Bildirim
Laptopı Düşürdüm hard diski. görmüyor
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Yanmamıştır da bozulmuştur :D Düşürmeye dayanıklı olmuyor genelde hard disklerimiz -
Veriler kurtulabilir mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mutlaka bir yolu vardır da ayrıtısını bilemiyeceğim. -
En iyi cevap bir pc tamircisine götürmek buradan anlayamayız. -
quote:
Orijinalden alıntı: cemxmox3
Yanmamıştır da bozulmuştur :D Düşürmeye dayanıklı olmuyor genelde hard disklerimiz
Arkadaşın dediği gibi bozulmuş olma ihtimali yüksek.Eğer biraz donanım bilgin var ise (garanti problemin olmadığını varsayıyorum) hdd'yi notebooktan çıkartarak 2.5 hdd kutusuna takarak hdd'nin çalışıp çalışmadığını deneyebilirsin.(yada başka bir notebook'ta)
Eğer bu şekilde çalışmaz ise profesyonel olarak veri kurtaran yerler var, ama fiyatları çok değişken ve uçuk.İlla verileri kurtarmam lazım diyorsan çok iyi pazarlık yapmanı tavsiye ederim -
Ayrıca bios'tan baktığında notebook hdd'yi görüyor mu? -
Hard disk yanmamıştır. Dosya Kurtarma Hizmetleri var. Bir inceleyin isterseniz :
www.dosyakurtarma.com -
-
HDD bağlantısının sağlam olduğuna eminsen HDD'ye elveda ve veri kurtarma şansın da pek yok. İçindekiler çok çok önemliyse profesyonel veri kurtarma servislerinden birine başvurman gerekir ki o da sana EPEYCE tuzluya mal olur. Fırsattan istifade SSD bakmaya başla derim. Hem düşürmeye de dayanıklı, tam senlik -
Bi bilgisayarcıya götürüp sor belki veriler kurtarılır
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın götürcem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Diski cikartip taktiginizda birsey olmadiysa, diskiniz bozuldu demektir. -
Tamiri nasıldır.Yanı bilgisayar cıya giderken sadece harddisk i götürsem yeter.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sen 2 sinide götür belki pcde sıkıntı vardır bidaha git gel olmasın ama büyük ihtimal hdd dir sıkıntı. siz laptopuda hdd yide götürün -
Harddisk tamiri gibi bir şey maalesef yok bozuldu ise çöp. -
Laptop garantiye gitti.Garanti karşılar mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normalde hhd arızasında yetkili servis diski yenisi ile değiştirip sorunu çözer ama,notebook üzerinde düşmeden kaynaklı bir kırık,çatlak vb. şartlar mevcut ise sizi zora koşup garanti dışı diyebilirler.
Ama ben sıkıntı çıkartmadan diski değiştireceklerine inanıyorum.Gerçi garantiye vermişsiniz ama arıza kaydı açılırken notebook'u açtım uyarı mesajı ile karşılaştım demeniz sizin lehinize olur(umarım öyle söylemişssinizdir.düşmeyi karıştırmamışsınızdır.) -
Düşmeyi karıstırmadık tabıkıde.çatlak kırık yok.Ne kadar sürede gelılir garantiden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi yapmışsınız o zaman,kırık olmaması'da sevindirici.Servisten gelme süresine gelince markaya ve servisin yoğunluk durumuna göre değişir.Ayrıca bazı markalar yedek parçaları stok olarak bulundurmuyor ve arıza anında yurtdışından parça siparişi veriyor.Tüketici yasasına bakarsak eğer 20 iş günü içerisinde onarımı sonuçlandırmak durumundalar, eğer 20 iş gününde yapamazlar ise size para iadesi, birebir sıfır makine ile değişim yada makineniz üretimden kalkmış ise eş değer bir bilgisayar vermek zorundalar.
Benzer içerikler
- ekran kartı fanı dönmüyor
- bu yazılım oyunla aynı anda kullanılamaz virtual controller
- microsoft visual c++ nedir
- whea uncorrectable error nedir
- intel uhd graphics 620
- mobil veri açık ama internete giremiyorum
- 0xc00007b hatası
- steam açılmıyor
- suya düşen telefona ne yapılır
- telefon şarj olmuyor
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X