Yazacaklarım ancak bizim ülkemizde olacak şeylerden birisi,
İnanılmaz çıkmazdayız, kız kardeşim adına geçen sene başvuru yaptık, bu yıl evlendi ve soyadı değişti. 2 aydır inter et hizmeti alamıyoruz ve Firma ile irtibata geçemiyoruz. Bu yüzdrn Netspeede geçiş başvusu yaptık, soyadı uyuşmazlığı nedeni ile başvuruyu iptal etmişler. Netgalaxi firmasına ulaşıp kimlik güncellemesi yapılması gerektiği bilgisini alıyoruz.
1. Telefonlarına ulaşamıyoruz,
2. Online işlemlerden destek talebi açamıyoruz,
3. Sitede yer alan mail adresine mail atıyoruz, geri dönüş yapmıyorlar,
Resmi makamlara şikayet ve başvurumuzu yapıyoruz, kurumdan kuruma sorun devrelediliyor.
Cimer şikayet ediyorsun, BTK yönlendiriyor.
BTK şikayet ediyorsun firma ile görüşün diyorlar.
Ana sağlayıcı(Türk Telekom) ile görüşüyoruz, Netgalaxi ile görüşün diyorlar.
Bu çıkmaz içerisinde 2 aydır internet bağlantısı yok ve fatura çıkarıp sms atıp duruyorlar ödeyin diye.
Bu hukuksuzluk karşısında bunlara bu imkanı tanıyan tüm bürokrasi ve kurumlar yerin dibine batsın.
Şimdi çıkardıkları faturayı soyadı uyuşmuyor diye ödemezsek ne cevap verecekler çok merak ediyorum?
ilk adımımı bu konuyu açarak atmak istiyorum :) şayet sonuç alırsak ileride başkalarınada faydası olacaktır.
Öncelikle kullanmayı düşündüğüm router "Keenetic Ultra" boş sfp modül girişi var.
Sorun 1* hangi SFP Modülü almamız gerekiyor?
Sorun 2* Kablonetten pppoe kullanıcı adı ve şifre almamız gerekiyor mu?
Sorun 3* Kablonet kendi modemi dışında başka bir routera izin verir mi ?
.
.
.
Getirdikleri "Huawei OptiXstar EG8147X6" model en son çıkan ve bundan sonraki abonelere dağıtılacak modem olacağını söylediler. Eski modemden memnun kalmayanlar buna geçiş yapmak için talepte bulunabilirler.
Modemin resmi internet sitesinde ki teknik bilgiler; https://e.huawei.com/tr/products/enterprise-transmission-access/terminal/ont/optixstar-eg8147x6
Kendi çektiğim resim,

Normalde köprü modu ile Keenetic Ultra modeme aktarma yapabilirim, fakat ben Keenetic Modemde bulunan boş sfp modül girişine bir tane uygun modül bulup sonlandırmayı kendi routerımda yapmak istiyorum.
Keenetic resmi sitesinde uyumlu sfp modülleri listelenmiş;
https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000049259

Bu paylaştığım bilgiler ışığında kullanmam gereken SFP Modül hangisidir?
Nereden satın almamız gerekiyor?
Bu işe ilk adımımı bu konuyu açarak atmak istiyorum :) şayet sonuç alırsak ileride başkalarınada faydası olacaktır.
Öncelikle kullanmayı düşündüğüm router "Keenetic Ultra" boş sfp modül girişi var.
Sorun 1* hangi SFP Modülü almamız gerekiyor?
Sorun 2* Kablonetten pppoe kullanıcı adı ve şifre almamız gerekiyor mu?
Sorun 3* Kablonet kendi modemi dışında başka bir routera izin verir mi ?
.
.
.
Getirdikleri "Huawei OptiXstar EG8147X6" model en son çıkan ve bundan sonraki abonelere dağıtılacak modem olacağını söylediler. Eski modemden memnun kalmayanlar buna geçiş yapmak için talepte bulunabilirler.
Modemin resmi internet sitesinde ki teknik bilgiler; https://e.huawei.com/tr/products/enterprise-transmission-access/terminal/ont/optixstar-eg8147x6
Kendi çektiğim resim,

Normalde köprü modu ile Keenetic Ultra modeme aktarma yapabilirim, fakat ben Keenetic Modemde bulunan boş sfp modül girişine bir tane uygun modül bulup sonlandırmayı kendi routerımda yapmak istiyorum.
Keenetic resmi sitesinde uyumlu sfp modülleri listelenmiş;
https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000049259

Bu paylaştığım bilgiler ışığında kullanmam gereken SFP Modül hangisidir?
Nereden satın almamız gerekiyor?

Mayıs ayı içerisinde bu televizyonu almak için elimdeki dovizi bozdururarak kredi kartıma aktarıp limitimi yükselterek bu alışverişi gerçekleştirmek istedim.
İlk siparişimi 45.999 TL tutar ile alışverişimi(404-5644489-9822710) gerçekleştirdim. Fakat sistemleri kredi kartımdan ücreti çekemediği için siparişimi iptal ettim.
Sonra ürünün fiyatı 48.240 TL civarına yükseldi. Bende fiyat tekrar düşebilir diye bir müddet bekledim. Fakat kur yükseldiği için fiyat 49.270 TL tutara yükseldi.
Daha fazla yükselmemesi için ben 49.270 TL tutar ile 7 haziranda tekrar sipariş(404-6047456-0000326) verdim. Siparişim 3 gün sonra teknik sebeplerden dolayı iptal edildi.
"Teknik bir sorun nedeniyle, sipariş etmiş olduğunuz aşağıdaki ürünü ne yazık ki şu anda temin edememekteyiz. Ürününüzün iptal edildiğini üzülerek bildiriyoruz. İptal edilen ürün için ücret alındıysa, 5 ila 7 iş günü içinde size para iadesi yapacağız. Almak istediğiniz ürün, web sitemizdeki bir Pazaryeri satıcısı tarafından satılıyor olabilir. Daha fazla bilgi için dilerseniz ürün sayfasını ziyaret edebilirsiniz."
Müşteri hizmetlerine telefon, canlı chat ve mail ile görüştüğümde sebebini bana açıklamadılar ve tekrar sipariş vermemi söylediler.
9 Haziranda tekrar sipariş vermek istediğimde fiyatın 49.999 TL olduğunu gördüm. Bana müşteri hizmetleri fiyat farkının iade edileceğini beyan etti ve tekrar sipariş geçtim. (407-6349501-4528309)
Sonra bana bir mail daha geldi,
"Amazon'a olan ilginiz ve Amazon.com.tr Müşteri Hizmetleri ile irtibat kurduğunuz için teşekkür ederim.
'Sony BRAVIA XR65A90J 65 inç 164 Ekran Uydu Al?c?l? Google Smart TV 4K Ultra HD OLED TV - Siyah' adlı üründe yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Büyük boyutlu televizyonların gönderimi ve evden teslim alma hizmeti aşağıda belirtilen şehirlerle sınırlıdır.
Müşteri satın aldığı televizyon ile kapsama alanının dışındaki bir şehire gittiği takdirde yeni adreste evden teslim alma hizmetinden yararlanamaz.
Bu durumda müşteri kendi tercih ettiği kargo şirketi aracılığıyla ürünü iade edebilir ve faturasını ilettikten sonra kargo masrafı Hediye Kartı Bakiyesi olarak telafi edilebilir.
Amazon.com.tr, ürün yelpazesini genişletiyor ve artık büyük boyutlu televizyonları da (heavy bulky=ağır/büyük hacimli) sunuyor.
- Bu duyuru genel Ağır/Büyük Hacimli (Heavy Bulky) ürünler lansmanı ile ilgili değildir ve ürün olarak büyük boyutlu TV'lerle ve teslimat olarak belirli şehirlerle sınırlıdır.
İstanbul, Ankara, Kocaeli, Bursa, Antalya (anlık olarak değişebilmektedir)
Çevre ilçelere teslimat mümkün olmayabilir
Umarım size sunmuş olduğum hizmetten memnun kalmışsınızdır."
Mersinde yaşıyorum, Antalya ili AKDENİZ bölgesinde, Mersin ili Akdeniz bölgesinde. Gönderilmemesi bana mantıklı gelmedi.
Sony Shop, Media Market ve Teknosa gibi fimalar Yurtiçi Kargo (Sigortalı) ve Horoz Lojistik gibi firmalar ile gönderim yapabiliyorlar. Ayrıca geçen yıl Ankara Sony Shop bayisinden 65inç Sony Oled modelini tarafıma Yurtiçi Kargo ile gönderdiler.
Ayrıca amazon.com.tr XBR65A90J modelinin satışı sayfasında ürünün bahsettikleri iller dışına teslimatının yapılamayacağı ile ilgili herhangi bir bilgi ibaresi açıkca görülmemektedir. Bu sorumluluk amazon.com.tr sitesine aittir. Bunu sipariş verirken uyarı olarak belirtseydiler çok erkenden farklı sitelerden siparişimi geçmiş olurdum.
1 ay içerisinde geçen sürede bana yaşattığı manevi hasarı geçtim, sırf bu televizyonu almak için geçen ay bozduğum dovizimin kur farkından ettiğim zarar:
17 Mayıs Ortalama Doviz Kuru 15.77TL, Bugün ise 17.30TL bozduğum kur ise 2800$ dolar kadardı. Aradaki zararım şuanda 4000TL AYIP GERÇEKTEN.
Media Market 42.000 TL fiyat kampanyası vardı bunlar yüzünden bekledim
Trendyol 47.280 TL fiyat kampanyası yaptı bunlar yüzünden bekledim
Teknosa 49.000 TL fiyat kampanyası yaptı bunlar yüzünden bekledim
Bekledim çünkü amazonun müşteri memnuniyeti ve yaklaşımını global sitelerde(com, co.uk ve de) bildiğim için AMAZON TÜRKİYE'ye güvendim.
Ama gerçekten beni şaşırttılar ve büyük hayal kırıklığına uğrattılar.
Şuanda akakce, epey ve cimri gibi sitelere baktığımda amazon dışında en düşük fiyatın 54.000 TL :(
Amazon Türkiye gerçekten, "amazon global" markasının kalitesinden çok uzakta, yavaş yavaş birilerine benzemeye başladılar bile. Bozmazlar diyordum kendilerini ama baya baya bozdular.
Amazon.com'da laptop siparişi verdim fakat daha sonra siparişimin gönderilemeyeceğini belirttiler. Bugün baktığımızda satıcısı "amazon" olan nerdeyse tüm laptop ürünleri türkiye'ye gönderimi kapatmış durumda. Bunun yanında bir çok elektronik üründe aynı kapsamda.
Yeni vergi mevzuta yüzünden olabilir mi? 150€ kadar %30 vergilendirme yapılacaktı. Fakat 150€ ve üstü için eski sistem devam diye biliyorum. Bilenler varsa aydınlatırsa sevinirim.
Biri bana bu utanmazlığın mantıklı bir açıklamasını yapabilir mi? Yurtdışı bir alışveriş sitesinde işlem yaptığım saatte dolar 12.50tl civarında fakat iş bankası bu harcamanın dolar kurunu 19.99TL den hesaplamış? Diyelim iade gelse bu tutar acaba iade kur oranı yine 19.99 TL olur mu? Resmen sömürme yöntemi bu.
183,58/9.18= 19.99TL
İşlem Tarihi 21 Aralık 2021 Saat 23:45

Vodafone YemekSepeti Yardımlaşma\u0026Paylaşım Konusu
Bir çok vodafone kullanıcısının yemeksepeti 30/20 indirim kampanyasından haberi olmadığına eminim.
Bu yüzden bu kampanyayı görüp Yemeksepeti kullanım haklarını kullanmayanlar, konuya mesaj atan üyelere paylaşırsa ihtiyaç sahipleri belki faydalanabilir.
Konuda şifreleri alıp başlarına satanlara ise yazıklar olsun.
Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ
|
TV\u0027den Projeksiyon Cihazına Geçiş Maceram
|
|
Son Giriş: 20 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 504
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 615
İkinci El Bölümü Mesajları: 16
Konularının görüntülenme sayısı: 36.967 (Bu ay: 1.108)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 385 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri

