Şimdi Ara

Kullandığınız en masrafsız Ve en masraflı arabalarınız (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
1
Favori
27.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Valla ben yeni fark ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: profurio

    Arkadaşlar farkettinizmi iki yıllık konu hortlatılmış
  • en masrafsız otom 75 opel rekort

    84 doğan masraf çıkardı sattım
    86 dizel lancer birdefa motorunu sıfırlattım 6 sene masrafsız bindim
    97 mazda e2200 iki gün çalışsa birgün yatıyor. batırdı beni. nerdeyse bir araba daha alırdım onun masrafına
  • En masrafsız arabam 1984 RENAULT 12 TSW idi 1 hafta hiç çalıştırmayayım tek marşta hep alırdı ve orijinal motoru 2000 yılında 530.000 kmde rektefiye edildi.Arabanın orijinal deri koltukları vardı.Motorunun hangi parçasına bakarsam bakayım MADE IN FRANCE yazıyodu.En basit cam suyu bidonu bile fransız malıydı.
  • MASRAFSIZLAR:
    1- RENAULT TOROS 92 MDL. TAŞ GİBİ ARABA
    2- TOYOTA COROLLA 1.6 VVTİ 2002 MDL. 160 BİN KM YE KADAR KULLANDIM ARABAYA BAKIM DIŞINDA TORNAVİDA BİLE DEĞMEDİ. BEN BÖYLE SAĞLAM BİR ARABA GÖRMEDİM.YAĞINI FİLTRESİNİ DEĞİŞ TEPE TEPE KULLAN.

    MASRAFLILAR:
    1-HYUNDAİ EXCEL 91 MDL. MASRAF ÇIKARMA KONUSUNDA ÜZERİNE YOKTU. SANAYİDEN ÇIKMIYORDU.SATTIK KURTULDUK.
    2-RENAULT MEGANE 2000 MDL. ÇOK OLMASADA ARADA SIRADA MASRAFI OLUYOR.PARÇALARI ÇOK PAHALI.EN KISA ZAMANDA SATIP TEKRAR TOYOTA ALACAM .

    NOT:TOYOTA NIN DA PARÇALARI PAHALI DİYENLER OLABİLİR AMA PARÇAYLA İŞİNİZ OLMUYOR ZATEN. BAKIM PARÇALARI DA (FİLTRE KAYIŞ FALAN) ÇOK PAHALI DEĞİL .
  • En masrafsızdan en masraflıya sıralama :

    2004 model Dacia Solenza aracım vardı. Tabiri caizse eşeğe biner gibi bindim. Bir kere tık demedi. En sevdiğim arabalarımdan biri

    2006 model Opel Megane II Sedan ... Hiç masraf çıkartmadı ama tek kelimeyle iğreniyordum arabadan. Bir türlü sevemedim sattım.

    2005 model Opel Corsa Cdti ... Bir iki kez bilgisayar programı sorun çıkardı. 1 kerede yolda bıraktı. Orta karar masraf ettirdi bana.

    1980 model BMW 318 E21 Kasa ... İlk arabam. Acemiliğinde vermiş olduğu etkiyle oldukça masraf ettim. Ama ilk araba olmasının vermiş olduğu etkiyle aşk vardı aramızda. Ocağımıda batırsa ilk arabamdı.

    1980 model Mini 1000 ... İşte gelmiş en geçmiş en belalı araç. Masraf çıkarttı diyemiycem. Masraf yapabilmek için yapacak usta ve parça olması gerekiyor Ama nadir bulunan bir araç olmasının tadını çıkarıyorum tabiki ... Şu an hala bu aracı kullanıyorum.




  • Güzel konu hortlasın bence :)
  • şimdiye kadar 4 araç oldu evde

    broadway sıfır alındı 97 de 2008 de 70bin km de sattım . değişen debriyaj teli, akü, kalorifer peteği okadar.
    clio symbol dci vardı 2006 model 185binde sattım direksyon hidrolik kömürleri değişti 150 liramı neydi bide baskı balatatoplam 500 lira falan.
    clio 3 hb kullanıyorum 2009 model sıfır masraf değişen yok 100bin km de dizel
    citroen c5 var 2009 model dizel onunda değişen yok sıfır masraf 30bin km de.
  • Önceki arabam 1992 model Renault Broadway. Bir sürü masrafım oldu. Yine de sorunu bitmemişti. Sattım. Gitti.

    Şimdiki arabam. 2006 model Dacia Logan 1.5 DCI. Aldığım zaman sorunsuzdu. 4 ay sonra km'sinin oynandığını öğrendim. Kıllandım. Yetkili serviste 2000 TL'ye yakın keyfi masraf yaptım. O zamandan beri sorunsuz. Çalıştırıyorum. Biniyorum. 6 kere de uzun yola gittim.
  • Herkez derki eski arabanın arızası çok olur . 1985 MERCEDES 190E 1.8 vardı 6 ay bindik LPG si haricinde 1 kuruş harcamadık .

    FORD 1988 model 2.0 otomatik . 2.5 Yıl bindik sadece 135 TL masraf ettik . Onlarda yağı suyu antifrizi vs .

    2'SİDE MASRAFSIZDI !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Valla ben yeni fark ettim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: profurio

    Arkadaşlar farkettinizmi iki yıllık konu hortlatılmış



    Şimdide 6 yıllık konu hortladı . Bu bilgiler her zaman lazım bence
  • AE101 Corolla'ya hiç masraf yapmadım yakıt ve bakımları dışında.Tempra vardı 92 model,alt takımın bir yerini düzeltsen diğer yeri bozuluyordu.İyi arabaydı ama arızası bezdirdi.Toros da da hiç sıkıntı olmadı ufak tefek şeyler dışında.Bir önceki kasa s40'da da hiç sıkıntı yaşamadım.Bir kere yan aynayı dağıtmıştım betonda,çıkma aldım.FocusI-II'nin ikisinde de tık yoktu çok keyif aldığım araçlardandır.GP var eşimde,onda da rutin şeyler dışında hiç sıkıntı olmadı.159'da da rutin şeylerin dışında bir sıkıntı olmadı.
  • palio weekend 2001 yeşil aracım 4 bin tl masraf ve 1500 tl zararla benim araç sevdamı bitirmişti. Ondan sonra 0 araç aldım ilerleyen yıllarda ne çıkar bilemem
  • skoda octavia en masraflisiydi en masrafsiz opel corsa 1.7 dti az donanim az masraf :)
  • Benim birkaç konumu okuduysanız benim için en masraflı arabayı biliyor olmanız gerekir... tabii ki Opel Frontera 2.2 Ecotec. Lafı geçmişken bir daha kafam girsin o arabaya... 6 ay satılık kaldı, o süre boyunca 2000TL masraf yaptı. Bugünün parasıyla 4000Tl... 12.000TL'ye satıldı... Şehirde müşürü çalışıyorken 15-16 litre yakardı. Müşürü arızalanınca söktük, motor ısınmadığı için kışın bu değer 18-19 litreyi bulurdu... Gitse veya 57 chevrolet gibi gözükse ve ses çıkarsa yaksın ses etmeyeceğim... 132hp 8 valf...

    - 2003 Volvo S60 2.0T ---> 140.000km'de şanzıman dağıttı. O dönem otomatik volvoların şanzıman ömürleri 120-140.000km idi. Başka masraf çıkarmasa da bu yeter kanaatındayım. Şehirde 10.5-11lt, uzun yolda 8.5-9lt yakıyordu. Bence o ağırlıkta otomatik benzinli bir araç için makul.

    - 1994 Saab 900 ---> 300.000km 14 sene boyunca kullanıldı. 260.000km sonrası son 3 sene masrafı arttı. Çok dertsiz arabaydı. Volvo gibi yakıyordu, Volvo'dan çok daha iyi gidiyordu.

    - 2008 Ford S-Max ---> 150.000km 3 sene boyunca sadece bakım yapıldı ve lastikleri değişti. Lastikleri büyük ebat gereği pahalı ve yüksek hızda sadece 37.000km dayanıyor. Onun dışında sorunsuz mükemmel bir araç. Şehir içinde 10 litre (eurodiesel), şehir dışında 8.5 litre yakıyordu.

    - 2008 BMW Z4 ---> 85.000km 3 sene kullanıldı. Haliyle hiçbir arıza yapmadı. Biraz hantal ve o hafifliğe göre çok yakıyordu. Şehirlerarası 9 litre...

    - 2008 Ford Focus HB 1.6 TDCI ---> hatalı üretim turbo borusu nedeniyle garantiden turbo borusu değişti. 75.000km 3 yaşında iken kirası dolmuş, bu sürede iki kere fren balatası değişmiş, 2 kere disk taşlaması yapılmış, bir kere şarj dinamosu diyot takımı değişmiş ve arka teker poryası değişmiştir. Hiçbiri büyük iş olmamakla birlikte, can sıkıcıydı. Şehirde 7.5lt, uzun yolda 6lt yakıyordu.

    - 2011 Subaru Legacy ---> Daha yeni. Ne masraflar açar bilmem; ama bana açarsa cvt şanzımandan açar gibi geliyor. Aşırı sakin kullanımda şehirde 12lt benzin yakıyor. Uzun yolda da 10lt yakıyor.

    - 2010 Audi A3 ---> Daha yeni. 43.000km'de. garantiden kavraması değişiyor. 3.nesil kavramalar takılacak. Onun dışında mekatronikten ses gelmesi gibi sıkıntılarım yok. Aletten memnunum. Gelecekte Şanzımanın başıma bela olma ihtimali dışında masraf açacak gibi gözükmüyor. Şehirde 10lt yakıyor. Uzun yolda 8.5lt yakıyor. Ekonomi/performans oranı aşırı yüksek bir araba. 1.8T 160hp 7 ileri dsg.




  • Tabi anket nevinden bir konu olmuş bu, araçtan araca değişen sonuçlar olabilse de ben de katkıda bulunayım.

    En sorunlu aracım 2005 model Focus C-MAX Ghia, bir yıl binildi. Bu arabaya yaptığım masraf ve ettiğim zarar çok canımı sıkacak miktarda. Kimseye tavsiye etmiyorum. Bilhassa benzinli modelini.
    95 Renault Europa 1.4 RN: 45.000KM binildi, tabiri caizse her hafta sanayideydim. Arabanın kornası bile bitmişti( gülmeyin, ustanın tabiri :). bende kızıp sıfır Corsa almıştım.
    2003 Opel Corsa 1.3 CDTI Essentia: ilk sahibi olarak 98.000KM bindim. Rutin bakımları dışında direksiyon kutusu arızası ve EGR valfi problemi çıkarttı. Garantiden yaptırmıştım. Garanti sonrası yakıt pompası arızası yaptı bir kez, onun dışında bir sorun yaşatmadı, memnundum.
  • 2004 Yaris 1.3 AT , 2004 Rav4

    Bir araç hiçmi arıza çıkarmaz. 7 senede lastik akü dışında değişen veya arızalanan hiç bir parça yok

    Araçları yenilemek için sattık.
  • En masraflı arabamız Fiat Doblo oldu. 0 olarak geçen ağustos almıştık 2 ay içinde 2250 tl lik masraf açtı garantide yapmadı o yüzden 1 hafta önce masrafları yüzünden sattık.
    En masrafsız Opel Combo 2009 model sadece periyodik bakımı dışında gık ses yok.
    Yine masrafsız Fiat Albea 2006 model geçen sene sattık sadece periyodik bakım ve 2 defa akü değişti.
    yeni aldığımız Albea 2012 model daha 2 haftalık daha bir sorun yok.
  • En masrafsız 2006 model VW 1.9 tdi jetta tabiki manuel aracı 2009 yılının ocak ayından itibaren 1 sene kullandım bakımları için özel servise götürüyordum rutin bakımlar dışında hiç bir masraf çıkarmadı.

    En masraflısı 2008 model Range Rover HSE 2,7 aslına bakarsak aracın tek suçu grey market olmasıydı o zamanlar bir hata yapıp almıştık , borusan otoya servise götürünce ikinci hatamızı yaptık ve astronomik rakamlara bakımı yapıldı. Sonrasında BMW Hospital denen özel servisin varlığından haberdar olduk




  • vw caddy,vw polo,renault clio. clio 2.el olduğu için balata akü vs.. değiştirmiştim.1.6 polo ile benzinciyle akraba oluyorduk. :D caddy hiç masraf yapmadı, 50 tl mazot atıldığı zaman ankara turuna çıkarıyordu. :D
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.