Şimdi Ara

Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
8
Favori
115.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanırım kötünün iyisi olarak Atlanta alacağız bizde,benimle birlikte DH den biri sürü kişi bunu bekliyor gibi

    Ancak TF den takip ediyorum(malum gazlamacılar hariç) yine çeşitli sorunlar ve özellikle sinyal problemi v.s sıkıntılarında bahsediyorlar
    ayrıca bana göre ucuzda değil bu Atlanta!! neyse onu geçtim şimdilik,alıp deneriz şansımızı gari++
  • İyi günler arkadaşlar

    4 Nisan 2010'da Mecidiyeköy'deki İstanbul Bilişim show-room'dan Samsung 40B650 tv satın almıştım. Yaklaşık 2.5 aydır sorunsuz ve çok memnun bir şekilde tv'mi kullanmaktaydım ancak dün yani pazar günü sabah ekranda aşağıda resmini verdiğim parazitlenme sorunu başgösterdi. Tv belli bir süre kapalı kaldıktan sonra ilk açıldığında 5-10 dk kadar sorunsuz gösteriyor ve daha sonra bu sorun başgösteriyor. Tv'nin fişini uzatmadaki başka prizlere takmam sorunu değiştirmedi. Yine tüm kaynaklar kapalıyken de panelde bu sorun var. Değişik kaynaklarla denedim. Elimde digitürk plus receiver, western digital hd media player ve playstation 3 cihazları bulunmakta. Her kaynakta durum aynı ki zaten kaynaklar kapalıyken bile sorun var. Aşağıdaki resim zaten tüm görüntü kaynakları kapalıyken çekildi. Onları açsam da görüntüde bir renk solması, kayması vs olmuyor, sadece resmin önünde bu parazitlenme var. Bu sorun başladıktan sonra da 30 ile 45 dk sonrasında belli bir azalma olabiliyor. Yani ekrandaki parazitler azalabiliyor. Sonuç itibariyle İB servisini aradım ve çarşamba günü gelecekler. Bu işlerden az çok anlayan bir arkadaşım ki kendisi Sony bayisidir, panelin normalde parazit yapmayacağını ve bir ihtimal de olsa yazılım güncellemesiyle sorunun çözülebileceğini belirtti, inşallah basit bir şeydir. Sizce sorun ne olabilir acaba? Bu tip bir arıza yaşayan oldu mu aranızda?

     Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Baseski -- 22 Haziran 2010; 14:26:50 >




  • Çarşamba günü akşamüzeri İB servisten iki arkadaş geldi ve ürünü gördü. Yazılımsal veya içerisindeki bir parçada temassızlık olabileceğini söylediler. Gayet ilgili arkadaşlara benziyorlardı. Birkaç test yaptılar ve panelin sağlam olduğunu iddia ettiler. Bir hafta içinde biter tamiri dediler. 1-2 gün sonra arayıp arızanın ne olduğunu siz de öğrenebilirsiniz dendi. Sonrasında tv'yi güzelce naylon ve koli bandıyla sarıp yanlarında götürdüler.
    Bu sabah aradığımda ise tv'ye daha bakılmadığını ve bugün bakılacağı, akabinde bilgilendirileceğimi söylediler. Bakalım bekleyip göreceğiz hatası neymiş.
  • Arkadaşlar merhaba,
    Bende de yaklaşık 2,5 senedir Samsung LE40R81 LCD HD Ready bir TV var(dı).Önceleri gözüme çarpmayan daha sonra özellikle düz yeşil,mavi zeminlerde iyice rahatsızlık veren bir kabartı/gölge gibi dikey bir oluşum ortaya çıktı.Tıpkı sentino arkadaşın sorunu gibi ve ya aynısı.Neyse serrvisini aradım.Bir gün sonra geldiler makinayı alıp gittiler(19.06.2010 tarihinde) ve hala TV'yi halledemediler.
    Benim bir komşum var Meslek lisesi elektronik öğretmeni; onunla da servis arabasını önünde tanıştık.Çünkü o da servise 30 gün kullanabildiği tv sinin ne zaman geleceğini soruyordu.İşte bu öğretmen bana benim arızamın panel arızası olduğunu söylemişti.Benim de ordan kulağımda kalmış internette araken tesadüfen bu öğretici ve eğitici sayfanızı buldum.Sayenizde,özelikle de @ albani hocamın verdiği net bilgilerle çok aydınlandım ve yanlış algılamadıysam benim TV de çok uzun sallamalarda sonra bir kaç ayı bulmazsa değiştirilerek bize iade edilecek.Bir kaç ay diyorum çünkü bizim komşu en son 57 gündür tvsini alamamış,tv sinin onay beklediğini söylüyordu.
    Sizler bu duruma ne deyorsunuz.Saygılarımla




  • merhabalar benim bi sorunum var ama yardımcı olabilirmisiniz lcd ekranım sürekli parlıyo ( pır pır yapıyo)ve net bi görüntü alamıyorum bunun sebep güneş diye düşünüyorum ne yapmam gerekli garanti süremde bitti çünkü yardım edin ...
  • slm Arkadaslar bende ekteki tesimde ekledım bendede usten asagıya dogru cızgıler olusmakta artık tum panale kapladı suan kaybolmuyor ama yazında fazla goze capmıyor ama dıger modlara gecınce barız sekılde belırgın oluyor vestelden aldım ama garantı bıttı ne yapabılırız acaba

     Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musakilic

    slm Arkadaslar bende ekteki tesimde ekledım bendede usten asagıya dogru cızgıler olusmakta artık tum panale kapladı suan kaybolmuyor ama yazında fazla goze capmıyor ama dıger modlara gecınce barız sekılde belırgın oluyor vestelden aldım ama garantı bıttı ne yapabılırız acaba

     Lcd/Plazma Panel Arızaları ve Genel Garanti Prosedürleri



    Benim tv deki sorun Samsung servisince çözümlendi.Söylediklerine göre paneli değiştirmişler.Bana daha önce başka bir tv vermişler gibi gelmişti.Çünkü panelin çerçevesindeki ufak tefek sıyrıklar gitmişti bu yeni gelende.Fakat seri no ,model no aynı olduğunu biraz inceleyince anladım.Çokta güzel olmuş ellerine sağlık.Neyseki garantisi bitmeden hallettiler.Biraz fazla beklettiler ama gene de oldu ya;teşekkür ediyorum kendilerine.

    Senin problemin "damdam düşen biri olarak söyleyeyim"fotoğraftan sanki anten kablosu arızası gibi geldi bana.Ama panel arızasıysa işin kolay değil.Duyduğuma göre 1000 dolardan başlayan panel fiyatlarından bahsediyorlar.Gene de araştırman gerekir.Senin şansın tv'nin yerli olması ve servis yaygın olması.Bana kalırsa önce iyi bir araştır,sonra servisiyle temasa geç derim.İşin kolay değil ama astarı yüzünden pahalı ise,artık yenisine sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirbay

    Sevgili arkadaşlar, 5 ay önce Carrefour'dan 50" bir Schaub Lorenz plazma almıştım.

    Cihazı hali hazırda kullanıyorum ancak, nadiren yapsa da bazen ekran ve görüntü
    kıpkırmızıya, hatta karaya çalan koyu bir kırmızıya dönüyor ve cihazı kumandadan
    kapatıp açıncaya kadar da düzelmiyor.

    Bir başka şey de, özellikle insan yüzlerinde çok belli olacak şekilde kendini belli eden
    renk tonlarındaki keskin geçişler...Hele de ışık ve gölgenin insan yüzündeki yansımaları
    adeta balmumu yahut tahta yüzeyin bıçakla ve kabaca yontulmuş ve işlenmemiş hali gibi.
    İnsan yüzleri sanki kirli, toz toprağa bulanmış gibi görünüyor.

    Bu bahsettiğim durumlar cihazı ilk kurduğum günden bu yana var ancak cihazı aldıktan
    sonra yaklaşık 3 hafta kadar sonra kurmuştum. Bu konuyla ilgili olarak fikir ve bilgilerinizi
    paylaşırsanız müteşekkir olurum.


    Bir süredir ilgilenemediğim bu konuya geçenlerde eğildim ve getiren firması ortadan kaybolduğu için servisilerinin de servisliği bıraktığı bu cihaz için satın aldığım yer olan Carrefour'a giderek ilgili birim sorumlusuyla görüştüm. Gayet ilgili ve yapıcı davranarak beni özel bir servise yönlendirdiler. Burada arıza tesbit ve onarım giderini kendilerinin ödeyeceklerini söylediler. Fakat giderilemeyecek bir arıza olursa mahkemeye başvurmaktan başka yapacak bir şeyim olmadığını da belirttiler. Hem kayıp firmayı, hem de Carrefour'u mahkemeye vermem gerektiğini ifade ettiler.
    Ben servisi aradıktan hemen sonra gelip alarak ertesi gün 306,00TL masraf olduğunu söylediler ve ben de Carrefour yetkilisini arayıp teyit alarak onarımı yaptırdım. Parasını ödemeden açık fatura alıp Carrefour'a gittim ve hiç problem yaşamadan 15 dakika içerisinde bu miktarı bana verdiler. Sorumlu arkadaşa sattıkları bu üründen ne sayıda problem çıktığını sordum ve bana 3 ya da 4 ancak olduğunu söyledi. Demek ki onca maldan piyango bana vurmuş deyip teşekkür edip ayrılarak servise gidip parasını ödedim ve cihazı getirip teslim ettiler.
    Servisteki teknisyen arkadaş panelin LG ama mainboardın belirsiz olduğunu ve eğer değişim gerekirse muhattap firma olmadığı için bulunamayacağını ifade etti. Şema falan da olmadığından deneyim ve bilgi birikimine dayanarak hallettiği bu arızayla şimdilik ucuz kurtardık gibi görünüyor.




  • Arkadaşın biri modül değişimi yapılamıyor demiş. Yapılabiliyor. En azından yerli firmaların TV'lerin de yapılabiliyor.

    Nereden biliyorsun derseniz benzer bir olay başımdan geçti. Vestel 32’’ FUL HD TV var. TV PC bağlayıp HD görüntü alıyordum aylarca derken bir gün görüntü gelmemeye başladı. Aylarca TV ile PC arasında ki Hdmi kabloda sorun olduğunu sanmıştım çünkü kabloda ezilme meydana gelmişti. Bu olay gecen sene Ekim ayı gibi olmuştu.

    Bu yaz başında şehir dışından WD TV Live ve daha kısa boylu yeni bir Hdmi kablo aldım. Eve gelince bağladım ama o da ne görüntü yok. Ekran mavi renk de duruyor karşımda. Ben ekrana ekran bana bakıyor saatlerce. Ertesi gün öğlen servisi çağırdım. WD TV Live görünce elemanlardan biri benim bir arkadaşım da bundan aldı ve bozuk çıktı dedi. Bende geçmiş de olan olayı anlattım. TV duvardan söküldü ve PC yanına getirildi. Yeni Hdmi kablo ile PC bağlanıp görüntü alınmaya çalışıldı TV’nin Hdmi çıkışından görüntü gine gelmedi. Arkadaki Hdmi çıkışları denendi gine görüntü yok. Servis TV ve Hdmi kablolu alıp gitti. İki gün sonra Annem servisin olduğu yerde bir işi olduğu için geçmişken servise uğrayıp sorayım demiş. (Ben servise Cumartesi verdim TV’i Annem pazartesi sabah erken saatte oradan geçiyormuş o yüzden uğrayıp sormuş.) Ben öğlen Telefonla soracaktım durumu ama gerek kalmadı o gün için. Servis TV’nin Hdmi modülün de arıza olduğunu tespit etmiş. (Gerçi kendileri modül yerine başka bir kelime kullanmışlar ama modül o) Parça siparişi verdik bekliyoruz dediler.

    2-3 gün geçti. Derken Perşembe günü oldu. Telefon açtık Modül bekliyoruz dediler.Derken Cuma oldu o gün de Dünya Kupası başlayacak ben de izleyemeye cem diye düşünür iken Telefon geldi evdeyseniz TV’niz onarıldı yetirilecek dediler. Evde olduğumuzu ve beklediğimizi söyledik. 1-2 saat için de yetirdiler ve WD TV Live bağladık Hdmi girişlerden birine. Sorunsuz şekil de ekrana görüntü geldi.

    Kısaca modül arızası olduğun da modül değişiyor. Değişemez diyen arkadaşların aksine modül değişiyor.

    Üstelik de herhangi bir ücret almadılar. Garanti kapsamında modül değişimi yapıldı.




  • Sn.Noctivagant iyi günler


    O bahsettiğin kişi ben isem evet değişmiyor,ama ben bunun gerekçelerini bin defa TF/DH de yazdım!!

    Değişmiyor başka Değişemiyor başkadır!

    A-Bir kere olayı yerli montajcı üreticiler ile karıştırmayın lütfen;Vestel/Beko/Arçelik gibi;bunlarda duruma göre değişim olur
    duruma göre panel yani TV komple değişir!
    Ancak yerli montajcıların bu konudaki teknik çalışmaları ve alt-yapıları çok farklı olduğu için;bunları şimdi kalkıpta
    Sony veya Samy ile bir tutmayın

    B-Üreticiler için modül değişiminin çokta fazla bir önemi yada maliyet farkı yoktur ve bundan dolayı çok büyük genelde Modül
    yerine TV yi değiştirirler(bunların gerekçelerinide geçmişte hem teknik hemde ticari olarak yazmıştım!)

    C-Ancak gelişmiş Servis alt-yapısı olan ki maalesef TR de yabancı Markaların bu konuda çok fazla gelişmişliğide yoktur!
    Bunun yerine komple TV yi değiştirirler!
    Ancak geçmişte örnekleme yaparsam Pany nin TR Distribütör firması olan TEKOFAKS,genelde duruma göre Modül değişimini
    yapabiliyordu!Sony de de bu örnekler vardır ama çok büyük genelde "yoktur" ve doğrudan TV değişimine gidilmektedir!

    D-USA/Avrupa ve diğer Kıta/Ülkeler dede durum aynen bu yazdığım genel örnekleme gibidir hatta USA da hiç Modül değişmez,kaldıki
    Servisler son derece gelişkindir,ama "hala" bu işte Teknik adam sıkıntısıda USA da bile vardır!!
    Kullandığınız panelin Modül elemanı;oran olarak ciddi bir maliyet tutmaktadır toplamda ve bunun bir hesabı ve iş-gücü hesabı ve
    diğer sebeblerden dolayı kimse Modül değişimiyle uğraşmaz,ayrıca paneli dağıtıp-toplamak bile beceri ve teknik ister

    Benimde işim olduğu için(Modül konusu)bende paneli dağıtıp toplarım ve Test cihazından da ayarlarını yapabilirim,ama bunlar aslında zor,sıkıcı
    zaman alan v.s işlerdir dolayısıyla herifler haybeye komple TV yi değiştirmiyorlar,ayrıca ticari prestij olarakta bazı sebebleri vardır!!

    E-Senin bahsettiğin olay Vestel ile sınırlıdır,veya diğer yerli montajcılar ile,verdiğin örnek "genel" değildir!
    Teknik olarak her panelden "Modül değişir" ile senin eleştiri gibi yaptığın durum farklıdır,ayrıca bunu işi bilerek yazmadığını anlıyorum dolayısıyla
    seni bu konuda eleştirmiyorum ama teknik bazı konularda(+işin bir takım diğer sebeleride dahil)bilmeden; .....birisi demişki değişim olmuyormuş.....
    gibi yazım şeklin doğru değildir!

    F-Bahsettiğin HDMI port arızasıda çok genel bir arızadır ve genelde elektriksel sorunlardan çıkar bu sorun!
    Örneğin daima kablolama yaparken özellikle HDMI kablo bağlarken,mutlaka hem panel hemde ext.cihaz tamamen OFF olacaktır(Stand-by bile değil)
    canlı halde yaparsanız diğer portlarda sorun olmaz/olmayabilir ama HDMI çalışması MB de farklıdır ve kısaca "yakarsınız"
    Servislerde çok fazla bu HDMI arıza olayı olmaktadır!

    Panelin 24 aylık Garantisi devam ediyorsa,MODÜL dahil her bir şey ücretsiz değişir!!!! komple TV dahil ve dahi 2/3 defada değişir 10 defada yine
    ücretsiz değişir
    ANCAK elektriksel arızalar tesbit edilirse hiç bir zaman Garanti işlemez!! veya Üreticinin insafına kalırsınız,bilginiz olsun lütfen!

    Selamlar




  • Ben bunu bilmiyordum. albani arkadaşım aydınlatıcı bilgi için sağol.
  • Rica ederim,maksat doğru bilgiye ulaşmak+

    Bu arada size bir durumu daha açıklıyayım;Üreticiler sizden panelin yani TV nin parasını alırken,bunun "risk bedelinide" tahsil ediyorlar!
    Olası Modül/TV değişimleri ve diğer masraflar için,duble alıyorlar yani

    Öyle olmasa zaten baş edemezlerki bu kadar Modül ve TV değişimi için

    +
    Tabi bütün üreticilerdeki DATA larda bu hareketler her an izlenir ve risk haritası dahada belirgin hale gelir ve "oranlar" içinde
    maliyetler bulunur v.s

    +
  • slm arkadaslar acaba benım arıza modulmu televizyon gosterıyor ama dıkkatlı baktıgınızda ustekı resımde goruldugu gıbı hıssede bılıyorsunuz acaba uretım hatasımı yoksa lcd olumu acaba yapılacak bırsey varsa soylersenız sevınırım hocam yapılırmı acaba bu
  • Musa kardeş senin panelde de çok kötü "Banding" oluşmuş!! ayrıca Screen-uniformity(ekran homojenitesi)yine çok kötü!

    Bunlar Garanti kapsamında olsaydı TV değişirdi(veya duruma göre özellikle yerli montaj panellerde;Modül değişimi olabilirdi!)
    ancak senin Garantin bittiği için,TV değişmi söz konusu olamaz!
    Ancak Modül değişimi olur/olabilir ve bunun durumunu vede ücretini sana Servis söyleyecektir,bence şansını dene!

    Şayet rakam işine geliyorsa değiştirtirsin Modülünü,yada işine gelmiyorsa bu şekilde kullanacaksın artık!

    +
  • Slm Arkadaşlar

    Benim Samsung A656 40" LCD TV arıza yaptı. Servis gelip Tv yi aldı. Gözümüz gibi baktığımız Tv nin teslim alım formuna yüzeysel çizikler var diye not düşmüşler bizi hanım farketmemiş. Neyse önemli değil, bu konu ile ilgili yapacak bir şey yok ama çok terbiyesizce ve adice yapılmış bir işlem. Servise göndermeden önce arızanın video kaydını almıştım. Servis 3 gün sonra arızası yok diye teslim etmeye çalıştı. Israrlarım sonucunda videoyu izleyip arızayı kabul ettiler. Panel arızalı ,panel değişecek dendi. Sizce servis neyi kastetmiş olabilir.Yeni bir LCD mi verecekler. Ellerinde bu panel yokmuş Samsung tan isteyeceklermiş. Garantim devam ediyor. Tv yi 2500 Tl ye almıştım. Bu konuda fikri olan var mı acaba. Fikir ve değerlendirmeleriniz paylaşırsanız sevinirim.
  • Arkadaşlar merhaba. Benim tvnin paneli kırıldı. Bunun tamiri mümkünmüdür? Tv Plazma Tam Modeli Sony ke p42m1
  • İyi günler,
    İlk sayfalardaki HiGHWAYMOUSE adlı kullanıcının lcd televizynundaki dikey çizgi (VSL) hatası benim televizyonda da başgösterdi.
    32B651 sahibiyim. Mart 2010'da almıştım. Geçen hafta ekranda dikey bir çizginin farkına vardım. Servis çağırdım. 1 Aralık'ta gelip, panel değişimi gerekiyor diyerek tv yi servise götürdüler. Bugün aradığımda, panel siparişi verdiklerini yurtdışından geldiği için bir kaç hafta sürebileceğini belirttileri.
    Üstad albani'nin şurada
    http://forum.donanimhaber.com/m_35172046/mpage_1/key_/tm.htm
    yazdıklarından sorunun Vertical Stripe-Line>>>> yani klasik bir Samsung S_PVA hatası olduğu sonucuna vardım. Servis de öyle diyor.
    Anlaşıldığı kadarı ile panel değişim hayli külfetli ve zor bir işlem.
    Bugün servisi aradığımda sipariş edilen panelin geldiğini, montajını yaptıklarını bildirdiler. Testlerini tamamladıktan sonra (bir hafta içinde) teslim edeceklermiş. (inanasım yok ama, artık başka çare yok) Test mest de diyince galiba bizim servis paneli yenisi ile değiştirdi.

    Bilgisini kimseden esirgemeyen ALBANİ üstad ( bildiğim kadarı ile DH ile sorunları yüzünden kendini forumdan uzaklaştırıyormuş. bilgi ve tecrübe en pahalı iki şey bence. eskiden olduğu gibi esirgemese...) teslim alırken nelere dikkat etmeliyim sorusuna cevap verseydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    İyi günler,
    İlk sayfalardaki HiGHWAYMOUSE adlı kullanıcının lcd televizynundaki dikey çizgi (VSL) hatası benim televizyonda da başgösterdi.
    32B651 sahibiyim. Mart 2010'da almıştım. Geçen hafta ekranda dikey bir çizginin farkına vardım. Servis çağırdım. 1 Aralık'ta gelip, panel değişimi gerekiyor diyerek tv yi servise götürdüler. Bugün aradığımda, panel siparişi verdiklerini yurtdışından geldiği için bir kaç hafta sürebileceğini belirttileri.
    Üstad albani'nin şurada
    http://forum.donanimhaber.com/m_35172046/mpage_1/key_/tm.htm
    yazdıklarından sorunun Vertical Stripe-Line>>>> yani klasik bir Samsung S_PVA hatası olduğu sonucuna vardım. Servis de öyle diyor.
    Anlaşıldığı kadarı ile panel değişim hayli külfetli ve zor bir işlem.
    Bugün servisi aradığımda sipariş edilen panelin geldiğini, montajını yaptıklarını bildirdiler. Testlerini tamamladıktan sonra (bir hafta içinde) teslim edeceklermiş. (inanasım yok ama, artık başka çare yok) Test mest de diyince galiba bizim servis paneli yenisi ile değiştirdi.

    Bilgisini kimseden esirgemeyen ALBANİ üstad ( bildiğim kadarı ile DH ile sorunları yüzünden kendini forumdan uzaklaştırıyormuş. bilgi ve tecrübe en pahalı iki şey bence. eskiden olduğu gibi esirgemese...) teslim alırken nelere dikkat etmeliyim sorusuna cevap verseydi.

    Az önce servisten aradılar. yarın teslim edeceklermiş...




  • Hala bu topic i okuyan var mı ama bende burada anlatılan panel hatası sorunu ile yeni karşılaştım. yaklaşık 3 senedir biraz az yada fazla olabilir sorunsuz kullandığım sonny kdl-46d3500 modeli lcd tv imde sol tarafta daha önceki mesjlarda tarif edilen şekilde kırmızı dikey bir çizgi oluştu tam da burda tarif edilen gibi açılışta oluşup 1-2 dk içerisinde kayboluyor. yarın servisi arayacağım benim öğrenmek istediğim sanırım bu model artık üretilmiyor bu konuda sony in yaklaşımı sizce nasıl olur eğer değişim olcakasa aynı modeli bir yerlerden bulabilirler mi eğer bulamazlarsa karşılık olarak sizce hangi modeli önerebilirler ustalardan ve bu konuda tecrübeli arkadaşların yorum ve tavsiyelerini bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragorn_35

    Hala bu topic i okuyan var mı ama bende burada anlatılan panel hatası sorunu ile yeni karşılaştım. yaklaşık 3 senedir biraz az yada fazla olabilir sorunsuz kullandığım sonny kdl-46d3500 modeli lcd tv imde sol tarafta daha önceki mesjlarda tarif edilen şekilde kırmızı dikey bir çizgi oluştu tam da burda tarif edilen gibi açılışta oluşup 1-2 dk içerisinde kayboluyor. yarın servisi arayacağım benim öğrenmek istediğim sanırım bu model artık üretilmiyor bu konuda sony in yaklaşımı sizce nasıl olur eğer değişim olcakasa aynı modeli bir yerlerden bulabilirler mi eğer bulamazlarsa karşılık olarak sizce hangi modeli önerebilirler ustalardan ve bu konuda tecrübeli arkadaşların yorum ve tavsiyelerini bekliyorum.

    Geçenlerde bir arkadaşa ex500 önermişlerdi. Benim v4000 aynı arıza ile bozulunca yerine aynı modelden bulup getirdiler. x4500'ü bozulan bir arkadaşın ise ön panelini değişerek tamir yoluna gitmişlerdi diye hatırlıyorum.

    Yani öyle standart bir prosedür yok bu işlerde. Duruma göre hareket ediyorlar. Ama sonuçta bir şekilde hallolur; fazla canını sıkma...

    Seninki baya eski model olduğundan tamir veya ex500 gibi bir model önermeleri daha akla yatkın. Yeni emsal bir model olursa sana da yeni bir heyecan olur; iyi olur. Ama tamir ederlerse de görevlerini yani taahhütlerini yerine getirmiş olacaklarından söylenecek bir şeyimiz olmaz doğrusu. Yine de sen bir yokla bakalım belki biraz tatlı dille zorlayınca denk bir model verebilirler.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.