Şimdi Ara

LG G4 Garanti Para İadesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
5
Favori
22.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.

    hocam ben gittim hakem heyetine 20 günü aşmıştı. kvk ı şikayet edecektim hakem heyetindeki bayan teknik servis şikayet edilmez diyip engel oldu. neyse aldığım şirketi şikayet ettik n11 de bir satıcı haklı bulundum para iadesi çıktı. 1 hafta geçti. 1 hafta daha geçip 15 günü geçmesi lazımmış sanırsam. ondan sonra firmayı arayıp para iade ediyormusunuz yoksa icra yoluylamı alacam diyecem prosödür nasıl işliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.

    hocam ben gittim hakem heyetine 20 günü aşmıştı. kvk ı şikayet edecektim hakem heyetindeki bayan teknik servis şikayet edilmez diyip engel oldu. neyse aldığım şirketi şikayet ettik n11 de bir satıcı haklı bulundum para iadesi çıktı. 1 hafta geçti. 1 hafta daha geçip 15 günü geçmesi lazımmış sanırsam. ondan sonra firmayı arayıp para iade ediyormusunuz yoksa icra yoluylamı alacam diyecem prosödür nasıl işliyor?

    Aynen öyle. Faturada yazan firma şikayet edilir. Direk Lg değil. THH haklı bulduktan sonra 15 gün içinde parayı ödemek zorunda firma. Genelde öderler zaten mecbur. Ödeme olmaz ise icra yolu ile paranızı alabilirsiniz. Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.

    hocam ben gittim hakem heyetine 20 günü aşmıştı. kvk ı şikayet edecektim hakem heyetindeki bayan teknik servis şikayet edilmez diyip engel oldu. neyse aldığım şirketi şikayet ettik n11 de bir satıcı haklı bulundum para iadesi çıktı. 1 hafta geçti. 1 hafta daha geçip 15 günü geçmesi lazımmış sanırsam. ondan sonra firmayı arayıp para iade ediyormusunuz yoksa icra yoluylamı alacam diyecem prosödür nasıl işliyor?

    Aynen öyle. Faturada yazan firma şikayet edilir. Direk Lg değil. THH haklı bulduktan sonra 15 gün içinde parayı ödemek zorunda firma. Genelde öderler zaten mecbur. Ödeme olmaz ise icra yolu ile paranızı alabilirsiniz. Geçmiş olsun.

    Teşekkürler hocam. Önümüzdeki hafta bir arayayım karşı tarafı sesi solukları çıkmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.

    hocam ben gittim hakem heyetine 20 günü aşmıştı. kvk ı şikayet edecektim hakem heyetindeki bayan teknik servis şikayet edilmez diyip engel oldu. neyse aldığım şirketi şikayet ettik n11 de bir satıcı haklı bulundum para iadesi çıktı. 1 hafta geçti. 1 hafta daha geçip 15 günü geçmesi lazımmış sanırsam. ondan sonra firmayı arayıp para iade ediyormusunuz yoksa icra yoluylamı alacam diyecem prosödür nasıl işliyor?

    Aynen öyle. Faturada yazan firma şikayet edilir. Direk Lg değil. THH haklı bulduktan sonra 15 gün içinde parayı ödemek zorunda firma. Genelde öderler zaten mecbur. Ödeme olmaz ise icra yolu ile paranızı alabilirsiniz. Geçmiş olsun.

    Teşekkürler hocam. Önümüzdeki hafta bir arayayım karşı tarafı sesi solukları çıkmıyor.

    Evet en önemli noktalardan biri de bu. Okuyan arkadaşlar da buna dikkat etsin. Mutlaka her gün Lg aranmalı. Yoksa kimsenin sizinle ilgilendiği yok aman dikkat buna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    quote:

    Orijinalden alıntı: VESRAP

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.

    hocam ben gittim hakem heyetine 20 günü aşmıştı. kvk ı şikayet edecektim hakem heyetindeki bayan teknik servis şikayet edilmez diyip engel oldu. neyse aldığım şirketi şikayet ettik n11 de bir satıcı haklı bulundum para iadesi çıktı. 1 hafta geçti. 1 hafta daha geçip 15 günü geçmesi lazımmış sanırsam. ondan sonra firmayı arayıp para iade ediyormusunuz yoksa icra yoluylamı alacam diyecem prosödür nasıl işliyor?

    Aynen öyle. Faturada yazan firma şikayet edilir. Direk Lg değil. THH haklı bulduktan sonra 15 gün içinde parayı ödemek zorunda firma. Genelde öderler zaten mecbur. Ödeme olmaz ise icra yolu ile paranızı alabilirsiniz. Geçmiş olsun.

    Teşekkürler hocam. Önümüzdeki hafta bir arayayım karşı tarafı sesi solukları çıkmıyor.

    Evet en önemli noktalardan biri de bu. Okuyan arkadaşlar da buna dikkat etsin. Mutlaka her gün Lg aranmalı. Yoksa kimsenin sizinle ilgilendiği yok aman dikkat buna.

    Benim LG degil telefon hocam M8 HTC. N11 de aldığım satıcıyı arıcam.




  • Bugün garantiye vermemin 14. Günü lg yi aradım değişimin onaylandığını söylediler bende paramın iadesini istediğimi söyledim telefonu alalı 1 yılı geçtiği için %15 inin faturadan kesileceğini soyledi ve numaramı alarak arıyacaklarını söylediler suan aramalarını bekliyorum 6 gün içinde ararlarsa alâ aramazlarsa thh ne basvuru yapmaya gidecem inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Bugün garantiye vermemin 14. Günü lg yi aradım değişimin onaylandığını söylediler bende paramın iadesini istediğimi söyledim telefonu alalı 1 yılı geçtiği için %15 inin faturadan kesileceğini soyledi ve numaramı alarak arıyacaklarını söylediler suan aramalarını bekliyorum 6 gün içinde ararlarsa alâ aramazlarsa thh ne basvuru yapmaya gidecem inş.

    Bence Thh hemen başvurun derim çünkü telefonu alalı 1 yılı geçti diye faturadan %15 kesmeye hakları yok. Hiçbir teknolojik cihazın garanti belgesinde böyle bir madde yazmamakta. Garanti maddelerinde ne yazıyorsa ona göre davranmaları gerekiyor. Bu yaptıkları suçtur bilginiz olsun.
  • 8 ay önce aldığım samsung s6 telefonum şebeke sorunu nedeniyle başarı teknik servise verdim.
    7 gün sonra web sayfasında cihazımın durumu için
    "Cihazın Arızası : Servis yok. Malzeme bekliyor(Üreticiden) .Tespitler ve Yapılan İşlemler : Anakart Değişimi | Mekanik Parça Değişimi"
    yazılmış. anakart değiştirmek ne demek zaten anakart dışında ne varki telefonun içinde.
    yeni telefon isteyebilir veya ürün iadesi yapabilirmiyim.
  • Tamir suresi bitmeden hic birsey isteyemezsiniz once 20 gunun.bitmesini bekleyin yada servisten tamiri.mumkun olmadigina dair belge almalisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Aynı arızadan verdiğim cihaz için üst model ile değişim teklif ettiler. 150 lira fark ile LG G5 SE veriyorlar. Fakat bu cihaz G4 ün muadili değil, daha düşük özelliklere sahip. G5 ile direkt değişim yapmaları gerekmez mi. Ayrıca G4 tedarik edemedikleri için benim üste para vermem mi gerekiyor benim sorumluluğum değil ki bu. İstemezsem para iade yapacaklar %10 kesinti ile. Ne yapmalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCroMaN

    Merhaba

    Aynı arızadan verdiğim cihaz için üst model ile değişim teklif ettiler. 150 lira fark ile LG G5 SE veriyorlar. Fakat bu cihaz G4 ün muadili değil, daha düşük özelliklere sahip. G5 ile direkt değişim yapmaları gerekmez mi. Ayrıca G4 tedarik edemedikleri için benim üste para vermem mi gerekiyor benim sorumluluğum değil ki bu. İstemezsem para iade yapacaklar %10 kesinti ile. Ne yapmalıyım?

    Eğer beklerim dersen direk THH ye git, 4-6 ay sonra paranın tamamını alırsın. Ya da kesintili paranı al, eksik kalan bakiye için şikayette bulun.
  • Merhaba benim telefonumda 22.06.2016 tarihinden beri Vintek servisinde ve şu an merkezden değişim cihazı bekleniyor yazıyor ben ücret iadesi talebinde buluncam acaba bu merkezden değişim cihazı bekleniyor ne anlama geliyor
  • değişimi muhtemelen onaylanmış demek cihaz gelecek sizden eski cihazın kutu içeriklerini isteyip veya istemeyip size yeni cihaz verecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    değişimi muhtemelen onaylanmış demek cihaz gelecek sizden eski cihazın kutu içeriklerini isteyip veya istemeyip size yeni cihaz verecekler.

    Hocam tamamda ben lgyi aradım onaydan sonra isterseniz cihaz değişimi yada para iadesi yapabiliriz dediler
  • hocam aynı sorun bizimda başımıza geldi lg g4 turkcell den aldık vintek servis 40 gün oldu yok hala bir ses hala değişim bekleniyor vintek i arıyoruz açmıyorlar yardımcı olabilirmisin ?
  • valla bende sizin gibi bir kullanıcıyım para iadesi konusunda başıma gelenleri yazdım sadece değişim cihazı bekleniyor yazıyorsa onaylanmamış olabilir yani ama siz gene de servisten cihazın akıbetini bana yazın diye bir kağıt alın ve mutlaka servis formuna müşteri para iadesi istiyor diye yazdırın bence
  • lord_of_darks kullanıcısına yanıt
    Ben ikinci el garantili lg turkiye 506k aldim. Faturasi 25.10.2015 daha 8 aylik falan. Alali 2 gun oluyor ghost screen farkettim cihazda ust panelde var asagi cekince gozukuyor. Garantiye basvursam cihaz degisimi yaparlar mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaparlar diye düşünüyorum bunu servise sorsanız daha detaylı açıklama yaparlar size cihazın faturası var ise fatura sahibine gerek duymuyorlar diye biliyorum
  • arkadaslar dokunmatik işlemiyor benim sürekli bu sorunu yasıyorum cihazı alalı4 ay oldu 2 kere perpaya gitti fakat sadece yazılım atıp yolladı suan telefonu yine yolladım bu sefer şengüllere 6 ay olmadıgı için iade istedim suan değişim onayı bekliyor değişim değil iade istiyorum diye aradığımda değişimi onaylanınca isterseniz para iadesi alabilirsiniz dediler konuyu açan arakdaşın dediği gibi g4 bende çok seviyorum hızlı kamera süper vb para iade yapılınca yine sıfır almayı düşünüyorum umarım sorun çıkmaz ondada
  • lord_of_darks kullanıcısına yanıt
    bende cok seviyorum g4 para iadesi alacagım insallah alınca tekrar almayı düşünüyorum ama inşallah ondada sorun cıkmaz :S
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.