Şimdi Ara

konudışı şikayetvara döndü!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
22 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence yeni bir başlık açılsın tüketici şikayetleri diye.konudışına gülüp eglenmek için giriyoruz ama onlarca şu pişmanlıktır,bu firma şöyledir okuyup duruyoruz.bu konuları bir başlıkta toplamak daha mantıklı olur gibi.sırf şikayet yazmak için üye olan bile var foruma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konu dışı diyoruz zaten buraya.
    Güldürü / eğlence bölümü olmadığı gibi şikayet bölümü de değil.
    Konu başlığı olmayan her şey buraya yazılabilir.
    Aynı mantıkla sizin için şikayet konuları açanlarda serzenişte bulunabilir.
    Karşılıklı hoşgörü lazım.
    _____________________________
    AMD 7800X3D // MPG X870E // 9070XT NITRO+ // GSKILL 2x16 DDR5 // KIOXIA 2TB M2 // CORSAIR RM 850 // H150I ELITE CAPPELIX 360 // CORSAIR 5000D
  • Şu firma şöyle dolandırıcı, şurası böyle paramı kaptı, şu kişi tarafından dolandırıldım, çok tipsizim, en büyük loser benim, annem beni doğurmamış m...ış.. Bu nedir olm Yeminle tiksindim konu dışından
    _____________________________

    Kural Disi Konu Destroyer
    I am not a robot. That wasn't flesh maybe. It's 3:36

  • Burada insanlar seslerini duyurabiliyor sebep o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • şu reklamı geç gene çıkıp duruyor nasıl iptal ediyoduk ya şikayet edecem artık
    _____________________________
  • Sanane?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Silinmiş Forum
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Cool Storm kullanıcısına yanıt
    yazdıgımdan SANENE? hadi konuya girdin,girdigin gibi de gidersin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • tabi ki sesimizi duyuralım,buna itirazım olmadıgı gibi ayrı bir bölümaçılsın diye teklif sundum.hatta firmalar için daha caydırıcı olur düşüncesindeyim


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teomanda -- 9 Ekim 2018; 18:38:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşi sözlük ve donanımhaber daha geniş bi kitlete hitap ediyo. Firmalar burdaki şikayetleri dikkate alıp sorunu daha çabuk çözüyo. Şahsen benlik sıkıntı yok. Yarın herhangi bir mağduriyet yaşasam bende açarım konu. Biraz böyle konuları mazur görmek lazım aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • konu disi bitmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti hocam...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teomanda

    yazdıgımdan SANENE? hadi konuya girdin,girdigin gibi de gidersin
    SENENE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam yanlış anladınız galiba,bu tür konular açılmasın demiyorum,tabi ki açılsın birlikte hareket edip birbirimize destek olalım ama bunu tek bir başlık altında yada bölümde toplasak daha etkili olmaz mı? anlatmak istedigin buydu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fikrinize katılıyorum.

    bir ürün alırken öncelikle arama motorlarında firma ile ilgili şikayertleri, müşteri memnuniyetine bakarım.

    burda da bi dünya mağdur insan sorunlarını paylaşıyor. sırf 100lerce okunduğundan şirketin sorunu çözdüğü görülebiliyor.
    _____________________________
  • rukaplan R kullanıcısına yanıt
    evet haklısınız.firma şikayetleri yada müşteri membuniyetsizligi gibi bir bölüm olsa firmalar o bölümde adlarını görmemek için daha duyarlı davranırlar.böylece konudışı bölümüde eski haline dönmüş olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • teomanda kullanıcısına yanıt
    Bu konu şikayet için yeterlidir

    Yönetimden gereğinin yapılmasını rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar konu dışı siyaset yüzünden bitmiştir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    ülke gündemi ve siyaset başlıgı var zaten ama her konuyu bölümüne açan üye pek yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • teomanda kullanıcısına yanıt
    Valla sen de haklısın ama insanlar kendini duyurabilmek için sosyal medyanın gücünden faydalanmaya çalışıyor..

    ben de geçende konu açtım, bir sürü insan geldi yazdı, iyi diyen de oldu kötü diyende oldu..

    Umarım senin de konu açıp destek alma ihtiyacı duyduğun bir gün gelmez...
    _____________________________
    Asus Tuf Gaming X570 Plus // Asus Rog Strix Gaming-E WIFI2 // Ryzen 5 5600x // Ryzen 9 5900x // FSP Windale 6 // Noctua NH-D15 Chromax Black // H110i GTX // MSI 3060ti Gaming Z Trio // Gigabyte 2070 Super Gaming 3X // Crucial Ballistix DDR4 3600mhz CL16 64 Gb // WD Black SN850 1TB PCI 4.0 // Samsung 970 Evo Plus // Kingston A2000 512GB // Sabrent Rocket NVMe Heatsink // EVGA G3 750W // High Power PG-750 ATX 3.0 SM // Hp Pavillion 1440p // Kingston HyperX Alloy Elite 2 RGB // Corsair Sabre Pro Mouse // Razer DeathAdder v3 // Asus Theta 7.1 // Razer Blackshark 2.0 // Asus Essence STX II 7.1 // Sound Blaster Z // LG 65NANO866NA // BenQ Zowie XL2746S // Phanteks ENTHOO 719 // Cintiq 16 DTK-1660
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    hocam beni tamamen yanlış anlamışsınız,ben kimse şikayet konusu açmasın demedim ki; bu şikayetleri başka bir başlık altında toplayalım dedim.böylece firmalar açısından daha caydırıcı olur kanaatindeyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.