Şimdi Ara

LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
12.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba,
    Yakın zamanda 1 adet LG G2 D802 32 GB almayı düşünüyorum.
    DonanımHaber sitenizde de ufak çaplı bir araştırma yaptıktan sonra bana bizdeuygun.com isimli siteyi önerdiler. DonanımHaber'de alışverişleri genelde buradan yaparız dediler.
    Hem fiyat diğer yerlere göre daha uygun oluyormuş, hem de güvenilir bir site olduğundan bahsettiler. Fiyatın uygun olmasının sebebi de İthalatçı Firma garantili olması. "Ritzy Teknik Servis" isimli bir firmadan 2 yıl garantili gözüküyor.
    Ürünün fiyatı da 1.039 TL... Kapıda ödeme seçeneği de var ve kargo ücretsiz. (Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı bir şirket)
    İnternette araştırdım haklarında herhangi bir şikayete rastlamadım, fakat buradan daha önce alışveriş yapan arkadaşlar ya da bilgisi olan arkadaşlar var mı? Varsa bilgi verirlerse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
    Ürünün linkini de izninizle paylaşıyorum, bir fikir vermesi açısından:
    http://www.bizdeuygun.com/LG-G2-D802-32GB_127248.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdemiri -- 2 Ocak 2015; 18:37:32 >







  • Yaklaşık 2 yıldır delta servis garantili telefon satıyorlardı. Ben de Temmuz ayında delta garantili olduğu için burdan aldım ve çok şükür hiç bir sorun yaşamadım şu ana kadar. Ben de hep burayı öneriyordum ancak adını ilk defa duyduğum bir servisin garantisinde olduğu için önermiyorum artık. Web sitelerine baktım amatör gibi bir şey. Delta servisin en azından ankara ve İstanbul'da servisi olduğunu biliyorduk.

    Şimdilik gg ve n11'de delta garantili bulmaya bakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Ritzy Teknik Servis ekibi olarak, Türkiye'nin önde gelen teknik servisinde edindiğimiz 20 yıllık sektör tecrübemizi kendi yerimizi açarak kurumsal hizmet anlayışımızla müşterilerimize sunuyoruz.

    Gerek servis gerekse teknik olarak son sistem donanımlara sahip servis merkezimizde TSE hizmet ve kalite belgeleriyle yasal yükümlülüklerimizi yerine getirmiş bulunmaktayız.

    Servis merkezimiz paralel ithalatta isim yapmış güvenilir firmalarla ve kurumsal firmalarla özel teknik servis anlaşmaları yaparak yasal garanti süresinde ve sonrasında hizmet vermektedir.

    Ritzy Teknik Servis garantisi ile aldığınız telefonların arızalanması durumunda bize gönderdiğiniz cihazınızın servisteki durumunu size göndereceğimiz kısa mesajlarla, web sayfamızdan ve çağrı merkezimizden her zaman takip edebileceksiniz.

    Paralel ithalatın kalbi olan İstanbul Sirkeci'de bulunan teknik servisimiz, ithalatçı firmalara özellikle yakın olarak kurulmuştur ve her zaman ziyaretinize açıktır.

    Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sizlere daima hizmet edeceğimizi bilmenizi isteriz.




  • Ritzy Teknik Servis kullanıcısına yanıt
    Insallah cogu paralel ithalat servisleri gibi telefondaki her kusuru tuketiciye yuklemezsiniz.Ayrica benim cok dikkat ettigim bi olay karsimda muhatap kisi bulmaktir.Cogu serviste malesef bu yok.Bu yuzden isi bilen kimse paralel ithalatta delta dan baskasina yonelmez.Hic biri distbritor gibi degil ama yinede delta iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim fikrim ve deneyimlerim kaliteli bir firma olduğu.Müşteri memmuniyetini ön planda tutacaklarına inanıyorum....
  • ARKADAŞLAR BENDE RITZY GARANTILI BİR LG G3 ALDIM VE ALDIKTAN 2 HAFTA SONRA TALİHSİZ BİR ŞEKİLDE DÜŞÜRDÜM VE EKRANI KIRILDI TEREDDÜT ETMEDEN SERVİSE GONDERDİM VE MALUM GARANTI KASKASAMINDA DEĞİL CAM 398 TL MASRAF CIKTI EKRANI FUL DEGISECEKMIŞ BENDE ONAY VERDİM AMA ŞUNU DEMELIYIMKI İŞİNİ İYİ YAPIYORLAR BEN TRABZONDAN GONDERDIM TELEFONUMU KARGO DAHİL 4 GÜNDE GELDİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ HERGÜN 2 DEFA ARAMAMA RAGMEN KONUŞTUĞUM BAYAN ÇOK İYİ İLGİLENDİ VE SAKİN TAVİRLARİYLA İYİ BİR HİZMET VERİLDİĞİNİ ZATEN ANLAMİSTİM BU YÜZDEN TEŞEKKÜR EDERIM RITZY TEKNİK SERVİSİ ÖNERİRİM AKLINIZ ARKADA KALMASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,

    Sizlerin memnuniyeti , bizlerin memnuniyetini dahada arttırmaktadır.,
    Müşteri hizmetleri uzmanlarımız ve tecrübeli uzman teknisyen kadromuzla sizlere daha iyi hizmet vermek ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmak , ilk prensibimizdir.
    Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Konunun tarihi biraz eski ama distrübitör garantili alın en iyisi bu sonradan başınız ağrımasın.Bu arada yanlış anlaşılmasın bahsi geçen teknis servis ile ilgili bir tecrübem yok ve kötülemiyorumda kendilerini fakat distrübitör bana daha güvenilir geliyor fiyat farkına değer bu güven hissi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhan.61

    ARKADAŞLAR BENDE RITZY GARANTILI BİR LG G3 ALDIM VE ALDIKTAN 2 HAFTA SONRA TALİHSİZ BİR ŞEKİLDE DÜŞÜRDÜM VE EKRANI KIRILDI TEREDDÜT ETMEDEN SERVİSE GONDERDİM VE MALUM GARANTI KASKASAMINDA DEĞİL CAM 398 TL MASRAF CIKTI EKRANI FUL DEGISECEKMIŞ BENDE ONAY VERDİM AMA ŞUNU DEMELIYIMKI İŞİNİ İYİ YAPIYORLAR BEN TRABZONDAN GONDERDIM TELEFONUMU KARGO DAHİL 4 GÜNDE GELDİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ HERGÜN 2 DEFA ARAMAMA RAGMEN KONUŞTUĞUM BAYAN ÇOK İYİ İLGİLENDİ VE SAKİN TAVİRLARİYLA İYİ BİR HİZMET VERİLDİĞİNİ ZATEN ANLAMİSTİM BU YÜZDEN TEŞEKKÜR EDERIM RITZY TEKNİK SERVİSİ ÖNERİRİM AKLINIZ ARKADA KALMASIN

    rıtzy servis ekranı orjınal yedek parça kullanarak mı yoksa yan sanayi yedek parça ile mi değistirdi bilgin var mı




  • ya arkadaşlar bi telefon alıp bu teknoloji hızında hevesle kullanacagınız en fazla 2 yıl :) neyın kavgasını verıyoruz ...yok mu saglam tanıdık bı telefoncu servıscı arkadasınız ...gıdın yanına garantısını de o versın bozulunca deıssın elden cıkarmak ısteınce sızın yerınıze elden cıkarsın...:) benım bı arkadasım sureklı ole yapıo...sorumluluk telefoncuya aıt...bı ust modelı gelınce bı alt modelı uygun satıyo ...sende ustune koyup ust model al dewam et :d
  • Ritzy Teknik Servis kullanıcısına yanıt
    Lg g3 ritzy garantili cihazımın ekranı arızalandı. 2 iş günü içerisinde garanri kapsamında ücretsiz tamiri yapıldı. (Yeni orjinal ekran)Güvenilir ve başarılılar içiniz rahat olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ritzy Garantili LG G3 D855 Telefonum var Müşteri Hizmetleri ile bir kez görüştüm çok ilgililer ben memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhaba ,

    Sizlerin memnuniyeti , bizlerin memnuniyetini dahada arttırmaktadır.,
    Müşteri hizmetleri uzmanlarımız ve tecrübeli uzman teknisyen kadromuzla sizlere daha iyi hizmet vermek ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmak , ilk prensibimizdir.
    Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    n11 den note dusunuyorum servıs olarak sızı gosterdıler

    Garanti
    24 ay RITYZ güvencesi ile garantili olup, adınıza veya şirketinize fatura kesilmektedir.

    burda eskı bır uye olarak bır arastrım dedım forumda

    tabıkıde donanım haberde her sey bulunr derken sızn uylgnızı buldum

    delta kvk genpa vs cok duymuslum vardr da sızı ılk defa duydum ıstanbulda bır yer sanırım ıs merkeznz herhangı bır sorun oldgunda ıstanbul dısında bır bayınız mevcut mu




  • Merhaba sayın müşterimiz,

    Servis merkezimiz İstanbul'da olup başka yerde şubemiz bulunmamaktadır. İnternet sayfamızdan servisimizi yakından inceleyebilirsiniz. Cihazınızla ilgili bir sorun yaşamamanızı dileriz ancak yaşarsanız her türlü sorunda bize anlaşmalı kargomuz ile gönderebilirsiniz.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili RİTZY
    Sony xperia z3 telefonu mu bugün aldınız ve aynı sorunla geri gönderdiniz.
    Telefonla ulaşmaya çalıştığımda döncez biz size dediniz dönmediniz.
    Kutusu gözümün önünde açılan telefon Rootlu çıktı, hiç topa girmediniz, ithalatçıyı bağlar dediniz geçtiniz.
    Telefonun en önemli özelliklerini kullanamıyorum (PS4 remote play...) ne bir teknik bilgi verdiniz, ne bir çözüm ürettiniz.
    Üstüne birde müşteri temsilcileriniz dinlemekten çok konuşmayı tercih ediyorlar, müşteriyle aynı anda konuşunca nasıl anlayıp çözüm üretecekler ...
    Ayrıca hala bekliyorum aramadınız. Sinirliyim, daha da sinirleniyorum.
  • jedi_can kullanıcısına yanıt
    Merhaba Ahmet Bey ,

    Telefon görüşmemize istinaden , cihazınızın PS4 remote play özelliğini aktif halde kullandığınızı ilettiniz.
    Tarafınıza anlık dönüş yapamayışımızın nedeni , telefonunuz ve PS4 cihazınızın entegre olarak kullanmanızı sağlayan yazılım hakkında net bilgi verebilmekti.Yapmış olduğumuz araştırmalar doğrultusunda yazılımsal bir güncelleme ile sorunun giderileyeceğini anlayıp sizi servisimize davet ettik ve gelmeniz bizleri memnun etti.Cihazınızın PS4 remote play özelliğinin sorunsuz çalışması , bu konudaki tecrübemizi arttırdı.Sizlere net bilgiler verme amaçlı , yaşanan zaman kaybından dolayı anlayışınıza sığınırız.Dilediğiniz zaman bizden destek alabilirsiniz.Teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhaba Ahmet Bey ,

    Telefon görüşmemize istinaden , cihazınızın PS4 remote play özelliğini aktif halde kullandığınızı ilettiniz.
    Tarafınıza anlık dönüş yapamayışımızın nedeni , telefonunuz ve PS4 cihazınızın entegre olarak kullanmanızı sağlayan yazılım hakkında net bilgi verebilmekti.Yapmış olduğumuz araştırmalar doğrultusunda yazılımsal bir güncelleme ile sorunun giderileyeceğini anlayıp sizi servisimize davet ettik ve gelmeniz bizleri memnun etti.Cihazınızın PS4 remote play özelliğinin sorunsuz çalışması , bu konudaki tecrübemizi arttırdı.Sizlere net bilgiler verme amaçlı , yaşanan zaman kaybından dolayı anlayışınıza sığınırız.Dilediğiniz zaman bizden destek alabilirsiniz.Teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis


    Merhaba Ritxy teknik servis benim de xperia z 3 üm var ve kasa açıklığı nedeniyle birkere tarafınızca da değişime uygun görüldü teşekkür ederim...(bu konuda tabi ki hiç bir suçunuz yok) Nitekim değişmeden sonra gelen cihazda da kasa açıklığı vardı ve ekranında da 3 pixel hatası olan bir cihaz gönderildi konuyla ilgili size defalarca mail attım ama dönüş gelmedi mailler hala mevcut... Kasa açıklığı nedeniyle kasanın arka camında çatlak oluştu ve değişim için size gönderdim cam çatlasın bana mal ettiniz ekranı müşteri memnuniyeti adına değiştirdiniz kapakları da değişmiş teşekkür ederim... Şimdi gelelim sizin suçunuza! Telefonu kargoda dün teslim aldım bu gün tarih 05.07.2015 pazar, cihazın kamera lensi içeriden çatlak ayrıca arka kapak oturmamış aşırı derecede açıklık var tırnak girecek kadar değil neredeyse parmağım girecek ki normalde suya dayanıklı olması gereken bir cihaz ve ayrıca nedendir bilmiyorum ama ısınmayan telefon internete girince bile ısınır olmuş, telefonun güncellemelerini herşeyi yaptım ama yine de ısınıyor... pazartesi cihazı size geri göndereceğim umarım en kısa zamanda sorunlarımı giderebilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdoğan123 -- 5 Temmuz 2015; 17:45:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Erdoğan123 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba Erdoğan Bey ,

    Telefon görüşmemize istinaden , sizlere daha net ve hızlı dönüş yapabilmek için birebir telefon ile görüşme sağlamaktayız.Mailiniz tarafımıza ulaştı.
    Cihazın ilk gelişinde yenisi ile değiştirmemize istinaden cihazda bahsettiğiniz durumlar için cihazınızı tekrar servise ulaştırmanız doğrultusunda , gereken çözün en hızlı şekilde sağlanarak tarafınıza bilgi paylaşılacaktır.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhaba Erdoğan Bey ,

    Telefon görüşmemize istinaden , sizlere daha net ve hızlı dönüş yapabilmek için birebir telefon ile görüşme sağlamaktayız.Mailiniz tarafımıza ulaştı.
    Cihazın ilk gelişinde yenisi ile değiştirmemize istinaden cihazda bahsettiğiniz durumlar için cihazınızı tekrar servise ulaştırmanız doğrultusunda , gereken çözün en hızlı şekilde sağlanarak tarafınıza bilgi paylaşılacaktır.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Ritzy Teknik Servis

    Merhaba Ritzy teknik servis,

    -Tarafıma göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için çok teşekkür ederim... her konuda yardımcı olmaya çalıştınız ve cihaz için elinizden geleni yaptığınız ve yapacağınız hissiyatını ve güvenini bir kez daha bana verdiniz...
    Umarım artık telefon tarafıma gelince sorunsuz bir şekilde kullanabilirim...
    -Aksilikler her zaman olabilir ve bu aksilik sonrasında tam desteğinizi almak beni gerçekten sevindirdi ve rahatlattı... Bir teknik servis olarak elinizden gelenin en iyisini yaptığınızı düşünüyorum... ama cihaz gelince bunu daha net görebileceğim... :)

    -Gelelim en önemli konuya ithalatçı firma olan ve bana ''defolu'' telefon gönderen, değişim esnasında (dalga geçer gibi) kontrol ettik süper bir cihaz gönderiyoruz diyen, yine kasa açıklığı olan ve ekranda 3 pixel hatası bulunan bir cihazı göndermek size gerçekten yakışmadı namı değer BİZDEUYGUN.COM (KELEŞ ELEKTRONİK)... hal böyle olunca teknik servis ne yapsın, onlarda günahsız bana kalırsa, ne demişler BALIK BAŞTAN KOKAR...

    -Tekrar teşekkürler RİTZY teknik servis iyi ki varsınız...




  • Merhaba Ritzy teknik servis,
    Ben yaklaşık 1,5 ay önce Migros tan lg g3 32 gb telefon aldım. Telefonun ekran kenarında özelliklede köşe boyunca beni rahatsız eden bir ışık sızması var. Yani göze çarpıyor. Lcd test yapınca bariz olarak kenarlarda ışık sızması var. Ama sol alt köşede daha fazla. Ben bunun için migros a cihazı götürecekTim ama burada yazılanlar beni tedirgin etti. Cihazın ayıplı olduğunu düşünüyorum. LG garantili olsa düşünmeden servise verecektir. Çünkü onlar bu durumda ve kronik çatlak durumlarında bire bir kapalı kutu değişim yapıyorlar. Bazı yazılarda cihazların root yapılıp gönderildiği, yada cihazın hiç çizigi yokken kötü halde geldiği, genelde tamir yoluna gidildiği ve uzun zaman aldığıni okudum. Bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim. Genel anlamda bu tür ekran hataları ile ilgili ne işlem yapıldığını telefonun alma zamanda dikkate alınarak cevaplardan sevinirim. Sorun ile ilgili resimler ektedir.
     LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum LG G2 D802 32 GB-Bizdeuygun.com ve Ritzy TeknikServis Yardım Rica Ediyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.