Şimdi Ara

konu kilit (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    var var ama arkadaş armudun sapı üzümün çöpü diyerek araç beğenmiyor. miss gibi 308ler var. neymiş elektronik arızası varmış. hadi ya? kaç kez kullandın da bu kanıya varıyorsun?

    Alıntıları Göster
    google a sadece 2010-2014 arası 308 kronik elektrik arızaları yazmanız yeterli daha fazla cevap vermeme gerek yok size herkes aptal bir siz akıllısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haykouz

    google a sadece 2010-2014 arası 308 kronik elektrik arızaları yazmanız yeterli daha fazla cevap vermeme gerek yok size herkes aptal bir siz akıllısınız

    Alıntıları Göster
    google'a o şekilde yazarsan hatasız bir tane araba bile bulamazsın. neyse banane ne alırsan al, sana yardım etmek isteyen de kabahat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    google'a o şekilde yazarsan hatasız bir tane araba bile bulamazsın. neyse banane ne alırsan al, sana yardım etmek isteyen de kabahat.

    Alıntıları Göster
    var var mis gibi 308 demeseniz benim uslubum ters olmazdı yinede teşekkür ederim yorumunuz için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haykouz

    var var mis gibi 308 demeseniz benim uslubum ters olmazdı yinede teşekkür ederim yorumunuz için

    Alıntıları Göster
    arkadaşım ben 2.5 yıl 2012 model 308 dizel kullandım. hem de yazılımlı. çok da memnundum. hiç bir arıza vermeden sattım. 120 lik dizel bravo da kullandım. bravo biraz fazla yakar. onda da hiç sorun yaşamamıştım. sorunsuz bir tane model yoktur.

    "kusursuz dost arayan dostsuz kalır."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 24 Haziran 2020; 16:8:12 >




  • Bu beklenti ile zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 yıldır 308 dizel otm var 2012. Full donanım cam tavan ön park sensörü çiftli klima vs.. Bir sıkıntı yaşamadım. Model yenilemek istiyorum ama bu donanımda araç 200 tl ye alınamıyor malesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik arızası olmayan araba neredeyse yok gibi her arabada bir şey var beğendiğiniz tasarımı hoşunuza giden bir model alın geçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-orijinal-megane-2-142.000-bin-de-sahibinden-boyasiz-831148332/detay
    teşekkür ederim 10 yaşından buyuk araç bakmıyorum
  • Düzgün puntoların bile 80 bandına çıktığı piyasada 90 bin açıkçası büyük bir rakam değil. Gördüğüm kadarıyla baya da seçicisiniz size tavsiyem 2010 2011 Focus bakmanız C segment iyi arabadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewolf101

    Düzgün puntoların bile 80 bandına çıktığı piyasada 90 bin açıkçası büyük bir rakam değil. Gördüğüm kadarıyla baya da seçicisiniz size tavsiyem 2010 2011 Focus bakmanız C segment iyi arabadır
    yokki :) astra focusa yöneldim zaten kafamda ağır basan paramız pul olmuş vah ki vah bravo bile bakayım dedim yorumlara biraz göz gezdirdim sahipleri stockholm sendromu yaşıyor resmen hiç kimse kotulemıyor ama en az 10 tane kronik arıza her 3 kişiden 1 inde var mesela torpido gogus şişmesi herkeste var ben secicilikten ziyade araç aldıktan sonrasını yani yürütme maliyetlerini yedek parça bakım vs gibi etkenleride göz ardı edemiyorum malum tek atımlık kurşunum kaldı
  • Astra j

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    4 senedir bravo kullaniyorum,stochkolm sendromu ne ben ne de uzun zamandir kullandigini bildigim kimse yasamadi henuz bravoda tek karsilacabileceginiz kronik sikinti,klima sikintisi olabilir,oda 300-400 tl.gibi bir fiyata,servislerde cozuluyor artik.yolcu hava yastigi kisminda hafif şişme,sadece bravoya has bir durum degil,belli yastaki bir cok markada benzer izler oluşuyor.3 sahibi olarak 2016 da aldigim,2008 model ve servis gecmisi olmayan aracin komple gogsunu,sirf hafif bir bombeden dolayi,ucretsiz olarak servis degisim yapti.4 senedir bende olan bravoda ne kronik,ne de baska bir ariza gozlememedim eksisi derseniz,emsallerine gore belki biraz fazla yakar,ama o kadari da kusurdan sayilmaz bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anka0658 -- 24 Haziran 2020; 23:44:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C sınıfı zor. B sınıfı olabilir belki. 2005 model Fiestaya 65 bin TL istiyorlar. Gerisini siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    4 senedir bravo kullaniyorum,stochkolm sendromu ne ben ne de uzun zamandir kullandigini bildigim kimse yasamadi henuz bravoda tek karsilacabileceginiz kronik sikinti,klima sikintisi olabilir,oda 300-400 tl.gibi bir fiyata,servislerde cozuluyor artik.yolcu hava yastigi kisminda hafif şişme,sadece bravoya has bir durum degil,belli yastaki bir cok markada benzer izler oluşuyor.3 sahibi olarak 2016 da aldigim,2008 model ve servis gecmisi olmayan aracin komple gogsunu,sirf hafif bir bombeden dolayi,ucretsiz olarak servis degisim yapti.4 senedir bende olan bravoda ne kronik,ne de baska bir ariza gozlememedim eksisi derseniz,emsallerine gore belki biraz fazla yakar,ama o kadari da kusurdan sayilmaz bence.
    benim bir onceki aracım punto idi fiat forumlarında bravocu arkadaşlarla cok muhabbetı gectı bu araba acaip birşey bir kez bulaşırsan bir daha kopamazsın diye söylüyorlardı tabiki dedikleriniz size özel şeyler ama istisnalar kaideyi bozmaz malesef yine bir çok kişi bu gogus şişmesi olayını serviste hallettiremedi veya çözmediler zorluk çıkardılar bana göre en büyük eksisi devamı olmayan üretimi olmayan bir araç bende bulaşırsam belki kopamam diye mesafeliyim birde 2.elde araç var araç var yani iyisine denk gelip dua edebilirsin kötüsünü gaza gelip alıp beddua da bu sadece bravo için değil tabiki her araç öyle ama bir focus astra beddua edip elden çıkarmaya kalkınca belki 1 haftada gider bravo 3 ay da buda kader sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yiğit_kemal

    C sınıfı zor. B sınıfı olabilir belki. 2005 model Fiestaya 65 bin TL istiyorlar. Gerisini siz düşünün.
    öyle haklısınız bana çok mantıklı gelmiyor bu paralara 10 yaşından buyuk araç bakmak ıste o yuzden yeni her zaman yenıdır felsefesıyle az sorun dusuk yurutme malıyetı odaklı bakıyorum gonlumdekı c segment 1.6 dizel ama hangı markaya el atsak mutlaka bır sıkıntı oluyor agır hasar kayıtlı ozellıkle acaip fazla ilanda
  • Konu sahibine şöyle anlatayım.: Bir ay kadar önce, alsat yapan arkadaşım, Lancia Delta'nın camına satılık yazıp kaldırıma koydu. Dizel ot.
    84 istiyordu diye hatırlıyorum. Araç siyahtı, küçük küçük vurukları vardı ve iç döşemesi pisti.
    Bir hafta içinde satılmış. Lancia bu, Lancia... Forum dh son sahibi olursun kulübü üyesi.
    Özetle, bu zamanda illa ki bu kriterlerde araç alınacaksa daha az müşkülpesent olunmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haykouz H kullanıcısına yanıt
    Bu paraya c sınıfı ancak yüksek yaş düşük km Cruze bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Konu sahibine şöyle anlatayım.: Bir ay kadar önce, alsat yapan arkadaşım, Lancia Delta'nın camına satılık yazıp kaldırıma koydu. Dizel ot.
    84 istiyordu diye hatırlıyorum. Araç siyahtı, küçük küçük vurukları vardı ve iç döşemesi pisti.
    Bir hafta içinde satılmış. Lancia bu, Lancia... Forum dh son sahibi olursun kulübü üyesi.
    Özetle, bu zamanda illa ki bu kriterlerde araç alınacaksa daha az müşkülpesent olunmalı.
    işte anahtar cümleyi siz yazmışsınız illaki alınacaksa müşkülpesent olup kısaca içinize sinmesede alıp binin iş gorulsun demeye getirmişsiniz ama ben o sınıfta değilim içime sinmeyen bir araba almak istemiyorum sorunda bu cebimdeki para da yetmiyor aklımdakine başlık açtım ki belki başka bir göz bir düşünce fikir edinirim diye




  • Birkaç ay önce bu fiyat o araca fazla diyenlerin çoğu konuya üşüşüp bu fiyatlara araç bulamazsın diye yakınır olmuş.

    Sayısız C sınıfı ilanı atılırdı zamanında şu alınır mı bu alınır mı diye... Yuh o paraya alırsan kerizsin derler geçerlerdi. Şimdi bahsedilen C sınıfları piyasa şişirmesi de olsa sonuçta aldı başını gitti. Temiz B bile bulmak zor. Çok değil 1-2 sene önce sıfırı 80 bin TL civarı olan Golfler'e 200 bin TL paha biçilmesi çok normal sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratdinc1 -- 25 Haziran 2020; 1:52:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.