Şimdi Ara

Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,

    Bugün Ankara Armada' daki Lexus standına uğrayıp GS200t ve IS200t araçlarını test ettik. Test sürüşleri dışında RX200t yi de yakından inceleme fırsatı bulduk. Ekip Ankara ekibiydi; forumda aktif olup büyük göç yaşanmadan önce burada test sürüşleri başlığında yazan arkadaşlarız yine

    Forumda gereksiz olarak abartıldığını düşündüğümüz "Premium" nedir meselesine çok çok başka yönlerden bakma fırsatını yakaladık. Öncelikle premium havası kesinlikle satış görevlilerinin ilgi ve alakasından başlar diye düşünüyorum keza Armada Lexus' ta bu konuda örnek teşkil edecek davranışlar içinde sizinle ilgileniyorlar. Sıradan markaların özellikle satışları yerindeyse kimseyi sallamadığı zamanları da hatırladığımda şu an tüm Lexus ların kapısının kilitli ve saçma sapan kırmızı şeritle beraber uzaktan bakılan araçlar olarak görmem gerekiyordu. Halbuki durum bundan farklıydı, dibimizde arabaya neden oturuyorsun diye dolanmak yerine bize bilgi verip aracı anlatmak için eşlik ettiler.

    İlk test daha önce yurtdışında test ettiğim hatta uzun yol yaptığım GS modeliydi. 2.0 litrelik 4 silindirli turbo 245 hp güç, 1650-4400 devir arasında da max. 350 nm tork veren motor 8 ileri tork konvertörlü şanzımanla aktarım sağlıyor. 0-100 km/h değeri 7.3sn araç ağırlığı ise 1745 kg.
    GS200t Exclusive paket araçta ilk düşünülen şey kalite. Kapı direklerinin bile kaplama olduğu araçta işçilik muazzam ve hata bulmak imkansız. 12.3" lik devasa multimedia ekranının çözünürlüğü inanılmaz ve de ekranı kontrol için kullanılan joystick' in ise şimdiye kullandığım hiç bir araçta emsali bulunmuyor. Aracın direksiyonun üst ve 2 yan kısmında bulunan ahşap kaplama pürüzsüz ve hissiyatı harika. Direksiyon sol altta kullanılan çoğu arabada sigorta kutusu olarak kullanılan bölgedeki küçük eşya saklama gözünün bile içi kadife kaplı. Koltukların kenarındaki ayarlama düğmelerinin sayısı benim şu an bindiğim aracın konsolundaki tuşlardan daha fazla ve kendinizi rahatsız etmeniz ya da ayarlayamamanız imkansız. Paspasların altındaki taban döşemesi bile şimdiye kadar hiç bir araçta görmediğim kalitedeydi. Lexus' un ürün gamındaki IS-RC ikilisi hariç tüm modellerinde farklı bir iç-dışarım tasarım mevcut. Bu durum yıllardır sadece konsoldaki ekranı değiştirip bize iteleyen firmalardan otomobil algısından çok farklı olduğu hissiyatını uyandırıyor, aynı konu önceki kasa - yeni kasa model çizgileri için de hala geçerli.
    GS genel olarak konfor odaklı olduğunu süspansiyonlarının kusursuz çalışmasından hissettiriyor. Araçta rüzgar sesi 170 km/h hız civarında ilk kez duyulmaya başlanıyor. Klasik turbo motorlu araçlar gibi tork patlaması mevcut değil ve devir çevirirken de hızlanma hissi her banda güzelce yayılmış. Hem normal sürüş hem de kick down da ise ZF ten çok daha başarılı olduğunu da düşünüyoruz bu şanzımanın. Vites büyültme ve küçültmeyi kesinlikle kabinden anlamak imkansız. Direksiyon tasarımı konusunda ben daha farklı olunması gerektiğini düşünüyorum. Fabrikasyon hatası ya da milimetrelik montaj hatalarını yakından incelememize rağmen bulamadık. Cruise control kolu direkt Toyota ile ortak kullanılmış ki benim araçta sevmediğim hatta tek bulabildiğim kusur buydu. Daha detaylı bakacak olursak klima derecesini düşürmeye çalıştığımızdaki ekrandaki sayıların geçişi, sürüş bilgi ekranındaki detaylar ve kullanılan renkler, gösterge ortasındaki ekranın bile çözünürlüğünün ve gösterdiği bilgilerin konumları, araca bindiğiniz anda direksiyonun eski ayarına dönmesi gibi aracı özel hissettiren durumlar mevcut.

    Video çekimini koymamamız gerekiyor; o yüzden Anıl fotoları ve yorumunu yükleyecektir, Utku ve Arda' da izlenimlerini aktaracaktır.

    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri

    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 25 Mart 2017; 23:42:17 >







  • Uzun zaman sonra buralara inceleme yazacak olmak garip bir duygu oldu , eski günleri özlemişiz gibi :)

    Araçları ben kullandım , Görkem ve Arda eşlik ettiler , araçları mümkün olduğunca detaylı incelemeye çalıştık. Özellikle GS gerçekten kaliteli ve premium kelimesini sonuna kadar hakediyor.


    Lexus GS 200t ,

    Aracı ilk 2 hafta önce falan incelemiştik. Zaten test araçlarının geleceğinide o zaman öğrendik ve isim yazdırmıştım.

    Malzeme -İşçilik
    GS'e ilk yolcu tarafına oturdum ve ilk dikkatimi çeken şey ayağınızı bastığınız yer. Bindiğim anda oradaki konforu hissetmiş olmam enterasandı. Paspasların altında sanki visko gibi bir malzeme konulmuş ve ayaklarınızın durma açısı tam ideal. Ayak bilekleriniz en az ağrıyacak şekilde.

    Malzeme kalitesi üst düzey. Açıkcası 5 serisi , E serisi , A6 gibi araçlardan malzeme kalitesi olarak geri kalacağı tek bir nokta yok. Tam tersi bazı noktalarda çok daha kaliteli düşebilir. Ayrıca bu aracın asıl sağlam noktası işçilik. Arabanın her tarafını mıncıklayıp , kapatıp açabilirsiniz , en ufak tıkırtı ve trim sesi yok.

    Koltuklar efsane ötesi. Elektrikli Baldır desteği , bel desteği , yanal destekler ve sırt - boyun desteği. Bu aracı showroomda incelerseniz o koltuklardan kalmak istemeyeceksiniz :D

    Süspansiyon - Konfor

    Süspansiyonların çalışma sesini duyabilen yoktu aramızda. Zira hem sessiz hem konforlu. Ben bu kadar yumuşaklığa yol tutuşunda biraz yaylanma bekledim açıkcası ama yol tutmasında da herhangi bir sıkıntı yoktu. Ses yalıtımı sadece lastik sesi olarak geliyordu. Bunada 20 derece sıcaklıkta kış lastiği ile test etmemiz etken. 160 km hıza kadar rahatsız edici rüzgar sesi yok.

    Motor - şanzıman - performans

    Motor 2.0 lt Turbo 245 hp devirlenmesi çok stabil. Atmosferik motor kıvamında her deviri dolu dolu , tek sevmediğim kısım devir kesiciye girmiyor ve 6200 devir civarı kesiyor. Seside turbo motora göre güzeldi. 0-100 hızlanması 7.3 sn'ye , biz araç ile 4 kişi gezdik , performans fazlasıyla tatmin edici.

    Şanzıman benim her iki araçta da bayıldığım ve en öne çıkan özellik. Bmw 8 ileri Zf ile çok benzer , zaten ZF şanzımanıda çok severim yalnız bu şanzıman ZF'ye göre bir tık hızlı geçiş yapıyor.

    Direksiyon tepkisiz , feedback zayıf. Arabanın belkide en keyifsiz noktasıydı benim için. He bu segmentte zaten istenilen bu birazda.


    Bu araç benzinli ve premium segment düşünenler için çok iyi bir alternatif. Ayrıca E segmenti olarak konumlandırılsada biraz E - F segmenti arası kalmış gibi, kalitesiyle ve işçiliğiyle bu hissiyatı veriyor. Rakiplerinin avantajı 1.6 motorlar olabilir ama bu araç kalitesiyle ve farkıyla size başka duygular yaşatabilir. Araçların bakımlarını tüm toyota servisleri yapıyor , dolayısıyla servis sıkıntısı yok.

    (test aracı ortalama tüketim 10.2lt , yol bilgisayarı sıfırlanmadı.)


    Lexus İS F sport ,

    Motor- şanzıman - performans.

    Gs ile aynı kombinasyon olduğu için geçiyorum. Sadece şanzıman tepkileri biraz daha sportif ve hissiyatlıydı , 0-100 hızlanması 7 sn'ye , gs'e göre hem daha hızlı , hemde tepkileri daha keskin bir sürüşü vardı.

    Gs'e göre değişen en net şey direksiyon oldu. Direksiyon tepkileri üst düzey olmasada yinede keyif verdi.

    Malzeme kalitesi - işçilik

    Gs'e göre tabi biraz zayıf kaldı. Orta konsol tasarımı enterasan gelsede kullanımı çok kolay ve keyifli. Herşey elinizin altında.

    Ben is için F30 3 serisinin sürüş keyfine C serisinin konforu eklenmiş olarak görüyorum. :) ,

    Süspansiyon - Konfor

    En çok kıyaslayabileceğim araba F30 3 serisi olabilir. İs sürerken f30'u referans alarak sürdüm birazda. Yalıtım bir tık f30'dan iyidir ama yinede A4 kadar sessiz değil gibiydi.Süspansiyonlar çok sert değil , yine kışlık lastikler olduğu için aracı limitlerinde deneyemedik. O yüzden yol tutuşu hakkında pek fikir sahibi olamadık , sadece bmw kadar arkasını atmaya istekli değil. Yani bu araç ile yanlamak kolay olmayacaktır.


    Genel olarak araçların ikiside başarılıydı , GS 10 üzerinden 9'u hakedebilecek bir araba. İs ise 10 üzerinden 7 alır , tasarımları farklı , direk dikkat çektiriyor. Premium segmente lexus ile renk ve kalite gelmiş :)


    Birde bayi hakkında kısa yorum yapmak istiyorum.

    1 - Bayide sizinle ilgilenen ve size birşeyler anlatmak isteyen istekli insanlar görmek gerçekten güzel , bunu ne yazık ki diğer marka bayilerinde çok nadir görebiliyoruz.

    2- Sorduğumuz soruların cevabını alabiliyoruz , çalışanlar eğitimli ve işini bilen insanlar.

    3- Teste çıkarken güzergahı sorduğumda " güzergahı siz belirliyorsunuz istediğiniz gibi gezebilirsiniz" cümlesi beni hayrete düşürdü , nereye gitsem diye düşündüm kaldım. PREMİUM olmak bunu gerektirir. Motor ısınmadan testi bitiren markalar umarım lexus'dan ders alırlar.

    4- Araçların temizliği benim dikkatimi çeken bir diğer nokta oldu , özenle test için hazırlanmış , sularımız konulmuş ve sahiplerini bekler şekildeydi. Bayi ve marka olarak gerçekten etkilendim. İmkan dahili olduğunda lexus benim ilk tercihlerim arasında olacaktır.
  • Yani ne denir bilmiyorum ki..



    IS hakkında fikir belirtmeyeceğim ama GS tek kelime ile enfes. Çok enteresan detayların olduğu, pek bir şeyin atlandığı söylenemeyecek bir araba. Gerçek ahşap kaplamalar, elinizi uzatamayacağınız uzaklıktaki yerlerde bile gerçek derinin kalitesi, tuşların hissiyatı, direksiyon kaplaması, ekran, joystick ve kullanmadaki rahatınız için koyulan bilek desteği, koltuklar, arka kolçaktaki kontrol ünitesi, taban halısı, açılıp kapanır her parçanın aşırı smoothluğu.. Kusur bulmak imkansız demeyim ama çok zor gerçekten.



    Ön yolcu tarafında paspasın, ayaklarınızı uzattığınızda altında kalan kısmında ise değişik, yumuşak, visco gibi bir malzeme var ve hissiyat noktasında çok fark yaratmış. Direk hissediyorsunuz orada özel düşünülmüş bir şey olduğunu.



    Şunu çok net söyleyebilirim ki; bu markanın hedefinin alman premiumları yakalamak falan olmadığı çok açık. Çıtayı daha yükseğe koymuşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 25 Mart 2017; 23:29:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu Lexus ve infinti lere hastayım.Daha doğrusu premium Japon araçlarına

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bahsettiğiniz gs200t hangi segment
  • Uzun zaman sonra buralara inceleme yazacak olmak garip bir duygu oldu , eski günleri özlemişiz gibi :)

    Araçları ben kullandım , Görkem ve Arda eşlik ettiler , araçları mümkün olduğunca detaylı incelemeye çalıştık. Özellikle GS gerçekten kaliteli ve premium kelimesini sonuna kadar hakediyor.


    Lexus GS 200t ,

    Aracı ilk 2 hafta önce falan incelemiştik. Zaten test araçlarının geleceğinide o zaman öğrendik ve isim yazdırmıştım.

    Malzeme -İşçilik
    GS'e ilk yolcu tarafına oturdum ve ilk dikkatimi çeken şey ayağınızı bastığınız yer. Bindiğim anda oradaki konforu hissetmiş olmam enterasandı. Paspasların altında sanki visko gibi bir malzeme konulmuş ve ayaklarınızın durma açısı tam ideal. Ayak bilekleriniz en az ağrıyacak şekilde.

    Malzeme kalitesi üst düzey. Açıkcası 5 serisi , E serisi , A6 gibi araçlardan malzeme kalitesi olarak geri kalacağı tek bir nokta yok. Tam tersi bazı noktalarda çok daha kaliteli düşebilir. Ayrıca bu aracın asıl sağlam noktası işçilik. Arabanın her tarafını mıncıklayıp , kapatıp açabilirsiniz , en ufak tıkırtı ve trim sesi yok.

    Koltuklar efsane ötesi. Elektrikli Baldır desteği , bel desteği , yanal destekler ve sırt - boyun desteği. Bu aracı showroomda incelerseniz o koltuklardan kalmak istemeyeceksiniz :D

    Süspansiyon - Konfor

    Süspansiyonların çalışma sesini duyabilen yoktu aramızda. Zira hem sessiz hem konforlu. Ben bu kadar yumuşaklığa yol tutuşunda biraz yaylanma bekledim açıkcası ama yol tutmasında da herhangi bir sıkıntı yoktu. Ses yalıtımı sadece lastik sesi olarak geliyordu. Bunada 20 derece sıcaklıkta kış lastiği ile test etmemiz etken. 160 km hıza kadar rahatsız edici rüzgar sesi yok.

    Motor - şanzıman - performans

    Motor 2.0 lt Turbo 245 hp devirlenmesi çok stabil. Atmosferik motor kıvamında her deviri dolu dolu , tek sevmediğim kısım devir kesiciye girmiyor ve 6200 devir civarı kesiyor. Seside turbo motora göre güzeldi. 0-100 hızlanması 7.3 sn'ye , biz araç ile 4 kişi gezdik , performans fazlasıyla tatmin edici.

    Şanzıman benim her iki araçta da bayıldığım ve en öne çıkan özellik. Bmw 8 ileri Zf ile çok benzer , zaten ZF şanzımanıda çok severim yalnız bu şanzıman ZF'ye göre bir tık hızlı geçiş yapıyor.

    Direksiyon tepkisiz , feedback zayıf. Arabanın belkide en keyifsiz noktasıydı benim için. He bu segmentte zaten istenilen bu birazda.


    Bu araç benzinli ve premium segment düşünenler için çok iyi bir alternatif. Ayrıca E segmenti olarak konumlandırılsada biraz E - F segmenti arası kalmış gibi, kalitesiyle ve işçiliğiyle bu hissiyatı veriyor. Rakiplerinin avantajı 1.6 motorlar olabilir ama bu araç kalitesiyle ve farkıyla size başka duygular yaşatabilir. Araçların bakımlarını tüm toyota servisleri yapıyor , dolayısıyla servis sıkıntısı yok.

    (test aracı ortalama tüketim 10.2lt , yol bilgisayarı sıfırlanmadı.)


    Lexus İS F sport ,

    Motor- şanzıman - performans.

    Gs ile aynı kombinasyon olduğu için geçiyorum. Sadece şanzıman tepkileri biraz daha sportif ve hissiyatlıydı , 0-100 hızlanması 7 sn'ye , gs'e göre hem daha hızlı , hemde tepkileri daha keskin bir sürüşü vardı.

    Gs'e göre değişen en net şey direksiyon oldu. Direksiyon tepkileri üst düzey olmasada yinede keyif verdi.

    Malzeme kalitesi - işçilik

    Gs'e göre tabi biraz zayıf kaldı. Orta konsol tasarımı enterasan gelsede kullanımı çok kolay ve keyifli. Herşey elinizin altında.

    Ben is için F30 3 serisinin sürüş keyfine C serisinin konforu eklenmiş olarak görüyorum. :) ,

    Süspansiyon - Konfor

    En çok kıyaslayabileceğim araba F30 3 serisi olabilir. İs sürerken f30'u referans alarak sürdüm birazda. Yalıtım bir tık f30'dan iyidir ama yinede A4 kadar sessiz değil gibiydi.Süspansiyonlar çok sert değil , yine kışlık lastikler olduğu için aracı limitlerinde deneyemedik. O yüzden yol tutuşu hakkında pek fikir sahibi olamadık , sadece bmw kadar arkasını atmaya istekli değil. Yani bu araç ile yanlamak kolay olmayacaktır.


    Genel olarak araçların ikiside başarılıydı , GS 10 üzerinden 9'u hakedebilecek bir araba. İs ise 10 üzerinden 7 alır , tasarımları farklı , direk dikkat çektiriyor. Premium segmente lexus ile renk ve kalite gelmiş :)


    Birde bayi hakkında kısa yorum yapmak istiyorum.

    1 - Bayide sizinle ilgilenen ve size birşeyler anlatmak isteyen istekli insanlar görmek gerçekten güzel , bunu ne yazık ki diğer marka bayilerinde çok nadir görebiliyoruz.

    2- Sorduğumuz soruların cevabını alabiliyoruz , çalışanlar eğitimli ve işini bilen insanlar.

    3- Teste çıkarken güzergahı sorduğumda " güzergahı siz belirliyorsunuz istediğiniz gibi gezebilirsiniz" cümlesi beni hayrete düşürdü , nereye gitsem diye düşündüm kaldım. PREMİUM olmak bunu gerektirir. Motor ısınmadan testi bitiren markalar umarım lexus'dan ders alırlar.

    4- Araçların temizliği benim dikkatimi çeken bir diğer nokta oldu , özenle test için hazırlanmış , sularımız konulmuş ve sahiplerini bekler şekildeydi. Bayi ve marka olarak gerçekten etkilendim. İmkan dahili olduğunda lexus benim ilk tercihlerim arasında olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 26 Mart 2017; 0:18:58 >




  • Elinize sağlık arkadaşlar. Fiyatlar nasıldı ?

    Almanlar ile kıyas yapabilmek için bu şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri


    Lexus GS200t - IS200t Test Sürüşü ve İzlenimleri




  • Bu araçın fiyatı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat konusu söyle buna dikkat etmek gerekiyor zira fiyat listesinden bakınca bu adamlar uçmuş bmw mercedes bedava gibi saçma yorumlar çıkabilir.

    Lexus'da opsiyon yok. DOnanım paketleri var. Yani bmw - mercedeste aldığınız her opsiyon , liste fiyatının üstüne ekleniyor ama lexus'da zaten o donanım paketlerinde olabiliyor.

    Gs için 400 bin tl altında fiyat veriyorlar sanırım , 2016 model var ellerinde.

    İs F sport içinde yine 350 bin tl'nin altına düşebilirler diye düşünüyorum.
  • Çok iyi iki araçta



    Rüyamda sürerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret hala kavga çıkmadı. Demek ki forum da evriliyor ara sıra..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/lexus-nx-test-edecegim-sorusu-olan--118000311



    Burada da benim lexus nx test izlenimlerim var.



    Asıl premium olan şey araçlardan ziyade verilen hizmet, müşteriye yaklaşım. Hiçbir bayiide kendimi daha değerli hissetmedim. Lavaboları bile premiumdu :)



    Eski bir Lexus kullanıcısı olarak lexusu gözüm kapalı tercih edebilirim. Şu an şirket işlerinden dolayı araç alamıyorum ama bir sonraki aracım yine lexus olacak. Kokusunu bile çok özledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar elinize sağlık , yakıt tuketimi hakkında biraz bilgi verirmisiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 18 Nisan 2021; 16:28:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fırsat bulursam ben de maslakta test edeceğim. hatta sıcağı sıcağına infiniti testi de yapabilirsem aralarındaki farkları da çıkartabilirim.

    bakalım zaman mekan sıkıntıları
  • Geçtiğimiz ay Infiniti Q50 (2.0turbo 211hp Mercedes Benz motor ve 7g-tronic) test etmiştim 1 gün süre ile araç bende kaldı

    yani yaklaşık 150km şehir içi şehir dışı karışık kullandım. Fiyat 250bin tl civarındaydı ve aracın özellikleri kalitesi çok hoşumuza gitti.

    Kullanılan malzeme ve işçilik kaliteside Alman premiumlardan bazı yerlerde bir kademe öndeydi diyebilirim.


    Bugün Lexus GS200t test ettim. Çok farklı çok kaliteli ve sınıfının üzerinde bir rafinelik hakim. (83bin Eurodan başlıyor)

    Bir üst segment gibi süspansiyon konforu var. Yıllardır Mercedes Benz kullanan birini başka bir aracın konforu işte böyle etkileyebilir.

    Daha önce aynı hissiyatı Audi A8 ve BMW 7 serisinde hissetmiştim. Onlarda gerçekten iyiydi ancak GS serisi bir alt segment olmasına

    rağmen konfor anlamında S sınıfı düzeyine en yakın E segment araç diyebiliriz. Direksiyon tepkileri oldukça yumuşak ve gecikmeli (Mercedes Benz gibi)

    buda size yüksek süratlerde oldukça huzur veriyor. Performans anlamında 1745kg olmasına rağmen tatmin edici ve 8 ileri şanzımanı çok iyi ivmelenme sağlıyor.

    Eco modda ve Sport modda kullandım ve Sport+ aracın tepkileri güzel değişiyor. En çok hoşumuza gidende aracın su üzerinde süzülürcesine gidişine

    eşlik eden muazzam ses kalitesine sahip Mark Levinson ses sisteminde çalan ''Love in Portofino'' albümü..

    Gerçekten insana huzur veren bir sürüş sunuyor. İnmek istemiyorsunuz, test hiç bitmesin istiyorsunuz.

    Abartmıyorum bu Japonların canı istesin herşeyin en iyisini yapabiliyorlar. LS serisinin konforunu çok merak ediyorum.

    Geçtiğimiz aylarda BMW 525 Xdrive, Audi A6 Quattro 2.0tdi ve Mercedes Benz E200AMG (W213) test ettim (videolarıda mevcut)

    Aralarında en sert ve konforsuzu F10 kasa BMW 525 Xdrive diyebilirim, Audi A6 ondan daha iyiydi ama hiçbiri Mercedes E serisi konforunu sunamadı.

    Bugün Lexus GS serisi bu oyunu bozdu. (tabi E serisinin Airmatic süspansiyonu denemedim ama anca bu kadar iyi olabilir sanıyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Mart 2017; 21:15:34 >




  • Okudum kadarıyla muazzam arabalar ama bize hayal tabiLanet olası lanet dolar 2 tl olsa ne olurdu yani
  • İstinye parkta bi tanıtım platformu kurmuslardı ilk orda gördüm ,gsf idi sanırım tanıtımdaki,içine bindim çalıştırdım ve yok böyle bir ses ,bostayken dip gaz yaptım araç sallanmaya başladı 😂 dedim ne oluyor ,bu arada boşta dip gaz yaptığımda redline'a ulaşmadı ibre yarısında gaz kesiyordu nedense ...



    güzel araç ama türkiyede satmaz ,buna o kadar para verilirmi der millet ,ama içi lunapark gibi cok eğlenceli bir araç 👍

    Düzeltme not : bagajın içinde ,orta yerde yedek lastiği görürseniz şaşırmayın ,bagaj hacmi yok gibi birşey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memo84 -- 27 Mart 2017; 0:35:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Geçtiğimiz ay Infiniti Q50 (2.0turbo 211hp Mercedes Benz motor ve 7g-tronic) test etmiştim 1 gün süre ile araç bende kaldı

    yani yaklaşık 150km şehir içi şehir dışı karışık kullandım. Fiyat 250bin tl civarındaydı ve aracın özellikleri kalitesi çok hoşumuza gitti.

    Kullanılan malzeme ve işçilik kaliteside Alman premiumlardan bazı yerlerde bir kademe öndeydi diyebilirim.


    Bugün Lexus GS200t test ettim. Çok farklı çok kaliteli ve sınıfının üzerinde bir rafinelik hakim. (83bin Eurodan başlıyor)

    Bir üst segment gibi süspansiyon konforu var. Yıllardır Mercedes Benz kullanan birini başka bir aracın konforu işte böyle etkileyebilir.

    Daha önce aynı hissiyatı Audi A8 ve BMW 7 serisinde hissetmiştim. Onlarda gerçekten iyiydi ancak GS serisi bir alt segment olmasına

    rağmen konfor anlamında S sınıfı düzeyine en yakın E segment araç diyebiliriz. Direksiyon tepkileri oldukça yumuşak ve gecikmeli (Mercedes Benz gibi)

    buda size yüksek süratlerde oldukça huzur veriyor. Performans anlamında 1745kg olmasına rağmen tatmin edici ve 8 ileri şanzımanı çok iyi ivmelenme sağlıyor.

    Eco modda ve Sport modda kullandım ve Sport+ aracın tepkileri güzel değişiyor. En çok hoşumuza gidende aracın su üzerinde süzülürcesine gidişine

    eşlik eden muazzam ses kalitesine sahip Mark Levinson ses sisteminde çalan ''Love in Portofino'' albümü..

    Gerçekten insana huzur veren bir sürüş sunuyor. İnmek istemiyorsunuz, test hiç bitmesin istiyorsunuz.

    Abartmıyorum bu Japonların canı istesin herşeyin en iyisini yapabiliyorlar. LS serisinin konforunu çok merak ediyorum.

    Geçtiğimiz aylarda BMW 525 Xdrive, Audi A6 Quattro 2.0tdi ve Mercedes Benz E200AMG (W213) test ettim (videolarıda mevcut)

    Aralarında en sert ve konforsuzu F10 kasa BMW 525 Xdrive diyebilirim, Audi A6 ondan daha iyiydi ama hiçbiri Mercedes E serisi konforunu sunamadı.

    Bugün Lexus GS serisi bu oyunu bozdu. (tabi E serisinin Airmatic süspansiyonu denemedim ama anca bu kadar iyi olabilir sanıyorum)



    Hocam dediğiniz gibi bu japon arkadaşlar biraz sıkıntılı. Yapınca en iyisini , salınca da absürt işler yapıyorlar :D

    Bu arada ankaradan mısınız ? Naletbebe instagram paylaşımlarında q50 vardı bi ara sizmiydiniz yoksa ?




  • HondAta kullanıcısına yanıt
    Evet Ankara'dayım ve elimden geldiğince müsait vakitlerimde testlere gidiyorum.

    Q50 videosunu instagramda paylaştım ama öyle bebe gibi bir kullanıcı adım yok :)

    instagram @ a.drc >>>> https://www.instagram.com/a.drc/








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 29 Mart 2017; 0:8:4 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.