Şimdi Ara

LG G4 Kliksa (Teknosa) ve Fonotel Pişmanlığı (THH+İCRA=PARA İADESİ) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
7
Favori
14.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derbederc


    quote:

    Orijinalden alıntı: whitebaby

    Arkadaşlar merhaba,

    bende kliksa fonotel magduruyum. LG G3 üm patates oldu, teknosayı aradım hakkınızı mahkemede arayın dedi. netten hakem heyetine başvuru yaptım. Muhatap Kliksa yazdım.
    telin garantisi bitmeden başvuru yapmıştım ama şu an garanti bitti. Geçen gün aradı hakem heyeti, para iadesi kararı vereceğiz ama icra vs uğraşırsınız, muhatabı teknosa olarak değişip yeniden başvurun isterseniz dedi.
    bende şimdi hem 2 ay daha bekleriz hem de garanti sürem doldu, sorun olur dedim. haklısınız dedi.
    Şimdi karar da kliksa yazarsa Teknosa icra süreçsiz ödemez mi?
    İcra işi olursa teknosa çamura yatar mı yoksa öder mi?
    Ne berbat bir süreç oldu bu iş ya.

    kararı al 15 gün bekle kliksayı icraya ver. 15 gün içinde paran yatar. tekrar bastan baslamanın bi anlamı yok.

    bence de hiç yeniden başlatmana gerek yok süreci, ben de kliksayı şikayet ettim ve haklı çıktım. direkt olarak teknosa ile muhatap oldum ve biraz süründürseler de sonunda yatırdılar paramı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurcayy

    Arkadaşlar merhaba, dün itibariyle Teknosa fatura bedelini hesabıma ödedi sonunda :) süreci aşağıda kısaca özetliyorum:

    - telefonum bir anda kapandı ve açılmadı, forumlardan yaptığım araştırmaya göre süreci öğrendim.
    - kliksa dan fonotel garantili aldığım telefon için telefonu herhangi bir yere göndermeden direkt olarak teknosayı hakem heyetine şikayet ettim ve 2 ay içinde hakem heyeti beni haklı buldu.
    - 15 gün içinde fatura bedelini ödemedikleri için teknosaya hakem heyeti kararına uymalarını söyledim ve tutanağı onların e-mail hesaplarına yolladım.
    - telefonu, tüm aksesuarları ve hakem heyeti kararı dahil tüm belgelerini (ben fotokopilerini yolladım) kendilerine yollamamı istediler ve yolladım.
    - hakem heyeti kararı ardından 3 ay geçti, bu süre zarfında haftada en az 1 kez teknosaya mail attım ve hakarete varmayan sert bir üslupla yazdım bu mailleri. 3 ay içerisinde 2 defa aradılar, biri sürecin biraz uzadığını ve biraz daha beklemem gerektiğini söylemek için, birisi de imei numaramı teyit etmek için.
    - 3 ay sonunda adliyeye gitmeme gerek kalmadan paranın banka hesabıma 2-5 iş günü içerisinde geçeceğini bildirdiler ve yatırdılar.

    hak aramak biraz meşakkatli, tüm süreç yaklaşık 7 ay sürdü ancak geç de olsa almış olduk, sizler de vazgeçmeyin arkadaşlar.

    selametle.

    burada teknosayı hakem heyetine şikayet ettim demişim ama kliksayı etmiştim, ama sonuç olarak birşey değişmiyor. kaldı ki kliksayı şikayet etmiş olmama rağmen teknosa beni muhatap aldı ve herhangi bir problem yaşanmadı.




  • Öncelikle herkese merhabalar. Arkadaşlar konunun tamamını okudum. Bazı yorumlarda ithalatçı garantili telefon almayın vs gibi çok basit önerilerde bulunulmuş. Ben 20.07.2016 da Samsung Türkiye garantili note 4 aldım. Cihazın bazı sorunlarından dolayı servise 3 kere gittim geldim. 1. servis işleminde yazılım yüklendi. 2. servis işleminde anakart dahil 6 parça değişti 3. servis işleminde cihazda sorun bulunamadı. Bunun üzerine thh ye başvurdum. İnternet sitesi üzerinden dosyayı oluşturdum fatura ve tüm servis fişleri (fotokopileri) ile dosyayı thh ye teslim ettim. Başvuru işleme alındıktan sonra ilk adım karşı tarafın savunması isteniyor. Bu işlemin yasal süresi 30 gün. Intertten baktığımız zaman genellikle savunma istendi olarak gözükmesi dosyanın ilerlemedigi anlamına gelmiyor o konuda rahat olun. Ama bulunduğunuz il ilçe ye göre yoğunluktan dolayı sıranın gelmesi uzun sürebilir. Mayıs başında işleme alındı dosyam ağustos sonunda bilirkişi geldi telefonu inceledi sikayetlerimi dinledi. Karar ekim ortasında çıkmış ama ben kasım sonunda elden teslim aldım. Kararı aldıktan sonra firma ile iletişime geçmenize gerek yok. 15 gün itiraz süresi bittikten sonra icra işlemini başlatın sizin için daha iyi olur. Bu konu teknosa ile ilgili ama bende cihazı media marktan almıştım aynı karar ellerine benden 1 ay önce geçmiş ödeme yapma niyetleri olmadığı için arayıp sormadılar bile . Boşuna telefon açıp ne oldu bizim para iadesi diye sormayın. Karar tebliğ edildiği gün sayılmıyor. Sonra 15.günün mesai bitimine kadar yasal süre var. Eğer 15.gün resmi tatile denk geliyorsa bir sonra ki mesai günü sona eriyor. Yazı biraz karışık oldu sanki :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim G4 olayında thh lehime karar verdi fakat firma itiraz etti şubatta dava var , adamlar hem suçlu hemde güçlü olmak istiyorlar.
  • Nightmare_00 kullanıcısına yanıt
    Hocam karşı tarafın itiraz edip etmediğini nasıl öğrenebiliriz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ancestorman

    Hocam karşı tarafın itiraz edip etmediğini nasıl öğrenebiliriz ?

    hakkınızda dava varsa zaten görürüsünüz edevletten hocam.
  • Evet Beyler,

    THH beni haklı gördü. Para iadesi dedi.
    Teknosaya tutanağı mail attım. Ödeyin dedim.
    Adamlar üretici firma ile görüşeceğiz dediler, 10 gün geçti. Hala hareket yok.
    Aradım, hukuk birimine iletiyor olacağız size dönüş yaparlar dediler. 2 gün olacak yine.

    İcra falan uğraşmayayım diyorum ama beyhude, sanırım adliye yolu görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitebaby

    Evet Beyler,

    THH beni haklı gördü. Para iadesi dedi.
    Teknosaya tutanağı mail attım. Ödeyin dedim.
    Adamlar üretici firma ile görüşeceğiz dediler, 10 gün geçti. Hala hareket yok.
    Aradım, hukuk birimine iletiyor olacağız size dönüş yaparlar dediler. 2 gün olacak yine.

    İcra falan uğraşmayayım diyorum ama beyhude, sanırım adliye yolu görünüyor.

    teknosayla hiç uğraşma git icraya yarım saatte halledersin işlemleri. ver icraya hemen yatırıyorlar sonra paranı.
  • Benim temmuzda ki başvurum hala savunma bekleniyor olarak gözüküyor. Bakıyorum bazı arkadaşların 1 ayda çözümlenmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    Benim temmuzda ki başvurum hala savunma bekleniyor olarak gözüküyor. Bakıyorum bazı arkadaşların 1 ayda çözümlenmiş.

    gidip thh ile bir konusun dosya oralarda kalıyor unutuyorlar sonra. o kadar süre savunma beklenmez bence
  • Arkadaşlar,
    Teknosa müşteri hizmetlerine mail attım birkaç kez. Sonunda dönüş yaptılar. Telefonu UPS ile bize gönderin, IBAN ve gönderi numaranızı gönderin. Paranızı yatıralım dediler. İcraya gerek kalmadı. Ben de mail de açıkcası bunu vurgulamıştım.
    THH kararı var, beni icra ile uğraştırmayın vs falan. Onlara da boşuna masraf olacaktı.
    İyi oldu.
    Eylülde başlayan süreç yaklaşık 4 ayda sonuçlanacak inşallah.
  • 15 Ocak üzerinden 25 gün geçmiş hala yatan para yok. En son salı arayıp cumaya kadar yatırdınız, yatırdınız. Yoksa İcraya veriyorum dedim.
    Bugün aradığımda 2 iş günü içinde hesaba gönderecekler diye dönüş yapmış muhasebe.
    Salı günü hesaba yatmazsa İcra süreci başlasın.
  • Arkadaşlar mesajlarınızdan çok bilgilendim. Benim de teknosa yı thh ye şikayet etmemin kararı yeni elime ulaştı. Karar lehime çıktı ve para iadesi talebim kabul edildi. Telefonun iletilmesi diyor kararda ama benim elimde sadece telefon var aksesuarlar zaman içinde ya kayboldu ya kırıldı. Aksesuarsız göndersem olur mu? Bir de kararı karşı tarafa ben iletmek istemiyorum (uyuyan devi uyandırmayayım diye). Zaten thh yollamıltır benim elime geçtiğine göre onlara da iletilmiştir. Ortalama 20 gün (itiraz hakları geçtikten sonra) bekleyip ardından dürtsem sizce nasıl olur? İtiraz süresi geçsin günde 5-10 kere bile arar darlarım onları sıkıntı yok o konuda ısrarcıyımdır. =)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana bugün sms geldi. Bilirkişiye telefonu göstermem gerekiyormuş. Böyle bir uygulamaları var mı gerçekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaTeeH kullanıcısına yanıt
    Hocam servis arıza için kullanıcı hatası derse bilirkişiye yönlendirilir diye biliyorum. Kullanıcı hatası olmayan bir arıza için bilirkişiye yönlendirilmesi gereksiz.
    Firma belki de savunmasında arızanın sizden kaynaklandığını iddia etmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ancestorman -- 8 Mart 2018; 19:58:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ancestorman

    Hocam servis arıza için kullanıcı hatası derse bilirkişiye yönlendirilir diye biliyorum. Kullanıcı hatası olmayan bir arıza için bilirkişiye yönlendirilmesi gereksiz.
    Firma belki de savunmasında arızanın sizden kaynaklandığını iddia etmiştir.

    Telefonun arızasını söylemedim ki firma var olmadığı için. Zaten 6 ayda daha yeni bu haddeye geldi. Şimdide bunu çıkardılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaTeeH kullanıcısına yanıt
    O zaman saçmalamışlar. Konuyu takip ettiğim kadarıyla başka bir örneği yok. İnşAllah kısa sürede lehinize sonuçlanır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: habiref

    Arkadaşlar mesajlarınızdan çok bilgilendim. Benim de teknosa yı thh ye şikayet etmemin kararı yeni elime ulaştı. Karar lehime çıktı ve para iadesi talebim kabul edildi. Telefonun iletilmesi diyor kararda ama benim elimde sadece telefon var aksesuarlar zaman içinde ya kayboldu ya kırıldı. Aksesuarsız göndersem olur mu? Bir de kararı karşı tarafa ben iletmek istemiyorum (uyuyan devi uyandırmayayım diye). Zaten thh yollamıltır benim elime geçtiğine göre onlara da iletilmiştir. Ortalama 20 gün (itiraz hakları geçtikten sonra) bekleyip ardından dürtsem sizce nasıl olur? İtiraz süresi geçsin günde 5-10 kere bile arar darlarım onları sıkıntı yok o konuda ısrarcıyımdır. =)

    Yok mu bilgisi olan =(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar bu fonotel benim Lg g4 telefonumu bana geri yollamadi bi daha da ulasamadim zaten iflas ettikleri icim.Simdi THH karari lehime sonuclandi ama benim sikayetim telefonu 1.5 ay oldu yapmadilar bana geri yollamadilar diye sikayet acmistim.Simdi servise yolladigim tarihin uzzerinden neredeyse 1.5 sene gecti THH karari da yeni sonuclandi.TEKNOSA yi aradim cihazi bize yollayin para iadesi yapalim diyor ben de servis telefonu bana geri gondermedi dedim.O zaman biz birsey yapamayiz diyorlar ust mahkemeye basvurun diyor.



    Simdi ne yapabilirim cihazi bana geri yollamadi fonotel ve teknosa para iadesi icin cihazi istiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renklinot

    Arkadaslar bu fonotel benim Lg g4 telefonumu bana geri yollamadi bi daha da ulasamadim zaten iflas ettikleri icim.Simdi THH karari lehime sonuclandi ama benim sikayetim telefonu 1.5 ay oldu yapmadilar bana geri yollamadilar diye sikayet acmistim.Simdi servise yolladigim tarihin uzzerinden neredeyse 1.5 sene gecti THH karari da yeni sonuclandi.TEKNOSA yi aradim cihazi bize yollayin para iadesi yapalim diyor ben de servis telefonu bana geri gondermedi dedim.O zaman biz birsey yapamayiz diyorlar ust mahkemeye basvurun diyor.



    Simdi ne yapabilirim cihazi bana geri yollamadi fonotel ve teknosa para iadesi icin cihazi istiyor.
    yapacagın cok basit. fonotel e yolladığın kağıtla beraber icra dairesine git icraya başvur. hiç uğraşma
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.