Şimdi Ara

Kulak içi kulaklık iade edilemez mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Bir telefon operatörünün bayiinden kulaklık almıstım. Bilindik bir marka değil. 2 hafta kullanmaya kalmadan bozuldu. 1 yıl garantili.Servise yolladık, geldi, 1 hafta sonra simdi tekrar bozuldu. Ben para iadesi istiyorum artık cünkü mağduriyetim var. Tüketici haklarını koruma kanununda buna istinaden bir sey var mı? Böyle bir iade alabilir miyim? Bunlar kesinlikle para iadesi veremeyiz diye diretiyorlar cünkü...
    Kadını aradığımda 3. defa tekrarlanırsa o zaman iade alabileceğini, şimdilik sadece ürünü yenisiyle değiştirebileceğimi söyledi. Ancak kanunda öyle bir sey yazmıyor. Baska bir düzenlemesi var mı tüketici hakları kanununun?



  • kanun vb bilmiyorum. ama 3. defa tekrarlanma durumunda iade olayını ben de duymuştum başka ürünlerde.
  • Aynı arızadan 3 defa arızalanıyorsa para iadesi yapmak durumundalar diye biliyorum. Eğer yapmıyorlarsa elinizdeki servis formlarıyla hakem heyetine giderseniz paranızı alırsınız ama süreç uzayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GriPaltoluAdam

    Aynı arızadan 3 defa arızalanıyorsa para iadesi yapmak durumundalar diye biliyorum. Eğer yapmıyorlarsa elinizdeki servis formlarıyla hakem heyetine giderseniz paranızı alırsınız ama süreç uzayabilir.
    Hocam bu ikinci. 2.de vermiyor mı iade? Buna dair bir kanun göremedim ben de o yüzden soruyorum
  • daha yeni huawei freebuds lite iade ettim sağ kulaklık arızalandığı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Authorized

    daha yeni huawei freebuds lite iade ettim sağ kulaklık arızalandığı için.
    İslemi nasıl yaptınız anşatmanız mümkün mü? Faturanızı atmıs mıydınız benim gibi?
  • Bende sennheiser cx 200 iade etmiştim, ürünü aşırı derecede beğenmemiştim ne kadar zorlarsam zorlayayım kulağıma girmedi laleye döndü bide görünüşü ağırlığı hissiyatı oyuncak gibiydi sennheiser firmasına durumu belirttim hiç sorunsuz iade aldı çok şaşırmıştım
  • trendyol üzerinden almıştım. Önce trendyolu arayıp doğrudan trendyol ile mi yoksa tedarikçi ile mi muhatap olmalıyım diye sordum. Tedarikçi ile dediler. Fatura üzerindeki firmayı aradım. Bana sorunun ne olduğunu anlatacak bir kağıt yazıp kutu içeriğini eksiksiz bir şekilde fatura ve yazdığım kağıt ile kargolamamı istediler. Kargo içinde bir gönderi kodu verdiler. Kargoladım, arızayı onayladılar ve para iadesi verdiler.
  • Bu tamamen firmanın insiyatifinde bir durum. Bazı firmalar ilk arızalanmada bile para iadesi yapıyorlar. Cihaz kulaklık dışında başka bir elektronik cihaz bile olsa. Ama kanunen 3 defa aynı arızayı yapması gerekiyor para iadesi için diye biliyorum. Bir de hala geçerliyse bir yılda altı defa farklı arızadan servise giderse de para iadesi talep edebiliyorsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.