Şimdi Ara

Lenovo G510 Notebook Kullanıcılar Platformu (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.399
Cevap
27
Favori
124.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • faruxxx F kullanıcısına yanıt
    Artık alınmaz bu cihaz. Ekran kalitesi çok düşük. 1080p den aşağı alınmaz artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler beyler..
  • Ram yükseltmeyi düşünüyorum arkadaşlar bi siteden işlemci modelinin desteklediği ram türünün ddr3l olduğunu okudum ancak cpu-z de ddr3 olarak gösteriyor.

    Ayrıca mevcut ram 800mhz ken piyasadakiler 1600mhz işlemci bunu destekler mi? Laptopun içini açmadığım için bilmiyorum içinde ram için kaç soket var?

    -------------

    Bu arada bazı arkadaşlar için bilgilendirme yapıyım, lenovo müşteri hizmetleriyle görüştüğümde win10 da energy manager yerine one key optimizer kullanmamı önerdiler.

    -------------
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praxilla

    Ram yükseltmeyi düşünüyorum arkadaşlar bi siteden işlemci modelinin desteklediği ram türünün ddr3l olduğunu okudum ancak cpu-z de ddr3 olarak gösteriyor.

    Ayrıca mevcut ram 800mhz ken piyasadakiler 1600mhz işlemci bunu destekler mi? Laptopun içini açmadığım için bilmiyorum içinde ram için kaç soket var?

    -------------

    Bu arada bazı arkadaşlar için bilgilendirme yapıyım, lenovo müşteri hizmetleriyle görüştüğümde win10 da energy manager yerine one key optimizer kullanmamı önerdiler.

    -------------

    Kingston 4GB DDR3 1600MHz Notebook Ram KVR16S11S8/4

    Ben bundan alıp taktım, gayet güzel çalışıyor.
  • Cihaz DVD sürücüyü bazen görüyor, bazen görmüyordu. Şimdi HDD Caddy ile 2. hard diski taktım, onu da bir görüyor bir görmüyor. Bu anakartta bir problem olduğunun göstergesi mi acaba? Ona göre servise göndereceğim.
  • xanadumoon X kullanıcısına yanıt
    Intel Rapid Storage driverini kaldırın. Windows 8.1 sürümü için olanı indirip kurunuz. Benimde böyle yaptıktan sonra caddy görmeme sorunu düzelmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayarımı servise vermek için Lenovo müşteri hizmetlerini 22/07/2016 tarihinde aradım, bilgisayarımın şarj kablosunu taktığımda performansının düştüğünü bildirdim. Gerekli işlemlerin yapılması için tarafıma 3 iş günü içerisinde bir kargo firmasının gönderilip bilgisayarı alacağını söylediler. (Daha öncedende teknik servisle aynı sorun hakkında görüştüğümde anakartta bir çakışma oluşmuş olabileceğini, bu sebepten dolayı anakart değişimi yaşabileceğini söylemişlerdi.)

    27/07/2016 tarihinde bilgisayarımı kargoya teslim ettim. 28/07/2016 tarihinde kargo ellerine ulaşınca Lenovo'dan, bilgisayarın onlara ulaştığına ve tamiratın başladığına dair mail ve mesajlar aldım. Bundan yaklaşık 15 dakika sonra ise ''Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından, yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir.'' diye bir mail aldım.

    O an içimden en erken 1 haftadan sonra gelir diye düşünüyordum.

    Ertesi gün, yani 29/07/2016 tarihinde ise, ürünümün onarımının tamamlandığı ve kargoya verildiğine dair bir mail daha aldım. Bayağı şaşırmıştım. Anakart değişimini az çok tahmin ediyordum ancak bu kadar hızlı bir şekilde getirilip takılıp kargoya verilmeside bayağı beklenmedik bir olaydı.

    Bugün 30/07/2016. Bilgisayar saat 10:20 gibi elime ulaştı. Kargodan aldığımda kontrolünü yaptım bi herhangi bir kırılma, zedelenme tarzı bir sıkıntı yoktu. Bilgisayarı açtığımda ise teslim ettiğim gibi geri yollandığını aynı sorunların devam ettiğini gördüm.(Bataryayı taktığımda bir hata alıyordum. Eğer tamirat yapışmış olsaydı bu hatayı almamam gerekirdi.) Bu nasıl tamirat anlayışı diyerek teknik servisi aradım ancak hafta sonu çalışmıyolarmış.

    Biraz daha inceledim içindeki parçalar duruyormu diye kontrol amaçlı CPU-Z programını çalıştırdım. Normalde 4gb ram i olan g510 serisi laptopuma bir 4 gb lık daha ram takmışlar. Bu olaya hiç bir anlam veremedim.

    Bilgisayar geldiğinde yanında bir kağıtta gelmişti. Açıp inceledim, yapılanlar - değişenlerin yazdığı bir kağıt. Sorun kısmında battery issue (batarya sorunu) yazılmış. Yapılanlar kısmında ise ''Anakart değişimi yapıldı, kontrolleri yapıldı, cihaz çalışıyor'' gibi bir ibare vardı. E bu ram i kargocu mu taktı o zaman kardeşim? Koskoca teknik servis, ram ile anakart arasındaki farkı bilemiyor mu diye düşünmedim değil.

    Sizlerlede paylaşmak istedim arkadaşlar. Pazartesi günü teknik servisle görüştükten sonra devam edeceğim.




  • Praxilla P kullanıcısına yanıt
    Hocam sus payı vermişler 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praxilla

    Bilgisayarımı servise vermek için Lenovo müşteri hizmetlerini 22/07/2016 tarihinde aradım, bilgisayarımın şarj kablosunu taktığımda performansının düştüğünü bildirdim. Gerekli işlemlerin yapılması için tarafıma 3 iş günü içerisinde bir kargo firmasının gönderilip bilgisayarı alacağını söylediler. (Daha öncedende teknik servisle aynı sorun hakkında görüştüğümde anakartta bir çakışma oluşmuş olabileceğini, bu sebepten dolayı anakart değişimi yaşabileceğini söylemişlerdi.)

    27/07/2016 tarihinde bilgisayarımı kargoya teslim ettim. 28/07/2016 tarihinde kargo ellerine ulaşınca Lenovo'dan, bilgisayarın onlara ulaştığına ve tamiratın başladığına dair mail ve mesajlar aldım. Bundan yaklaşık 15 dakika sonra ise ''Onarımınızın tamamlanması için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarımızda bulunmadığından, yurtdışı stoğumuzdan sipariş edilmiştir.'' diye bir mail aldım.

    O an içimden en erken 1 haftadan sonra gelir diye düşünüyordum.

    Ertesi gün, yani 29/07/2016 tarihinde ise, ürünümün onarımının tamamlandığı ve kargoya verildiğine dair bir mail daha aldım. Bayağı şaşırmıştım. Anakart değişimini az çok tahmin ediyordum ancak bu kadar hızlı bir şekilde getirilip takılıp kargoya verilmeside bayağı beklenmedik bir olaydı.

    Bugün 30/07/2016. Bilgisayar saat 10:20 gibi elime ulaştı. Kargodan aldığımda kontrolünü yaptım bi herhangi bir kırılma, zedelenme tarzı bir sıkıntı yoktu. Bilgisayarı açtığımda ise teslim ettiğim gibi geri yollandığını aynı sorunların devam ettiğini gördüm.(Bataryayı taktığımda bir hata alıyordum. Eğer tamirat yapışmış olsaydı bu hatayı almamam gerekirdi.) Bu nasıl tamirat anlayışı diyerek teknik servisi aradım ancak hafta sonu çalışmıyolarmış.

    Biraz daha inceledim içindeki parçalar duruyormu diye kontrol amaçlı CPU-Z programını çalıştırdım. Normalde 4gb ram i olan g510 serisi laptopuma bir 4 gb lık daha ram takmışlar. Bu olaya hiç bir anlam veremedim.

    Bilgisayar geldiğinde yanında bir kağıtta gelmişti. Açıp inceledim, yapılanlar - değişenlerin yazdığı bir kağıt. Sorun kısmında battery issue (batarya sorunu) yazılmış. Yapılanlar kısmında ise ''Anakart değişimi yapıldı, kontrolleri yapıldı, cihaz çalışıyor'' gibi bir ibare vardı. E bu ram i kargocu mu taktı o zaman kardeşim? Koskoca teknik servis, ram ile anakart arasındaki farkı bilemiyor mu diye düşünmedim değil.

    Sizlerlede paylaşmak istedim arkadaşlar. Pazartesi günü teknik servisle görüştükten sonra devam edeceğim.

    Hocam büyük ihtimal sorunları başka bir cihazla karıştırmışlardır karışıklığa gitmiştir. Eğer istanbuldaysanız teknik servise bizzat siz gidin ve sorunu en ince detayına kadar anlatın bu sayede cihazınızın sorunları daha güvenilir ve çabuk şekilde halledilmiş olur. Eğer istanbulda değilseniz teknik servisi tekrar arayıp bu dediklerinizi anlatın onlar gerekli yardımı yapacaklardır çünkü ortada büyük bir ihmal var.




  • Yeni güncellemeye geçen var mı aranızda arkadaşlar sorunu var mı ?
  • Geçtim fakat AMD 8750M driverini kurduğımda cihazım kilitleniyor. Mouse imleci bile hareket etmiyor. Ancak güvenli modda bilgisayarı açıp DDU ile driveri kaldırdığımda tekrar kullanabiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EniqmaticTr

    Geçtim fakat AMD 8750M driverini kurduğımda cihazım kilitleniyor. Mouse imleci bile hareket etmiyor. Ancak güvenli modda bilgisayarı açıp DDU ile driveri kaldırdığımda tekrar kullanabiliyorum.

    En son sürücüyü kurdunuz dimi ? Ya bende geçmeyi düşünüyorumda bu dediğinle geçmemek en iyis.
  • MissMacHoOo kullanıcısına yanıt
    Evet en son çıkan sürücüyü kurdum. Geçme kardeşim. Kesinlikle geçme. Harici ekran kartını kullanamıyoruz. Windows 7 ye dönmeyi planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EniqmaticTr

    Evet en son çıkan sürücüyü kurdum. Geçme kardeşim. Kesinlikle geçme. Harici ekran kartını kullanamıyoruz. Windows 7 ye dönmeyi planlıyorum.

    Benimde tek korkum driver sorunuydu zaten. AMD'nin driver çıkarmasını bekleyeceğiz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston

    Birdaha ucuz dizüstü bilgisayar almayacam.

    İlerde gaming dizüstü PC alırım, en son çıkanlardan. Parası ne olursa olsun. Nvidia ekran kartlı olacak bir de.

    Ben masaüstü pc toplamayı düşünüyorum hocam 5000 TL bütçem var bakalım aklımda güzel bir sistem var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston

    PC' yi sadece evde kullanıyorsan o fiyata çok iyi masaüstü oyun PC' si yaparsın.

    evet hocam evde kullanıyorum. dışarıda kullanmalık laptop var zaten gittiğim bir memleketim var orayada senede 2 3 kere giderim 3 4 gün kalır gelirim :) Laptop bana göre gereksiz geliyor. İlerde birde tablet bilgisayar almayı düşünüyorum 350 400 TLye. Büyük ihtimal şu sistemi kuracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston

    Dizüstü PC hammallık, ısınma sorunu, şarj derdi var, taşıması zor.

    Benim de bir tablete ihtiyacım var.

    Sadece SSD koymakla iyi yapmışsınız, benim PC' de de sadece SSD var. Şimdiden hayırlı olsun.

    Benim şuanki aklım olsa almazdım zaten laptopu. 3 sene oldu işte. o zamanlar heves ettik millet laptop alıyor dedik. gittik masaüstünü sattık laptop aldık. Sadece SSD koymadım HDD'de koydum 240GB SSD ye windowsu ve bir kaç oyunu kurarım diye düşünüyorum. Eğer bu sistemi kurarsam rahat 2 3 sene bütün oyunları 1440P çözünürlükte ultra ayarlarda rahat oynarım diye düşünüyorum. 1080P söylemiyorum bile :)

    Artık tablet şart oldu ya yatağa uzanıp keyif yapmak için bile alınır valla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEANKingston



    Bence artık tabletler dizüstü PC' leri geçer. Tabletlerin satışı artar gibi geliyor.

    zaten öyle oluyor hocam artık oyun oynamak isteyen adam ya masaüstü topluyor yada 3000+ tl lik gaming laptoplara yöneliyorlar.
  • Yukarıda başka bir arkadaş da yazmış, bu Lenovo kadar kötü bir teknik servis olamaz. Cihaz önceden DVD'yi bir görüyor bir görmüyordu. Sonra HDD caddy taktım, onu da bir görüyor bir görmüyordu. Problemi ayrıntılı olarak bir kağıda yazıp laptopın içine koydum ve Bodrum'dan İstanbul'a gönderdim. 10 gün sonra geldi, sorun devam ediyor. Cihazın kapağını dahi açmamışlar, içindeki not aynen duruyordu. Sistem kaydına baktım, bilgisayar en son kargoya verdiğim gün açılmış. DVD sürücüyü değiştirdik, testleri yaptık yazıp geri göndermişler. Halbuki problemin DVD'de değil anakartta olduğunu özellikle belirtmiştim.

    Daha önce de İstanbul'da servise verdmiştim, ertesi gün teslim etmişlerdi, tabii ki sorunlar çözülmemişti. Bunun üzerine tekrar vermiştim, ancak o zaman düzeltmişlerdi. Yani artık çıldıracak seviyeye geldim, bundan sonra da her ortamda Lenovo'yu kötüleyeceğim ve almayın diyeceğim. 5 sene Samsung laptopım taş gibi çalıştı servisi süperdi. Bu Lonovo 2 senede hasta etti beni. Gerçekten böyle bir şey olamaz, hiç mi eğitmiyorlar bu teknik servisi, bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışı.




  • Beyler HD Tune ile harddiski tarattığımda end to end failed kırmızı gözüküyor nedir bu end to end zararı varmıdır sizdede böylemi ? İ5 Model cihazım
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.