Şimdi Ara

Lasix konusunda yardım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
21.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Aşırı kilolarımdan kurtulmaya karar verdim ve diyetle birlikte spor salonuna başladım
    bmi a göre 50 kilo kadar fazlalığım var ve bu egzersiz yapmamı zorlaştırıyor. yarım saatlik tempolu yürüyüşün ardından ayak bileklerim ve bacak kaslarım da zorlanmalar başlıyor mecburen bırakmak zorunda kalıyorum.
    Spor salonundaki hocam bana lasix diye diüretik bir ilaç tavsiye etti. Vücuttan su atılmasını sağlayan güçlü bir ilaçmış. body builder lar yarışmakardan önce kullanırlarmış vs vs.
    1 ay kadar bu ilacı kullanarak vücudumdan fazla suyu hızlıca atmamı böylece daha rahat egzersiz yapabileceğimi söyledi
    bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı?yan etkiler zararları var mı?
    yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler



  • lasix sivi atimini sagliyor bunun sonucunda noluyor kandaki sivi azaliyor ve tansiyonun dusuyor ve nolcak muhtemelen bayilmalarin baslicak ayrica siviyla birlikte bircok hayati mineral kaybediceginiz icin bu da carpinti vs olarak tezahur edicek su spor hocalarinin sagligimiza ettigini kimse tmiyor zaten ya steroidioneren zihniyet iste adamin ne oldugunu bilmeden herseyi oneriyorlar
  • Nasıl bir hocaymış bu ? Egzersiz sırasında terleyerek zaten sıvı kaybedeceksin. Birde lasix ile idrar yaparak sıvı kaybedeceksin. Kalbin azalan sıvı hacmini telafi etmek için daha fazla çalışmak zorunda kalacak. Artık çarpıntı mı sizi daha fazla rahatsız eder, yoksa hipotansiyona bağlı bayılmalar mı bilemiyorum. Sağlıklı olmak için yaptığınız spor bilinçsiz bir hoca nedeniyle sizi sağlığınızdan edecek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.