Şimdi Ara

LG G4 Garanti Para İadesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
5
Favori
22.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu şekilde iade talep edemezsiniz çunkü adamlar sizin telefonunuzu yapmış teslim etmiş o yüzden mal ayıplı olmuyor siz değişimi kabul etmemeniz gerekiyordu
  • Merhabalar bende de lg g4 sorunu var. Ocak ayında ilk hatasını verdi telefon sistem durduruldu hatası vererek kapandı ve bir daha açılmadı Servise verdik telefon değişim yapıldı yaklaşık bir buçuk iki ay kadar sonra yine aynı sorun yaşadım yine servise verdim Bu sefer Telefonun ana kartını ve beynini değiştirdiklerini söylediler ve birkaç gün önce yine sistem durduruldu hatası aldım telefonumu bu sefer kapanmadı Ama hiçbir şekilde telefonumun dokunmatiği ve hiçbir şeyi çalışmadı Bugün yine gittim ve aynı sorundan üçüncü kez geldiğimi ve para iadesi istediğimi söyledim Fakat bana dördüncü arıza da bunu yapabileceklerini söylediler veya tuketici haklarina basvurun dediler.Ben de tuketici haklarını aradım ve İki kez aynı sorundan servis raporunuz varsa para iadesi için başvurabileceğini söylediler fakat telefonumun bugün servise verdigim de hemen sorunu cozup telefonumu geri verdiler yani telefonum suan calisiyor fakat ben yine de para iadesi için başvuracagim Çünkü sürekli telefonum sıfırlanıyor ve içindeki tüm bilgilerim her seferinde siliniyo.Cihazı Mayıs 2015 tarihinde aldım Ayrıca servis firmanın muhasebesine bakan Turkcell şirketinde staj yaptım ve Tanıdıklarım var sizce tüketici haklarına başvurarak parami geri alabilir miyim ya da araya staj yaptığım yeri alsam işe yarar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardes staj yaptigin.yer falan ise yaramaz cunku bu resmi bir.durum su.anfa telefonun calisiyorsa yapabilecegin.birsey yok.bence lg nin savunmasi.bu olur ama telefonunun servis kayitlari varsa oradan hakem heyetine.basvurabilirsin yanliz bozulmasini beklesen bence daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcılar olarak yapılması gereken şey çok basit. LG, diğer akıllı telefon markalarının yanında G2 ve G3 serileriyle başarı yakalayıp biraz biraz rakip olmaya başlamıştı. Bu süreci de düzgün yönetip tüketiciyi mağdur etmeme adına da daha çok puan alabilirdi. Fakat sadece dili yananlar ses çıkarıp, işini görenler ses etmeyip yine gidip LG markasına para kazandırırsa elbet onların da başına benzer sıkıntılar gelecektir. Çok değil, bir seride hedefledikleri satışı yapamasalar muazzam bir ders olur. Kısa ve net, almayın aldırmayın.
  • Ankara da lg g4 u dokunmatık sorunundan dolayı servıse verecegım tavsıye edeceğiz yer var mı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Para iadesi alıp yine gidip G4 alanlara diyecek söz bulamıyorum. İnsan gerçekten hayret ediyor...
  • Yeniden g4 aldim evet cunku piyasa da adi sani duyulmamis markalar bile 1500 civari para istiyordu ve ayni.ozellik degil yanindan bile gecmezdi ozellikleri yeniden g4 aldim onun gibi kamera yapisi hic bir telefonda yok gece cekimlerini iphone 6s ile karsilastirdim arasinda dag var lg ustun ben kamera icin aldim ve emin olun o fiyata o ozellikte telefon yok su anda bile 1200 liraya samsungun j5 j7 leri ile kiyas bile yapmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve bu durum samsungta olsaydi emin olun daha sancili bir surec gecirecektim ama lg 15 gunde parami.odemisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle Merhaba arkadaşlar 9 ay önce lg g4 aldım evkurdan 2300 tl Ye. Telefonu aldıktan 3 ay sonra garantiye yolladım isinmadan dolaui değişim oldu yeni gelen telefonu 1 ay önce aynı sorundan dolayi garantiye yolladım. Telefon doa değişim felan yazıyo. Ben telefonun ücret iadesini almam için ne yapmam gerekiyor bana bi yol önerirmisiniz. Şimdiden teşekkürler. LG G4 telefonlar bozuk genellikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demand it! kullanıcısına yanıt
    Hocam sonuç hakkında bilgi verebilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esagnak E kullanıcısına yanıt
    thh ücret iadesi kararı verdi.

    fatura tutarını aynen aldım hocam.
  • Merhaba.. LG G4 H815 kullanıcısıyım ve telefonum 2 ay önce falan durup dururken kapandı ve LG yazısında kaldı sonra garantiye kendım götürdüm ve 2 hafta sonra tamir edildiği ve hazır olduğu söylendi. almaya gittiğimde EKRANI VE ANAKARTI değişti denildi. ve 1 ay önce birdaha kapanmaya dokunmatik ekran bazı yerleri basmamaya başladı ve donmaya kendi kendine yeniden yeniden başlamaya başladı ama çok sık olmuyordu ve tekrar garantiye verdim ve sorunları anlattım. 1 hafta sonra hazır mesajı geldi ve cihazın sıfırlandığı söylendı ve simdi yine arızalandı ve bu sefer 1- DONMA OLUYORDU
    2-DOKUNMATİK EKRANI BAZI YERLERİ BASMIYORDU
    3-TELEFONDA KONUŞURKEN ARAMA BİTİR TUŞUNA BASTIĞIM HALDE TELEFONU KAPATMIYORDU
    4-BİRDEN ISINIP KAPANIYOR VE BAZEN KENDI KENDINE DONUP KAPANIP AÇILIYORDU
    5-EKRAN KİLİDİNİ KİLİTLEDİĞİMDE KENDİNİ KİLİTLEMİYORDU
    6-KULAKLIĞI KULLANMAYA ÇALIŞTIĞIMDA KULAKLIĞIN BİRİNDEN ÇOK AZ SES GELİYORDU ( ANAKART DEĞİŞMEDEN ÖNCE HİÇBİR SIKINTI YOKTU )
    7- ŞİMDİ İSE GOOLE DE İKEN BİRDEN BİRE YİNE KAPANDI VE LG YAZISI GELİP GİDİYOR DEĞİŞEN BİRŞEY OLMUYOR
    VE şimdi garantiye kendim 3.defa götürüp değişim istemek istiyorum eğer kabul etmezlerse tüketici haklarına başvurup para iadesi isticem sizce sonuç ne olur gerçekten sıkıntılı bir durumdayım. bana bir yol gösterirmisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55nihat55 -- 12 Ekim 2016; 12:43:45 >




  • 55nihat55 5 kullanıcısına yanıt
    yazıklarımı okuyun ve servise para iadesi istediğinizi servis formuna yazdırın telefonun akıbetini de yazmalarını söyleyin arkadasından lg yi arayın ve para iadesi isteyin vermezlerse en doğal hakkınız hakem heyetine gidin hatta mahkemeye gidin kesin kazanırsınız
  • lord_of_darks kullanıcısına yanıt
    Tamam Pazartesi günü servise bırakıcam telefonu dediklerinizi bir bir yapıcam. şimdiden çok teşekkür ederim..
  • merhaba benim de carrefoursadan aldığım lg g4 5. ayında durup dururken kapandı ve açılmadı garantiye gönderdim 20 iş gününde teslim edilecek dendi 20 iş günü doldu beni arayan soran olmadı ben kendim carrefoursa müşteri hizmetlerini aradım cihaz geldi mi diye gelmedi dediler neden diye sorduğum ordan oraya aktırdılar 359 lira ücret istendiğini söylediler sorunu neymiş dediğim de anakart sıkıntısı e bu g4 lerin kronik sıkıntısı neden para istiyorsunuz dedim darbeden kaynaklı dendi oysa telefonda çizik bile yok soruma doğru düzgün cevap verilmedi çözüm önerisinde bulunulmadı sadece ben burda yazanı okuyorum yetkili servisle görüşün dediler bende yetkili servise ulaşamadığımı onların da beni aramadığını internet sitelerindeki sorgulamanın bile servis dışı olduğunu söyledim yapabileceğimiz bir şey yok dedi kadın. zaten konuşma tarzı da epey sinir bozucuydu ben de o zaman thh ye başvuracağımı söyledim tamam dedi sadece kapattık ertesi gün mesaj atmışlar cihanız geldi diye 20 iş günü dolalı çok oldu cihazı alıp mı thh ye başvurmalıyım yoksa cihazı almadan mı gitmeliyim sizce nasıl bir yol izlemeliyim (ilk gönderdiğim günlerde yetlkili servisin telefonu yüzüme kapaması mı dersiniz carrefoursadan zoraki bilgi almam mı dersiniz daha büssürü mağduriyet yaşadım 1 buçuk aydır telefon kullanamıyorum..)




  • Cihazi alirsaniz kabul etmis sayilirsiniz zaten size imza attirirlar cihazi saglam eksiksiz calosir bicimde aldim diye eger thh ye basvuracaksaniz cihazi teslim almayin lg musteri hizmetlerini arayip para iadesi istedoginizi belirtin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar LG G4 değişim onaylandı . Telefonu servise 11 ,10 ,2016 tarihinde vermiştim .

    20 iş günü DOLMADAN değişim sağlanma ihtimali yüksek. ÜCRET İADE talebinde bulunabiliyor muyum acaba?

    İyi Forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neverm!nd -- 15 Ekim 2016; 12:07:27 >
  • Vay be 4 günde değişim onaylamışlar benim cihazım halen serviste. 20. gün dolar dolmaz ertesi gün hakem heyetine başvurdum. Hakem heyetindeki görevli büyük olasılıkla (ki karar verilmeden kesin demezler) sizin lehinize sonuçlanır dedi. Bence bu durumda olanlar beklemeden hakem heyetine başvursun. Hakem heyetine başvuruda bulunurken LG yi değil. telefonu satın aldığınız yeri muhatap alacaksınız. siz paranızı telefonu aldığınız yerden alacaksınız. onlar da LG den alacaklar. Süreç bu şekilde işliyormuş
  • valla ben lg den aldım telefonu fakat bu durumlar tam başgöstermemişti ve hakem heyeti ile ilgili bir süreç yaşatmadılar bana şimdi yeniden ghost screen şikayeti ile vereceğim telefonu geri para iadesi mi yoksa yerine g5 mi isteyeyim bilemedim...
  • Bildiğim kadarıyla G5'ler de Ghost screen varmış. Neticede aynı ekranı / paneli kullanıyorlar. Bana direk G4 Önerdiler. Ben olsam miktara bakardım o paraya başka cihaz alınabilir mi diye? netice itibari ile gelecek olan cihazın da garantisi eski cihazınızdan devam edecek. ve yine G5 te de ghost screen cıktığında mağdur olacaksınız. dediğim gibi aynı paraya hangi cihaz alınır o değerlendirilip hakem heyetine gidilir diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.