P

Yüzbaşı
14 Mayıs 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 448 (Bu ay: 10)
Gönderileri

Yazacaklarım ancak bizim ülkemizde olacak şeylerden birisi,


İnanılmaz çıkmazdayız, kız kardeşim adına geçen sene başvuru yaptık, bu yıl evlendi ve soyadı değişti. 2 aydır inter et hizmeti alamıyoruz ve Firma ile irtibata geçemiyoruz. Bu yüzdrn Netspeede geçiş başvusu yaptık, soyadı uyuşmazlığı nedeni ile başvuruyu iptal etmişler. Netgalaxi firmasına ulaşıp kimlik güncellemesi yapılması gerektiği bilgisini alıyoruz.


1. Telefonlarına ulaşamıyoruz,

2. Online işlemlerden destek talebi açamıyoruz,

3. Sitede yer alan mail adresine mail atıyoruz, geri dönüş yapmıyorlar,



Resmi makamlara şikayet ve başvurumuzu yapıyoruz, kurumdan kuruma sorun devrelediliyor.


Cimer şikayet ediyorsun, BTK yönlendiriyor.

BTK şikayet ediyorsun firma ile görüşün diyorlar.

Ana sağlayıcı(Türk Telekom) ile görüşüyoruz, Netgalaxi ile görüşün diyorlar.


Bu çıkmaz içerisinde 2 aydır internet bağlantısı yok ve fatura çıkarıp sms atıp duruyorlar ödeyin diye.


Bu hukuksuzluk karşısında bunlara bu imkanı tanıyan tüm bürokrasi ve kurumlar yerin dibine batsın.


Şimdi çıkardıkları faturayı soyadı uyuşmuyor diye ödemezsek ne cevap verecekler çok merak ediyorum?

ilk adımımı bu konuyu açarak atmak istiyorum :) şayet sonuç alırsak ileride başkalarınada faydası olacaktır.



Öncelikle kullanmayı düşündüğüm router "Keenetic Ultra" boş sfp modül girişi var.




Sorun 1* hangi SFP Modülü almamız gerekiyor?

Sorun 2* Kablonetten pppoe kullanıcı adı ve şifre almamız gerekiyor mu?

Sorun 3* Kablonet kendi modemi dışında başka bir routera izin verir mi ?


.


.


.




Getirdikleri "Huawei OptiXstar EG8147X6" model en son çıkan ve bundan sonraki abonelere dağıtılacak modem olacağını söylediler. Eski modemden memnun kalmayanlar buna geçiş yapmak için talepte bulunabilirler.



Modemin resmi internet sitesinde ki teknik bilgiler; https://e.huawei.com/tr/products/enterprise-transmission-access/terminal/ont/optixstar-eg8147x6



Kendi çektiğim resim,



Kablonet GPON Fiber "Kendimize Ait Router Kullanma" Rehberi



Normalde köprü modu ile Keenetic Ultra modeme aktarma yapabilirim, fakat ben Keenetic Modemde bulunan boş sfp modül girişine bir tane uygun modül bulup sonlandırmayı kendi routerımda yapmak istiyorum.



Keenetic resmi sitesinde uyumlu sfp modülleri listelenmiş;


https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000049259




Kablonet GPON Fiber "Kendimize Ait Router Kullanma" Rehberi







Bu paylaştığım bilgiler ışığında kullanmam gereken SFP Modül hangisidir?




Nereden satın almamız gerekiyor?

Bu işe ilk adımımı bu konuyu açarak atmak istiyorum :) şayet sonuç alırsak ileride başkalarınada faydası olacaktır.



Öncelikle kullanmayı düşündüğüm router "Keenetic Ultra" boş sfp modül girişi var.


Sorun 1* hangi SFP Modülü almamız gerekiyor?

Sorun 2* Kablonetten pppoe kullanıcı adı ve şifre almamız gerekiyor mu?

Sorun 3* Kablonet kendi modemi dışında başka bir routera izin verir mi ?

.

.

.


Getirdikleri "Huawei OptiXstar EG8147X6" model en son çıkan ve bundan sonraki abonelere dağıtılacak modem olacağını söylediler. Eski modemden memnun kalmayanlar buna geçiş yapmak için talepte bulunabilirler.


Modemin resmi internet sitesinde ki teknik bilgiler; https://e.huawei.com/tr/products/enterprise-transmission-access/terminal/ont/optixstar-eg8147x6


Kendi çektiğim resim,


Kablonet GPON Fiber "Kendimize Ait Router Kullanma" Rehberi





Normalde köprü modu ile Keenetic Ultra modeme aktarma yapabilirim, fakat ben Keenetic Modemde bulunan boş sfp modül girişine bir tane uygun modül bulup sonlandırmayı kendi routerımda yapmak istiyorum.


Keenetic resmi sitesinde uyumlu sfp modülleri listelenmiş;

https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000049259



Kablonet GPON Fiber "Kendimize Ait Router Kullanma" Rehberi



Bu paylaştığım bilgiler ışığında kullanmam gereken SFP Modül hangisidir?


Nereden satın almamız gerekiyor?

Amazon Türkiye Çok Bozdu Kendini, Bozmaz Bozmaz Diyordum AMA Baya Bozmuş

Mayıs ayı içerisinde bu televizyonu almak için elimdeki dovizi bozdururarak kredi kartıma aktarıp limitimi yükselterek bu alışverişi gerçekleştirmek istedim.

İlk siparişimi 45.999 TL tutar ile alışverişimi(404-5644489-9822710) gerçekleştirdim. Fakat sistemleri kredi kartımdan ücreti çekemediği için siparişimi iptal ettim.


Sonra ürünün fiyatı 48.240 TL civarına yükseldi. Bende fiyat tekrar düşebilir diye bir müddet bekledim. Fakat kur yükseldiği için fiyat 49.270 TL tutara yükseldi.

Daha fazla yükselmemesi için ben 49.270 TL tutar ile 7 haziranda tekrar sipariş(404-6047456-0000326) verdim. Siparişim 3 gün sonra teknik sebeplerden dolayı iptal edildi.


"Teknik bir sorun nedeniyle, sipariş etmiş olduğunuz aşağıdaki ürünü ne yazık ki şu anda temin edememekteyiz. Ürününüzün iptal edildiğini üzülerek bildiriyoruz. İptal edilen ürün için ücret alındıysa, 5 ila 7 iş günü içinde size para iadesi yapacağız. Almak istediğiniz ürün, web sitemizdeki bir Pazaryeri satıcısı tarafından satılıyor olabilir. Daha fazla bilgi için dilerseniz ürün sayfasını ziyaret edebilirsiniz."


Müşteri hizmetlerine telefon, canlı chat ve mail ile görüştüğümde sebebini bana açıklamadılar ve tekrar sipariş vermemi söylediler.


9 Haziranda tekrar sipariş vermek istediğimde fiyatın 49.999 TL olduğunu gördüm. Bana müşteri hizmetleri fiyat farkının iade edileceğini beyan etti ve tekrar sipariş geçtim. (407-6349501-4528309)


Sonra bana bir mail daha geldi,


"Amazon'a olan ilginiz ve Amazon.com.tr Müşteri Hizmetleri ile irtibat kurduğunuz için teşekkür ederim.

'Sony BRAVIA XR65A90J 65 inç 164 Ekran Uydu Al?c?l? Google Smart TV 4K Ultra HD OLED TV - Siyah' adlı üründe yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumu belirtmek isterim.

Büyük boyutlu televizyonların gönderimi ve evden teslim alma hizmeti aşağıda belirtilen şehirlerle sınırlıdır.

Müşteri satın aldığı televizyon ile kapsama alanının dışındaki bir şehire gittiği takdirde yeni adreste evden teslim alma hizmetinden yararlanamaz.

Bu durumda müşteri kendi tercih ettiği kargo şirketi aracılığıyla ürünü iade edebilir ve faturasını ilettikten sonra kargo masrafı Hediye Kartı Bakiyesi olarak telafi edilebilir.

Amazon.com.tr, ürün yelpazesini genişletiyor ve artık büyük boyutlu televizyonları da (heavy bulky=ağır/büyük hacimli) sunuyor.

- Bu duyuru genel Ağır/Büyük Hacimli (Heavy Bulky) ürünler lansmanı ile ilgili değildir ve ürün olarak büyük boyutlu TV'lerle ve teslimat olarak belirli şehirlerle sınırlıdır.

İstanbul, Ankara, Kocaeli, Bursa, Antalya (anlık olarak değişebilmektedir)

Çevre ilçelere teslimat mümkün olmayabilir

Umarım size sunmuş olduğum hizmetten memnun kalmışsınızdır."


Mersinde yaşıyorum, Antalya ili AKDENİZ bölgesinde, Mersin ili Akdeniz bölgesinde. Gönderilmemesi bana mantıklı gelmedi.


Sony Shop, Media Market ve Teknosa gibi fimalar Yurtiçi Kargo (Sigortalı) ve Horoz Lojistik gibi firmalar ile gönderim yapabiliyorlar. Ayrıca geçen yıl Ankara Sony Shop bayisinden 65inç Sony Oled modelini tarafıma Yurtiçi Kargo ile gönderdiler.


Ayrıca amazon.com.tr XBR65A90J modelinin satışı sayfasında ürünün bahsettikleri iller dışına teslimatının yapılamayacağı ile ilgili herhangi bir bilgi ibaresi açıkca görülmemektedir. Bu sorumluluk amazon.com.tr sitesine aittir. Bunu sipariş verirken uyarı olarak belirtseydiler çok erkenden farklı sitelerden siparişimi geçmiş olurdum.


1 ay içerisinde geçen sürede bana yaşattığı manevi hasarı geçtim, sırf bu televizyonu almak için geçen ay bozduğum dovizimin kur farkından ettiğim zarar:

17 Mayıs Ortalama Doviz Kuru 15.77TL, Bugün ise 17.30TL bozduğum kur ise 2800$ dolar kadardı. Aradaki zararım şuanda 4000TL AYIP GERÇEKTEN.


Media Market 42.000 TL fiyat kampanyası vardı bunlar yüzünden bekledim

Trendyol 47.280 TL fiyat kampanyası yaptı bunlar yüzünden bekledim

Teknosa 49.000 TL fiyat kampanyası yaptı bunlar yüzünden bekledim


Bekledim çünkü amazonun müşteri memnuniyeti ve yaklaşımını global sitelerde(com, co.uk ve de) bildiğim için AMAZON TÜRKİYE'ye güvendim.

Ama gerçekten beni şaşırttılar ve büyük hayal kırıklığına uğrattılar.


Şuanda akakce, epey ve cimri gibi sitelere baktığımda amazon dışında en düşük fiyatın 54.000 TL :(


Amazon Türkiye gerçekten, "amazon global" markasının kalitesinden çok uzakta, yavaş yavaş birilerine benzemeye başladılar bile. Bozmazlar diyordum kendilerini ama baya baya bozdular.

Amazon.com'da laptop siparişi verdim fakat daha sonra siparişimin gönderilemeyeceğini belirttiler. Bugün baktığımızda satıcısı "amazon" olan nerdeyse tüm laptop ürünleri türkiye'ye gönderimi kapatmış durumda. Bunun yanında bir çok elektronik üründe aynı kapsamda.


Yeni vergi mevzuta yüzünden olabilir mi? 150€ kadar %30 vergilendirme yapılacaktı. Fakat 150€ ve üstü için eski sistem devam diye biliyorum. Bilenler varsa aydınlatırsa sevinirim.

Biri bana bu utanmazlığın mantıklı bir açıklamasını yapabilir mi? Yurtdışı bir alışveriş sitesinde işlem yaptığım saatte dolar 12.50tl civarında fakat iş bankası bu harcamanın dolar kurunu 19.99TL den hesaplamış? Diyelim iade gelse bu tutar acaba iade kur oranı yine 19.99 TL olur mu? Resmen sömürme yöntemi bu.


183,58/9.18= 19.99TL


İşlem Tarihi 21 Aralık 2021 Saat 23:45


İş Bankası Kredi Kartını Sömürme Aracı Olarak Kullanıyor ( Dolar 19.99 TL )

Bir çok vodafone kullanıcısının yemeksepeti 30/20 indirim kampanyasından haberi olmadığına eminim.


Bu yüzden bu kampanyayı görüp Yemeksepeti kullanım haklarını kullanmayanlar, konuya mesaj atan üyelere paylaşırsa ihtiyaç sahipleri belki faydalanabilir.


Konuda şifreleri alıp başlarına satanlara ise yazıklar olsun.

Geçen sene Amazon Türkiye internet sitesinden Samsung Galaxy S8 marka telefon aldım.
Bir yıl boyunca sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ettim. Telefonu cebimde iken kendiliğinden kapanmış. Açma tuşuna basılı tutut açmaya çalışıyorum fakat herhangi bir tepki vermiyor.
Telefonun şarjının bitmesi pek olası değil pil dolu bir şekilde evden çıkmıştım. Bu sebep ile telefonu servise göndermeye karar verdim.

Telefonu aldığım günden beri orjinal kılıf ile ve cam koruyucu ile kullanıyorum. Telefonun üzerinde kılcal çizik bile yok.

Çanakkale bölgesinde mobil onarım merkezi olmadığı için resmi sitesinde şöyle bir bilgilendirme yazısı vardı.

Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


Talimatlara uyarak ürünü yurtiçi kargo ile ücretsiz bir şekilde yolladık.

Bir kaç gün sonra yetkili servis arayıp ürünün şarj soketinin bozuk olduğunu değiştirilmesi gerektiğini ve kullanıcı hatası olduğundan 250 TL onarım ücreti talep ettiler.

Bunun mantıklı olmadığını kendilerine anlatmama rağmen bu konuda ısrar ettiler. Telefonum BDH Bilişim Destek Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş firmasında onarım görüyor.

Verdikleri açıklama mantıklı olmasada kendilerine 250 TL havale yapıp ürünün onarılmasını talep ettim.

Fakat aradan uzun bir süre geçmesine rağmen firma tarafıma geri dönüş yapmadı. Firmanın 0 850 622 57 87 numaralı çağrı hizmetini aradığımda ürünüm hakkında bilgi almak istedim
fakat herhangi bir bilgi verilmedi tarafıma. Bir kaç gün daha firmayı arayıp telefonumun akibetini öğrenmeye çalışıyorum. Fakat bir türlü bir sonuç alamıyorum. Aradan nerdeyse 25 gün geçtikten sonra
bana şu yönde bilgi verdiler. Telefonun anakartı arızalanmış bu yüzden 1400 TL daha ödeme göndermeniz gerekiyor dediler.

Konuyu samsung müşteri hizmetlerine olduğu gibi aktardım fakat herhangi bir çözüm sunmadılar. Bende telefonumun onarılmadan tarafıma gönderilmesini talep ettim. Ödediğim 250 TL ücretinde iadesini talep ettim.

Telefon tarafıma geldiğinde şarj soketinin kırık ve oyulmuş olduğunu gördüm. Ben bu şekilde göndermemiştim kendilerine, BDH firmasını aradığımda bana kargo tutanağı tuttunuz mu gibi geçiştirici açıklama yaptılar,
telefon orjinal kutusunun içerisinde nasıl bu hale gelebilir ki belli ki servis elemanları oymuşlar içini.

Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


İlginç olan bir durum ise çıkardıkları raporun mantıksız olması. Ürün kendilerine "TEMİZ" bir şekilde geliyor fakat çözüm açıklaması fiziksel darbe bulduklarını belirtiyorlar.

Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


Konuyu tüketici hakem heyetine taşımaya karar verdim. Fatura için Amazon Türkiye ile iletişime geçip başımdan geçen durumu kendilerine anlattım.

Amazonun bilmediğim bir özelliği varmış kendi sattığı ürünlere şayet yetkili servis tarafında bir çözüm bulunmazsa amazon kendisi 2 yıl garanti veriyormuş.
Bu yüzden geçen yıl almış olduğum telefon için iade açtılar ve telefon kendilerine ulaşınca yeni ürün gönderecekler yada para iadesi yapacağını söylediler.

Samsung Marka Telefonlardan Uzak Durun - SERVİS REZALETİ


Doğrusu 10 yıldan fazladır internet üzerinden alışveriş yaparım fakat böyle bir uygulama ile ilk defa karşı karışıya kaldım. Kendilerine teşekkür edip başımdan geçen bu durumu forumda ilan etmeye karar verdim.

4 yıl önce aldığım S7 Edge telefonumda da benzer bir sorun yaşamıştım ,

Konusu:https://forum.donanimhaber.com/samsung-galaxy-s7-edge-icin-1400tl-servis-ucreti-talep-ediyor--118081571#118081571

Sonuç olarak Samsung firması belli ki servis işini acentalaştırmış. Kendisi servis ve onarım hizmeti vermiyor galiba, bu yüzden tavsiyem samsung telefon ürünlerinden uzak durun eğer illa almayı düşünüyorsanız
2 yıl kendi garantisini veren, güvenilir ve müşteri odaklı yaklaşımı olan Amazon firmasını tavsiye ederim.

Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.
Son 4 ayda 4 tane projeksiyon cihazı alıp denedim. fakat hiçbirisi hareketli görüntüleri işleme konusunda beni memnun etmedi.
Ağırlıklı olarak futbol maçları izlediğim için "motion" özelliğinin iyi olmasını bekliyordum. Fakat projeksiyon cihazları televizyonlardaki gibi hareketli görüntüleri işlemede çok yetenekli değiller. Piyasada motion özelliği en iyi olan Tv modelini kullanıyorum 55XF9005 hareketli sahneleri pürüzsüz ve titremesiz oynatıyor. Gözüm bu ekrana alıştığı için projeksiyon cihazları bende mide bulantısı ve baş ağrısı yapıyor.

Kısaca bu cihazlardan birini almak isteyenler olursa kendilerinde bir fikir oluşacaktır.

Bunlar alım sırasıyla;
1-Epson TW650 Full HD
2-Optoma UHD380X 4K
3-LG HF85LS Full HD
4-Benq TK800M 4K

sıradaki deniyeceğim;

Sony VPL-HW65 Full HD

bunların arasında renk ve parlaklık olarak en iyisi Epson oldu, özellikle gündüz performansı en başarılı cihaz Epson TW650, en başarısız olan LG ve Optoma. Sadece sinema vb içerikleri izlemek isterseniz bütçenizde uygunsa Epson TW6700 veya TW7100 modelini şiddetle tavsiye ederim. Benq ve LG gece performansında renkler konusunda birbirine yakın performans sergiliyordu. Benq 4k olduğu için daha keskin tonlarda renkleri sunuyor. Lg ise full hd olduğunda keskinliği zayıf kalıyor. Optoma modelinin renkleri bana aşırı mat geldi gerçeğe yakın bir performans sunmak isterken renklerin parlaklığı baya zayıf kalıyor.

kontrast olarak en kötüsü epson cihazı oldu, en iyi kontrast oranına sahip cihaz LG modeli oldu. optoma ve benq neredeyse aynı seviyedeydiler.

beni ilgilendiren motion konusunda en başarılısı LG oldu, lg smart tv yazılımında yer alan trumotion özelliği sayesinde futbol maçlarını en gürültüsüz gösteren cihaz oldu. Optoma cihazında yer alan Puremotion teknolojisi ise bana göre çok çok zayıf kaldı. benq tk800m cihazında motion özelliği olmamasına rağmen optoma cihazından daha iyi performans gösterdi. epson ise 3lcd teknolojisinin getirdiği dezavantaj nedeni ile en kötü performansı verdi.

compact olarak LG modeli hoşuma gitti, harici bir medya playera ihtiyaç duymadan bir çok özelliği içerisinde barındırıyor. Ayrıca sihirli kumandası ile kullanım kolaylığı çok iyi bir cihazdı. benim kullandığım model kısa atım modeli olduğu için potsuz perde yada özel boyalı bir duvar kullanmanız gerekiyor. Normal perde veya duvarda kullanmak isterseniz LG HF80LS modelini almanızı şiddetle tavsiye ederim. Epson ve Benq tek başına işe yaramaz o yüzden harici bir oynatıcı şart. Optomada android tabanlı bir yapı vardı fakat pek hoşuma gitmedi.

gürültü konusunda epson modeli baya baş ağrıtıyor diyebilirim, içlerinde en sessizi optoma oldu, sonra benq ve sonrada lg modeli oldu.

kalibrasyon konusunda lg çok sıkıntılı kısa atım olduğundan ayarlaması baya zor, benq ve optoma modelleride uzaktan ayarlaması uğraş gerektiyor. Fakat epson 1 dk bile sürmeden perdeye istediğiniz gibi görüntüyü ayarlayabiliyorsunuz.

DLP, Led Lazer ve 3LCD teknolojisi cihazların herbirinin birbirinden farklı özellikleri var. Düşüncem projeksiyon teknolojisinin biraz daha gelişmesini beklemek lazım. Özellikle bu üç teknolojide 4k diyen satılan modeller gerçek(native) 4k değiller. Native 4K cihazlar en aşağı 3000$ gibi bir başlangıç fiyatı var. Tavsiyem kısa atım lazer projeksiyonlarından uzak durun. Özellikle uzak doğuda bu ara popüler olanlarından daha emekleme aşamasındalar o yüzden lazer projeksiyonların gelişmesini bekleyin.

iade süreci: Epson TW650 modelini vatan mağazasından almıştım, fakat mağazadan alınan ürünler iade alınmıyor dediler bana. Epson servisi ile görüşüp değişim talep ettim daha üst modelini almak için fakat hiç yardımcı olmadılar. piyasanın 500, 600 tl altında birisine sattım. İade edebileceğim şekilde boyutdigital ve vb. bazı bayilerden satın almak istediğimde kutusu açılan ürünleri geri iade almayacaklarını belirttiler. LG HF85LS modelini bu sefer Vatan Bilgisayarın internet sitesinden aldım fakat bana teşhir ve kullanılmış ürün gönderdiler ve ayrıca cihazın lambasında da sorun vardı gibi sürekli görüntüde dalgalanmalar oluyordu. 2 gün öce iade ettim kendilerine ve ne olacağı net değil.

Amazon almanya ve fransa ülkelerinden daha uygun fiyata bazı modeller sipariş ettim. Optoma ve Benq modellerini amazon.de üzerinden satın aldım ve hiçbir zorluk görmeden iade kargom ve ödediğim ücreti sorunsuz bir şekilde iade ettiler. Tek dezavantajı garanti konusu.


Şayet tekrar projeksiyon cihazı al deseler(Sony deneyimimi daha tamamlamadım) bütçeyi zorlayıp LG 4K Truemotion özellikli bir projeksiyon cihazı alırdım. Bütçem yetmezse eğer LG HF80LS modelini alırdım.
Aliexpress üzerinden Laptop ekranı siparişi verdim. Ürün tutarı 105$ kargo ücretide 35$ civarı, Kargo seçeneklerinde DHL ve Aramex vardı. Büyük bir hata yaptım ve DHL seçeneğini seçtim.

Alıcı Ad Soyad : "Ev Adresi" yazıyor, diğer bütün bilgiler doğru, telefon, mail ve açık adresim.

DHL mail attı, alıcı isminin değiştirilmesi gerekiyor. Bunun için;

- Aliexpress faturası ve doğru ad soyad olacak şekilde (Fatura yok),
- Alıcının Ad Soyad değişikliği imzalı dilekçesi,
- Alıcının Kimlik Fotokopisi,
- Alıcının İkametgah Belgesi,
- Yurtdışı göndercisinin İngilizce ve Türkçe olacak şekilde alıcı ad soyad değişiklik formu Kaşeli ve ıslak imzalı belgesi,

Bu evraklar hazırlandıktan sonra 97 TL sunum parası istiyor.
Ben son evrağı nasıl hazırlayacağım orada tıkandım.

DHL geri iade işlemide gerçekleştirmiyor. Satıcıda sorularıma cevap vermiyor.

Bu işlemler baya uğraştıracak beni Aliexpress siparişimi iptal etmenin kısa bir yolu yok mu?

Uzman arkadaşlar nasıl bir tavsiyede bulunurlar?
Hakkında
Konum: Elazığ,
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 20 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 504
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 615
İkinci El Bölümü Mesajları: 16
Konularının görüntülenme sayısı: 36.967 (Bu ay: 1.108)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 385 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.