Şimdi Ara

Lg ile başımız dertte!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vatan dan aldığım 42lf650v model tv nin ekranına sert cisim sıçraması sebebi ile ekranda çatlak meydana geldi. Bölge servisini çağırdım. Garanti dışı ekranın değişeceğini söyledi ve 1 hafta içinde teslim edeceklerini söyledi. Ben de ücreti mukabilinde kabul ettim. Ancak olaylar bundan sonra gelişmeye başladı. 2hafta sonra bölge servisten arayan soran olmayınca ben aradım. Verdikleri cevap değişimi yapılacak parçanın stokta olmadığını ve sipariş geçtiklerini söylediler. Bende beklemeye devam ettim. Ancak bugün 35 gün olmasına rağmen hala tv ortada yok. Lg genel merkezden de şöyle bir cevap alıyorum parça yurtdışından gelcek bıdı bıdı bu yüzden servis teslim süresi 45 günü bulabilir.
    Araştırmalarıma göre ssh yönetmeliğine göre Kullanım ömrü süresince malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez.http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-3.htm
    Lg genel merkezde açık açık sizin durumunuzla ilgili bugüne kadar lehinize verilmiş bir karar yok , yasalarda bu konuda açıklar mevcut gibi bir açıklamada bulundular.
    Saygılarımla.







  • Lg turkiye mahkemeden baska birsey anlamaz. Oyle rezalet bir servisleri var yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkerdi kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine dilekçe ile başvurdum. Tüketici haklarıyla telefonla görüştüm. Onlar benim lehime karar çıkacağını ancak sürenin 4 5 ay sürebileceğini söylüyorlar. Bilmiyorum napıcaz paramızla rezil oluyoruz.
  • paranı çatır çatır alırsın, seve seve vermediler ben söke söke aldım hemde kuruşuna kadar. ayrıca gümrük bakanlığı tüketiciyi koruma ve piyasa gözetimi genel müdürlüğüne de şikayet et. idari işlem başlatıyorlar. para cezası veriyorlar firmaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size konsinye ürün temin edildi mi?
    sürecin gecikmesi nedeniyle tazmine yönelik bir indirim veya teklifte bulunuldu mu?
    sürecin gecikeceği ile ilgili ön bilgilendirme yapıldı mı?
    20 iş gününü geçemeyeceklerini kendileri de biliyor fakat daha iyi bildikleri şey ülkemizde kanunun ağır işlediği konusu. 4-5 ay mahkemede bekleyeceğine 2 ay bizi bekle mantığı ile harekettir bu.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hiçbir şekilde bilgilendirme yapılmadı. Olay şuan hakem heyetinde. Acelem yok. Arayıp sormuyorum. Sonuna kadar devam. Sonucu burdan paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3m0

    Hiçbir şekilde bilgilendirme yapılmadı. Olay şuan hakem heyetinde. Acelem yok. Arayıp sormuyorum. Sonuna kadar devam. Sonucu burdan paylaşacağım.

    Hep soylerim, artik firmalar kalite degil isim satiyor sadece. Birileri cikar o panel altin kaplama bu panel super su panel eh idare eder diye ahkam keser ama sallayin gecin bunlari zira neye hizmet ettikleri belli degildir. Zaten bu meredi ureten adam, adam gibi firma olsa sikayet sitelerinde bu kadar yerden yere vurulmazlar. Bize, sattigi malin arkasinda duracak markalar lazim yoksa yemisim panelini. Seni 4 ay 5 ay surundurdukten sonra dunyanin 1 numarali markasi olsa ne yazar? Paneli avrupali irgatlar tarafindan ok alsa ne yazar?

    Tekrar gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.