Şimdi Ara

Lenovo Servis Rezilliği. Çıldırmamak elde değil.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo servisine gönderdiğim lr075nmn seri numaralı cihazımın onarım süreci 20 iş gününü aştığı için iade talebinde bulundum talepte bulunmamın üstünden 3 hafta kadar bir zaman geçmesine rağmen bugün müşteri hizmetlerini aradığımda bana iade talebinin bulunmadığını ürünün onarım sürecinde olduğunu söylediler. Ben daha önce dosya oluşturulduğunu belirtmeme rağmen telefondaki Barış bey adındaki görevli ısrarla yardımcı olabileceğim başka bir konu var mı diye sormaya devam etti. Bu işin içinden nasıl çıkılır bilmiyorum. Lenovodan bilgisayar aldığıma bin pişman oldum. Öğretmenlik yapıyorum okullar açıldı ne evraklarımı oluşturabiliyorum ne de adam akıllı materyal hazırlayabiliyorum. Gerçekten bu durumda ne yapılır bilmiyorum...



  • Notere gidin, teslim kagidindaki tarihi ve 20 gunu gectigini noterde gosterin, noterden ihtar cekip iade talep edin. Vermezlerse bu ihtar isinize yarar daha sonra hakem heyetinde veya fiyati daha yuksekse tuketici mahkemesinde.
  • lenovo servisinde ben de feci bir sorun yaşamıştım, gerçekten garipler.
  • Lenovo ya bu konuda belli olmuyor. Bazen doa kapsamında para iadesi yada değişim çıkarıyor. Bazende bu şekilde uğraştiriyor ilginç valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir? Değişim oldu herhalde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.