Şimdi Ara

Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
40.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz


    Klima megane'dan alınmış demişsiniz fakat klimanın megane'dan alınması üst segment havasını öldürüyorsa polo'do,golf'de,passat'da hatta transporterda aynı klima kontrolleri ve radyo kullanılıyor.Aynı şekilde superb'nin kliması ve radyosuda pek kendine özel değil neticede.

    Aracın dış tasarımında lagunayla benzer bi kısmını ben pek göremedim iç kısımda benzeyen bir kaç nokta mevcut.Sizde renault gibi durmuyor demişssiniz sonra laguna benzetmişsiniz anlayamadım.

    Benim dikkatimi çeken bu tarz benzerlikleri mercedes,volkswagen,bmw veya herhangi bir başka marka yapınca bu kadar rahatsızlık vermiyorken renault yapınca araç kötü oluyor.

    1.5 Dizel full versiyonunu jetta,golf parasına satıyorlar hemde onlarla kıyaslanamiyacak bir donanımla.Daha ne olsun?



    Hayır, şimdi konu niye illa VW'ye giriyor, ben bu forumdaki anti-vw olayını hiçbir zaman çözemedim.. neyse, bir bir yanıtlayalım.

    1- Megane'ın klimasıyla VW grubunun kullandığı (klimatronic) klimanın duruşu AYNI diyorsanız, o ayrıdır... bence Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış duruyor ve Latitude gibi bir araca yakışmıyor. Ayrıca Polo'nun klima kontrolleri farklıdır, VW grubunda kullanılan RCD-310 ile de Renault grubunun teyplerini bir zahmet karşılaştırmayın artık.

    2-Latitude'a yandan bir bakın, kapı ve cam çizgilerine, benzerliği hala göremiyorsanız benim yapabileceğim bir şey yok.

    3- İç kısımda benzeyen birkaç nokta yok, iç mekan direkt alınmış, bunu da görünüz artık... Laguna'nın klimasının yerine dörtlü tuşu falan konmuş, konsolun alt kısmına da Megane kliması adapte edilmiş o kadar. Ayrıca ben dışı için Renault gibi durmuyor dedim, keza Renault'nun tasarım anlayışına uyan bir model değil, bunda da Samsung'un etkisi var muhtemelen dedim, ne bu alınganlık!?

    4- Bu tarz benzerlikleri ilk defa Renault'da eleştirmiyorum... Ayrıca beni önyargıyla, markalar arası ayrım yapmakla itham ederken kendinize biraz bakın. Araçla ilgili olumlu söylediğim bir sürü şey varken, sadece olumsuzlara takılmanız da düşündürücü...

    5- 2 adet de Renault sahibi olduk, birinden kurtulduk, öbüründen de kurtulmaya çalışıyoruz, frenleri durduk yere kilitlenen Clio yüzünden belki de ölümden döndüm, ha ucuz atlatmamı sağlayan şey aracın karoserinin sağlamlığıydı o ayrı konu. kalkıp bana Renault'yu bilmeyen konuşmasın demesin kimse


    Rcd-310 ile renault'un teybini neden kıyaslayamıyoruz?

    Rcd-310 4*20 watt verirken renault teybi dediğin megane,fluence ve latitude'nin alt donanımındaki arkhayms 4*35 watt gücünde.Bose sistemini konuşmaya gerek yok zaten.

    Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış ne demek?1 yıldır kullanıyorum en ufak zorluk yaşamadım kullanım sırasında özensizden kasıt?Latitude farklı olabilirdi orası ayrı mevzu.Klimanın duruşu?!?

    Evet araç renault çizgilerini fazla taşımıyor bu konuda bişey demedim zaten.Fakat laguna ile arasında pek benzerlik bulamadım ben.Bakış açısı diyorum.İç mekanda lagunayla benzerlikler var özellikle kadran ve orta konsol'da.Bugunlerde nerdeyse her markada bu tasarım anlayışı varken garip bir nokta değil bu.Benimde hoşuma gitmiyor orası başka.

    2 adet renault'a sahip olmuş ve kurtulmaya çalışıyorum diyen birinden tarafsız bir yorum beklemiyordum zaten şaşırmadım.

    Ayrıca bugun 60-65 bin tl'ye golf,jetta vb araçları satıyorlarken bu donanımdaki bir üst segmentin aracı için mükemmel bir fiyatla satılıyor sırf bu yüzden bile alınacak bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 24 Şubat 2011; 1:29:04 >




  • Renault Latitude: İlla D sınıfı olsun ve dizel olsun, ama çok pahalı olmasın deniyorsa 54'e iyi araba olabilir? Biraz daha üstü olsun deyince fiyat anlamsızlaşıyor. Kore yapımı ve geçmişi olmayan geleceği belirsiz bir araba Reno amblemi taşısa bile 60-70 verilmez diye düşünüyorum. Baz versiyon harici ilgimi çekmezdi.

    VW Passat: İmaj ve prestij önemliyse Türkiye'de bir ağırlığı var (dünyada olmasa da). Ayrıca para çok önemli değil, iyi araba olsun deniyorsa ilk tercih. Biraz donanım ve motor iyi olunca fiyat uçuyor.

    Toyota Avensis: Tip hiç önemli değil, arabaya çuvalla para versem de tipine bakmam, önemli olan Toyota sorunsuzluğu deniyorsa alınabilir.

    Citroen C5: Dış tasarımı güzel olsun, şık olsun, Fransız olması önemli değil, hem uygun dizelleri de var deniyorsa tercih edilebilir.

    Honda Accord: Dizel olmaması dert değil, üst vergi sınıfı da önemli değil deniyorsa çok güzel araba.

    Ford Mondeo: Çok bilmiyorum, galiba yeni makyajla o kasayı kaldırabilecek iyi motorları eklediler. İngiltere gibi ülkelerde acaip popüler, bizdeki focus gibi direk firma arabası (repmobile), kiralık araba.

    Peugeot 508: Henüz çıkmadı ama dış basındaki yorumlara bakılırsa Pejo bu sefer iyi iş yapmış diyorlar. Fiyatlar da iyi olursa dizel otomatik iyi satar.

    Opel Insignia: İyi arabaya benziyor. Aslında çok bilgim yok. Vectra'dan sonra müthiş bir ileri adım oldu diye düşünüyorum. 2.0 dizel otomatiğin fiyatı iyi.

    D sınıfıyla ilgili yorumlarım bunlar.




  • C sınıfı parasına D sınıfı hem de 1.5 dizel. Türkiye'ye tam biçilmiş kaftan. Daha neyin Jetta'sının VW'in kavgasını ediyorsunuz ki? Passat ile Latitude kıyasına giderseniz anlarım da Jetta ile kıyaslıyorsunuz. Zaten Passat fiyatı ile el, cep, cüzdan yakıyor maaşallah yanından geçilmiyor. Bunu sevgili Taner Göde bile bağıra bağıra yazdı Passat konusunda aşırı derecede zam geldiğini ve 1.6 TDI ile dizele mahkum ülkemizin vatandaşlarına resmen GEÇİRDİKLERİNİ. Şuan 0 araba alacak olsaydım ya Latitude ya da SuperB alır keyfime bakardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    C sınıfı parasına D sınıfı hem de 1.5 dizel. Türkiye'ye tam biçilmiş kaftan. Daha neyin Jetta'sının VW'in kavgasını ediyorsunuz ki? Passat ile Latitude kıyasına giderseniz anlarım da Jetta ile kıyaslıyorsunuz. Zaten Passat fiyatı ile el, cep, cüzdan yakıyor maaşallah yanından geçilmiyor. Bunu sevgili Taner Göde bile bağıra bağıra yazdı Passat konusunda aşırı derecede zam geldiğini ve 1.6 TDI ile dizele mahkum ülkemizin vatandaşlarına resmen GEÇİRDİKLERİNİ. Şuan 0 araba alacak olsaydım ya Latitude ya da SuperB alır keyfime bakardım.

    Tamamen tercih meselesi,Jetta Latitude'den pahalı dahi satılsa satışları katlayacak,Passat zaten herzaman ki gibi D segmentinin lideri olacak, neyi tartışıyoruz ki cidden..Ülkemiz için biçilmiş kaftan olan Latitude yılda kaç adet satacak acaba,bunu tartışabiliriz ama..




  • Yayla gibi sedan alayım. Hem de dizel olsun derseniz bu fiyatlara Superb ve bu var (bir de C5). Başka da yok. Şu anda c sınıfı dizel fiyatları o kadar saçma ki adamı ihtiyacı yokken D sınıfına atlatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz


    Klima megane'dan alınmış demişsiniz fakat klimanın megane'dan alınması üst segment havasını öldürüyorsa polo'do,golf'de,passat'da hatta transporterda aynı klima kontrolleri ve radyo kullanılıyor.Aynı şekilde superb'nin kliması ve radyosuda pek kendine özel değil neticede.

    Aracın dış tasarımında lagunayla benzer bi kısmını ben pek göremedim iç kısımda benzeyen bir kaç nokta mevcut.Sizde renault gibi durmuyor demişssiniz sonra laguna benzetmişsiniz anlayamadım.

    Benim dikkatimi çeken bu tarz benzerlikleri mercedes,volkswagen,bmw veya herhangi bir başka marka yapınca bu kadar rahatsızlık vermiyorken renault yapınca araç kötü oluyor.

    1.5 Dizel full versiyonunu jetta,golf parasına satıyorlar hemde onlarla kıyaslanamiyacak bir donanımla.Daha ne olsun?



    Hayır, şimdi konu niye illa VW'ye giriyor, ben bu forumdaki anti-vw olayını hiçbir zaman çözemedim.. neyse, bir bir yanıtlayalım.

    1- Megane'ın klimasıyla VW grubunun kullandığı (klimatronic) klimanın duruşu AYNI diyorsanız, o ayrıdır... bence Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış duruyor ve Latitude gibi bir araca yakışmıyor. Ayrıca Polo'nun klima kontrolleri farklıdır, VW grubunda kullanılan RCD-310 ile de Renault grubunun teyplerini bir zahmet karşılaştırmayın artık.

    2-Latitude'a yandan bir bakın, kapı ve cam çizgilerine, benzerliği hala göremiyorsanız benim yapabileceğim bir şey yok.

    3- İç kısımda benzeyen birkaç nokta yok, iç mekan direkt alınmış, bunu da görünüz artık... Laguna'nın klimasının yerine dörtlü tuşu falan konmuş, konsolun alt kısmına da Megane kliması adapte edilmiş o kadar. Ayrıca ben dışı için Renault gibi durmuyor dedim, keza Renault'nun tasarım anlayışına uyan bir model değil, bunda da Samsung'un etkisi var muhtemelen dedim, ne bu alınganlık!?

    4- Bu tarz benzerlikleri ilk defa Renault'da eleştirmiyorum... Ayrıca beni önyargıyla, markalar arası ayrım yapmakla itham ederken kendinize biraz bakın. Araçla ilgili olumlu söylediğim bir sürü şey varken, sadece olumsuzlara takılmanız da düşündürücü...

    5- 2 adet de Renault sahibi olduk, birinden kurtulduk, öbüründen de kurtulmaya çalışıyoruz, frenleri durduk yere kilitlenen Clio yüzünden belki de ölümden döndüm, ha ucuz atlatmamı sağlayan şey aracın karoserinin sağlamlığıydı o ayrı konu. kalkıp bana Renault'yu bilmeyen konuşmasın demesin kimse


    Rcd-310 ile renault'un teybini neden kıyaslayamıyoruz?

    Rcd-310 4*20 watt verirken renault teybi dediğin megane,fluence ve latitude'nin alt donanımındaki arkhayms 4*35 watt gücünde.Bose sistemini konuşmaya gerek yok zaten.

    Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış ne demek?1 yıldır kullanıyorum en ufak zorluk yaşamadım kullanım sırasında özensizden kasıt?Latitude farklı olabilirdi orası ayrı mevzu.Klimanın duruşu?!?

    Evet araç renault çizgilerini fazla taşımıyor bu konuda bişey demedim zaten.Fakat laguna ile arasında pek benzerlik bulamadım ben.Bakış açısı diyorum.İç mekanda lagunayla benzerlikler var özellikle kadran ve orta konsol'da.Bugunlerde nerdeyse her markada bu tasarım anlayışı varken garip bir nokta değil bu.Benimde hoşuma gitmiyor orası başka.

    2 adet renault'a sahip olmuş ve kurtulmaya çalışıyorum diyen birinden tarafsız bir yorum beklemiyordum zaten şaşırmadım.

    Ayrıca bugun 60-65 bin tl'ye golf,jetta vb araçları satıyorlarken bu donanımdaki bir üst segmentin aracı için mükemmel bir fiyatla satılıyor sırf bu yüzden bile alınacak bir araç.



    Rcd-310'un konsoldaki duruşunu ben daha çok beğeniyorum, daha büyük ekran, piano black, yumuşak dokulu tuşlar vb. daha elit duruyor(BENCE-BANA GÖRE-KİŞİSEL GÖRÜŞÜM)

    Megane'ın klima tuşlarının kullanımı rahat değil, sıcak-soğuk yaparken o çıkıntı sürekli rahatsız ediyor, ayrıca tuşlar benim gibi iri bir insan için çok ufak (teyp gibi) ergonomik değil-yine BENCE-BANA GÖRE

    Aracın profiline bakıp, cam ve kapı çizgilerinde Laguna ile benzerlik yok diyorsanız başka bir şey demiyorum.

    2 adet değil pek çok renault sahibi olduk, en son elimizde 2si kalmıştı, biri VW oldu, diğeri de yolda.. Hiç pişman değiliz, periyodik bakımlarda AYNI parayı ödüyoruz. Ayrıca ben demişim ki jetta yerine hayli hayli latitude alırım, arabayı pek çok yerde övmüşüm, sen hala bana TARAFLI muamelesi yapıyorsun, kendi Lé'Extreme Renault'na toz kondurmuyorsun, bana objektiflik dersi veriyorsun 7 yıldır sizin gibileri çekiyorum şu forumda, kia cı gidiyor, renault geliyor, mazdacı gelip, opelciyi şutluyor vb. hadi bakalım daha neler göreceğiz




  • Dün gece Wiki'nim Hollanda, Alman ve Fransız sitelerini inceledim. 1.5 dCi motor Avrupa'da yok, sadece Türkiye'de var. Ayrıca V6 motorlusu da mevcut.

    Renault'un Almanya'daki model paletine de bir bakın.



     Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test
  • Tasarım harikası Vel Satis yokmu Avrupa'da ? Göremedim..

     Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz


    Klima megane'dan alınmış demişsiniz fakat klimanın megane'dan alınması üst segment havasını öldürüyorsa polo'do,golf'de,passat'da hatta transporterda aynı klima kontrolleri ve radyo kullanılıyor.Aynı şekilde superb'nin kliması ve radyosuda pek kendine özel değil neticede.

    Aracın dış tasarımında lagunayla benzer bi kısmını ben pek göremedim iç kısımda benzeyen bir kaç nokta mevcut.Sizde renault gibi durmuyor demişssiniz sonra laguna benzetmişsiniz anlayamadım.

    Benim dikkatimi çeken bu tarz benzerlikleri mercedes,volkswagen,bmw veya herhangi bir başka marka yapınca bu kadar rahatsızlık vermiyorken renault yapınca araç kötü oluyor.

    1.5 Dizel full versiyonunu jetta,golf parasına satıyorlar hemde onlarla kıyaslanamiyacak bir donanımla.Daha ne olsun?



    Hayır, şimdi konu niye illa VW'ye giriyor, ben bu forumdaki anti-vw olayını hiçbir zaman çözemedim.. neyse, bir bir yanıtlayalım.

    1- Megane'ın klimasıyla VW grubunun kullandığı (klimatronic) klimanın duruşu AYNI diyorsanız, o ayrıdır... bence Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış duruyor ve Latitude gibi bir araca yakışmıyor. Ayrıca Polo'nun klima kontrolleri farklıdır, VW grubunda kullanılan RCD-310 ile de Renault grubunun teyplerini bir zahmet karşılaştırmayın artık.

    2-Latitude'a yandan bir bakın, kapı ve cam çizgilerine, benzerliği hala göremiyorsanız benim yapabileceğim bir şey yok.

    3- İç kısımda benzeyen birkaç nokta yok, iç mekan direkt alınmış, bunu da görünüz artık... Laguna'nın klimasının yerine dörtlü tuşu falan konmuş, konsolun alt kısmına da Megane kliması adapte edilmiş o kadar. Ayrıca ben dışı için Renault gibi durmuyor dedim, keza Renault'nun tasarım anlayışına uyan bir model değil, bunda da Samsung'un etkisi var muhtemelen dedim, ne bu alınganlık!?

    4- Bu tarz benzerlikleri ilk defa Renault'da eleştirmiyorum... Ayrıca beni önyargıyla, markalar arası ayrım yapmakla itham ederken kendinize biraz bakın. Araçla ilgili olumlu söylediğim bir sürü şey varken, sadece olumsuzlara takılmanız da düşündürücü...

    5- 2 adet de Renault sahibi olduk, birinden kurtulduk, öbüründen de kurtulmaya çalışıyoruz, frenleri durduk yere kilitlenen Clio yüzünden belki de ölümden döndüm, ha ucuz atlatmamı sağlayan şey aracın karoserinin sağlamlığıydı o ayrı konu. kalkıp bana Renault'yu bilmeyen konuşmasın demesin kimse


    Rcd-310 ile renault'un teybini neden kıyaslayamıyoruz?

    Rcd-310 4*20 watt verirken renault teybi dediğin megane,fluence ve latitude'nin alt donanımındaki arkhayms 4*35 watt gücünde.Bose sistemini konuşmaya gerek yok zaten.

    Megane'ın klima tuşları özensiz tasarlanmış ne demek?1 yıldır kullanıyorum en ufak zorluk yaşamadım kullanım sırasında özensizden kasıt?Latitude farklı olabilirdi orası ayrı mevzu.Klimanın duruşu?!?

    Evet araç renault çizgilerini fazla taşımıyor bu konuda bişey demedim zaten.Fakat laguna ile arasında pek benzerlik bulamadım ben.Bakış açısı diyorum.İç mekanda lagunayla benzerlikler var özellikle kadran ve orta konsol'da.Bugunlerde nerdeyse her markada bu tasarım anlayışı varken garip bir nokta değil bu.Benimde hoşuma gitmiyor orası başka.

    2 adet renault'a sahip olmuş ve kurtulmaya çalışıyorum diyen birinden tarafsız bir yorum beklemiyordum zaten şaşırmadım.

    Ayrıca bugun 60-65 bin tl'ye golf,jetta vb araçları satıyorlarken bu donanımdaki bir üst segmentin aracı için mükemmel bir fiyatla satılıyor sırf bu yüzden bile alınacak bir araç.



    Rcd-310'un konsoldaki duruşunu ben daha çok beğeniyorum, daha büyük ekran, piano black, yumuşak dokulu tuşlar vb. daha elit duruyor(BENCE-BANA GÖRE-KİŞİSEL GÖRÜŞÜM)

    Megane'ın klima tuşlarının kullanımı rahat değil, sıcak-soğuk yaparken o çıkıntı sürekli rahatsız ediyor, ayrıca tuşlar benim gibi iri bir insan için çok ufak (teyp gibi) ergonomik değil-yine BENCE-BANA GÖRE

    Aracın profiline bakıp, cam ve kapı çizgilerinde Laguna ile benzerlik yok diyorsanız başka bir şey demiyorum.

    2 adet değil pek çok renault sahibi olduk, en son elimizde 2si kalmıştı, biri VW oldu, diğeri de yolda.. Hiç pişman değiliz, periyodik bakımlarda AYNI parayı ödüyoruz. Ayrıca ben demişim ki jetta yerine hayli hayli latitude alırım, arabayı pek çok yerde övmüşüm, sen hala bana TARAFLI muamelesi yapıyorsun, kendi Lé'Extreme Renault'na toz kondurmuyorsun, bana objektiflik dersi veriyorsun 7 yıldır sizin gibileri çekiyorum şu forumda, kia cı gidiyor, renault geliyor, mazdacı gelip, opelciyi şutluyor vb. hadi bakalım daha neler göreceğiz


    7 yıldır forumda olman bişeyi değiştirmiyor bende 5 yıldır forumdayım ne taraflı adamların gelip gittiğini gördüm zaten çoğu gereksizdi iyi oldu gittikleri.Sende buranın cumhurbaşkanı olmadığına göre kimseyi çekmek zorunda değilsin istersen ayrılabilirsin

    Bana radyo kıyaslanmaz diyorsun ama görsel olarak(mış).İşin göreceli kısmı için kesin ve net cümleler kuruyorsun aynı şekilde klima içinde sanki teknik verisini sunar gibi onun hakkında konuşur gibi kendi dediklerinle çelişiyorsun.Nasıl kıyaslarsınız diyorsunuz sonra bence,bana göre daha elit daha yumuşak diyorsunuzBöyle tarafsız yorummu olur göreceli konuda?

    Lagunayla benzerliği olabilir ama en fazla andırıyor olur oda belki sizin dediğiniz gibi yan profilden onun dışında dış tasarımı lagunaya benzeyen bir araç değil.Ben profildende benzetemedim tamamıyla farklı bir araç dış tasarım olarak.

    Le Extreme Renault'uma tozda kondururum başka bişeyde kondururum merak etmeyin gerektiği zaman söverimde

    Gene söylüyorum taraf tutmanın kralını yapıyorsun ama yakışır tarafsız olcaksın diye bir kural yok zaten.

    Tarafsızlığına inanmamı beklemede zaten senin tarafsız yazdığını düşünen biri varsa girsin yazdığın mesajlara baksın kendi görsün ne kadar tarafsızmışsın(!).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 24 Şubat 2011; 12:09:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Dün gece Wiki'nim Hollanda, Alman ve Fransız sitelerini inceledim. 1.5 dCi motor Avrupa'da yok, sadece Türkiye'de var. Ayrıca V6 motorlusu da mevcut.

    Renault'un Almanya'daki model paletine de bir bakın.



     Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test



    Türkiye'deki vergilendirmeler, fiyatın ulaşılabilir olması ve ekonomik yakıt tüketimi gibi nedenlerle 1.5 dCİ motor tercih ediliyor. Bu motoru nissan ve dacia da kullanıyor.
    Kabul edilebilir performans ve ekonomik yakıt tüketiminden dolayı bu motorun kullanımına devam ediliyor.
    Vergilendirme sisteminin değişeceği yönünde çalışmalar yapıldığını okudum. İşte o zaman belki aynı fiyatlara daha performanslı ve kaliteli araçlara bineceğiz.




  • Ben cumhurbaşkanı olmadığım gibi, sende bu forumun yöneticisi değilsin ve beni forumdan men etme hakkına sahip değilsin, fransız arabası kullana kullana fransız egosu yerleşmiş maşallah

    Taraflı olduğum yazıları bizzat buraya koy da bütün forum halkı görsün, ibretlik paylaşımda bulun bakalım.. Profilim açık, mesajlarımın "hepsi" görülebiliyor, "şikayet et" butonumuz bile mevcut niye kullanmıyorsun??
  • Alman Wiki

    quote:

    Ottomotoren:
    2,0-Liter, 140 PS (103 kW)

    Dieselmotoren:
    2,0-Liter, 173 PS (131 kW),
    3,0-Liter-V6, 241 PS (177 kW)


    Benzinli: 2.0 140 HP
    Dizel: 2.0 173 HP ve 3.0 V6 241 HP

    Hollanda Wiki

    quote:


    2.0 dCi 150 pk
    2.0 dCi 175 pk
    3.0 dCi 240 pk V6


    Benzinli: Yok
    Dizel: 2.0 dCi 150 HP, 2.0 dCi 175 HP ve 3.0 dCi 240 HP V6

    İngiliz Wiki
    quote:

    Motorlar hakkında bilgiler yok.


    www.renault.com → Türkiye web sitesine yönlendiriyor:

    Benzinli: Yok
    Dizel: 1.5 dCi 115 HP ve 2.0 dCi 175 HP


    Latitude Expression 1.5 dCi 110 bg Euro5 54.100 TL
    Opsiyonlar Elektrikli Park Freni+Navigasyon

    Latitude Privilege 1.5 dCi 110 bg Euro5 57.600 TL
    Opsiyonlar Elektrikli Park Freni+Navigasyon

    Latitude Executive 1.5 dCi 110 bg Euro5 64.600 TL
    Opsiyonlar Masaj Fonksiyonlu Sürücü Koltugu + Geri görüş Kamerası

    Latitude Privilege 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 78.650 TL
    Opsiyonlar Elektrikli Açılır Tavan Elektrikli Park Freni+Navigasyon

    Latitude Executive 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 85.650 TL
    Opsiyonlar Elektrikli Açılır Tavan Masaj Fonksiyonlu Sürücü Koltugu + Geri görüş Kamerası




  • bence bu arabaya 1.6 DCI 130 bg motor konulmalı sonrasında da makyajlı modelde twin turbo 1.6 160bg dci konulmalı
    AMA mais bu motorları Türkiye'ye getirme planı olmadığını açıkladı
  • Askerliğimi yaparken en lüks otomobil RENAULT 21 CONCORDE makam aracıydı, generaller ona binerdi. Diğer araçlar Renault 12 TS ve SW. Şimdi Clio kullanıyorlar, bana biraz garip geldi doğrusu, Clio'nun kötü veya küçük olmasından değil, sarsılmaz bir geçmişi olan, yenilmez, büyük ve şanlı Türk Silahlı Kuvvetlerimizin bunu daha büyük ve ağır taşıtlarla yansıtmasını beklediğimden olabilir.

    İncirlik Hava Üssünün Nizamiye Kapısında (Entry/Exit Gate) bir müşteriye iş teslim etmek için beklerken AS.İZ. (Askeri İnzibat / Military Police) bu Clio'lar'ın içinde dolaşıyordu ama U.S. Air Force'un araçları F150 FORD, devasa DODGE RAM ve polis araçları da FORD CROWN VICTORIA'ydı... Generallerin ve komutanların araçlarını düşünemiyorum.

    Gerçi İncirlikte çalışan Türk işçileri ayda 5-6 bin TL maaş aldıklarından onlar da 01 ABD ** plakalı son model araçlara biniyordu, ama o ayrı tabi...




  • RENAULT LATITUDE

    1. Hollanda'da satılmıyor
    2. Almanya'da sadece finansal kiralama ile elde edilebiliyor, leasing dışında aracı alamıyorsunuz, peşin parayla bile!
    3. Belçika'da satılıyor, sadece dizel motorlu modeller ve fiyatları da aşağıda

    Privilège
    Privilège dCi 150 FAP 32.500,00 €
    Privilège dCi 175 Aut. FAP 34.900,00 €

    Initiale
    Initiale dCi 150 FAP 37.500,00 €
    Initiale dCi 175 FAP 38.700,00 €
    Initiale dCi 175 Aut. FAP 39.900,00 €
    Initiale V6 dCi Aut. FAP 44.500,00 €

    Almanya'daki motorlar:

    http://www.renault.de/renault-modellpalette/renault-pkw/latitude/latitude/leasing-und-technische-daten/

    2.0 16V 140 E85 eco2 103 kW (140 PS)
    dCi 175 FAP Automatik 127 kW (173 PS)
    V6 dCi 240 FAP Automatik 177 kW (240 PS)




  • Bugün test sürüşü yaptım arkadaşlar.

    Krem deri döşemeye bittim diyebilirim. Park freni ve joistikli navigasyon kumandası çok estetikti. Vitesin kenarındaki ahşap rengi döşeme de üst sınıf havası katmış. Navigasyon megandaki ya da fluencedaki gibi emanet ve ayrı bir parça olarak değil de göğüse entegre duruyor bu da hoştu. Denemeye 2 kişi gittik ve hem sürmeyi hem de arka koltukta oturma fırsatını elde ettim. Arka diz boyu mesafesi süper. Arka kısımdaki klima hoş bir olay. Arabaya ilk oturdugunuzda koltugu kendi ayarladı ama bu içerisine kayırlı olanlara göre mi ayarladı, kafasına göre mi, bana göre mi bilmiyorum :).

    Konfor ve sessizlik açısından hoştu ama 120km ve üstünde hiç mi hiç güven vermedi. Hatta gezelemeye başladıgını bile söyleyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E

    Bugün test sürüşü yaptım arkadaşlar.

    Krem deri döşemeye bittim diyebilirim. Park freni ve joistikli navigasyon kumandası çok estetikti. Vitesin kenarındaki ahşap rengi döşeme de üst sınıf havası katmış. Navigasyon megandaki ya da fluencedaki gibi emanet ve ayrı bir parça olarak değil de göğüse entegre duruyor bu da hoştu. Denemeye 2 kişi gittik ve hem sürmeyi hem de arka koltukta oturma fırsatını elde ettim. Arka diz boyu mesafesi süper. Arka kısımdaki klima hoş bir olay. Arabaya ilk oturdugunuzda koltugu kendi ayarladı ama bu içerisine kayırlı olanlara göre mi ayarladı, kafasına göre mi, bana göre mi bilmiyorum :).

    Konfor ve sessizlik açısından hoştu ama 120km ve üstünde hiç mi hiç güven vermedi. Hatta gezelemeye başladıgını bile söyleyebilirim.

    çok ilginç... belki de test aracı olduğundan henüz rot-balans ayarı yapılmamıştır ya da lastik havalarına bakılmamıştır

    @Taner Göde;

    Abi o concorde'a 96-04 arasında 8 sene bindik, araba kullanmayı onda öğrendim, uçak gibiydi, ondan sonra 2003 megané akülü araba gibi gelmişti bize, concorde'un oturaklığı sorunsuzluğu verdiği güven megané'da yok malesef (zaten arama diyeceksin) sınıf farkı var ama o zamanki üst sınıf arabalar başkaydı nissan maxima, infiniti falan... şimdi jetta'ya bakıyorsun passat'a bakıyorsun aynı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 24 Şubat 2011; 16:02:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.E

    Bugün test sürüşü yaptım arkadaşlar.

    Krem deri döşemeye bittim diyebilirim. Park freni ve joistikli navigasyon kumandası çok estetikti. Vitesin kenarındaki ahşap rengi döşeme de üst sınıf havası katmış. Navigasyon megandaki ya da fluencedaki gibi emanet ve ayrı bir parça olarak değil de göğüse entegre duruyor bu da hoştu. Denemeye 2 kişi gittik ve hem sürmeyi hem de arka koltukta oturma fırsatını elde ettim. Arka diz boyu mesafesi süper. Arka kısımdaki klima hoş bir olay. Arabaya ilk oturdugunuzda koltugu kendi ayarladı ama bu içerisine kayırlı olanlara göre mi ayarladı, kafasına göre mi, bana göre mi bilmiyorum :).

    Konfor ve sessizlik açısından hoştu ama 120km ve üstünde hiç mi hiç güven vermedi. Hatta gezelemeye başladıgını bile söyleyebilirim.

    Bu dediğiniz donanımlar zaten Laguna da mevcut,aracın içi Laguna'nın kopyası ama bence zayıf bir kopyası,Laguna sahibi arkadaşlar ne dediğimi anlayacaktır...







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salatan -- 24 Şubat 2011; 22:01:10 >
  • renault bir an evvel yumuşak direksiyon sisteminden vazgeçip yüksek süratlerde dahi daha güvenli ve dengeli sert bir direksiyon sistemine geçmeli...
    yumuşak direksiyon ve stoplardaki beyaz gerivites-sinyal lambası bölümleri araçlara hafife alınırlık hissi veriyor ..(sadece kendi fikrim)
    bir renault sporttourer kullanıcısı olarak latitutenin güzel bir araç olmasına rağmen wv passatın veya jettanın kadar tutulmayacağını sanıyorum....
    hoş yeni jettalar eskiye nazaran oldukça geri kalitede....
    ama birkaç husus varki renaultun kesinlikle çok satmasındaki bence önemli bir unsur...

    renault araçlar uygun ödeme koşılları ile kısa zamanda ulaşılabiliniyor bu durum çok güzel aylarca beklemiyoruz...
    kredi geri ödeme miktarı diğer birçok markaya göre çok çok iyiydi (ben aracı alırken en azından)
    daha az paraya daha fazla donanım alınabiliyor

    son olarak latitude'yi inceledim deneme sürüşü yaptım z.burnu renault bayisinde çok süper bir araç fiyatta da uygunluk yapılıyor yani liste fiyatı baz almayınız..
    yol tutuşu stabilitesi sessizliği benim megane 3 st den daha iyi geldi bana ...yalnız direksiyon daha evvelde dediğim gibi yumuşak yüksek hızlarda sıkıntı olur...
    birde 1.5 motor latitude ile 2.0 latitude'nin klima kumandaları farklı hatta tammen farklı donanım farkından da olabilir onu tam bilemeyeceğim...
    bu araç 1-2 santim yere daha yakın olmalı ve sert direksiyona sahip olmalıydı hiszsiz direksiyondan hiç hoşlanmıyorum sürekli direksiyona müdehale etmek durumunda kalınıyor buda insanı yoruyor..
    daha evvel astra h 1.3 diesel kullandım aracın direksiyonu ciddi sertti şehir içinde hiç sıkıntıda olmuyor nihayetinde hidrolik..
    ama araç yerle bir gidiyor sanki asfalttaki her şeyi hissdiyorsun sanki kendi kendine gidiyor....hiç yormuyordu insanı....
    bunlar sahsi fikirlerim...kimseyi hedef aldığım yoktur...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.