DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Kuru öksürük,balgam ve gıcık nasıl geçer ?
8
Cevap
0
Favori
3.204
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kuru öksürük,balgam ve gıcık nasıl geçer ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      267 Mesaj
      25 Ekim 2013 21:54:26 Konu Sahibi
      Beyler bayramdan beri boğazımda gıcık var ve kuru öksürük var.Ayrıca balgam da atıyorum.Buna bi çözüm var mı doktora falan gitmek istemiyorum



      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      199 Mesaj
      25 Ekim 2013 22:01:36
      hocam balla limonu karıştırıp ye ben çok faydasını gördüm.
      _____________________________

    • Onbaşı
      20 Mesaj
      30 Ekim 2013 16:00:14
      LÜTFEN ACİL BİRİ YARDIM ETSİN. hasta oldum ne hastalığı bilemiyorum. doktora gözükmeden önce, emin olup, yanlış teşhis olmadan,, ona göre tedavi olmak istiyorum. ANJİN, ASTIM, BETA, BRONŞİT, FARENJİT, KRUP, LARENJİT, MENENJİT, TONSİLİT hatalıklarının temel tanısı nedir, bu hastalıkları biribirinden nasıl ayırt edebilirim ???? Bu hastalıkları ayırt edebilebileceğimiz bikaç kısa cümle ile açıklar mısnız ?
      _____________________________

      . çöp kedisi İNSAF .
      lütfen fazla alıntı yapıp duvarda kalabalık etmeyelim,, teşekkürler......

      .........provakasyonculara DİKKAT, evde işte heryerde muhitinizi iyi seçin.........
      Alayına isyan,, Haysiyet Meselesi.
      TÜRK VEGAN
    • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 18 saat 1 dakika kadarı kaldı.
      2 Not
      30 Ekim 2013 16:04:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: cop kedisi masil

      LÜTFEN ACİL BİRİ YARDIM ETSİN. hasta oldum ne hastalığı bilemiyorum. doktora gözükmeden önce, emin olup, yanlış teşhis olmadan,, ona göre tedavi olmak istiyorum. ANJİN, ASTIM, BETA, BRONŞİT, FARENJİT, KRUP, LARENJİT, MENENJİT, TONSİLİT hatalıklarının temel tanısı nedir, bu hastalıkları biribirinden nasıl ayırt edebilirim ???? Bu hastalıkları ayırt edebilebileceğimiz bikaç kısa cümle ile açıklar mısnız ?

      Doktora gitmeden ayırt edemezsin ki içlerinde çok ciddi hastalıklarda var.Eğer şüphe duyuyorsan git.
      |
      |
      _____________________________

    • DH Yönetici
      3165 Mesaj
      30 Ekim 2013 16:28:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: staraptorx

      hocam balla limonu karıştırıp ye ben çok faydasını gördüm.

      aynen


      sabah aç karnına limon sık balın içine, mesela kahve fincanına, su dolu bi zımbırtının içine yarısı batacak kadar koyup ısıt azcık, bal hafif erimeye başlayana kadar karıştır limonla iyice kaynaşsın, sonra iç çok ısınmadan..
      |
      |
      _____________________________

      Adımı referans vererek işlem yapmaya çalışan kimseye güvenmeyin. Forumdaki kimseye maddi manevi olarak kefil değilim.
    • Teğmen
      117 Mesaj
      30 Ekim 2013 16:31:25
      Eczaneden asist al toz ilac suya karistir ic balgam icin cok faydali hele bide sigara iciyosan sigarayi birakma ihtimalin var



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • 30 Ekim 2013 16:34:08
      internette bi yazı vardı. vicks diye bi ilaç varmış. ayak tabanına sürüp kalın çorap giyiyormuşsun hemen öksürük geçiyormuş.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      101 Mesaj
      30 Ekim 2013 16:34:26
      Bende bu aralar öksürükten şikayetçiyim,sana tavsiyem bal ve zencefil karıştırıp gün içinde belli aralıklarla ye,ayrıca ıhlamura bal ve zencefil karıştırıp içebilirsin.Bana çok iyi gelen bir diğer şey ise ılık suya bal,azcık karabiber,tarçın,limon karşıtırıp sabahları aç karnına içmen.Tabi bir doktora görünmen daha faydalı olucak.Ben bugün gittim faranjitim varmış ilaç yazıp gönderdi,boşu boşuna günlerce öksürük çektim.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewalove -- 30 Ekim 2013; 16:35:50 >
      |
      |
      _____________________________

      f.ck this sh.t.I'm out!
    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      30 Ekim 2013 16:35:11
      Vicks merhem test edildi onaylandı
      |
      |
      _____________________________

      Ulusun bağımsızlığını, yine ulusun azim ve kararı kurtaracaktır!
      M. Kemal Atatürk
Reklamlar
izmir havalimanı transfer
SEO
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,329
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.