Şimdi Ara

LG UH850v Kullanıcı Klübü (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
46
Favori
82.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kazumatr kullanıcısına yanıt
    Evet bugun geleceklerdi ama yogunluktan dolayi yetisememisler artik yarin akşam geliriz dediler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv ayarlarında ben expert dark roomu kullanıyorum.Karanlık odada izliyorum genelde zaten ya da az ışıkta. Karanlık sahneleri bol olan filmlerde inanılmaz başarılı.

    Avs forumda ve rtings de bu ayarda kullanılmasını önermiş. Ben de onlarda görüp uyguladım.

    Gündüz perde açık kapı açık olunca standartta kendi yaptığım ayarları kullanıyorum. Aydınlık bir yerde tv'nin performasını ya da hatasını anlamak çok çok zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazumatr kullanıcısına yanıt
    İyi de zaten servisler hatali bile olsa urune normal diyorlar. Kimsenin tvsini birazcik bulutlanma var diye degistirmiyorlar ki. Zaten yukaridaki TV'ye bile gelen eleman normal dedi. Bence sorun musterilerin hatasiz tv'ye hatali demeleri degil, servisin hatali tvye hatasiz demesi.

    Ayrica local dimming acik ya da kapali fark etmiyordu. Bulutlanma hep ayni. Parlakligi 100'e getirirsen duzeliyor ancak onda da tv izlenmez oluyor malum. Bir de unutmadan fotografini attigim model Samsung'un 12500 liralik KS9500 modeli idi. 2000 liralik tvlerde bile olmayan kusurlari olmasina ragmen normal diyerek insanlari kandirmaya calisiyorlar. Boyle bir mantikta servislere degil de musterilere yuklenmek yanlis. Ha normal seyleri de hata gibi gorup kusursuz TV arayanlar ayri onlar asla mutlu olsmaz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kultablasi kullanıcısına yanıt
    Bende bunu diyorum servisler yeterli bilgiye sahip degil.
    Onlar icin ariza ve degisim kavrami yalnizca tv deki parcalardan oturu olabilecek arizalar gercek arizayi yansitiyor.
    Yada merkezden nu problemlere normal demeleri uyarilari geliyordur bilemeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TV işinden çok anlamazdım ama bu ks9500ü bu şekilde piyasaya süren güney korelileri kuzey koreye yollamak lazım. Bu ne abi?

    12500 lira veriyorsun ekran neon aydınlatma yapıyor resmen.

    Boşuna yabancı forumlarda plasma önermiyorlar demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stardustzero S kullanıcısına yanıt
    Bizim kullandigimiz TV ks9500 den yari yariya hatta biraz altinda (55 inc ) daha iyi performans veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kazumatr

    Bugune randevu vermemislermiydiki nasil soz veripte yarina salliyorlar hayret biseyya.
    Umarim iyi bi sonuc cikar sizin acinizdan.

    Hocam servis bugün akşam geldi tvde iki ölü piksel olduğunu tesbit etti tvde piksel testi yaptı tüm renklerde ölü pikselin olduğu görülüyor sadece siyah renkte ölü pikseller görünmüyor o yuzden merkez buna değişim vermez dedi neden diye sorduğumda merkez ölü piksel kabul etmesi için siyah ekranda da ölü pikselin görünmesi lazim dedi yinede elimden geleni yapacağım dedi yarin haber verecegini söyledi.

    Simdi benim anlamadığım olay şu ölü piksel var sonuçta siyah ekranda görünmesi yada beyaz ekranda görünmesi ne fark eder sonuçta panel hatali ve olu piksel var hiç anlamadim ben bu işten bu konuda fikri olan var mi olumsuz cikarsa ne yapmami önerirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kazumatr

    Bugune randevu vermemislermiydiki nasil soz veripte yarina salliyorlar hayret biseyya.
    Umarim iyi bi sonuc cikar sizin acinizdan.

    Hocam servis bugün akşam geldi tvde iki ölü piksel olduğunu tesbit etti tvde piksel testi yaptı tüm renklerde ölü pikselin olduğu görülüyor sadece siyah renkte ölü pikseller görünmüyor o yuzden merkez buna değişim vermez dedi neden diye sorduğumda merkez ölü piksel kabul etmesi için siyah ekranda da ölü pikselin görünmesi lazim dedi yinede elimden geleni yapacağım dedi yarin haber verecegini söyledi.

    Simdi benim anlamadığım olay şu ölü piksel var sonuçta siyah ekranda görünmesi yada beyaz ekranda görünmesi ne fark eder sonuçta panel hatali ve olu piksel var hiç anlamadim ben bu işten bu konuda fikri olan var mi olumsuz cikarsa ne yapmami önerirsiniz.

    Tüketici mahkemesine başvur kesinlikle iade edersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Tabiki mahkeme. Hem samsungu hem teknosayi sikayet et. Onlara mahkeme evraki gidiyor. Esim avukat. Ben sana yardimci olurum elimden geldigince. Tek piksel hatasi icin bile yargitayin karari var bende. Bende 47la660 icin mahkeme süreci gecirdigim icin biliyorum. Benim dosyayida gönderirim sana. Örnek olarak senin dosyaya eklersin hakim inceler. Bak bakim nasil kuzu kuzu anlasma yoluna gidiyorlar ondan sonra. Gitmezlerse bile devam et %100 kazanirsin. Yil 2016 arkadaş. Adamin dumanini attirirlar. Öyle kolay mi ya....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustimiss -- 29 Haziran 2016; 1:03:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustimiss kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam ilgin cok tesekkur ederim olumsuz sonuc çıkarsa hakem heyeti mahkeme ne gerekiyorsa sonuna kadar gidecem mahkeme sirasinda daha önceki kararların dosyasi olursa daha etkili olacağını düşünüyorum o yuzden sonuca göre bu konuda sizden yardım isteyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Tam komediya.Sonucta olu piksel var siyah ekranda olsa diger renklerde mi yok diyeceklerdi yani peki bunu sordunmu ?
    Servislerin hemen hemen buyuk bolumu odun.Yani oyle serviste calisip burada takilip okuyanlar varsa kusura bakmasinlar gercekten oyle.Kardesime telefon aldik 6 adet olu piksel bulduk yalniz cok dikkatli bakmak gerek ve igne ucu kadar kucuk.Neyse servise yolladik bisey bulamadik dedi ben yerlerini isaretleyip tekrar yolliyim dedigimde bana yine kabul edilmez yok neymis direkt bakinca belli olmaliymis da mis mis.
    Yani bunu bi amerikada yapamaz firmalar neden yasalar var ve devlet firmalara gereken neyse yaptirtiyor.Ulkemizde bircok alanda oldugu gibi bu alanda da eksiklik var.
    Mesela biraz farkli olucak ama ulkemizde Turkce olmayan oyunlarin satimi var mesela bi amerikada yada almanya vs gibi ulkede Turkce bi icerige sahip bi yazilim vs satilamaz.Sattirmazlar satmak istiyorsan dilimizi eklemelisin zorunlulugu var.Bunun gibi.

    Aslinda genel mudurlukle falan gorusmek lazim servisler ne yaparsa yapsin son karar merkezden cikiyor sonucta.Gozlemledigim kadariyla butun firmalar servislerine guvenmiyor servislerini asagilarcasina sizler essekler ordususunuz anlamazsiniz hadi ordan biz nedersek o olur siz kim oluyorsunuzda degisim iade yaziyorsunuz tavrinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • stardustzero S kullanıcısına yanıt
    Yo mesela KS9500, Rtings testlerinde bütün ledleri ezip geçmiş. Kontrast, parlaklık, hız vs. aldığı puanlar OLED TVler ile aynı.

    http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks9500

    O ekranın yarısı aydınlık oluyor ya, Samsung başlığında aynı sorundan şikayetçi ikinci birisi daha çıktı. O da KS8500 için aynısını diyor. Ki daha yeni yeni piyasaya çıkan ürünler bunlar ki ileride daha benzer şikayetler olacak gibi.

    Sorun Samsung'un kalitesiz panel üretmesi değil. Hatalarını saymazsak Rtings incelemelesi ve aldığı puanlar normal bence. Gerçekten kaliteli bir model üretmişler. Ancak asıl sorun Samsung'un "hatalı panelleri" bizim ülkemize itelemesi. Ki bunu diğer markalar da yapıyordur fakat en bariz yapan bana Samsung gibi geldi.

    O yüzden üst seri bir TV'yi Türkiye'de almak mantıksız gelmeye başladı bana.




  • Ben de onu diyorum. Ya tutarsa diye iteliyorlar hatalı panelleri. Hem yeni teknoloji diyeceksin hem en üst segment diyeceksin paketten 5 yıl önceki tvlerin görüntüsünün de altında panel çıkacak. Herkes sesini çıkarmalı mahkemeye başvurmalı ki cesaret edemesinler bir daha Türkiye'ye hatalı panel satmaya.

    Korelileri biraz fazla şımarttık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar aranızda yeniyim bende 55 uh850v aldım suanda kullanıyorum gündüz videolarla bir takım testler yaptım ışık sızma olayını tabiki anlamak icin gece karanlıkta yaptım bazı arkadaşların dedigi gibi evet yanlardan ve altlardan siyah ve karanlık ekranda ışıklar cıktı ama imlecin oldugu yer ve ekranda herhangi bi sembol resim varsa onu alt ve üstten aydınlattıgı icin rahatsız edici bi durum ama cözümü basit led karartma ayarını kapatarak bu sorunu cözdüm ve suan hic bir sıkıntı yok geri kalan testlerdede sorun yaşamadım görüntü ses kalitesi mükemmel özellikle maç izlerken spor modunda truemotion da pürüzsüz ayarda ama bence herkes led yerel karartmayı kapatmanız görüntü kalitesinde hic birşey degismiyor karanlık ve siyah ekranları daha iyi izleyebilmek icin 3d özelligi de tartışılmaz kalitede bence tercih edecek olan arkadaşların gözü kapalı alabilecegi bir tv ++++ Şimdi benim sizlere bir sorum olacak Arkadaşlar iphone6s kullanıyorum bu televizyona cihaz telefon baglamasında windows ve android gördüm iphone telefonumla ekran görüntüsü veremedim tv ye bu benim icin önemli bir özellik bu konu hakkında yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar malesef servis ölü piksellere normal dedi. Az once beni aradılar ölü piksellerin siyah ekranda görünmesi lazımmış siyah ekranda görünüyorsa açık ekranda en az 5 tane ölü piksel olmasi lazim dediler o yuzden benim tvdeki 2 ölü piksel normalmiş elimizden birşey gelmez dediler. Kabul etmiyorum falan dedim tüm yasal haklarınızı kullanabilirsiniz dediler.

    Bende hemen samsung müşteri hizmetlerini aradim onlarda servis raporu lazim dediler servis ne derse bizi o baglar dediler sizin pikselleri görmeniz yada piksellerin var olması bizi bağlamıyor servis neye karar verirse odur dediler. Ben biraz sesimi yükseltim mahkemeye veririm dedim sonra dediler isterseniz baska bir servis yönlendirelim bide onlar baksin dediler kayit oluşturup baska bir servis yonlendirdiler onlarda arayip yarin gelecegiz dediler.

    Sonra teknosa musteri hizmetlerini aradim onlarda kayit oluşturdular ölü piksel olduğunu degisim ve iade istedigime dair kayiit yaptilar size 48 saat içinde dönüş yapacağız dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LG 850V almadan önce aşağıdaki şikayetleri okuyun ve sonra karar verin ben almaktan vazgeçtim
    benim görüşüm malesef paneller genel anlamda arızalı olduğunu yönde tv iyi hoş ama ah be keşke böyle yapmasalarmış dedirtiyor

    https://www.sikayetvar.com/lg-49-ub-850v-ekranda-yatay-cizgilenme-ve-titreme

    https://www.sikayetvar.com/lg-tv-4k-sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marto1

    LG 850V almadan önce aşağıdaki şikayetleri okuyun ve sonra karar verin ben almaktan vazgeçtim
    benim görüşüm malesef paneller genel anlamda arızalı olduğunu yönde tv iyi hoş ama ah be keşke böyle yapmasalarmış dedirtiyor

    https://www.sikayetvar.com/lg-49-ub-850v-ekranda-yatay-cizgilenme-ve-titreme

    https://www.sikayetvar.com/lg-tv-4k-sorunu

    o şikayetler UB850V modeli için ilk 4k lı tvlerden. Bu model UH850V yanlış şikayetleri okuyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus1

    Arkadaslar malesef servis ölü piksellere normal dedi. Az once beni aradılar ölü piksellerin siyah ekranda görünmesi lazımmış siyah ekranda görünüyorsa açık ekranda en az 5 tane ölü piksel olmasi lazim dediler o yuzden benim tvdeki 2 ölü piksel normalmiş elimizden birşey gelmez dediler. Kabul etmiyorum falan dedim tüm yasal haklarınızı kullanabilirsiniz dediler.

    Bende hemen samsung müşteri hizmetlerini aradim onlarda servis raporu lazim dediler servis ne derse bizi o baglar dediler sizin pikselleri görmeniz yada piksellerin var olması bizi bağlamıyor servis neye karar verirse odur dediler. Ben biraz sesimi yükseltim mahkemeye veririm dedim sonra dediler isterseniz baska bir servis yönlendirelim bide onlar baksin dediler kayit oluşturup baska bir servis yonlendirdiler onlarda arayip yarin gelecegiz dediler.

    Sonra teknosa musteri hizmetlerini aradim onlarda kayit oluşturdular ölü piksel olduğunu degisim ve iade istedigime dair kayiit yaptilar size 48 saat içinde dönüş yapacağız dediler.

    2.Serviste gelsin bakalım gerekirse 3.servisi de çağır. Karar aynı çıkarsa vereceği raporla tüketici mahkemesine başvur dava sonunda bilirkişi gelip tvyi evde görecek tek ölü pixel olsada iade yada değişim kararı veriyor bilgin olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • marto1 kullanıcısına yanıt
    Çok sacma gercekten bilgi araştırmanız gerekirken insanları yanlıs bilgilendiriyorsun 2 tane şikayet okumussun oda eski tip model cihazların şikayeti tabiki her elektronik gibi bu cihazdada sorunlar cıkabiliyor suan 15 bin tl ye satılan tvlericin o sitede onlarca şikayet bulunuyor @marto1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinanozdemir -- 29 Haziran 2016; 20:01:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kultablasi kullanıcısına yanıt
    Ayni sitede samsung ks9500 hdr formatibdan 5 puan alirken lg uh850v 10 puan almis.Ustelik dolby vision da yok ks9500 de.
    Bu tv fiyat performans canavari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.