Şimdi Ara

Lenovo mu? 10 Kere Düşünün!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo ürününü seviyorum ama bu iş bilmez, yasa bilmez, müşteri haklarını hiçe sayan müşteri hizmetlerinden uzak durun. Ürünümün tamir süresi 20 günü aştığı halde 20 gün dolmadı diyen, tamir süresinin arıza kaydı oluşturduğum gün başladığı halde bize ulaştığında başlar diyen, cumartesi günlerinin iş günü sayıldığı halde cumartesi günleri çalışmıyoruz iş günü değil diyen ve bütün müşterilere böyle uyguluyoruz size de böyle uygulayacaz diyen ve tamir ettiğiniz ürünü istemiyorum, 20 gün tamir süresini aştınız ben ürünün değişimini istiyorum dediğim halde ürünü kargolayan bir müşteri hizmetleri var. Ürünü teslim almayacağım, hemen tüketici mahkemesine gidip hakkımı arayacağım. Adamlar göz göre usülsüzlük yapmaya çalışıyor, bu kadar olmaz.. Bence uzak durun, ürün kaliteli olduğu kadar arkasındaki müşteri hizmetlerinin de kaliteli olması lazım bence... İyi niyet kesinlikle yok, baktı yalanları kandırmacası tutmuyor, biz gönderiyoruz siz naparsanız yapın, yasal haklarınızı kullanın diyerek rest çeken bir müşteri hizmetleri yetkilisi.







  • allaha çok şükür daha fazla bi işim düşmedi müşteri hizmetlerine.bu arada geçmiş olsun.bence de haklarınızı arayın.
  • Geçmiş olsun hocam inşallah değişim verirler
  • al bendende o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu msi markası nasıldır acep?

    Yani genel olarak pek kimse bilmiyor. O açıdan lenovo'ya oranla nasıldır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheva24

    Lenovo kasa kalitesi cok kotu oyuncak gibi laptop yapiolar kesinlikle birdaha lenovo almam

    haksızlık etmeyelim, piyasadaki birçok notebook'un kasa kalitesi ortada. yuzde 80'i basit plastik; sırft lenovo ya değilde lenovo dahil birçok markaya bunu yadederseniz daha adil olacaktır. bir diğer konu olan 20iş günü aşımı sonrası para iadesi yada ürün değişimi istenmesi olayındaysa; bahsedildiği gibi bir durum söz konusu olduğunda isterlerse kargolasınlar, isterlerse güvercinle yollasınlar genede süre aşıldığı için müşterinin talebi doğrultusunda işlem görür diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lllHELLFIRElll -- 25 Mayıs 2012; 1:02:18 >
  • Ya benimde y570 laptopumda sorun cikti vatana verdim garantiye onlarda lenovoya gonderdi iste.. 1 mayis'ta gonderdim. (benden 1 hafta once baska arkadas uye de gonderdi ayni sorundan ama direk lenovoya)

    Onunki gecen pazartesi geldi galiba yanlis hatirlamiyorsam.. Benimkini vatana sordurttugumda ise hala parca bekliyor durumunda... Seri numarasini lenovo sitesindeki garanti durumu ogrenme yerine girince boyle bi kayit bulunamadi diyo... Baska er daha var orasida sadece garanti nereye kadar gecerli hangi ulke falan da filan yaziyor ...???

    Bunlar napiyor yaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Peki bu msi markası nasıldır acep?

    Yani genel olarak pek kimse bilmiyor. O açıdan lenovo'ya oranla nasıldır?

    Lenovo dan iyice soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LazPacino


    Ya benimde y570 laptopumda sorun cikti vatana verdim garantiye onlarda lenovoya gonderdi iste.. 1 mayis'ta gonderdim. (benden 1 hafta once baska arkadas uye de gonderdi ayni sorundan ama direk lenovoya)

    Onunki gecen pazartesi geldi galiba yanlis hatirlamiyorsam.. Benimkini vatana sordurttugumda ise hala parca bekliyor durumunda... Seri numarasini lenovo sitesindeki garanti durumu ogrenme yerine girince boyle bi kayit bulunamadi diyo... Baska er daha var orasida sadece garanti nereye kadar gecerli hangi ulke falan da filan yaziyor ...???

    Bunlar napiyor yaa

    vatanın lenovoya gönderdiğine emin misiniz???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan430

    Lenovo ürününü seviyorum ama bu iş bilmez, yasa bilmez, müşteri haklarını hiçe sayan müşteri hizmetlerinden uzak durun. Ürünümün tamir süresi 20 günü aştığı halde 20 gün dolmadı diyen, tamir süresinin arıza kaydı oluşturduğum gün başladığı halde bize ulaştığında başlar diyen, cumartesi günlerinin iş günü sayıldığı halde cumartesi günleri çalışmıyoruz iş günü değil diyen ve bütün müşterilere böyle uyguluyoruz size de böyle uygulayacaz diyen ve tamir ettiğiniz ürünü istemiyorum, 20 gün tamir süresini aştınız ben ürünün değişimini istiyorum dediğim halde ürünü kargolayan bir müşteri hizmetleri var. Ürünü teslim almayacağım, hemen tüketici mahkemesine gidip hakkımı arayacağım. Adamlar göz göre usülsüzlük yapmaya çalışıyor, bu kadar olmaz.. Bence uzak durun, ürün kaliteli olduğu kadar arkasındaki müşteri hizmetlerinin de kaliteli olması lazım bence... İyi niyet kesinlikle yok, baktı yalanları kandırmacası tutmuyor, biz gönderiyoruz siz naparsanız yapın, yasal haklarınızı kullanın diyerek rest çeken bir müşteri hizmetleri yetkilisi.

    bilgisayardaki arızanın ne olduğunu, ne yapıldığını ve tam anlamıyla tamir edildi mi veya tamir ederken başka bir yeri mi zarar gördü? bu konulara açıklık getirirsen daha faydalı olur.




  • bence laptopların hepsi hassas aletler 1 seneden beri g570 kullanıyorum son 8 aydır sabah 7 akşam 10 açık bir sorun yok şu ana kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alitopuat

    quote:

    Orijinalden alıntı: LazPacino


    Ya benimde y570 laptopumda sorun cikti vatana verdim garantiye onlarda lenovoya gonderdi iste.. 1 mayis'ta gonderdim. (benden 1 hafta once baska arkadas uye de gonderdi ayni sorundan ama direk lenovoya)

    Onunki gecen pazartesi geldi galiba yanlis hatirlamiyorsam.. Benimkini vatana sordurttugumda ise hala parca bekliyor durumunda... Seri numarasini lenovo sitesindeki garanti durumu ogrenme yerine girince boyle bi kayit bulunamadi diyo... Baska er daha var orasida sadece garanti nereye kadar gecerli hangi ulke falan da filan yaziyor ...???

    Bunlar napiyor yaa

    vatanın lenovoya gönderdiğine emin misiniz???


    Prosedur bunu gerektirmez mi ..?? Senin ne isin var laptopla garantiye verdim sede ana merkeze yollicaksin.. Gidip sordugumda musteri hizmetlerine. Pcden bakti "parca bekliyor dedi"

    Kahretsin yaa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba öncelikle geçmiş olsun hakan...bende tüm markaların servisiyle içili dışlı biri olmuş olarak cumartesi iş günü sayılır ve tamir süresi olan o 20 gün onların eline vardığı an başlar ve hafta sonları bu 20 gün içinde değildir.. ben mi yanlış biliyorum? tekrar geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.