Şimdi Ara

LG 2022 MODEL OLED TV'ler [A2/B2/CS/C2/G2/Z2] [ANA KONU] (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.074
Cevap
170
Favori
314.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amazondan bir 48C2 siparişi de ben verdim, umarım bir sorun çıkmaz. yalnız ürünün kurulumunu bir süre yaptıramayacağım, 6 ay içerisinde istediğim vakit yaptırabiliyorum değil mi? Garanti süresi kurulduğu gün mü başlar yoksa fatura tarihinden itibaren mi?


    Bir de garanti süresini uzatmak mümkün mü? Uzatırsak bu burn-in i kapsıyor mu?

  • Lyzard kullanıcısına yanıt

    Gelen teknik servisteki arkadaslar garanti uzatmasi yapabiliyor, ben 42C2'ye +3 yil yaptirdim 2500 TL gibi bir fiyat cikti. Burn-in'i kapsadigini soylediler. Size link geliyor sigorta firmasindan, odemeyi oradan yapiyorsunuz sonrasinda poliçe geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBadu -- 8 Eylül 2022; 21:8:56 >
  • Burak bey vasıtasıyla aldığım 552 tv min kurulumu tamamlandı. Gerek tv performansı ve görüntü kalitesi gerçekten beni hayran bıraktı. Vesile olan Burak beye içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum. Sloganımız Burak Beye sormadan Lg Oled almayın:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almamla TV fiyatı düştü 😂 gerçi Burak bey düşebilir demişti ama gene yanlış yatırım yaptık 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • LuqueTr kullanıcısına yanıt
    Hocam ne zaman servis rapor tuttu size geçmiş olsun.
  • mesutyenice M kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.
  • TheBadu kullanıcısına yanıt

    Bunu ben de yaptırsam mı diye düşünüyorum ama 2500 TL de çok pahalıymış. Gerçi artık fiyatları takip edemiyoruz.


    Oled için en riskli kullanım şekli nedir? Örneğin film seyrediyorsunuz, duraklattınız. Ekranda görüntü sabit bekliyorum. 20 dakika sonra dönüp devam ettiniz. Bu riskli bir işlem mi? Nelerden ciddi anlamda sakınmak lazım acaba? Bu kadar narin paneller ise geldiği gibi iade edebilirim de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hEro_ -- 8 Eylül 2022; 22:24:10 >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam dün servis aldı götürdü bugün LG genel merkez ile görüştüm servisin girdiği rapor kendilerine ulaşmış sürecin daha fazla uzamaması için ricada bulundum sanırım servis bana değişim raporu getirecekmiş. Bir de servisten gelen kisilerin telefonda tersleyeci tavırlarına maruz kaldık hem sıfır üründe böyle bir sorunla karşılaşıyorum hem de bu tarz yavaş işleyen prosedür ve tavırlar can sıkıcı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuqueTr -- 8 Eylül 2022; 22:25:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LuqueTr kullanıcısına yanıt

    Çok geçmiş olsun, umarım süreç yüzünüzü güldürecek şekilde sonlanır.

  • hEro_ kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam o kadar para verip böyle bir sey ile karşılaşmak can sıkıcı gerçekten

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LuqueTr kullanıcısına yanıt

    Neyseki kutudan çıktığı gibi belli olmuş. Kullanmaya başladıktan sonra olsaydı daha yorucu olurdu. O taraftan bakınca şanslısınız :)

  • hEro_ kullanıcısına yanıt

    Riskli bir durum evet. Ancak ekran kapanıp tv çalışmaya devam edebiliyor ayarlardan bunu iki tuşla yapabilme imkânınız var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hEro_

    Bunu ben de yaptırsam mı diye düşünüyorum ama 2500 TL de çok pahalıymış. Gerçi artık fiyatları takip edemiyoruz.


    Oled için en riskli kullanım şekli nedir? Örneğin film seyrediyorsunuz, duraklattınız. Ekranda görüntü sabit bekliyorum. 20 dakika sonra dönüp devam ettiniz. Bu riskli bir işlem mi? Nelerden ciddi anlamda sakınmak lazım acaba? Bu kadar narin paneller ise geldiği gibi iade edebilirim de.

    En ufak ariza durumunda cikan masraflar bile cok astronomik oldugu icin Burak Bey'in de fikrini aldiktan sonra mantikli buldum.


    Panellerin dediginiz kadar nadir oldugunu da sanmiyorum. Siz yine arastirmanizi yapin.

  • TheBadu kullanıcısına yanıt
    Dediginiz fiyattan 48c2 icin de uzatma yaparlarsa ben de dusunebilirim. Bilgi icin tesekkurler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hEro_ kullanıcısına yanıt

    evet haklısınız hocam :) ama işte sıfır bir üründe bu tarz bir şey olması ve sürecin uzaması can sıkıcı

  • LuqueTr kullanıcısına yanıt
    Hocam siz teknosa'dan aldınız ürünü yanlış hatırlamıyorsam teknosa fiyat farkı varsa ücreti iadesi yapabilir sizin ürünü bilginiz olsun.
    Bu rapor süreci daha 1 hafta sürer.
    İyi forumlar.
  • Sipariş verdikten sonra bu burn-in sorunları kafamı fazla kurcalamaya başlayınca biraz önce LG müşteri hizmetleri ile görüşüp şu soruları sordum:


    1. Burn-in, ekran yanığı, logo yapışması vb sorunlar 2 yıllık garanti kapsamına alınıyor mu? (Normalde alınmaması saçma ama internette çok fazla bilgi olduğu için kaynağından bir dinlemek istedim.)
    2. Ölü pixel konusunda son karar nedir? :)


    Telefondaki kişinin bilgisi yoktu tabii. Teknik tarafa sorup sizi bilgilendireceğim dedi. Telefonu kapattık 2 dakika sonra arayıp televizyonun modelini sordu. 48C2 dedim. 5 dakika sonra tekrar aradı :) Yanıtlar:


    1. C2 gibi yeni model tv'lerde burn-in sorunu ortadan kalktı, bu sorunu yaşamazsınız. Olur da başınıza gelirse LG servisi yardımcı olacaktır, garanti konusunda bir sorun yaşamazsınız.
    2. 3 koşul var. 3 santimetrenin içinde 3 adet ölü piksel olması, ekranın farklı noktalarında toplam 5 adet ölü piksel olması ya da izleme mesafesinden bakınca dahi görünen 1 adet ölü piksel olması. Bu koşullardan en az birisi sağlanıyorsa garanti kapsamında değerlendiriliyor.


    İlk sorunun yanıtında "bu sorun ortadan kalktı" demeseler daha çok içime sinecekti :) Ne bileyim, "OLED'lerin doğasında var bu sorun ama LG n senedir bu işi yapıyor, artık bir sürü çözüm geliştirdi o kadar kolay değil. Yine de olursa garantimiz var" dese daha çok ikna olurdum :)


    Yine de ilgilenip detaylıca yanıtladıkları için memnun oldum. Buradaki hemen herkes daha çok bilgi sahibi ancak yine de birisinin işine yararsa diye paylaşmak istedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hEro_ -- 9 Eylül 2022; 10:9:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBadu

    Gelen teknik servisteki arkadaslar garanti uzatmasi yapabiliyor, ben 42C2'ye +3 yil yaptirdim 2500 TL gibi bir fiyat cikti. Burn-in'i kapsadigini soylediler. Size link geliyor sigorta firmasindan, odemeyi oradan yapiyorsunuz sonrasinda poliçe geliyor.

    GULF sigorta mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Hocam GULF sigorta olma ihtimali yok.
    Gulf sigorta direk hazine bakanlığına bağlı ve tv ile aynı faturada sözleşmesi olursa işlem yaptırıyor onun dışında işlem yaptırmıyor
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Burak hocam evet teknosa'dan aldım değişim kararı çıkarsa ürünün güncel fiyatında artış olursa aradaki farkı isteyebilir mi demek istiyorsunuz?


    Teknosa ile görüştüm hocam rapor gelince değişim yapabileceğimi söyledi mağazada stok varsa oradan da alabiliyormuşum


    Teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuqueTr -- 9 Eylül 2022; 13:58:22 >
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.