Şimdi Ara

Kron XC 250 Vites Dağıldı!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba bisiklet sever dostlarım..
    Üç hafta önce aldığım KRONXC250 2012 model bisikletim, dün akşam düz yolda vites attırma esnasında, arka vites dağıldı. Parçalardan çok iyi anlamam, ama o zinciri tutan parçanın oradan kırılıp, gövdeye de zarar vermesi beni bir hayli sinir etmiş durumda. Bisikleti aldığım yetkili bayi, garanti dışı kalacağını, bunun kullanıcı hatası olduğunu söyledi. Kron'un üreticisi bu konuda bana nasıl yardımcı olabilir? Veya sizin önerileriniz nedir? Bu tür sıkıntılar normal mi?



  • resmini çekip koyabilme şansınız var mı ? Eğer düz yolda normal bir şekilde giderken oldu ise bunu satıcıya anlatın muhtemelen kusurlu parçadır yoksa kolay kolay dağılmaz.Arka Acera attırıcı 35 lira civarı pek pahalı değil yapmazlarsa yenisini alırsınız.
  • Bisiklet aldığım bayi de. Tabi tabi düz yolda oldu. Allah'tan düz yolda oldu. Birde dağ bisikleti, hayret bir şey vallahi! Satıcıya durumu izah edemiyorsun ki, bunun kırılması normal değil diyor.
  • Dedim dedim Dinletemedim Almayın xc250 dandik

    kron xc 250 yi şu şekilde anlatayım
    evlilik programlarına çıkan çok güzel kızlar varya
    ilk görüşte çok beğenirsin
    az tanıdığında güzel ama bundan karı olmaz dersin kafasıda çalışmaz zaten iş de yapamaz o
    hah işte o ilk görüşte çok beğendiğin varya o xc 250
  • Aynakol en büyük dişlide iken arka vitesi de en büyük dişliye geçirdiniz mı hiç ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arda ne güzel konuştun :)
    Yani cidden durum böyle.. Pişman mıyım? Kesinlikle!
    500 Lira da bu halimizle verdik..
  • En uyduruk bisikletlerin bile (misal Bianchi) vitesi o şekilde dağılmadığına göre firmaya baskı yaparak ücretsiz onarım hakkınızı talep edin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evet arkadaşlar, vaziyet bu!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inan_ed -- 11 Haziran 2012; 23:27:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lichm

    Evet arkadaşlar, vaziyet bu!




    hocam üretim hatası ya da baya gaza gelip bastın pedala değiştirmeleri lazım
  • Vitesin garanti kapsamında olmadığı söylendi. Zaten ben bunu yaptırmaya kalksam, sadece yol parası bile yeni bir vites almaya yeter. Geçen gün, üst model bir Shimano satın aldım.
  • kötü olmuş kardeş ama inatçı olsan yaptırabilme sansın yüksek olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    En uyduruk bisikletlerin bile (misal Bianchi) vitesi o şekilde dağılmadığına göre firmaya baskı yaparak ücretsiz onarım hakkınızı talep edin.

    bianchi neden dandik olsunki bakiniz; bianchi mega
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    En uyduruk bisikletlerin bile (misal Bianchi) vitesi o şekilde dağılmadığına göre firmaya baskı yaparak ücretsiz onarım hakkınızı talep edin.

    bianchi neden dandik olsunki bakiniz; bianchi mega

    genel olarak bianchi dandik bunu değiştiremeyiz şimdi.
  • şanssız bir olay olmuş geçmiş olsun ama bunu kron markasının dandikliğine bağlamamak lazım. kron, bisikletin üzerinde ki yalnızca kadro nun uretim kalitesinden sorumlu ki en alt kategorideki modelinde bile 7005 TB kullanan fazla marka yok. kalan tüm parçaların kalitesinden kendi üreticileri sorumlu. ama bunu kullanıcı hatası sayıp değişim yapmamaları konusunda ayıp etmişler. isterseniz hiç satıcıyla muhattap olmayın direk açıp efor bisiklet ile (kron markasının sahibi) konusun. eminim durumu anlayıp yardımcı olacaklardır. gerçi zaten aynısından bir tourney arka arttırıcı takmaya kalksanız 15-20 civarına alıp takabilirsiniz ama yinede garanti kapsamında sayılmalı.
  • Hayır ben Kron markasının DANDİKLİĞİNE bağlıyorum. XC1000 modellerin de üretim hatası var. İnsanlar bas bas bağırıyor. Ama bilmeyenlere halen satmaktalar hatalı ürünleri. Kendileri bile söylüyor hatalı olduğunu!
    Ayrıca girin bisik**tforum.com'a görün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lichm

    Hayır ben Kron markasının DANDİKLİĞİNE bağlıyorum. XC1000 modellerin de üretim hatası var. İnsanlar bas bas bağırıyor. Ama bilmeyenlere halen satmaktalar hatalı ürünleri. Kendileri bile söylüyor hatalı olduğunu!
    Ayrıca girin bisik**tforum.com'a görün..

    bahsettiğiniz forumu sık sık ziyaret ederim. xc 1000 konusunu da biliyorum ama specialized markasında da benzer üretim hataları olduğu zamanları, üstelik firmanın bunu kabul etmeyip değişim bile yapmadığınıda biliyorum. yani dünyanın en büyük markalarınında yasayabilecegi problemler bunlar. bize düşen bilinçli kullanıcı olup arastırıp almak. xc 1000 içinde kron yalnış bilmiyorsam bayilere stok saglamayı kesti ancak bayiler elinde kalanları tutturduğuna satmaya calışıyor. ama konuda bahsi gecen bisiklet hem en alt seviyede bir mtb hemde kron dan değil shimano tourney (yine en alt seviye bir cekiş sistemi) vitesden kaynaklanan sıkıntı. burda bana göre kron markasının hatası garanti kapsamında saymamaları ki bunda bayinin de iş güzarlığı olabileceğinide düşünmüyor değilim. çünkü ben direk telefon acıp kendileriyle konustugumda sıkıntımı garantiden halletmişlerdi. aynı yer salcano nunda servisiydi aynı problemi salcano garantiden değiştirmiyorken benim kron da garantiden değişmişti. kron dünyanın en iyi bisiklet markalarından birisi değil, salcano kadar yaygın ve cok cesite sahip değil, sedona kadar bilinmiyor belki ama hakkı yenecek kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum. özellikle kendilerinin esas sorumluluğu olan kadro konusunda kullandıkları malzemeler alt seviyeler için hiç fena değil. yinede kron sizin için boyle bir konumdaysa da saygı duyarım. herkesin kendi düşüncesi kendi tercihidir.




  • Hocam bu böyle olmaz , bak kaç yıldır bisiklet sürüyorum , böyle şeyler başıma geldi , vites geçişi esnasında zincir kendini bir üste atmak veya indirmek için 0,50 sn boşa bırakır , bu boşa bırakma esnasına pedal dönmeye devam ediyorsa bu arka arttırıcıyı ve küçük dişliyi zorlar , bu yorumum fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla , en doğrusunu sen bilirsin olayı sen yaşadın , ister bize doğru yansıt ister yanlış , ama benim 9 yıllık bisikletim bile düz yolda vites attırdığımda böyle olmaz , size tavsiyem vites geçişlerinde 0,50 sn kadar ayaklarını boşa bırakmanız ve gaza basarmış gibi 1 2 3 diye kademe kademe pedala basmanız , gaza 2 4 6 diye basarsanız ne olur , araç kendini ileri atar , bisiklettede aynı olay geçerlidir , keyifli ve güvenli sürüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardasarp

    Dedim dedim Dinletemedim Almayın xc250 dandik

    kron xc 250 yi şu şekilde anlatayım
    evlilik programlarına çıkan çok güzel kızlar varya
    ilk görüşte çok beğenirsin
    az tanıdığında güzel ama bundan karı olmaz dersin kafasıda çalışmaz zaten iş de yapamaz o
    hah işte o ilk görüşte çok beğendiğin varya o xc 250

    hiç güleceğim yoktu

    evet görünüşü iyi yalnız sonuçta geçici görünüş de ne kadar geçirirsek kardır zamanı yani yanlış anlaşılmasın




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.