Şimdi Ara

LG G4 NEREDEYSE TÜM MODELLERDE KRONİK SIKINTI : ANAKART ARIZASI :

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
31.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ufak çaplı bir araştırma ile LG G4 model telefonları neredeyse hepsinde aynı sorunun baş gösterdiğini gördüm.
    Bu sıkıntı anakartla alakalı olup G4 ün kronik bi sıkıntı olduğu artık kabul görmüş durumda. Bu sıkıntı daha çok marshmallow 6.0 güncellemesinden sonra belirgin olmaya başlamıştır. Ayrıca LG firması da güncellemenin ilgili modele verdiği sıkıntıları görünce 6.0 güncellemesini geri çekip hatasını bir nevi kabul etmiştir. Bu bağlamda müşterilerinin mağduriyetini gidermek için herhangi bir harekete geçmemiştir. Koskoca LG firması en azından markasının adını temizleyebilmek adına G4 modellerini piyasadan toplatması gerekmez midir?



  • Yaklaşık 6 ay önce büyük ümitlerle aldığım ve 5 ay sonrasına kadar çok memnun olduğum telefonum ortada hiçbir sıkıntı yokken kendi kendine kapandı ve bir daha açmaya çalıştığımda LG logo ekranı geldi fakat daha ileriye gidemedi. Fazla kurcalamadan garantiye vereyim dedim en sağlamı o olur diye düşündüm.
    Fakat servisten bana cihazın sıkıntısının garanti kapsamı dışında olduğu söylendi...
    İşin ilginç tarafı bir de bana ''cihaz suyla temas etmiş veya darbeye dayalı bir sıkıntı olduğu için diye mesaj atmışlar''
    bide resim göndermişler ''entegre yanmış veya oksitlenmiş olabilir'' dediler.
    Yani telefonu ilk aldığımda aşağ yukarı 6 ay önce suya sokmuştum ama çok kısa bir süre o zaman bi sıkıntı yoktu telefonda,
    suyun ta o zamandan beri içeride olup 6 ay sonra etkisi göndermesi gibi fizik kurallarına aykırı bi olay gerçekleşmiş olabilir mi acaba?
    Yada nasıl bi darbe aldı da ta entegre yanmış olabilir




  • LG G4 marka telefonum firma garantili olduğu için telefonun açılmama şikayetiyle Delta Teknik Servis'e gönderdim. Cihazın üzerindeki darbe izlerini bahane ederek garanti dışı kaldığını ve tamir için 600 TL ücret ödemem gerektiğini söylediler. Garanti dışı tamir işlemi için bahane arayan bu firmadan şikayetçiyim. Cihazın üzerindeki darbe izleri arızadan aylar önce olmuş ve LG G4 model cihazların kronik arızası olan açılmama sorunuyla uzaktan yakından alakalı değildir. Cihazı servisten geri istedim ve Yurt dışından ithal edilerek garanti kapsamında diye satılan sorunlu cihazların türlü bahanelerle garanti dışı bırakılmaması gerektiği konusunu ilgili tüm ilgili kurumlara şikayet edeceğim. Ali beye buradan saygılar. Terbiyesiz herif bir de ''siz benimle dalga mı geçiyorsunuz'' dedim... ''sizinle dalga geceçek vaktimiz yok dedi''
  • 6 ay önce suya soktum diyorsunuz oksitlenme diye bir tabir var araştırın isterseniz su sensörü aktifse adamların yapabileceği birşey yok haklılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet sizde haklısınız benim hatam sebep olmuş alabilir...
    zaten bende onu düşünerek üzerine gidemedim garanti servisinin
    fakat aynı sıkıntıyla karşı karşıya olan bir çok kişiyle konuştum ne suya sokmuş ne darbe var telde çizik bile yok ama aynı garanti servisi o kişiye de aynı şekilde muamele edip garantisini düşürmüş ve ne ilginçtir o kişilerden de aynı ücretler talep edilmiş...Garanti servisinin samimiyetsizliğinin yanında yukarıda da belirttiğim gibi LG de zaten 6.0 güncellemesini geri çekerek hatayı bir nevi kabul ediyor.
    Her şeyi geçtim sıvı teması olan olmayan darbe alan almayan her cihaz da nasıl olur da ayırt olmaksızın aynı sıkıntı baş gösterebilir...
  • Bende bi sıkıntı yok h815tr 601k 20g yuklu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nvidia90 kullanıcısına yanıt
    inşallah da herhangi bi sıkıntı yaşamazsın zaten bu sıkıntı daha çok G4 ün 505 ve 506 lı serilerinde baş göstermiş
  • İthalatçı cihazların hazin sonu.

    Cihazı garanti dışına çıkarıp para kazanmak için adamlar her şeyi dibine kadar söker inceler.
    Çok az bir sıvı teması bile olsa renk değişimlerinden oksitlenmeden bunu servis kolayca anlar.

    Delta ithalatçı firma servisi ve bir kusur bulduğu için de faturayı yapıştırmış anında.Tabi cihaza sıvı teması yaptırıp buna sebep olan kişi de sizsiniz.

    Ama o halde bile LG Türkiye garantili cihaz alsaydınız işiniz çok kolay görülürdü sıfır cihaz elinizde olurdu.
  • Sırf bu sorun için donanım haberde hesap açtım ki bu camianın teknoloji alanında kullanıcılara olan faydasından haberdar olduğum için yaptım. görüyorum ki aynı sorun sebebiyle mağdur olan tek ben değilim. şikayet sitelerine bir bakın her taraf LG G4 hakkındaki şikayetlerle dolu
    Berbat bir garanti servisi var ( DELTA GARANTİ SERVİSİ). son güncellemeden sonra kilitlenen telefonumu gönderdim ve üzerinde ki çizik sebebiyle garantisini bozdular. yetmediği gibi açılmama sorununun ne olduğunu bilmemelerine rağmen anakart değişecek dediler. tabii bunun için 600 lira istemekten de çekinmediler. Hadi başlığı açan kullanıcı telefonu suya sokmuş ( youtube da G4 üzerinde yapılan su deneylerini aratıp izleyebilirsiniz ) ben değil suya sokmak yağmur altında dahi kullanmadım. suya sokunca su, üzeri çizik olunca çizik garantiyi bozma sebepleri oluyor. Delta servisinin bu rezaleti bir yana.. LG markası son gönderdiği güncellemeyi geri çekti . çünkü hatalıydı ve güncellemede ki bu hata binlerce telefonun bozulmasına haliyle bir o kadar şikayete sebep oldu.. önceki telefonum Galaxy S4 mini idi ve garantisinin bitmesine yakın kapandı bende garantiye gönderdim. üzeri çiziklerle dolu olmasına rağmen yapıldı ve satana kadar sorunsuz bir şekilde kullandım. LG markası ( G4 modeli için ) müşteri memnuniyetinde ve teknik servis seçiminde benim gözümde sınıfta kaldı..




  • Hem LG gibi her modelde kronik sorunu olan bir markadan telefon alıyorsunuz, hemde paralel ithalat tercih ediyorsunuz !!! bu seçimi yaparken bazı şeyleri göze almışsınız demektir... LG alıyorsan kesinlikle lg türkiye garantili olacak, bu yetmez telefonuna gözün gibi bakacaksın, her türlü düşmelerden, darbelerden, çiziklerden koruyacaksın, ileride arıza yapacağı kesin olduğu için servis size bahane üretmesin diye bu şart...
  • mountaincoat M kullanıcısına yanıt
    İthal garantili adam ucuz satıyor ama sonra en ufak hatayı kullanıcıya yüklüyor.
    Adamların geçimi ondan.

    Resmi garantili cihazın parçası kim gönderiyor?
    Tabiki firma LG-Samsung-HTC.
    Dolayısıyla para o servisin cebinden çıkmıyor.Rahatça parçayı değiştiriyor gönderiyor.

    Ama ithal garantili cihazın parçası kimin cebinden çıkıyor?
    İthal eden Delta servisi elinde bulunduran şirketten.
    Sonra su kaçtı-yere düştü-kuş uçtu-eşek kaçtı diyip garanti kapsamı dışına atıyor cihazı.

    Sıvı teması-darbe-pil kapak gibi yan sanayi aksesuar kullanımı bahanesiyle "ver 500-600" diyor sonra.

    Çözüm iki şekilde olur anca ya bu şekilde bahane vermeyeceksiniz ya da ithal cihaz almayacaksınız.
    Yoksa bütün dünyanın bildiği bootloop kronik sorununda bile adam faturayı çakıyor.
  • Uzun zamandır forumlarda, gruplarda kapanıp açılmama / Anakart / Bootloop gibi isimler altında bozulan G4'lerle ilgili yorumları okuyordum. Az önce 506k serisi telefon, hiçbirşey yokken kendi kendine kapandı ve bir daha açılmadı. Bildiğin saatli bomba bu telefon.. Bir sürü uygulama, veri vs gitti.. Şimdi değişim için de bekle Allah bekle.. Umarım çok gerginleşmeden hallolur servis sürecimiz. 300 lira fazla verip LG TR garantili cihaz almıştım. Umarım faydasını görürüm..

    Ama Gerçekten Rezillik..
  • Bende iki kardeşime 2 tane almıştım g4 ama çift hatlı modellerinden birinin telefon kapandı hala açılmadı iki gündür serviste bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ithalatci garantili diye yalan soyleyen yasal dolandiricilardan telefon almayin. Bu konuda Turkiye de tuketiciden yana hicbir yasa yok. Lg distribitor garantili telefona sahip hicbir kullaniciyi, yetkili servisin magdur ettigini duymadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ithalatci garanti telefon sifir degildir arkadaslar. Note 5 almistim e*o adli yerin magzasindan. Naylondaki kutunun kagiti deşilmiş yirtilmisti. Neyse dedim actim bu seferde cihazin kenari cizikti. Resimde cekmistim ama paylasmayim. Diyecegim bu cihazlar kullanilmis gibi bisey. Benim aletin daha once iade edilmis bir cihaz oldugunu dusunmuyorum cunku bu adamlar bu telefonu imkani yok geri almiyor. Cok zor iade etmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spect3r S kullanıcısına yanıt
    Bnde ithal aldım g4 m bootlop oldu ve garanti dışına atıldım çok magdurum ne yapicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boncuk12345 B kullanıcısına yanıt
    Tüketiciye heyetine git.

    Kronik sorunu senin üstüne yıkmaya çalıştıklarını söyleyip para iadesi almak için işlem başlat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spect3r -- 15 Ağustos 2016; 0:46:43 >
  • Simdi yeni lg g4 alsam anakart sorunuyla karsilasir miyim ya piyasa da teknoloji magazalari haric telefon bayilerinde kalmis midir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlikessl

    Simdi yeni lg g4 alsam anakart sorunuyla karsilasir miyim ya piyasa da teknoloji magazalari haric telefon bayilerinde kalmis midir

    %95 karşılaşırsın hocam o yüzden g4ten uzak dur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spect3r S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Delta servis ile aynı problemi yaşıyorum, tüketici heyetine başvurma hususunda bir tavsiyeniz var mıdır?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.