Şimdi Ara

LG G5 Garantiden değişim talebi- LG Türkiye - DOA - THH'ye Başvuruldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
4.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: bark_41

    Dostum bu gün mesaj geldi,609 seri gedi.şuan şarjda kullandıkça izlenimleri yazarım.@swat882

    Hayırlı olsun dostum, o zaman bende mesajın gelmesini bekleyeceğim. LG Ankara servisine telefon ile ulaşamıyorum zaten. Görüşlerinizi bekliyoruz. Kazasız belasız iyi günlerde kullanın.


    @sezerkosar

    ghost screen büyük sorun değil zaten dostum. verme kullan gitsin. Hayırlı olsun

    Sağol dostum,umarım senin cihazda umduğun gibi olur.Hayırlı günler.




  • 20 iş günü doldu ve ürün elime geçmedi. Fırat elektronik e giderek işlemin ne durumda olduğunu sordum. Ellerinde stok olmadığı için telefonları getirtememişler daha 1 ayı da bulurmuş 2 ayı da bulabilirmiş. Dalga geçer gibi iş yapıyorlar..

    Bugün Tüketici Hakem Heyetine Başvurdum Arkadaşlar. Ayrıntıları yazacağım
  • 29.11.2016 : 611 serisi sıfır LG G5 cihazımı teslim aldım.
    28.11.2016 : LG servisinden telefonun işlemlerinin tamamlandığı mesajı geldi.



    THH ye başvurduğum halde, Cep telefonu ihtiyacım olduğu için sıfırını servisten teslim aldım.

    1 aydan fazla sürdü.
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    kasım ayında almış olduğum telefon 10 gün önce yine ghost screenden vede üzerine arka kapama tuşunun çalışmaması olarak tekrar servise verdim 4 aydada bu yeni telefondan arıza çıktı artık bizi TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ PAKLAR paramızla rezil olduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezerkosar

    kasım ayında almış olduğum telefon 10 gün önce yine ghost screenden vede üzerine arka kapama tuşunun çalışmaması olarak tekrar servise verdim 4 aydada bu yeni telefondan arıza çıktı artık bizi TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ PAKLAR paramızla rezil olduk

    2. Telefonumu da arka tuşun çalışmamasından dolayı servis vermiş bulunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    Arka tuş çalışmamasıda kronik bir sorun olarak ekleyecekler herhalde :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezerkosar

    kasım ayında almış olduğum telefon 10 gün önce yine ghost screenden vede üzerine arka kapama tuşunun çalışmaması olarak tekrar servise verdim 4 aydada bu yeni telefondan arıza çıktı artık bizi TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ PAKLAR paramızla rezil olduk

    2. Telefonumu da arka tuşun çalışmamasından dolayı servis vermiş bulunuyorum.

    Bir deefa vermiştim arka tuşdan yenisini yolladılar. Şimdi gene verdim 17 gün geçti büyük ihtima ldeğişim olacak o da 15 iş günü içerisinde değişebilirmiş 2 ay telefonsuz kaldık değişim olcaksa g6yla değişsin bari




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.