.
    hocam gönderdilermi sonrasında. konuda okudum gene garantisi bittiği halde alıcı gönderilen arkadaşlarda var.
  • Göndermek zorundalar ürün sahibi fatura ait kişinin yani malı gasp etmeye girer bozuk olsa bile göndermek zorundular siz derdinizi iyi anlatın onlar çözmek zorunda hele bide yurt dışı ürünü ise orda yasalar daha katı bu konuda tüketici hakları daha önemli hocam iyi forumlar dilerim
  • Galiba bana trip atıyor logitech :D 3-4 saat içinde geri dönen adamlar 2 gündür dönmedi
  • dostum hata yaptıklarının farkındalar sen sıkıntı etme çünkü sana giden maillere bakmak zorundalar ve yazan adam yapacagız demiş iyi forumlar dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST0RMHAWK

    dostum hata yaptıklarının farkındalar sen sıkıntı etme çünkü sana giden maillere bakmak zorundalar ve yazan adam yapacagız demiş iyi forumlar dilerim
     Logitech f710 nano alıcı kayboldu

    hocam yardımcı olurmusunuz. garanti olmadığı için gönderemeyeceklerini söylüyorlar. ancak bu konuda garantisi biten arkadaşlarada göndermişler. tam olarak ne yazayım. 2.el bir siteden alıcısız şekilde aldım. konuya güvenerek alıcısını edinebileceğimi düşünerek aldım. lütfen yardımcı olurmusunuz nasıl bir yol izliyeyim




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.