DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Lenovo IdeaPad Z570 Kullanıcı Platformu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
3.442
Cevap
41
Favori
284.188
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Lenovo (IBM) >> Lenovo IdeaPad Z570 Kullanıcı Platformu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      40 Mesaj
      04 Ocak 2012 23:30:57
      Bu arada arkadaşlar Z570 i Home Basic den Home Premium'a Windows Anytime Upgrade ile yükselttim. ve çok daha güzel oldu wifi çekiş de pc açılışda hiç bir sorun bulunmamaktadır. Z570 kullanıcılarının bilgisine.

      Upgrade yaparken önce uyum keyi yüklüyorsunuz googleden bulursunuz home premium yükseltme diye çok basit 10 dakikalık bi işlem...
      |
      |
      _____________________________

      Ryzen 1700
      Asus Rog Strix Rx 480
      Gigabyte AB350 AM4
      Corsair 16 GB Vengeance Bellek
    • Er
      14 Mesaj
      05 Ocak 2012 00:33:42
      Arkadaşlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum..kullanıcı arkadaşlar yorum yazabilirse sevinirim, 1gb gt520 li model, 2gb gt540 lı modele göre daha az mı ısınıyor oyunlarda?Bunların soğutma sistemlerinde farklılık varmıdır??
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      31 Mesaj
      05 Ocak 2012 01:29:04
      Merhaba arkadaşlar,
      Benim bir laptoba ihtiyacım var, Dell 5110 alacaktım ama klavyesi berbat diye okudum forumda,
      Lenova daha iyi dediler bu modeli buldum pcdepo.com'da

      LENOVO Z570Am 59-321013 NOTEBOOK -- 1412 tl fiyatı,

      İşlemci i5-2430M
      Yongaseti HM65
      Sistem Belleği 6G DDRIII 1066/1333
      Ekran Kartı 2GB nVidia Geforce GT 540M
      Sabit Disk Kapasitesi 500G 5400rpm
      Parmak İzi Okuyucu Tray in RAMBO
      Batarya 6 Cell
      Ekran 15.6W HD LED Wedge HD 1366x768
      Kasa Rengi METAL
      İşletim Sistemi DOS
      Kablosuz Haberleşme BLUETOOTH,WIRELESS Intel 1000
      Açıklama CAMERA 2.0M
      HDMI, Card reader, Esata

      Özellikleri bu şekil, galiba işlemci 2. nesi ve ekran kartı oyun için gayet ideal,

      Acaba hem grafik ağırlıklı programlar hemde son oyunlar için kullanılabilicek bu fiyatlarda bu makina idealmidir, yoksa modeli değiştirmelimiyim,

      İyi akşamlar
      _____________________________

      Opel Corsa- 1996-1.4 Swing

      LENOVO Z570Am 59-321013-i5-2430M-DDRIII 1066/1333-2GB nVidia Geforce GT 540M-500GB 5400rpm HDD
    • Binbaşı
      1513 Mesaj
      05 Ocak 2012 08:06:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: kralbaykus

      Merhaba arkadaşlar,
      Benim bir laptoba ihtiyacım var, Dell 5110 alacaktım ama klavyesi berbat diye okudum forumda,
      Lenova daha iyi dediler bu modeli buldum pcdepo.com'da

      LENOVO Z570Am 59-321013 NOTEBOOK -- 1412 tl fiyatı,

      İşlemci i5-2430M
      Yongaseti HM65
      Sistem Belleği 6G DDRIII 1066/1333
      Ekran Kartı 2GB nVidia Geforce GT 540M
      Sabit Disk Kapasitesi 500G 5400rpm
      Parmak İzi Okuyucu Tray in RAMBO
      Batarya 6 Cell
      Ekran 15.6W HD LED Wedge HD 1366x768
      Kasa Rengi METAL
      İşletim Sistemi DOS
      Kablosuz Haberleşme BLUETOOTH,WIRELESS Intel 1000
      Açıklama CAMERA 2.0M
      HDMI, Card reader, Esata

      Özellikleri bu şekil, galiba işlemci 2. nesi ve ekran kartı oyun için gayet ideal,

      Acaba hem grafik ağırlıklı programlar hemde son oyunlar için kullanılabilicek bu fiyatlarda bu makina idealmidir, yoksa modeli değiştirmelimiyim,

      İyi akşamlar

      Bu fiyata nerden buldun ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________


      COMINGSOON
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      05 Ocak 2012 11:38:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: Sproob



      Alıntıları Göster


      Bu fiyata nerden buldun ?

      Pc depo'da

      http://www.pcdepo.com/lenovo-z570am-59-321013-notebook-urun6993.html

      Alayımmı bu fiyata en ideal ürün göründü bana, bunu mu alsam yoksa başka marka veya model mi önerirsiniz.
      _____________________________

      Opel Corsa- 1996-1.4 Swing

      LENOVO Z570Am 59-321013-i5-2430M-DDRIII 1066/1333-2GB nVidia Geforce GT 540M-500GB 5400rpm HDD
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      05 Ocak 2012 20:00:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: kralbaykus


      Alıntıları Göster


      Pc depo'da

      http://www.pcdepo.com/lenovo-z570am-59-321013-notebook-urun6993.html

      Alayımmı bu fiyata en ideal ürün göründü bana, bunu mu alsam yoksa başka marka veya model mi önerirsiniz.

      Yokmu şimdi öneride bulunacak bu aleti kullanacak birisi,
      Grafik ağırlıklı programlar ve son oyunlar için alıyorum,
      bu fiyata en iyi ürün gibi göründü bana, DELL 5110 alacaktım klavyesi iyi değil dediler vazgeçtim,
      Acaba bu alet nasıl genel donanım özellileri ısınması yok diyorlar, klavyesi, kasası sesis ekranı nasıldır 1400 lira civarında bu fiyata başka bilşeymi alayım,
      Kullananlar yanıtlarsa sevinirim,
      _____________________________

      Opel Corsa- 1996-1.4 Swing

      LENOVO Z570Am 59-321013-i5-2430M-DDRIII 1066/1333-2GB nVidia Geforce GT 540M-500GB 5400rpm HDD
    • Binbaşı
      1694 Mesaj
      05 Ocak 2012 20:06:30 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: kralbaykus


      Alıntıları Göster


      Yokmu şimdi öneride bulunacak bu aleti kullanacak birisi,
      Grafik ağırlıklı programlar ve son oyunlar için alıyorum,
      bu fiyata en iyi ürün gibi göründü bana, DELL 5110 alacaktım klavyesi iyi değil dediler vazgeçtim,
      Acaba bu alet nasıl genel donanım özellileri ısınması yok diyorlar, klavyesi, kasası sesis ekranı nasıldır 1400 lira civarında bu fiyata başka bilşeymi alayım,
      Kullananlar yanıtlarsa sevinirim,

      Bu fiyata alınacak en iyi laptoplardan birisi. Tavsiye ederim. Ama Vatan Bilgisayar'ın %25 indirimini beklerseniz 1550 TL civarlarına GT 555M ekran kartlı Lenovo Y570 alabilirsiniz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Playstation 4
      Seat Leon 1.2 TSI DSG
      Volkswagen Passat B8 1.6 TDI DSG
    • Çavuş
      59 Mesaj
      06 Ocak 2012 00:06:29
      arkadaşlar bende 311142 olan 2gb gt540 ekran kartlı olan wifi sanki az çekiyor gibi sizde de böyle bi sorun var mı varsa çözüm nedir yan komşudan yan daireden internete çok yavaş bağlanıyor bazen normal anlamadım yardım lütfen



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1513 Mesaj
      06 Ocak 2012 01:04:38
      İndirimli olmasını bekliyorum konu takip.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      COMINGSOON
    • Binbaşı
      1513 Mesaj
      06 Ocak 2012 01:07:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Muratcanşahin

      ben vatan bilgisayar dan aldım internetten. 1465 tl ye almıştım ama % 25 indirimdeydi şimdi fiyatı artmış biraz. linkini veriyorum.

      http://www.vatanbilgisayar.com/Notebook-Netbook-Tablet/lenovo-59-321014-z570-core-i5-2430m-240ghz-8gb-ddr3-750gb-156-dvdrw-2gb-gt540m-cam-bt-w7bas/productdetails.aspx?I_ID=58159

      Çok iyi fiyata almışsın =)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      COMINGSOON
    • Binbaşı
      1694 Mesaj
      06 Ocak 2012 01:25:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: haunter

      arkadaşlar bende 311142 olan 2gb gt540 ekran kartlı olan wifi sanki az çekiyor gibi sizde de böyle bi sorun var mı varsa çözüm nedir yan komşudan yan daireden internete çok yavaş bağlanıyor bazen normal anlamadım yardım lütfen

      Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Normal bir laptop'a göre wireless az çekiyor. Evde 1 tane de hp var eski model 2 yıllık falan sanırım, onunki 4 çekerken benimki 2 çekiyor bazen 3 oluyor. Arada duvar vs olduğunda kendini çok belli ediyor.
      _____________________________

      Playstation 4
      Seat Leon 1.2 TSI DSG
      Volkswagen Passat B8 1.6 TDI DSG
    • Çavuş
      59 Mesaj
      06 Ocak 2012 19:01:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: moral83


      Alıntıları Göster


      Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Normal bir laptop'a göre wireless az çekiyor. Evde 1 tane de hp var eski model 2 yıllık falan sanırım, onunki 4 çekerken benimki 2 çekiyor bazen 3 oluyor. Arada duvar vs olduğunda kendini çok belli ediyor.

      anlamadım gitti zaten yan daire ama yavaş yani full çekiyo gösteriyo kes diyorum azalıyo bağlantı göstergesi bi çözüm varmı yada bu bi arıza mı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      59 Mesaj
      06 Ocak 2012 19:03:27
      aslında lenova yardımı arayacam ama ev tel yok ve şırnakta çalışıyorum eğer müsaitsen sorabilir misin



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      07 Ocak 2012 00:16:54
      Merhabalar benim 2gb gt540m i5 2430 z570 laptobum var bazı oyunlarda fps oranı 60 sabittle olurken çok küçük kasmalar oluyor bunu nasıl önleyebilirim? nvdia denetim masasından vs ayarlayabilirmiyim? bilgisi olan lütfen yardım etsin
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      20542 Mesaj
      07 Ocak 2012 00:39:54
      wireless sorunu genelde sürücüden oluyor akadaşımın leptopunda oluyordu aynı durum kadırdım sitesinden son sürümünü tekrar yükledim sıkıntı kalmadıydı.bazı leptoplarda da sıkıntı olabiliyor.
      |
      |
      _____________________________

      samsung rf510-j03tr/Windows 7 home premium / i5 560m 2.67ghz turbo 3.2/8gb 1333mhz ram/7200rpm 500gb hdd /2gb 420m ekran kartı
    • Çavuş
      69 Mesaj
      07 Ocak 2012 00:44:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: cgtyc7

      merhaba. bende de z570 var vatan bilgisayardan aldım. ilk aldığım gibi bıraksaydım hiçbir problemim yoktu fakat ben hazır kurulu gelen cihaza komple format attım bütün diskleri sildim recovery falan kalmadı :) daha sonra win7 ultimate kurdum. herşey normal çalışıyor fakat kablosuz interneti kullanamıyorum. donanım radyo anahtarı kapalı diyor sürekli hangi driveri yüklediysem çare olmadı.önündeki o tuşu açınca bluetooth'u açıyo ama wireless hep "donanım radyo anahtarı kapalı" diyor.

      pişman oldum tabi format attığıma şimdi recovery bölümünü arıyorum. bulabilirsem direk kendi programıyla ilk haline getiricem. bu recovery bölümünü nerden bulabilirim ? servise göndermek de istemiyorum 52+kdv TL para alıcaklar

      dostum tek tuşla format var pc de sol üst köşede şu an pc yanımda değil orda bak tekrar eskiye getirebilrisin belki
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1694 Mesaj
      07 Ocak 2012 01:40:17 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: haunter



      Alıntıları Göster


      anlamadım gitti zaten yan daire ama yavaş yani full çekiyo gösteriyo kes diyorum azalıyo bağlantı göstergesi bi çözüm varmı yada bu bi arıza mı

      Sorun değil bu yani teknik bir arıza söz konusu değil.
      |
      |
      _____________________________

      Playstation 4
      Seat Leon 1.2 TSI DSG
      Volkswagen Passat B8 1.6 TDI DSG
    • Er
      7 Mesaj
      07 Ocak 2012 14:19:29
      wireless'ı yeterli çekmeyen başka arkadaşlar var mı acaba? ve w7 ultimate driver sorunu hala çözülmedi mi? bilgisayarı almayı düşünüyorum fakat soru işaretleri oluşuyo kafamda.
    • Binbaşı
      1694 Mesaj
      07 Ocak 2012 15:21:21 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: ehl

      wireless'ı yeterli çekmeyen başka arkadaşlar var mı acaba? ve w7 ultimate driver sorunu hala çözülmedi mi? bilgisayarı almayı düşünüyorum fakat soru işaretleri oluşuyo kafamda.

      Wireless'i yeterli cekmiyor demek haksızlık olur. Ama cok lyi degil. Normal seviyede wireless çekimi var. Bios guncellemesini yapıp istediginiz işletim sistemini yükleyebilirsiniz. Aksi taktirde wireless driver'ı çalışmıyor diye biliyorum. Bios güncellemesi yapmadan da Windows Anytime Upgrade ile premium ya da ultimate yapabilirsiniz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Playstation 4
      Seat Leon 1.2 TSI DSG
      Volkswagen Passat B8 1.6 TDI DSG




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,000
1.2.156

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.