Şimdi Ara

Koreliler premium otomobilde global bir atak yapabilir mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bazı modellerinde f/p ruzgarlari estiren koreliler pazarlarin beklentilerini yokladi diye dusunuyorum baktilar ki insanlar kalite istiyor tasarim istiyor bu demektir ki premiuma ilgi istek var.

    Ilerki yillarda bu adamlar bildiginiz premium ayarinda araclari f/p olarak sunup dunya capinda atak yapabilirler diye dusunuyorum. Ozellikle de Turkiyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Globalde olabilir ama Türkiye'de kimse gidip de premium segmentte Korelilere bulaşmaz. Arabayı caka satmak için kullanan bir milletin doğasına ters.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Schuey -- 24 Mayıs 2017; 19:55:3 >
  • Yaptılarki zaten ? Bkz: Hyundai



    Hyundai gibi neydin ne oldun diyebilceğiniz bi firma varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Yaptılarki zaten ? Bkz: Hyundai



    Hyundai gibi neydin ne oldun diyebilceğiniz bi firma varmı ?

    bencede.Berbat ötesi kağıt gibi araçları vardı şimdi i30 golf astra ile kıyaslanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Almanla kadar söz sahibi olmamaları için hiçbir sebep yok, iyi bir atak etkisini gösterir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundai ve kia nin premium sınıfta bir çok aracı var. Mesela hyundai den ayrılıp tek başına marka olarak faaliyet gösteren genesis buna en büyük örnek. Premium koreliler yüksek hacimli motorlara sahip oldukları için yoğun olarak Amerika da satışta. Mevcut motor seçenekleri ile avrupa da tutunmaları çok zor olurdu herhalde?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla Hyundai lüks segmentte yer alan araçlarını artık Genesis adında ayrı bir marka olarak satıyor. Açıkçası ABD'de yaşasam kesinlikle almak isterdim.



    Genesis G80 modeli buyrunuz:



    https://www.genesis.com/us/en/genesis-g80.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç tasarımları ve kalitesi hala daha çok vasat. Mesela Tuscon, dışı ateş ediyor, içi 2008 model araba gibi. Aynı şey Cerato'da öyle. i20'in direksiyon tuşları çok uyduruk duruyor. Fakat yeni Rio ve i30 resimlerde gayet güzel duruyor. Canlısını görmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luks arac yaoacaklarsa yeni bir luks marka yaratmalilar. Kia ve hyundai orta sinif arac durumunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Lüksten premiumdan bahsediliyor sen b,c segmenti arabalardan bahsediyorsun. B,c segmenti arabalar pahali diye premium mu saniyorsunuz anlamiyorum ki :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defalarca kore'ye gitmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, korelilerin ihraç etmedikleri, sadece kendi ülkelerinde kullandıkları premium model arabaları var.
    makam aracı olarak kullanılan yada zengin fabrikatörlerin vs.. kullandıkları arabalar var.
    zaten acaip tutucu adamlar, yolda gün içinde 1 tane belki merco yada bmw görüyorsun.

    ha tamam bir mercedes maybach kıvamında olmasalarda premium ile bir sıkıntıları oldugunu düşünmüyorum.
    birde türkiye'ye gönderdikleri arabalar leş yani, endonezya'da bile hyundai bambaşka kalitede arabaları var.
  • Bknz; Genesis,Equus

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsterse en premium olsun korelililer havalı tabanca bijonları sikarken bijonlar kırılıyor daha sağlam yapsalar keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Yaptılarki zaten ? Bkz: Hyundai



    Hyundai gibi neydin ne oldun diyebilceğiniz bi firma varmı ?

    en basiti accent. ilk kasalarla son kasalar arasında evrim geçirdiler
  • Babamın accenti vardı eh fena değildi.benim son kasa elantra otomatiğim var.inanın vites geçişlerini hissetmek imkansız.klişeyi tekrarlayim hyundai eski hyundai değil!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koreliler bu saatten sonra premium yapacaklarsa Tesla gibi üreticileri örnek alması lazım, özellikle vizyon ve strateji açısından. Onun dışında Infiniti-Acura-Lexus gibi kısıtlı bölgesel pazarlarda iş yapar, globalde nal toplar. Hele Avrupa pazarında işi çok zor, elbette olmaz değil ama çok zor, Cadillac-Lincoln gibi markalar bile Global pazarda yok gibi birşey.
  • Bu marka algısıyla imkansız.

    En yakın örnek; 100 yıllık geçmişi olan, bünyesinden Ferrari gibi bir marka doğan Alfa Romeo bile tekrar büyük oynamaya çalışınca ne kadar zorlandı. Giulia eğer BMW amblemiyle çıksaydı yer gök Giulia diye inler efsaneler arasında E46-E36-F30 yerine en önde Giulia'nın kasa kodu yazılırdı. Yani iyi araç yapmak tek başına yetmiyor.

    Korelilerin en az 20 yıla ihtiyacı var. O zamana kadar da içten yanmalı motor kalmaz zaten.
  • F/P olayı normal araçlarda rekabet gücünü arttıran birşey ama premium segmentte F/P olayı işe yaramaz.

    F/P olayı zaten premium kavramının ruhuna aykırı bir şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    hyundai ve kia nin premium sınıfta bir çok aracı var. Mesela hyundai den ayrılıp tek başına marka olarak faaliyet gösteren genesis buna en büyük örnek. Premium koreliler yüksek hacimli motorlara sahip oldukları için yoğun olarak Amerika da satışta. Mevcut motor seçenekleri ile avrupa da tutunmaları çok zor olurdu herhalde?

    Kia nın stringere ne demeli. Arada bir açıp resimlerine bakıyorum. 4 kapı aileyede gider .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Columbia- kullanıcısına yanıt
    ülkemizde üretilenler için hurda metalden üretiliyor demişlerdi. maalesef burada kalitesiz üretim, daha fakir kalan ülkelerde bile kaliteli Hyundai.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.