Şimdi Ara

LANDİRENZO DESTEK PLATFORMU (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.525
Cevap
81
Favori
255.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Oncelikle yanlış yazmissam kusuruma bakmayın
    Landirenzo omegas plus kullanıyorum aracı
    2003 opel vectra 3000-4000 devir aralığında yığılma yapıyor bu devirler arasında dip gaz yaparsam yığılma kesiliyor araba hızlanmaya devam ediyor.
    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cay bardağı

    Merhaba arkadaşlar
    Oncelikle yanlış yazmissam kusuruma bakmayın
    Landirenzo omegas plus kullanıyorum aracı
    2003 opel vectra 3000-4000 devir aralığında yığılma yapıyor bu devirler arasında dip gaz yaparsam yığılma kesiliyor araba hızlanmaya devam ediyor.
    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim

    Servisine götürüp tekrar ayarlatmanız gerekmekte. Motor devrini 3500 e sabitleyerek ayar yapmaları gerekiyor.
  • merhaba, geçen sene aldığım araçta 2011'de ademler otogaz (lpg dünyası-olgunlar) konya şubesinde landirenzo tüp takılmış... geçen yaz gaza geçmediği için ademler otogaza gittim nette 90 tl'ye satılan map sensörünü 200 tl ye değiştirdiler. bir hafta sonra tekrar yaptı ayar yapıp gönderdiler, bir ay sonra tekrar yaptı neticede sanırım 6-7 kez filan gittim şu anda aynı hatayı daha sık yapmaya başladı.... her gittiğimde başka bir eleman bakıyor aynı şeyleri hepsine anlatmak zorunda kalıyorum... hiç bir şekilde gözle muayene, soketini çıkarıp takma, sigorta kontrolü vs. yok bilgisayara bağlayıp gönderiyorlar... arızayı yapınca öyle getir bilgisayara bağlayacağız diyorlar, olur olmadık zamanda yapıyor ve oraya gidinceye kadar gaza geçmeye başlıyor... böyle bir mantık olabilir mi ? bir arızanın nedenleri bellidir tek tek dener bulmaya çalışırsın... malesef konya'daki tek sözde yetkili... 4 yıllık kite bunlar eski sistemler yapar diyor biz 4 yılda bir kit mi değiştireceğiz ?

    Velhasılı kelam, öncelikle sorunuma çözüm, konya'da önerebileceğiniz iş ahlakına sahip iyi bir usta yetkili yetkisiz farketmez tavsiyesi istiyorum sizlerden...

    iyi günler...




  • Merhaba,
    İmzamdaki 2007 model Toyota Corolla Comfort M/M 1,6 124 ps Dual VVT-I LandiRenzo Omegas Plus LPG kitli aracımda "Check Engine" ikaz yazısı iki kez çıktı.

    *** 1.si yaklaşık bir ay önce , soğuk bir havada sabah ilk çalıştırmadan sonra işe giderken 5 - 6 dakika sonra, arkadaşları almak için beklerken (araç rölantide çalışıyordu) yandı.
    Araç motoru nispeten soğuktu. Hemen stop edip motora baktım. Araçta en ufak bir sorun görünmüyordu. Benzinde de denedim, hala ışık yanıyordu. Ben de kısıtlı zamanda kurcalamadan "Check Engine" ikaz ışığı yanarak 25 km olan uzaklıktaki işe gittim.
    İş çıkışında, akşam üzeri arabayı kontrol ettim. Yine "Check Engine" yanıyordu. Bende benzin depo kapağını açıp kapattım, hava filtresini söküp taktım ve akü kutup başını söküp taktım . Sorun çözüldü. Işık yanmıyordu. Ben de aldırış etmedim. Sıkıntı yoktu da zaten.

    ***
    Bugün "Check Engine" ışık yine yandı. Ama bu sefer akşam üzeri iş çıkışındaydı. yaklaşık 26-27 km yol yaptım. Hava dışarıda +1 C * derece civarındaydı. Aracı stop ettim. Bankaya gittim. İşimi bankadan bitirdim. Eve dönerken 10 dakika sonra , sıcak motorla , LPG de giderken yine trafik ışıklarında beklerken (araç rölantide çalışıyordu) "Check Engine" uyarı ışığı yandı.
    Sonra eve geldim. Gerekli alet edevatla aşağı indim. Benzin depo kapağını aç-kapa, hava filtresini sök tak sırayla denedim. Ama "Check Engine" ışığı sönmedi. Benzin , LPG her türlü kombinasyonu denedim.
    İntenette gözüme çarpmıştı. Aşağıdaki linkte (muhtemel çakması) olan, MAF sensörü, Map Sensörü gibi isimlerle anılan parçayı söktüm. Evde saf alkol vardı. Onunla temizlemeye çalıştım. kuruması için biraz bekledim. Tabii o parça kuruyana kadar meraklan duramadım. Arabayı çalıştırdım. Araba hem benzinde hem gazda çalıştı. yalnız ne kadar gaz verirsem , vereyim araba 3500-4000 devirden yukarıya çıkmadı.
    Sonra parça kuruyunca yerine taktım ve Arabayı çalıştırdım. Maalesef Yine arıza ışığı yanıyordu.

    En sonunda , akü kutup başını söktüm. Biraz bekledim. Taktım. Ve artık Check Engine" yazan IŞIK SÖNDÜ.
    Arabayı rölantide çalıştırdım. Benzin , LPG denedim. ışık yanmıyordu. Araba biraz düşük rölantide ( 5-6 bin devir) çalışıyordu. Sonra biraz daha çalışır vaziyette bekledim. Stop edip tekrar çalıştırdım. Rölantide 7-8 bin devirdeydi. Ve üşüdüğüm için eve geldim . Devamına yarın bakacağım. sanırım ECU'su kendisini ayarlaması biraz zaman alıyor.

    *** ŞİMDİ BENİM SORUM:

    Benim aracın ışığı neden yandı? Akü kutup başı söküp takınca niye ışık sönüyor?
    Aklıma gelen bir sorun var. Umarım komik gelmez. LandiRenzo Omegas Plus LPG Ecu'su araç Ecu su ile otomatik kalibrasyonu kendi yapıyor. Bu şekilde elektrik olmadığı için kendini sıfırlıyor. Yeniden araba ECU'suna göre kendini güncellediği için sorun ortadan kalkıyor. Daha sonra yakıt kaynaklı ya da LPG ayar kaynaklı bir hata nedeniyle hata veriyor.

    Ama bu tezi çürüten olay araç benzinde de Işık yanmaya devam ediyor. Eğer arıza onarıldığı halde , bilgisayara bağlayıp sorunu silmediğimiz sürece ışık sönmüyor sa bu tez doğru mu? Yoksa sorun gidince, otomatikman ışık söner mi?

    ***
    En kısa sürede, muhtemel hafta sonu ya da 1 Ocak yılbaşı tatilinde bu işten anlayan bir ustaya gideceğim ama LPG servisi mi, motor ustası mı, oto elektrikçiye mi gideyim?

    ***
    En son gittiğim LandiRenzo servisi işin ehli olduğu konusunda bana pek güven vermedi.
    ***
    Not: bu olaylar olurken, aracın performansında, sesinde vs. bir sorun yok gibi.

    Yakıt çok çok az arttı gibi.1 Km'de yaktığı LPG, 18 kr'den 21 kr'a çıktı. Ama bu da hava şartları ile ilgili olabilir. Hava soğuk ve sisli. Bu sebeple geçen hafta daha yavaş, dikkatli gittim. 59 TL LPG ile 272 km yol gittim. Şehir içi, dışı karma. 5 kişi günlük işe gidip geliyoruz. Günlük köy yolunda 60-80 km/sa. ortalama ile 56-57 km yol yapıyorum. Artı şehir içi de kullandım.
    (1 lt Total Gaz = 2,09 TL /// 29.12.2015 )
    ***

    Söküp -alkol ile temizleyip- taktığım parça bu: (Bu orijinal mı bilemem tabi ama üstündeki yazılar bu şekilde)


    http://www.aliexpress.c...0/708302_853749433.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    Merhaba,
    İmzamdaki 2007 model Toyota Corolla Comfort M/M 1,6 124 ps Dual VVT-I LandiRenzo Omegas Plus LPG kitli aracımda "Check Engine" ikaz yazısı iki kez çıktı.

    *** 1.si yaklaşık bir ay önce , soğuk bir havada sabah ilk çalıştırmadan sonra işe giderken 5 - 6 dakika sonra, arkadaşları almak için beklerken (araç rölantide çalışıyordu) yandı.
    Araç motoru nispeten soğuktu. Hemen stop edip motora baktım. Araçta en ufak bir sorun görünmüyordu. Benzinde de denedim, hala ışık yanıyordu. Ben de kısıtlı zamanda kurcalamadan "Check Engine" ikaz ışığı yanarak 25 km olan uzaklıktaki işe gittim.
    İş çıkışında, akşam üzeri arabayı kontrol ettim. Yine "Check Engine" yanıyordu. Bende benzin depo kapağını açıp kapattım, hava filtresini söküp taktım ve akü kutup başını söküp taktım . Sorun çözüldü. Işık yanmıyordu. Ben de aldırış etmedim. Sıkıntı yoktu da zaten.

    ***
    Bugün "Check Engine" ışık yine yandı. Ama bu sefer akşam üzeri iş çıkışındaydı. yaklaşık 26-27 km yol yaptım. Hava dışarıda +1 C * derece civarındaydı. Aracı stop ettim. Bankaya gittim. İşimi bankadan bitirdim. Eve dönerken 10 dakika sonra , sıcak motorla , LPG de giderken yine trafik ışıklarında beklerken (araç rölantide çalışıyordu) "Check Engine" uyarı ışığı yandı.
    Sonra eve geldim. Gerekli alet edevatla aşağı indim. Benzin depo kapağını aç-kapa, hava filtresini sök tak sırayla denedim. Ama "Check Engine" ışığı sönmedi. Benzin , LPG her türlü kombinasyonu denedim.
    İntenette gözüme çarpmıştı. Aşağıdaki linkte (muhtemel çakması) olan, MAF sensörü, Map Sensörü gibi isimlerle anılan parçayı söktüm. Evde saf alkol vardı. Onunla temizlemeye çalıştım. kuruması için biraz bekledim. Tabii o parça kuruyana kadar meraklan duramadım. Arabayı çalıştırdım. Araba hem benzinde hem gazda çalıştı. yalnız ne kadar gaz verirsem , vereyim araba 3500-4000 devirden yukarıya çıkmadı.
    Sonra parça kuruyunca yerine taktım ve Arabayı çalıştırdım. Maalesef Yine arıza ışığı yanıyordu.

    En sonunda , akü kutup başını söktüm. Biraz bekledim. Taktım. Ve artık Check Engine" yazan IŞIK SÖNDÜ.
    Arabayı rölantide çalıştırdım. Benzin , LPG denedim. ışık yanmıyordu. Araba biraz düşük rölantide ( 5-6 bin devir) çalışıyordu. Sonra biraz daha çalışır vaziyette bekledim. Stop edip tekrar çalıştırdım. Rölantide 7-8 bin devirdeydi. Ve üşüdüğüm için eve geldim . Devamına yarın bakacağım. sanırım ECU'su kendisini ayarlaması biraz zaman alıyor.

    *** ŞİMDİ BENİM SORUM:

    Benim aracın ışığı neden yandı? Akü kutup başı söküp takınca niye ışık sönüyor?
    Aklıma gelen bir sorun var. Umarım komik gelmez. LandiRenzo Omegas Plus LPG Ecu'su araç Ecu su ile otomatik kalibrasyonu kendi yapıyor. Bu şekilde elektrik olmadığı için kendini sıfırlıyor. Yeniden araba ECU'suna göre kendini güncellediği için sorun ortadan kalkıyor. Daha sonra yakıt kaynaklı ya da LPG ayar kaynaklı bir hata nedeniyle hata veriyor.

    Ama bu tezi çürüten olay araç benzinde de Işık yanmaya devam ediyor. Eğer arıza onarıldığı halde , bilgisayara bağlayıp sorunu silmediğimiz sürece ışık sönmüyor sa bu tez doğru mu? Yoksa sorun gidince, otomatikman ışık söner mi?

    ***
    En kısa sürede, muhtemel hafta sonu ya da 1 Ocak yılbaşı tatilinde bu işten anlayan bir ustaya gideceğim ama LPG servisi mi, motor ustası mı, oto elektrikçiye mi gideyim?

    ***
    En son gittiğim LandiRenzo servisi işin ehli olduğu konusunda bana pek güven vermedi.
    ***
    Not: bu olaylar olurken, aracın performansında, sesinde vs. bir sorun yok gibi.

    Yakıt çok çok az arttı gibi.1 Km'de yaktığı LPG, 18 kr'den 21 kr'a çıktı. Ama bu da hava şartları ile ilgili olabilir. Hava soğuk ve sisli. Bu sebeple geçen hafta daha yavaş, dikkatli gittim. 59 TL LPG ile 272 km yol gittim. Şehir içi, dışı karma. 5 kişi günlük işe gidip geliyoruz. Günlük köy yolunda 60-80 km/sa. ortalama ile 56-57 km yol yapıyorum. Artı şehir içi de kullandım.
    (1 lt Total Gaz = 2,09 TL /// 29.12.2015 )
    ***

    Söküp -alkol ile temizleyip- taktığım parça bu: (Bu orijinal mı bilemem tabi ama üstündeki yazılar bu şekilde)


    http://www.aliexpress.c...0/708302_853749433.html





    Aracınızın arıza ışığı yakma nedenin cevabı OBD cihazı ile bakılarak hata kodunun öğrenilmesi sonucu verilebilir. Kutup başını söktüğünüzde arıza ışığı söner ancak kaydedilen uyarılar kısmında kalır. Vakit geçirmeden arıza kaydını okutturarak sorunu çözmelisiniz. Aracınızın arıza lambası yakmasının en büyük nedenleri ise, LPG ayarını zengin veya fakir karışım olarak görmesinden olur. Ayrıca LPG sistemi elektrik sistemine ilave yük bindirdiğinden de yanabiliyor. Bu durum özellikle uzakdoğu araçlarında karşılaşılabileceğimiz bir durum. Tabi tüm uzakdoğu araçlarında bu olaya rastlanmıyor ama olması muhtemel bir durum.
    Diğer sorularınızın şu an için aciliyeti olmadığından ve teşhis konulması için OBD cihazına bağlanması gerektiğinden cevap vermedim.




  • @coskunismail size mesaj attım bakabilir misiniz ?
  • fenerbesto F kullanıcısına yanıt
    Mesajınızı okudum. Bilgisayarın dediğine göre hareket etmeleri gayet doğal. Zira sıralı sistem LPG arızaları en kolay bilgisayar yardımı ile bulunabilir. Size Landirenzonun Konyadaki yetkili servis ve bayilerinin linkini yolluyorum. Oradan kişilerle irtibata geçerek umarım sorununuzu en kısa zamanda çözersiniz. Landirenzoda ısı ayarı minimum 30 derece olmalıdır. Konya soğuk bir şehir olduğu için 40 derece bile ayarlansa çok daha iyi olur.
    http://www.olgunlpg.com/?MenuCase=BayiListe&SehirID=42
  • Konya eski sanayide bir usta 40 tl'ye sorunumu çözdü. Eğer map sensörü gaz sıcaklığını -40 gösteriyor yani okumuyorsa map değiştiği halde aynı sorunu tekrar ediyorsa ki bu olduğu zaman araba gaza geçmiyor öm ile bana ulaşırsanız ustayı ve gerekli bilgiyi paylaşabilirim... yukarıda bahsettiğim ademler yetkili landirenzo servisi çıkma 350 tl'ye ecu'yu değiştirecekti yine olmayacaktı ve sırada regülatör kaldı sadece onu da değiştirince zaten kiti değiştirmiş olacaktık, ucuz atlattık...
  • fenerbesto F kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, arızasız günler dilerim
  • coskunismail C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, iyi akşamlar...
  • Merhaba iyi aksamlar 1.4 astra turbo aracım var landirenzoyu taka li 1 hafta oldu hala problem leri bitmiyor ariza ışığını söndüremediler emulator taktılar arizali cikti araç rampa çıkarken tekli yor lpg ye geç giriyor işi sensörünü değiştirdiler ama nafile hala aynı derdime çare olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Operator351 -- 7 Ocak 2016; 18:47:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Merhaba iyi aksamlar 1.4 astra turbo aracım var landirenzoyu taka li 1 hafta oldu hala problem leri bitmiyor ariza ışığını söndüremediler emulator taktılar arizali cikti araç rampa çıkarken tekli yor lpg ye geç giriyor işi sensörünü değiştirdiler ama nafile hala aynı derdime çare olursanız sevinirim.

    Derdinizin çaresi belli aslında. İşin ehli usta tarafından LPG sisteminiz yeniden montaj yapılıp, testleri gerçekleştirilerek size teslim edilmesi gerekiyor.
  • Landirenzo için ehil bir usta nerde var biliyormusunuz ayrica montajı yapan bayiye para verdim birdaha montaj için para vermem gerekecek basiretsizlik böyle birşey olsa gerek başka bir çözümü yokmu çok yoruldum adamların peşinde koşmaktan.montajı yapan bayi dolapdere sanayide yeşil otogaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operator351 kullanıcısına yanıt
    2010 da Yeşil otogaz da Landirenzo kitimi taktırmıştım ve sorunsuz olarak kullanıyorum. Ama ayar işini Ditrubitör olan olgun LPGye PC üzerinden bağlanarak yaptılar. Tabi o zaman takan usta, işçi olduğundan ayrılmış ve şimdi orda yok. Siz oraya gidip bu işi çözmelerini aksi takdirde Olgun LPGye şikayet edeceğinizi söyleyin, gerekirse de şikayet edin. Büyük ihtimalle ya Yeşil Otogaz sorununuzu çözer ya da Olgun LPGye gidip ücretsiz olarak işleminizi yaptırırsınız. Olgun LPG Landirenzonun her zaman arkasındadır ve tüm sorunlarınızı çözeceğinden eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 9 Ocak 2016; 14:11:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Merhaba iyi aksamlar 1.4 astra turbo aracım var landirenzoyu taka li 1 hafta oldu hala problem leri bitmiyor ariza ışığını söndüremediler emulator taktılar arizali cikti araç rampa çıkarken tekli yor lpg ye geç giriyor işi sensörünü değiştirdiler ama nafile hala aynı derdime çare olursanız sevinirim.

    Çok gecmiş olsun hocam

    Olgun lpgnin bir bayisine gidin sorunları anlatın, lpg kitiniz garantili oldugu için tüm OLGUN LPG bayilerine gidebilirsiniz.Ayrıca memnun kalmadğnz bayiyide olgun lpgye belirtin.

    Umarım sorununuz çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler cumartesi gittim yesil otogaz a emülatörü değiştirdiler biraz kontrol ettim sonuç yine aynı sonra olgun lpg yi aradılar atmosferik motorun regulatorunu takmışlardı olgun lpg olmaz demiş degistiricez dediler ama problem aradaki fiyat farkını alıcaz dediler şimdi benim suçum ne exstra para vereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Teşekkürler cumartesi gittim yesil otogaz a emülatörü değiştirdiler biraz kontrol ettim sonuç yine aynı sonra olgun lpg yi aradılar atmosferik motorun regulatorunu takmışlardı olgun lpg olmaz demiş degistiricez dediler ama problem aradaki fiyat farkını alıcaz dediler şimdi benim suçum ne exstra para vereyim.

    Hocam siz olgun lpgyi arayın mağduriyetinizi belirtin, baştan anlaştıgnz fiyatı söyleyin, sonradan sorunu gideremediler para istiyorlar diyin, eger çözülmzse olgun lpgnin bir bayisine gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Teşekkürler cumartesi gittim yesil otogaz a emülatörü değiştirdiler biraz kontrol ettim sonuç yine aynı sonra olgun lpg yi aradılar atmosferik motorun regulatorunu takmışlardı olgun lpg olmaz demiş degistiricez dediler ama problem aradaki fiyat farkını alıcaz dediler şimdi benim suçum ne exstra para vereyim.

    Ortada bir suç yok arkadaşım. Aracınıza en uygun regülatör ne ise onun parasını ödeyeceksiniz tabi ki. Bu gayet doğal bir şeydir. Sizden aradaki farkı istemeleri de onların hakkıdır. Çünkü hazır kitler, her araca %100 uymayabilir, motor farklılıklarına göre parçalarda değişiklik olabilir. Bu da sizin aradaki farkı ödemenizi gerektirir. Siz dua edin de; o tüm sorunlarınız giderilsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Teşekkürler cumartesi gittim yesil otogaz a emülatörü değiştirdiler biraz kontrol ettim sonuç yine aynı sonra olgun lpg yi aradılar atmosferik motorun regulatorunu takmışlardı olgun lpg olmaz demiş degistiricez dediler ama problem aradaki fiyat farkını alıcaz dediler şimdi benim suçum ne exstra para vereyim.

    Ortada bir suç yok arkadaşım. Aracınıza en uygun regülatör ne ise onun parasını ödeyeceksiniz tabi ki. Bu gayet doğal bir şeydir. Sizden aradaki farkı istemeleri de onların hakkıdır. Çünkü hazır kitler, her araca %100 uymayabilir, motor farklılıklarına göre parçalarda değişiklik olabilir. Bu da sizin aradaki farkı ödemenizi gerektirir. Siz dua edin de; o tüm sorunlarınız giderilsin.

    İsmail bey, firma lpgyi takmadan önce arkadaşa sorunsuz çalışacak şekilde fiyatı söylemeliydi, sonradan şunu takalım ücret verin tarzında olmz.

    *magdur arkadaşın verdiği bilgilere göre yorum yaptm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90


    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Operator351

    Teşekkürler cumartesi gittim yesil otogaz a emülatörü değiştirdiler biraz kontrol ettim sonuç yine aynı sonra olgun lpg yi aradılar atmosferik motorun regulatorunu takmışlardı olgun lpg olmaz demiş degistiricez dediler ama problem aradaki fiyat farkını alıcaz dediler şimdi benim suçum ne exstra para vereyim.

    Ortada bir suç yok arkadaşım. Aracınıza en uygun regülatör ne ise onun parasını ödeyeceksiniz tabi ki. Bu gayet doğal bir şeydir. Sizden aradaki farkı istemeleri de onların hakkıdır. Çünkü hazır kitler, her araca %100 uymayabilir, motor farklılıklarına göre parçalarda değişiklik olabilir. Bu da sizin aradaki farkı ödemenizi gerektirir. Siz dua edin de; o tüm sorunlarınız giderilsin.

    İsmail bey, firma lpgyi takmadan önce arkadaşa sorunsuz çalışacak şekilde fiyatı söylemeliydi, sonradan şunu takalım ücret verin tarzında olmz.

    *magdur arkadaşın verdiği bilgilere göre yorum yaptm

    Genel anlamda haklısınız ama olayın bir de gerçek yüzü var. O da, LPG sistemleri hazır kit olarak satılıyor ve montajcı yetkili servis ustaları bu kitin fiyatını söylüyor. Ancak araçlara göre kit içindeki parçalarda değişiklikler veya ilaveler olabiliyor. Çünkü ustalar, motor ve LPG mühendisi değil, onlar sadece montajcı. Dolayısıyla, istisnai ustalar hariç, çok açık ve aleni bilinenler dışında fazlaca fikir yürütüp teşhiş koyacak bilgiye sahip değiller. Sonuçta, evdeki hesabın çarşıya uymaması durumu oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.