Şimdi Ara

LG G4 Açılmama (Bootloop) Problemi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
437
Cevap
15
Favori
89.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Dostum nedir durum?
    Ben de basvuracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hala gelişme yok. Servisi de aramıyorum. Thh kararını bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Benim anakarti goya dun degistirmisler
    Testte sorun cikmis
    Ellerinde de baska dual sim anakart yokmus siparis vermisler 2ay daha bekleyeceksiniz dediler.
    Ben de tamam dedim.
    Bugun THHye basvuracagim.
    O surede karar cikar parami alirim ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XWING

    Benim anakarti goya dun degistirmisler
    Testte sorun cikmis
    Ellerinde de baska dual sim anakart yokmus siparis vermisler 2ay daha bekleyeceksiniz dediler.
    Ben de tamam dedim.
    Bugun THHye basvuracagim.
    O surede karar cikar parami alirim ben de.


    Aynısını bana da söylediler. Anakart geldi fakat gelen anakartta sorunluymuş vs. vs. Bende o gün THH başvurdum. Sonra aramadım bile.
  • anakart yoksa ben de beklicem demek ki. 20 iş günü dolsun sonra THH
  • draxusbaba D kullanıcısına yanıt
    besiktas THHye gittim dosyayi verdim ama 1sene surer dedi,
    Biz seni arayacaz geleceksin toplanti yapilacak dedi
    teknik servisi degil, satin aldiginiz firmayi sikayet etmek gerekiyormus,

    Neyse ben dosyayj verdim ama sonra intellicelle gidip 1500tl fark verip s7edge duos aldim.

    Dosyayi da iptal ettirecem.
    O kadar vaktim yok benim ugrasacak.
    Zaten satsam en fazla1000e satardim.
    Simdi bu s7 edge duosu 2500e satip parami alacam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu thh olayi da ayri bir mevzu aga , basvuru yapiyorsun . En erken 6 ay sonra neticelenecek diyorlar , telefonu hic acilmayan insanlar ne yapacak ?
    Hakli olduklarini bildikleri halde yine de kararin olumsuz cikma ihtimalini dusunerek tribe giriyorsun. Yeni telefon yada thh ye ne verdiysen ayni ihtiyaci karsilayacak baska bir sey almak durumunda kaliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün telefonumun servisteki 5. iş günüydü. ilk götürdüğümde aynı sorundan gelen 3 kişi daha vardı. bugün birinden öğrendiğim kadarıyla g4 anakart merkez stoklarında şuan sıkıntılıymış ve değişime yöneliyorlarmış. valla paramızla rezil oluyoruz bu aralar ne kadar da çok kişi de var bu arıza

    edit: illa lg alacaksanız v10 alın g serisi pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsas46 -- 15 Temmuz 2016; 21:52:11 >
  • 20 iş gününe cumartesi dahil mi bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cts is gununden sayılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu bu ghost screen olayı uzun süredir vardı ama çok tsıkıntı yaratmadığı için sorun etmiyordum ancak bugün telefon bootloop problemi verdi, adamlar göz göre göre millete ayıplı mal satmışlar.

    Eğer mümkünse para iadesi almaya çalışacağım fakat ben telefonu alalı 8-10 ay gibi bir süre geçtikten sonra bu hatayla karşılaştım. Bu kadar süre geçmesine rağmen ayıplı mal satıldığı için para iadesi almam mümkün müdür ?

    Para iadesi mümkün değilse telefonu garantiye yolladığımda garantide üstteki arkadaşın başına geldiği gibi 2-3 ay gibi bir süre beklerse tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi almam mümkün müdür ?
  • Telefonum iki aydan fazladir kullanilamaz halde. THH ye basvurdum bir ayi gecti.Yedek tel yoksa beklemek cok zor. Bugun mecburen yeni bir tel aldim. Lanet olsun 400 tl verip yaptirsaydim dedim kac kere. Simdi 1000 lira daha verip ikinci el bir tel aldim surum surum surunsun o teknik servis. Fonotel Kliksa Allah belanizi versin en basta da LG. Boyle tel mi olur boyle servis mi olur
  • 4 gün önce bu sorundan ötürü telefonumu intellicell firmasına gidip elden bıraktım bakalım nasıl bir yol izlicez... sonuç olarak ne diyecekler... telefonumun hiç bir yerinde tek bir ezilme bile yok...

    eğer bahane bulucaksalar neye bahane bulucaklar merak ediyorum.
  • Aynı sorun gün içinde bende de çıktı arkadaşlar. Telefon DELTA garantili.

    Yarın giderek elden teslim yapacağım. Son tecrübeler nelerdir acaba bu konu ile ilgili olarak? 600tl para istenmiş?

    Yahu 600 lira sana verene kadar 600 liraya bu işe bakabilecek en iyi avukatı tutar seni süründürürüm daha iyi be
  • Beyler

    Bu bootlop olayini tetikleyen nedir ? Bu durumu yasamamak icin neye dikkat etmek gerekir ? Bilgisi olan var mi

    Tesekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ben de bu sorunu yaşadım, TR resmi distribütör garantili telefonum. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Yedek almak için yöntem var mı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    selamlar kardeşim, aynı sorunu bende 2 gün önce yaşadım. resmi TR garantili telefon.

    ilk olarak aldığım yer aracılığıyla garantiye yollaycağım bakalım ne çıkacak. açıkcası sıkıldım telefondan . keşke para iadesi yapılsa tarafıma. yapılmasa bile telefonu satıp htc m8 düşünyorum( ikinci elleri nasıl gidiyor merak ediyorum)

    bu sroun çıkmadan önce aşırı ısınmaya çok çabuk sarj tüketmeye ve yavaş sarj almaya başlamıştı, sizde de aynı sorunlar mı olmuştu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nedved55

    selamlar kardeşim, aynı sorunu bende 2 gün önce yaşadım. resmi TR garantili telefon.

    ilk olarak aldığım yer aracılığıyla garantiye yollaycağım bakalım ne çıkacak. açıkcası sıkıldım telefondan . keşke para iadesi yapılsa tarafıma. yapılmasa bile telefonu satıp htc m8 düşünyorum( ikinci elleri nasıl gidiyor merak ediyorum)

    bu sroun çıkmadan önce aşırı ısınmaya çok çabuk sarj tüketmeye ve yavaş sarj almaya başlamıştı, sizde de aynı sorunlar mı olmuştu

    Selamlar, evet maalesef söylediğiniz sorunlar olmaya başladı. Isınma arttı, şarj tüketimi azaldı ve yavaş şarj olmaya başladı. Hatta ana başlıkta bununla ilgili yazmıştım. Telefonu iki haftadır yoğun kullanıyorum. 7-8 aydır sakin kullanan, gün içinde 8-10 kere eline alan biriydim. İnanılmaz soğudum telefondan maalesef, umarım para iadesi veya değişim çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullmox

    Merhaba Arkadaşlar; Bende bugün bootloop sorunu ile karşı karşıyayım. Telefonu gg üzerinden cepport satıcısından aldım.
    Sanırım intellicell garantisi bulunmaktadır. Telefonumda fiziksel olarak bir darbe, çizik vb. bir sıkıntım yok. Telefonu
    göndermeden önce yapmamı tavsiye edeceğiniz neler var? Orijinal kutusunda, yedek kapak, şarj aleti, kulaklık hepsini
    yerleştirip göndereyim diyorum. Bu konuda tecrübesi olanlar yazarlar ise memnun olurum. Bakalım ne kadarlık bir sürece
    maruz kalacağım.

    Arkadaşlar 14 Haziran itbariyle telefonum intellicell servisinde anakart değişimi için beklemektedir. MH ile her hafta görüşmekteyim. Bayram girdi araya ürün çekemedik, olaylar oldu ürünler(anakart) gelmedi gibi sebepler sunmaktadırlar. Haftaya ürün elinizde olur dediler. Yasal olarak 20 iş günü geçti ama THH ile uğraşmak zor geliyor. Ne yapmam gerektiği konusunda kararsız kaldım. Para iadesi ya da ürün değişimi talebim ne kadar olumlu sonuçlanır bilemiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?




  • Bu lanet telefonu alalı 5 ay olmuştu bootloop oldu. 1 temmuzda ritzy servisine gönderdim. Lanet servislerin rezilliğini bildiğimden kendime note 5 aldım. 22 temmuzda telefon elime ulaştı. Servis raporunda arızalı elektronik parça değiştirildi yazıyordu. Telefonu şarj alır almaz şarj etmeye başladım. Şarj olurken 2 kere yeniden başladı. Sonra simi takıp denedim. Telefon yine Bootloop oldu. Lanet olsun böyle telefona da servise de. Telefonu tekrar servise gönderip direk thh ne şikayet etcem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.