Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmiş olsun tüketici haklarıyla biraz sancılı bir süreçten sonra sorununuzu çözebilirsiniz.

    Forumda ki fitekçilere

    Honda bu ha japon bu ha hayatta bozulmaz bu ha bütün arabalara bin çeker ha mercedes,bmw onlarda neymiş yollarda sinek gibi vızıldarız şeklimizi ortaya koyarız diyen kör fan boylara gelsin.
  • Sırf başka markaları kötülemek için bayilerine gidip bi' koşu buraya yazanlar bu konuyu neden es geçiyorlar? Yorumlarını cidden merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 17 Eylül 2018; 14:59:30 >
  • Bu aracın partikül filtresi aracın altında degil . bilinenin dışında motorun ön tarafında bulunuyor ( radyatörün arkasında motor bloguna bitişik .) alttan çarpıp kırılma durumu yok yani biliginize

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    Bu aracın partikül filtresi aracın altında degil . bilinenin dışında motorun ön tarafında bulunuyor ( radyatörün arkasında motor bloguna bitişik .) alttan çarpıp kırılma durumu yok yani biliginize
    zatel alttan çarpsan, çelik gövde üzerinde hasar olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    Bu aracın partikül filtresi aracın altında degil . bilinenin dışında motorun ön tarafında bulunuyor ( radyatörün arkasında motor bloguna bitişik .) alttan çarpıp kırılma durumu yok yani biliginize
    Anladım, fakat yine de bu riski ortadan kaldırmış sayılmaz, hatta belki de yerden yukarıda bulunması bu anlamda daha tehlikelidir
    Özellikle DPF konusunda ciddi miktarda sorun yaşadığımdan herkes sök at gitsin derken çözebilmiş az sayıdaki kullanıcılardan biri olduğumdan yardımcı olmak istedim.
  • teşekkür ederim bilgileriniz için
  • Hocam hondanin genel merkezi yani japonyaya mail atarak ulaşmayı denediniz mi ?



    İnsanlar o kadar zorlukla para kazanıyor ancak şu olaylar üzücü.



    Türk milletinin müşteri memnuniyeti konusunda büyük sıkıntısı var ne yazık ki alana kadar güllük gülistanlik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mahkemeye verilir.. Fotolar, evraklar kayitlar dava dilekcesine eklenir.. Mahkeme bilirkişi ister.. Uniden güzel bi makine mühendisi vs talep edilir bilirkişi olarak.. Kesif yapılır mühendisler bakar.. Rapor yazar.. Hatanin bayide oldugu anlasilir.. Bayi itiraz eder.. Bi kesif daha yapılır korkmayin yapsinlar surec uzar ama tum bu ek yapilan bilirkişi masraflari bayiye kalir.. Velhasil mahkeme istediğiniz karari verir.. Aracin parasini guncel fiyattan geri alirsiniz.. Bitmedi tazminat icin mahkeme sonucundan sonra bi daha daha acilir.. Araci kullanamadiginiz vs. magduriyetleriniz icin zarar tazmini istenir.. Mahkeme hesaplar size bunlari bayiden alir verir.. Beter edin.. Bi dahada Hondadan uzak durun.. Servisine arkadasin aracini goturdum sanayi dükkanı gibiydi.. Iki alimli kiz koymuslar vitrine gireni avliyor.. Gerisi bos.. Araba olarak bakarsan kullandigimda bu ne lannn dedirten civic olmustur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlphaScramble kullanıcısına yanıt
    Göçük olayında Japonya merkeze ulasan birisi vardı youtube da sonuc olumsuz dürüst bildiğimiz Japonlar da ciddiye almadı sorunu.
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir gelişme yok . Honda global e yazdım en son

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pc ci kullanıcısına yanıt
    Şu eleman da ballandıra ballandıra anlatmis eksekütel aydatek modelini
    https://www.youtube.com/watch?v=LNK4ZaX12eI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 61tosunpasa61 -- 17 Eylül 2018; 23:40:57 >
  • 70bin bakımı 1180 lira, bmw'ye biniyoruz sanki.

    2 yılda soyulan direksiyon derisi garanti dışı, kullanıcı hatası. 10 senelik arabalarda, eski arabalarimda yoktu bu sorun.

    Klimadan alındığı gün gelen fan sesi normal.

    Sıfır aracı seramik kaplama diye hare içinde bırakmaları rezil ötesi rezil zaten.

    Bi daha asla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dpf dizel araçların turbodan sonraki ikinci belasıdır, bu sebepten birçok kişinin tecrübesi vardır.6000 km’de çatlaması için sürekli 5000 devirde aracı sürmüş olman lazım.dışarıdaki ustaların yorumu doğru bence de.çatlama problemi servisin defalarca yaptığı rejenerasyon kaynaklıdır.
    Ayıp da ayışığından çok Honda Türkiye’nin ayıbıdır.kaporta sorununda da garanti dışındaki araçlara köpük uygulamasını bile yapmamışlardı(yanlışım varsa düzeltin).dolayısıyla sosyal medyaya yazdınız diyerek ihaleyi size bırakmaları hiç şaşırtmadı.demek ki Honda 2015e kadar hondaymış ama reel piyasada böyle hatalar yaparsan efsaneliğin çabuk biter.
    Tavsiyem vaktiniz ve imkanınız varsa aracı hiç kimseye söktürmeden ve kullanmadan mahkeme ve bilirkişi ile yürümeniz.büyük ihtimalle Leh’inize sonuçlanır bu dava.bu arada araç kiralarsanız onu da ödetirsiniz Honda’ya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam seramik parça sinterlemeyle imal edilmiştir. Ya fırının sıcaklık ayarı kaçmıştır ya da preslemede basınç kaçmıştır çatlağın başka açıklaması olamaz. O basınç ve sıcaklıkta imal edilen parçayı kolay kolay çatlatamazsınız. Ya kırılır dağılır ya da patlar dağılır.

    Geçen sene sırf dersi geçebilmek için laboratuvarda yaptığım uyduruk seramik filtreden parça alıp analiz yapmak istedik kenarından 1 milimetrelik parça yeterliydi ama dediğim gibi çatlatmaya çalıştık patlayıp dağılmıştı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false6

    70bin bakımı 1180 lira, bmw'ye biniyoruz sanki.

    2 yılda soyulan direksiyon derisi garanti dışı, kullanıcı hatası. 10 senelik arabalarda, eski arabalarimda yoktu bu sorun.

    Klimadan alındığı gün gelen fan sesi normal.

    Sıfır aracı seramik kaplama diye hare içinde bırakmaları rezil ötesi rezil zaten.

    Bi daha asla.
    Fiyat hiç şaşırtmadı. Ben Qashqai’yi 2016 Mart ayında ilk bakım için servise götürmeden önce Qashqai bölümünde fiyat soruşturdum ve ortalama 550-600 gibi bir fiyata yapıldığını öğrendim. Ancak Nissan servisi 800 TL istedi. Ben biraz ortalığı karıştırıp, milletin içinde yaygara yapınca 650 TL ye indiler. Pahalı dediğimde de bana dedikleri “Bu Renault veya Fiat değil, biz kaliteli markayız fiyatlarımız da haliyle onlardan yüksek” :)



    Şimdi o kalite abidesi araç 7500 kilometrede ve bu mesafede olmasına rağmen başıma açtığı dertler sırasıyla şöyle; Akü sorunu, eğilmiş disk, bitik balata, patlak arka amortisörler. 23 senelik sürücü olmasam ve bu sürede elimden Qashqai hariç üç araç geçmese diyeceğim ki ben araba kullanmayı bilmiyorum. Ayvalık gibi yerde, şehiriçi kullanılmış, zorlanmamış araba 7500 kilometrede adeta Paris-Dakar Rallisi’nden çıkmış hale geldi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanki yüzlerce Japon aracinda benzer sorun varmış gibi yorum yazmissin da uzun yolda, sıkışık trafikte en çok arıza veren marka model araçlardan da bahsetsene biraz bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 61tosunpasa61 -- 18 Eylül 2018; 13:3:59 >
  • 61tosunpasa61 kullanıcısına yanıt
    İlahlaştırma peşinde olan sizlersiniz yok sanayiye uğramıyorum yok şöyle yok böyle geçin bu hikayeleri konumuz tapınmaya varacak duruma gelmiş olan honda başka araçlar değil zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışmayın fanboy derecesinde olan yakın bir arkadaşım fd6'sının abs beyni için 2000 lira bayıldı geçen gün sorunsuz şöyle böyle övündüğü arabanın her yerinden ses geliyor ağzını bıçak açmıyor şimdi.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.