Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_halil

    Hocam sıfır olsunda g4'de razıyım:)

    Hocam benimki g2 mini olduğu için g3 e bile razıyım :))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasa çatlağı yüzünden intellicelle gönderen varmı arkadaşlar?
  • bsra07 B kullanıcısına yanıt
    Bende dün yolladım basladim bakalim nobete. Gelismeleri bildirirseniz sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şiödi ben lg g2 mini telefonumu 7 adet kasa çatlaması batsryanın tam şarj olmaması telefonun bazen kendine kapanıp açılması ve kilit tuşunun bozulmaya başlaması şikayetleriyle servise gönderdim bildiğiniz gibi lg g2 mini çok eski bir cihaz bu cihazın parçaları bulunamazsa ve sıfırı stokta yoksa ne olacak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar g2'nin muadili LG Stylus 2 Plus'tır hayal urmayın boşuna. Daha LG G3'lere zar zor gönderiyorlar g5 se'yi.
  • Arkadaşlar LG G3 ile ilgili çok fazla teknik servis mesajı olduğu için, şikayetler ve tavsiyeler üzerine ★★★ LG G3 SERVİS ANA KONUSU ★★★ açılmıştır. Teknik servisle ilgili mesajlarınızı ★★★ LG G3 SERVİS ANA KONUSU ★★★ üzerinde paylaşmanız dileğiyle.

    ★★★ LG G3 SERVİS ANA KONUSU ★★★https://forum.donanimhaber.com/m_119662226//tm.htm




  • Benim g3'de de jak girişinin yanında çatlak öncedende kamerada hata vardı ondan göndermiştim gene kamerada sıkıntı çıktı ve çatlak oluştu göndersem ne olur tahmininizce bidekendi kendine şarjını bitirmesi ve ekranın açılıp kapanmasıda ayrı bir olay.
  • Beyler Delta gsm kasa değişimi istedigim cihazin anakartini, bataryasini ve kasasini degistirerek gondermis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar bende 08/08 de LG G3 cihazımı 3ncü kez servise verdim ilkinde değişim oldu ikincisinde parca değişimi oldu bugun LG yi aradıgımda cihaz değişim için onaya sunulmuş dediler sormak istediğim yine g3 mü verirler yoksa üst model cihazmı şimdiden tesekkurler..
  • otostopcu97 kullanıcısına yanıt
    Hocam kaç günde geldi? Bende kronik çatlamadan dolayı yolladım. 5 Ağustosta servise giriş yaptı. O gün bugündür "Onarım İşlemleri Devam Ediyor" yazmakta. Parça bekliyoruz dediler. Orta kasa değişimi yapılacakmış. Bazı arkadaşlarda "Parça Bekliyor" şeklinde yazmasına rağmen bende o yazmadı hiç.
    Bir de işlemler tamamlanınca sms falan geliyor mu? Saat başı kontrol eder oldum
  • unLuckyCoder kullanıcısına yanıt
    Hocam rahat olun ozellikle g3 un parca degerinin dusmesinden dolayi zorluk cikarmadan degisimini yapiyorlar. Telefonda catlama disi sorun yoktu batarya anakart kasa degistirip gondermisler. Sms cihaziniz kargoya verilecektir diye geliyor ve hemen kargoya veriyorlar. 20 gunde geldi benim cihazim. Ben aldigimda tr garantiyle arasinda 600 tl fark vardi. Degdi kisacasi ben memnunum deltadan. Cirkeflik yapmaya gerek yok, siz kibar oldukca onlar dahada kibarlasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar servis ücret iadesi için iban vs. belgeleri istedi. Geçen hafta verdim. Ne kadar sürer bu ücret iadesi işlemi başından geçen var mı?
  • otostopcu97 kullanıcısına yanıt
    Valla hocam benim g3'ün yarın 20 iş günü olacak serviste. Biraz önce konuştum hala parça bekliyor diyo yetkili. Beyaz renkti benimki. İki çizik yüzünden 1 aydır telefonsuzum nerdeyse.
  • unLuckyCoder kullanıcısına yanıt
    Hocam 9. Gunde kibarca arayip 10. Is gununde telefonsuzum kaldigim icin telefon istiyorum yedek cihaz dedim. Elinizde varsa gonderebilirmisiniz falan. Sonraki gun g4 stylus gonderdiler. Adamlar tum gun stresten patliyor. Teknolojiden anlamayan adamlar veriyor servise anlamiyorlsr laftan biliyorum uzak degilim bu konulara. Birazcik nezaket herseyi cozer hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olabildiğimce kibar tuttum görüşmelerimi ancak başkaları gibi bende bir artı sağlamadı :) tam 30 iş günü sonunda aldım yeni telefonumu. LG G2 telefonum yerine LG G3 verdiler. Ben şunu anladım Şengüller Küçükyalı servisinde işlemler şartlara göre verilen müddetin tam tarihine göre işliyor. Yani belki bende diğer arkadaşlar gibi telefonu 1 ila 2 hafta içinde alabilirken bütün işlemlerim son gününe kadar bekletildi. ilk 10 iş günü sonrası normalde tamir henüz tamamlanmadıysa yedek cihaz verilmesi gerek verilmedi.

    14.07.2016 13:32:20 İşemri Açıldı
    14.07.2016 13:51:38 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    14.07.2016 13:51:13 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87040902, ÖN PANEL BEYAZ
    14.07.2016 13:51:07 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR78092517, ANAKART 32 GB
    27.07.2016 11:57:53 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    29.07.2016 14:52:26 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    29.07.2016 14:52:19 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    27.07.2016 11:57:59 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    24.08.2016 21:03:15 Kargodan geçti Kutu no : ONBURO
    24.08.2016 20:59:36 Kalite kontrol tamamlandı.
    24.08.2016 18:07:08 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:----
    Tamir Kodu :MGDC/P04-Yedek parça temin edilemediğinden Kutulu değişim (DOA) yapıldı. ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : ---
    25.08.2016 18:37:54 TESLİM EDİLDİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldness

    Ben olabildiğimce kibar tuttum görüşmelerimi ancak başkaları gibi bende bir artı sağlamadı :) tam 30 iş günü sonunda aldım yeni telefonumu. LG G2 telefonum yerine LG G3 verdiler. Ben şunu anladım Şengüller Küçükyalı servisinde işlemler şartlara göre verilen müddetin tam tarihine göre işliyor. Yani belki bende diğer arkadaşlar gibi telefonu 1 ila 2 hafta içinde alabilirken bütün işlemlerim son gününe kadar bekletildi. ilk 10 iş günü sonrası normalde tamir henüz tamamlanmadıysa yedek cihaz verilmesi gerek verilmedi.

    14.07.2016 13:32:20 İşemri Açıldı
    14.07.2016 13:51:38 YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    14.07.2016 13:51:13 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87040902, ÖN PANEL BEYAZ
    14.07.2016 13:51:07 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR78092517, ANAKART 32 GB
    27.07.2016 11:57:53 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    29.07.2016 14:52:26 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    29.07.2016 14:52:19 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    27.07.2016 11:57:59 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    24.08.2016 21:03:15 Kargodan geçti Kutu no : ONBURO
    24.08.2016 20:59:36 Kalite kontrol tamamlandı.
    24.08.2016 18:07:08 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGD855TR
    Yeni Seri No:----
    Tamir Kodu :MGDC/P04-Yedek parça temin edilemediğinden Kutulu değişim (DOA) yapıldı. ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : ---
    25.08.2016 18:37:54 TESLİM EDİLDİ.

    Vintek şengüllerden daha iyi diyorlar hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba arkadaşlar. lg g3 model cihazımı 03/08/2016'da satın aldığım turkcell mağazasına servis gönderilmesi için teslim ettim. cihaz mağazada 6 gün bekledikten sonra ayın 9unda servise ulaştı. aradan 5 gün geçtikten sonra yedek parça beklenmeye başladı. normalde toplam 27 gündür telefonsuzum ama pazar günleri sayılmadığından 18 iş günü oldu bugün. 20 iş günü dolmasına 2 gün kaldı. süre dolduktan sonra otomatikmen değişimemi giriyor? değişime giriyorsa aynı telefon modelinimi gönderiyorlar yoksa bir üst modelinimi? ve yeni telefon aşağı yukarı kaç günde elime ulaşır? ayrıca vintek servisine ulaşmak imkansız. tam bana sıra geldi derken hat düşüyor. lgnin kendi müşteri hizmetlerini arıyorum değişim için mail gönderiyorlar onada cevap gelmiyor. neredeyse 1 ay olacak telefonsuz geziyorum. lütfen biri beni bu konuda aydınlatabilir mi?




  • Merhaba arkadaşlar,
    Ürün değişimi yapılan arkadaşlara bikaç sorum olacak;

    1. 20 iş günü dolduğunda LG merkezi arayıp mı değişim talep ettiniz yoksa servise gidip değişim mi istediniz?

    2. LG G5 SE ile değişim aldığınızda G5 (SE siz) talep edeniniz oldumu talep sonunda ne reaksiyon gösterdiler? (g5 se den g5e fiyat farkı verildimi)

    20 iş günü dolduğunda şehir dışında olacağım için servise gitme imkanım olmayacak o yüzden telefon ile merkezi arayarak halledebilirmiyim zira teknik servisin telefonu hiç bir zaman düşmüyor.

    Bir diğer merak ettiğim konu G5 ile G5 SE arasında işlemci bakımından ciddi bir fark var G3 kendi döneminin amiral gemisiydi değişim yapmaları gereken telefon bu dönemin amiral gemisi olmalı diye düşünüyorum sonuçta G3 stylus veya beat vermedik servise.
    Hadi olmadı 100-200tl ile G5 SE ye farkı ödeyip G5 yükseltilebilir diye düşünüyorum böyle bir imkan varmı ?




  • Arkadaslar 510k serisi g3 16gb var bende.kasa catlamiyor.g3 den biktim artik yani kasa catlasa da servise verip yeni cihaz icin ugrassam diyorum.benim kasa neden catlamiyor?catlamasi neye bağlı?
    Arkadaslar bide benim arka kameranin cami cizilmis.ben cizilmeyen safir cam diye biliyordum.kamera cami cizilmesi garanti dahilindemidir?son olarak bi sorunum daha var.telefonun alt ve ust tarafinda kiliftanmi artik bilmiyorum boyle boya bozulmasi gibi seyler var.yani sanki oraya toz yapismis boyle dalga dalga cizik boya bozulmasi olmus gibi duruyor ve cok belli oluyor.bu garanti dahilindemidir?sizce ne yapmaliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asgardlı Thor -- 31 Ağustos 2016; 10:51:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce sorguladığımda böyle birşey çıktı karşıma parça bekliyor yazıyordu önceden şimdi DOA değiim bekliyor diyor nedir bu tam olarak?

     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU
  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.