![]() We test the new FW 33.11.35, due for public release on the 12th of June, which claims to fix the HDR10 posterisation and banding issues on the LG G5 Primary RGB Tandem OLED TV. So, does it fix the issues in all picture presets or just Filmmaker Mode?
Join Phil as he walks you through the improvements made and items that will need further investigation by LG.
We only had a day to fully test this FW, but we are reviewing the 55-inch G5 shortly, so remember to subscribe so you don't miss that and more reviews coming soon.
The TV used in this video was supplied by Peter Tyson, and if you want to support our channel, please consider buying your next TV from https://www.petertyson.co.uk
If you like what we do...
👍 Buy us a coffee https://www.buymeacoffee.com/avforums
👍 Support us with regular donations via our Patreon campaign https://www.patreon.com/avforums https://www.youtube.com/watch?v=OeDgx8hKkpc |
LG - OLED65G56LW- OLED77G56LW- OLED83G56LW Kullananlar Kulübü [2025] (32. sayfa)




-
-
işler yoğun değil, LG den çoktan çıkması gerekiyor raporun.
ve size tekrardan söylüyorum. Koli ve ürünün üzerinde yazan seri numaraları birebir tutuyor mu ?
-
Koli dükkandaydı bakamamıştım, şimdi kontrol ettim tv menüdekiyle kutudaki seri no aynı.
Dün müşteri hizmetlerini aradım not düşülmüş, bekleniyor görünüyor dedi. Bugün montajı yapan servisi de arayacağım, araya bayram tatili girdi o yüzden haber yok hala diye düşünmüştüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frank Slade -- 11 Haziran 2025; 13:11:52 > -
Hocam diğer hafta içinde rapor çıkmış olur ürün değişmiş olur bilginiz olsun. -
Öyle umuyorum hocam beklemedeyim.
-
Tamamdır hocam farklı bir durum olursa benimle iletişime geçebilirsiniz hocam. -
Şimdi montajı yapan servisi arayıp sordum bugün sonuçlanmış. Yarın montaj servisi adresime doldurmam için form getirecekmiş o formla birlikte bayiden ürün değişimi yapılacağı söylendi.
İşlem bu şekilde ilerliyor sanırım, daha önce tecrübe etmemiştim.
-
Hocam değişim rapor evrağını çıkınca bana gönderin hızlıca çözüm üretelim yenisi ile değişim yapalım. -
Tamamdır hocam yarın form gelince sizle telefondan irtibata geçeceğim.
-
Tamamdır hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok geçmiş olsun. Yazıklar olsun böyle sisteme. Türkiye şartlarında asgari ücretin 2-3 katı verip insanlar evine tv alıyor tv nin haline bakınız.
Bu sistem çok saçma ilerliyor.
Tv ile aynı anda marka serviside gelmip kurulumu yapmalı. Süreç hızlı ilerlemeli. Tv de sorun mu var? Hemen değişim yapacaklar.
Adam evine tv yi asıyor ama olaya bakın.
Bende 55inç tv sipariş ettim ama tv elime ulaşmadan iade oldu.
-
Evet maalesef talihsiz bir durum oldu, tek teselli bu bekleme sürecinde en azından tv en basta toplanıp götürülmediği için 7-8 gün tvsiz kalmadık.
Bugün servis geldi değişim formunu verip, tvyi söktüler. Hemen @Burak_Keskin06 Bey'e ilettim formu yeni ürünün gelmesini beklemedeyiz artık.
-
Hocam yetişirse bugün yoksa yarın teni ürün çıkışı olacak bilginiz olsun. -
Tamamdır hocam gelişme olunca forumdan da olur, telefondan da olur bilgi verirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.
-
Hocam yeni ürün çıkışı bugün yapıldı bilginiz olsun,
İyi forumlar. -
Tamamdır hocam teşekkürler.
-
Hocam rica ederim. -
Türkiye'ye gönderme ücreti USD 100 falan tutuyor.. Türkiyede böyle bir alet bulunmuyor mu?
65C4 aldım duvar askı aparatı da aldım mecburen daha gelmedi bekliyoruz.
65C4 yurt dışında standlı satılıyormuş sanırım.
-
Bunu aldım bakalım. Türkiyeye gönderimi varmış.
https://www.amazon.de/-/tr/dp/B0C2TRQZMKwww.amazon.de
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X