Şimdi Ara

KONU LÜTFEN SİLİNSİN (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
6.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Merhaba, geçmiş olsun.



    Ekspertiz raporu ile aracı aldığım satış temsilcisine başvurup servis tarafından kaşe imzalı rapor verilmesini istedim. Aldığım servis raporu ve ekspertiz raporu ile avukat/noter kanalıyla doğuş maslak ve aracı aldığım bayiye 7 günlük ihtarname gönderdim. (Sıfır ayıpsız misli ile değişim talebiyle) olumlu ya da olumsuz bir dönüş olmayınca davayı açtım.
    Bende bugün aracı servise götürdüm inceleyeceklerini durumu yurt dışı ile paylaşacakları ilettiler. Sanırım 1 hafta sürüyor. Bunun öncesinde müşteri ilişkilerindeki bayan yurtdışından vida getirip değiştirelim belli olmaz dedi. Tabiki kabul etmedim ben size aracı iade ediyim istediğiniz yerini değiştirin diyince gülümsedi kaldı. Kapı contasını bile boyamışlar.İnşallah tarafımızdan böyle bir işlem yapılmıştır şeklinde rapor verirler.

    KONU LÜTFEN SİLİNSİN

    KONU LÜTFEN SİLİNSİN

    KONU LÜTFEN SİLİNSİN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verecekleri raporda kabul edip etmemelerinin hiç bir önemi yok. 2 gün süren incelemenin sonunda bana da telefonda 'fabrika ile satış arasındaki süreçte böyle bir şey olmadığı tespit edilmiştir' dediler. Ancak ben aracın almadan 3-4 ay önce konunun zaten bilindiği, kartal ile maslak arasında kusur hakkında geçen yazışma var.

    Servisin raporu vermesinideki amaç aracı sattığım kişiyi ikna etmek amaçlı olabilir. Şimdi başa dönsek kesinlikle vermezler diye düşünüyorum, çünkü ihbarname gittikten sonra servisten arayıp; o yazı yanlışlıkla verilmiş, sizin aracınıza ait değil vsvs dfgrthgjtyjrgtrgblablabla dediler. Ben de hiç önemi yok, çamurluğun değiştiği gün gibi ortada dedim.

    Bu tür davalarda aksi kanıtlanmadıkça kusur satıcınındır. (aracın karıştığı kaza, tutanak, sigorta-kasko kaydı vs)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter


    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    2016 Kasım ayında Sıfır Km Golf aldım. 100 km de iken arıza vermişti. İstanbul'dan Bursa'ya gidiyorduk, ailece yolda kaldık.
    1 hafta gibi bir sürede yeni araç talebim onaylandı ve aracım değişti. 1 hafta gibi bir sürede ise Passat 4Motion vermişlerdi. Merak etmeyin mağdur etmeyeceklerdir. Fabrika değişimi kabul etmese bile Doğuş oto 1-2 ücretsiz bakım veya yeni araç alımında iskonto uygular.

    Bu söylediklerim sadece VW için geçerli değil. Diğer marka modellerde de bu sorunlar MAALESEF yaşanıyor.

    Mahsuru yoksa hangi bayiden almıştınız? Sizin durumunuz biraz farklı ama umarım sorunu çözerler.



    Bugün gelişme var mı diye aradığımda, Genel merkez eksik olan araç teslim tutanağını da istemiş. Bu yüzden sonuç yarına kalmış. Bunu duyunca iyice ümidi kestim. Teslim tutamağında sorunsuz teslim aldım diye imza atıyoruz galiba. Bunu da dosyaya koyup konuyu kapatacaklar sanırım. Umarım yanılırım.



    Aslında bütün bu inceleme işlemleri boş işten ibaret, şuna kanaat getirdim ki hasarlı aracı sattıklarından satış temsilcisinden stok sorumlusuna herkesin haberi var.

    Teslim tutanağından bir şey yapamazlar içiniz rahat olsun. Orada boyasız ya da değişensiz aldım gibi bir tik yok hatırladığım kadarı ile. Zaten önünüze getirdiklerinde onlar tarafından doldurulmuş oluyor siz sadece imza atıyorsunuz. Genel merkezden arayıp aksini iddia eden olursa son 24 saatte yapılan araç teslimlerinde müşterilere imzalatılan kağıtlara kameradan bakın (tabi aldığınız bayi yi uyandırmadan) kaç müşteri kendisi doldurup okuyup imzalamış dersiniz.

    Yanlış hatırlamıyorsam teslim tutanağında ışıklar yanıyor, camlar açılıyor, paspas var, ilk yardım seti var, düğmeler çalışıyor vs vs gibi şeyler vardı. Yoksa aracın altında vuruk olsa nerden bileceğiz diyebilirsin. Sonuçta kimse lift e kaldırıp ya da altına yatıp bakmaz sıfır arabanın. Ya da elinizde mikron aleti ile mi geziyorsunuz, kaportacı mısınız nerden bileceksiniz değişen olduğunu?

    Benim tek önerim hiç tehdit işine girmeyin zorlasalar bile girmeyin. Sadece iyi dinleyin uzlaşmacı olun zaten size pazarlıkla gelecekler. Gözünüzdeki değer kaybını karşılayacak bir pazarlık ile gelirlerse sizin için sorun değilse pazarlığı kabul edin. Eğer yeterli gelmiyorsa daha sıkı pazarlık yapmak istemiyorsanız onların geri dönebilmesi için oradan güzel bir şekilde ayrılın yani zaman tanıyın. Sonuçta sıfırı ile değiştirmek onların pek işine gelmeyeceği için zannımca pazarlıkta eliniz kuvvetli olur. İlle de sıfır istiyorum derseniz bir şey diyemem karar sizin. Ama ne yapıyorsanız güzellikle yapın tehdit işine hiç girmeyin çünkü onlarda sizin gibi inat için yapacaklarını da yapmayacaklardır. Aracınızın ne olduğunu resimden çözemedim fiyatını da bilmiyorum önceki yazıları tamamen okumadım. Ama ben böyle bir durumda olsam araç alım bedelinin %10 u kadar bir iade gerçekleştirseler kabul ederim. Sonuçta kaza darbe vs yok. Parça orijinal sonuçta ya sökülüp boyanıp yeniden takılmış ya da orijinal boyalı başka bir parça takılmış. Nefaset indirimi denen bir olay var ve eminim haberleri olsa nefaset indirimi ile bu aracı satarlardı. Bu tür şeylerden satış danışmanının haberi bile olmaz genelde depo yada serviste kaynaklanan bu tür sorunları yine servis müdürünün bile haberi olmadan hallederler. Çünkü bugün birine yarın başka birine. Ufak tefek şeyleri kabul etmeyin bedava servis cam filmi kaput koruma felan. Ben sıfırını isterim diye bir düşünce içindeyseniz de olumsuz dönüş yaparlarsa hiç uzatmayın avukatla görüşerek devam edin yok nefaset indirimi benim işimi görür derseniz %10 un altında kabul etmeyin.

    Alıntıları Göster
    Önerilerinizi dikkate almıştım. Tebrik ederim, gerçekten de rahat ve kendinden emin olup açık kapı bırakınca geri dönüş daha uzlaşmacı oluyor. Ancak yargıya başvuru şart.




  • Doğuş'un yerinde olsam böyle olay kesinlik kazanmadan açılan karalama başlıklara dava açarım
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun sizin adınıza sevindim. Çözülmeyecek sorun yoktur ama bunun için iki şeyden birisinin yeterli olması gerekir.

    Birincisi çok sağlam bir arkanız olacak bir telefonla halledebileceksiniz, ikincisi de çok sabırlı olup olaylara çok soğuk kanlı yaklaşacaksınız.

    Sonuçta ucunda ölüm yok, nefes aldığımız her an bizim için çok değerli. Ta ki gerçekten boğulmanın (psikolojik) ne demek olduğunu yaşadığınız an, günlerimizi neden güzel geçirmemiz gerektiğini daha iyi anlıyorsunuz. Bu tarz ufak tefek şeyler için insanın canını sıkmaya değmez, karşı tarafın kalbini kırmaya hiç değmez.

    Yeni arabanız ne olacak veya ne oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passmo

    Doğuş'un yerinde olsam böyle olay kesinlik kazanmadan açılan karalama başlıklara dava açarım
    Elimde kusur olduğuna dair servisin verdiği rapor var neyin kesinliğinden bahsediyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Elimde kusur olduğuna dair servisin verdiği rapor var neyin kesinliğinden bahsediyorsun?

    Alıntıları Göster
    Rapor dediğin mahalle arası ekspertiz dükkanından alınmış bir şey. Servis raporu mu oluyo o?
  • KONU LÜTFEN SİLİNSİN

    KONU LÜTFEN SİLİNSİN



    Şu yediğim kazık ile yaşadığım maduriyet zoruma gitmedi de, senin yaptığın şu suçlama anormal zoruma gitt. Sinirden elim ayağım titriyor. Yüce rabbimden tek dileğim yaşadığım mağduriyetin mislini yaşarsın da o zaman beni anlarsın. Attığın iftiradan dolayı da hakkımı helal etmiyorum. Ramazan boyunca da dua edeceğim umarım mağdur olup kapı kapı gezersin. Ben 5 yıllık birikimim ile aldım o aracı, belki çoluk çoçuğumun rızkını kısıtladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 16 Mayıs 2018; 11:3:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter







    Şu yediğim kazık ile yaşadığım maduriyet zoruma gitmedi de, senin yaptığın şu suçlama anormal zoruma gitt. Sinirden elim ayağım titriyor. Yüce rabbimden tek dileğim yaşadığım mağduriyetin mislini yaşarsın da o zaman beni anlarsın. Attığın iftiradan dolayı da hakkımı helal etmiyorum. Ramazan boyunca da dua edeceğim umarım mağdur olup kapı kapı gezersin. Ben 5 yıllık birikimim ile aldım o aracı, belki çoluk çoçuğumun rızkını kısıtladım.
    Laflara bak. Ne dedik biz sana raporu var mı açtığın başlıkta rapor yok dedik. Gönderdiğin raporda da değişmiş yazmıyor. Kimsenin başına böyle birşey tabiki gelmesin kötü bir durum. Sana aynı üslupla cevap vermicem umarım sorunun çözülür




  • Daha okumadan anlamadan hüküm sahibi olmuşsun, umarım sorunun çözülür diyorsun. Konuyu okusaydın sorunun çözüldüğünü de görmüş olup Sonuçlanmadan karalama başlığı açanlar diye de yaftalamazdın.



    Hayatımda ilk ke birine beddua ettim. Bu üslup meselesi değil mazlumun ahını alma meselesi. Sağlıcakla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeadLifter kullanıcısına yanıt
    Dostum boşver sen bu tip insanları. Ben sizden mümkünse avukatınız numarasını isteyeceğim. Dava açmak istiyorum mail ve telefon nunaram aşağıda iletirsen sevinirim.yasar.dikkale@gmail.com

    05327949983

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passmo kullanıcısına yanıt
    dedi doğuş oto çalışanı.

    arkadaş gitmiş vidaların resmini koymuş, vidaların boyası kazınmış belli ki sök tak yapılmış bariz belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasardikkale

    Dostum boşver sen bu tip insanları. Ben sizden mümkünse avukatınız numarasını isteyeceğim. Dava açmak istiyorum mail ve telefon nunaram aşağıda iletirsen sevinirim.yasar.dikkale@gmail.com

    05327949983
    Av. Hüseyin Düzgün
    0532 204 24 26
    Av. Cenan
    0507 636 56 90

    Arayacağınızı söyledim.



    Ayrıca aşağıdaki linkte de farklı bir büroya ait paylaşılan bilgiler mevcut. Biraz bilgi edinmiştim ama attığım maile dönüş yapmamışlardı. Telefonları da açmıyorlar.

    http://www.baltaci.av.tr/ayipli-arac-hakkinda-yargitay-kararlari/




  • Pireye kızıp yorgan yakılmaz.

    Konu kalsın ki aynı duruma düşen olursa izleyeceği yolu yordamı önceden bilsin. Her çözüme ulaştırdığımız (ya da birilerine kızdığımız) konuyu sildirirsek forumun amacı nerede kalır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Pireye kızıp yorgan yakılmaz.

    Konu kalsın ki aynı duruma düşen olursa izleyeceği yolu yordamı önceden bilsin. Her çözüme ulaştırdığımız (ya da birilerine kızdığımız) konuyu sildirirsek forumun amacı nerede kalır?
    Konuyu şubat ayında açmıştım. 18 Nisan'da karşılıklı uzlaşı olunca Firma hakkında en ufak olumsuz bir şey yazmadan başlığını sorun çzüldü diye güncelleyip bırakmıştım. Konuya yeni mesaj yazıp forumda yukarıda gereksiz gündem olmasını da istemedim.

    Yaşar bey başına aynı olay gelince aratmış olacak ki, sorduğu soruya bugün cevap verdim. Konu da böyle hortlamış oldu.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.