|
Herkese iyi akşamlar. Bir buçuk yıla yakın zaman önce 450 tl gibi ufak bir rakamdan ötürü idari takibe düşüp, icralık olmadan bankadan ödeyip doğrudan kapattığım bir kredim için Kredi kapalı görünse de Güncel Gecikme Durumu: İdari/ Kanuni Takip olarak raporda görünmekte. Bu durum normal midir yoksa KKB’ye itiraz için başvurmalı mıyım? Nihayetinde güncel olarak herhangi bir gecikme yok çünkü ürünün borcunu ödeyip kapatmıştım. Raporun ekran görüntüsünü gönderiyorum teşekkür ederim Güncel Gecikme Durumu: İdari/Kanuni Takip olarak görünmesi, ürünün ödenip kapatılmış olmasına rağmen kkb’ye bildirilmediğini için halen kanuni takibin devam etmekte olarak görüntülendigine yorumlanabilir mi? Sol üstte kapalı yazıyor olmasına rağmen rapor içeriğinde güncel gecikme idari takipte görünmesi aklımı kurcaladı. Rapora ait ekran görüntüsünü bırakıyorum: ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

KBB ye takılma findex önemli olan ona bakıyorlar
kullanıcısına yanıt






