Şimdi Ara

LG G4 Garanti Para İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
5
Favori
22.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunu daha önce söylemiştim olanları anlatacağım diye;
    Geçen yıl İlk çıktığı zamanda Lg G4 aldım aveadan telefonun bana maliyeti 2800 tl civarı idi 2023 tl fatura kestiler. Hanım kullanıyordu 505 serisi kahverengi deri kapaklı 8 ay kullandık hiç bir sorun yoktu ve gayette telefondan çok memnunduk hızı kullanımı özellikle KAMERASI android güncellemesinden sonra telefon önce şarj olmamaya başladı ardından kapanıp açılmaya ve çok ısınmaya başladı 1 kez servise götürdük yanlız yedek cihazımız olmadığı için geri almak zorunda kaldık. daha sonradan telefon kapandı ve hiç açılmadı bootlop dedikleri olay meydana geldi ve servise bu sefer kesin bırakmak zorunda kaldık.
    Servis 1 gün sonra aradı ve anakartın arızalı olduğunu ve değişim olacağını söylediler fakat ben bu durumun bizden kaynaklı olmadığını ve ben ücret iadesi istediğimi belirttiğimde veremeyeceklerini belirttiler
    Ardından garanti belgesi yönetmeliğini okudum ve açıkça orada yazıyor ki eğer servis tarafından yapılamayacağının cihazın değişmesi gerektiğini belirten bir rapor alınırsa müşteri seçimlik haklarından birini kullanabilir diye içinde ücret iadesi de var :) Garanti belgesi yönetmeliğinde 6 ay diye bir sınır da koyulmamış bazı arkadaşlar 6 ay geçince iade yapmıyorlar diyor ama göremedim ben nerede yazdığını.
    Lg müşteri hizmetlerini arayıp kendilerini hakem heyetine ve gerekirse mahkemeye vereceğimi belirttim ve ücret iadesi istediğimi tekrar söyledim. Hakem heyeti kararı olmadan ödeme yapmadıklarını söylediler. Bende yetkili servisten öncelikle rapor istedim veremem dedi cihazın akıbetini yazın dedim. biraz tartısmadan sonra verdiler cihazın anakartı arızalı değişim cihazı bekleniyor diye tam hakem heyetine başvurmaya hazırlanırken servis telefon actı Lg paranızı iade edecek kutu içeriklerinin tamamını faturanızı ve İban bilgilerinizi bize getirin diye.
    Şimdi İade Bekliyorum.ve Ama lg g4 ü o kadar çok beğeniyorduk ki Tekrardan aldık Şu anda yolda umarım böyle bir sıkıntı çıkmaz yine (İyi Mi yaptık kötü mü yaptıık bilmiyorum ama Çok beğeniyoruz biz telefonu)
    Alacak arkadaşlara yada servisle uğraşan arkadaşlara bilgi olsun diye yazmak istedim.
    Ne olursa olsun G4 alacaksanız Lg Türkiye Garantili alın derim.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lord_of_darks -- 20 Şubat 2016; 0:06:59 >







  • Hocam peki bu akıbeti değişim kararı çıktıktan sonra mı yoksa cihazı servise sorunlu diye bıraktığınız zaman mı istemeniz gerekiyor? Ben pazartesi günü servise bırakacağım yine Ghost screen sorunundan. Bu 3. kez cihazın servise gidişi olacak. Para iadesi isteyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WoLKovY

    Hocam peki bu akıbeti değişim kararı çıktıktan sonra mı yoksa cihazı servise sorunlu diye bıraktığınız zaman mı istemeniz gerekiyor? Ben pazartesi günü servise bırakacağım yine Ghost screen sorunundan. Bu 3. kez cihazın servise gidişi olacak. Para iadesi isteyeceğim.
    Cihazın 3. kez değişimi ile zaten sizin para iadesi almaya hakkınız olacak Garanti belgesi yönetmeliği der ki eğer cihazın 20 iş gününde tamir olamayacağı ve bunun sonucunda değişim kararı verirse tüketici seçimlik haklarından birini kullanabilir yazar yani senin cihazının değişim kararı çıktıktan sonra akıbeti ile ilgili servis formu iste yada rapor bununla birlikte önce lg yi ara hakem heyetine falan gidecem de ama servis vermemek için 40 dereden su getiriyor raporu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Cihazın 3. kez değişimi ile zaten sizin para iadesi almaya hakkınız olacak Garanti belgesi yönetmeliği der ki eğer cihazın 20 iş gününde tamir olamayacağı ve bunun sonucunda değişim kararı verirse tüketici seçimlik haklarından birini kullanabilir yazar yani senin cihazının değişim kararı çıktıktan sonra akıbeti ile ilgili servis formu iste yada rapor bununla birlikte önce lg yi ara hakem heyetine falan gidecem de ama servis vermemek için 40 dereden su getiriyor raporu

    Alıntıları Göster
    yanlız ghost screen olayı ile ilgili pek bilgim yok ben sahsen farketmem bile o durumu o yuzden değişim kararı çıkar mı bılmıyorum zaten 1 yıl içinde 4 kere servise verirsen para iadesi talep edebilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    yanlız ghost screen olayı ile ilgili pek bilgim yok ben sahsen farketmem bile o durumu o yuzden değişim kararı çıkar mı bılmıyorum zaten 1 yıl içinde 4 kere servise verirsen para iadesi talep edebilirsin

    Alıntıları Göster
    teşekkürler bilgi için
  • Rica ederim umarim yardimci olmuştur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Rica ederim umarim yardimci olmuştur
    Bugübn itibarı ile lg 2023 tl iademi hesabıma kuruşu kuruşuna yatırmıştır arkadaşlar ben boyle servis gormedim hakem heyetı alan ugrastırmadan iade ettiler ödemeyi

    Umarım yeni adığımız g4 te sorun cıkmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Bugübn itibarı ile lg 2023 tl iademi hesabıma kuruşu kuruşuna yatırmıştır arkadaşlar ben boyle servis gormedim hakem heyetı alan ugrastırmadan iade ettiler ödemeyi

    Umarım yeni adığımız g4 te sorun cıkmaz

    Alıntıları Göster
    Soran cok oluyor up olsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    Soran cok oluyor up olsun :)

    Alıntıları Göster
    ülkede kanunların işlediğini görmek güzel. fakat benimde başıma geldi, bu kuralları işletmek için maalesef firmaları tehdit etmeniz ve de tartışıp bağırmanız gerekiyor. n11 le yaşadığım sorunda bunu anladım ve paşa paşa iademi aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzeyli.2891

    ülkede kanunların işlediğini görmek güzel. fakat benimde başıma geldi, bu kuralları işletmek için maalesef firmaları tehdit etmeniz ve de tartışıp bağırmanız gerekiyor. n11 le yaşadığım sorunda bunu anladım ve paşa paşa iademi aldım.

    Alıntıları Göster
    fırmalar sadece kendını dusunuyor ama kanunla mecbur tehdıt ertmenız gerekıyor umarım herkesın sorunu cozulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altaymobil

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Lg servisi ama zaten lg turkiye garantili yani telefon o yüzden tüm servislerden yapılabilir diye düşünüyorum
  • Sa hocam ben sony m4 aqua aldım sebeke arıza yaptı bir ay bekledi 0 gönderdiler 1 ay sonra aynı sorun bu telefondada oldu bunu da gönderdim anakart degişti tel geldi ama yine hüsran şebeke hic yok şimdi yine gönderdim kvkdan bakıyorum anakart değişimi bekliyor yazıyor para iadesi alabilirmiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zibitrix -- 15 Mart 2016; 21:50:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zibitrix

    Sa hocam ben sony m4 aqua aldım sebeke arıza yaptı bir ay bekledi 0 gönderdiler 1 ay sonra aynı sorun bu telefondada oldu bunu da gönderdim anakart degişti tel geldi ama yine hüsran şebeke hic yok şimdi yine gönderdim kvkdan bakıyorum anakart değişimi bekliyor yazıyor para iadesi alabilirmiyim?
    hocam valla lg g4 için dersen alırsın ama sonynin garanti kosullarını bilmiyorum fakat garanti belgesi yönetmeliğini okumanızı tavsiye ederim
  • Telefonu servise gonderip bende para iadesi istedim fakat servistekiler hakem heyeti karari olmadan para iadesi olmayacagini soylediler merkez kabul etmiyor dediler, bende servisten yazdiklari formu aldim heyete basvurcam bakalim nolcak.
  • lord_of_darks kullanıcısına yanıt
    Evet Hocam ufak bir araştırmayla buldum cihazım G3 şuan değişim çıktı fatura bedelim 2544 tl iade talebimi ileticem bende.

    Resmi gazeteden aldığım bilgiler:

    Tüketicinin diğer hakları

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevy70 -- 12 Mayıs 2016; 8:40:59 >




  • Merhaba

    Lg ile yaşadığım sıkıntıdan dolayı il hakem heyetine gittim. Yaklaşık iki ay sonra, bugün kağıt geldi. Karar da ücret iadesi yapılmasına karar verildi şeklinde hüküm mevcut.

    Müşteri hizmetlerini aradım bu gün, dediler o konuya bakan arkadaşların mesaisi bitti yarın arayın.

    Net de baktım, 1 ay, 3 ay para iadesi sürüyormuş. Bilgisi olan var mı? Ne kadar sürer süreç?
  • Selamün aleyküm

    LG telefonumu garantiye verdim ve değişime gittiğiyle ilgili bir mesaj aldım.İade hakkımın oldugunu duymuştum bu yüzden internetten araştırırken sizden bu yazıyı gördüm burdan insanlara haklarını duyurmanız güzel güzel bir şey. Yazınızı okuyunca servise cihazın akibeti ile ilgili bi belme almaya gittim,oyle bir belgenin verilmediğini söylediler,LG merkezinden telefon geldikten sonra bir belgenin telefonla beraber verileceğini soylediler.LG yi aradığımda ise henüz onaylanmadıgını onaylandıktan sonra benim iade talebinde bulunmamı ve heyetin onaylaması gerektiğini soylediler.

    Merak ettiğim konu o belgeyi suan illa almammı gerekiyor yoksa beklemem mi gerekiyor.Konunun seyri hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden ALLAH razı olsun.
  • Fecr571 F kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle haklarımızı iyi bilmek gerekiyor şu anda sizin telefonunuzun tamirinin mümkün olmadığına dair kağıt almadığınız takdirde hakem heyetine başvuru yapamazsınız yetkili servisi sıkıştırın telefonumun akıbetini yazın servis formuna diye ve mutlaka servis formuna telefonun ücret iadesini talep ettiğinizi de yazdırın sonra lg yi arayın GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİNİ okuyun oradaki maddede diyor tamiri 20 gün içinde mümkün olmayan malda müşterinin seçimlik hakları vardır diye kolay gelsin biraz sancılı bir süreç!
  • lord_of_darks kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fecr571

    Yetkili servis o formu değişim onaylanıp telefon geldikten sonra telefonla beraber veriyoruz dedi
    Bende şikayet amaçlı ticaret il merkezini aradım servis formu vermiyorlar diye ordanda servisle aynı cevabı aldım telefon geldiğinde forum verecekler onu al dediler.Şuan LG nin değişimi onaylamasını bekliyorum onayladıktan sonra iade talebinde bulunacam kabul etmezlese telefonla beraber verilen formu alıp teli almıyacam o forumla hakem heyetine gidecem inş sorun çıkmaz sizce bi sıkıntı cıkarmı boyle yaparsam.


    20 iş günü dolunca hemen gidebilirsin hakem heyetine. Faturan , servis giriş formu ve en son servis sorgulama kağıdı (netten yazdırırsın) ile başvurunu çok kolay bir şekilde yapabilirsin.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.